‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  מלכת היופי
מלכת היופי
סוזי כבוב הגשימה חלום ופתחה מכון יופי חדש במרכז העיר. לפורטל יפו היא מספרת על ילדותה, המשפחה והעסקים. ריאיון עם עוצמה נשית
 מאת: נורית הוראק
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011. צילומים: פורטל יפו
כבוב. "אנחנו אורחים על האדמה"
כבוב. "אנחנו אורחים על האדמה"
שתף |
 
פינוק אמיתי. כל סוגי הטיפולים
פינוק אמיתי. כל סוגי הטיפולים
השיער הוא הכתר של הראש. אולי זאת הסיבה לכך שנשים משנות את תסרוקתן כאשר הן עוברות שינוי בחייהן - מוסיפות פסים, מקצרות אותו או מאריכות. שינוי הוא דבר מרענן והכרחי אם רוצים להרגיש טוב.

עכשיו גם ביפו יש מקום לעשות אותו. "סוזי ביוטי" - מכון יופי על יפת, מקום אחד שמקבץ בתוכו את כל אפשרויות טיפוח הגוף: טיפולי קוסמטיקה, בניית ציפורניים, מניקור, שעווה, איפור קבוע, איפור ערב, הסרת שיער בלייזר ובשיטות אחרות ואפילו הצרת היקפים בגלי רדיו. 

את כל זה מציעים סוזי וצוות העובדים שלה במחירים נוחים במיוחד, העוברים מפה לאוזן וגורמים למקום להיות מלא במשך כל שעות הפעילות.  
 
 
"כולם היו בשוק"
סוזי כבוב, 43, בעלת המכון, למדה את רזי המקצוע במשך שלוש שנים במכללה הרפואית ברמת גן ואצל הקוסמטיקאית חוה זינגבוים. העסק שלה קיים רק ארבעה חודשים, אבל הוא תוצאה של חלום מתמשך של שנים.

"נשים צריכות להיות אמביציוזיות ולא לפחד. נשים צריכות לטפח את הצד שהן אוהבות ולרכוש לעצמן מעמד בתחום שבו יבחרו"

במשך כל הזמן הזה שחלמה, טיפלה בבני המשפחה שלה, אבל אחרי שנים של הכשרה וסטאז' מעשי בתחרות מלכות היופי האחרונה, היא הרגישה את עצמה מוכנה לפתוח מקום משלה.
 
בעבר למדה סוזי מזכירות בכירה ומחשבים וגם ניסתה להתקבל לאוניברסיטת בר אילן ללימודי תואר בתקשורת ופסיכולוגיה, אותם זנחה לאחר שהיועצת הפדגוגית אמרה לה שעם חמישה ילדים קטנים יהיה הדבר כמעט בלתי אפשרי. אלא שעכשיו, כשהילדים גדלו, החלום הבשיל עד לרגע המתאים.
 
בינתיים, סוזי עבדה בסופרמרקט של בעלה, השוכן בצמידות למכון. אחרי ההשקעה בלימודים, הגיע הזמן להרחיב את המקום הקיים, לשפץ ולעצב.


"כולם מסביבי היו בשוק מההחלטה," מספרת סוזי. "כדי לפתוח מקום כזה צריך הרבה מאד אומץ. אני אישה מאוד שאפתנית ותמיד דחפתי את עצמי ללמוד, עוד כשהייתי ילדה שכנעתי את אימא שלי שהייתה תופרת, ללמוד קורסים באוניברסיטה הפתוחה".

כילדה, הייתה סוזי מטופחת במיוחד ונהגה להתלוות עם אימא שלה לקוסמטיקאית. לאחר תקלה קטנה עם אחת הקוסמטיקאיות, שהובילה לתוצאת לוואי לא נעימה על עורה, היא הבינה שטיפול "צריך להיעשות מתוך אהבה ולא מבצע כסף".
 
כוח נשי ודתי
לפני שמונה שנים עברה סוזי תהליך של חזרה בתשובה והיום היא הולכת בצניעות ומכסה את שיערה.
רוצה לחיות ביפו כל החיים
רוצה לחיות ביפו כל החיים

"מאז גיל אחת עשרה אני מתפללת בקביעות. תמיד הרגשתי את הטוהר בתוכי. התהליך הושלם כשלפני כמה חודשים. חלמתי שאני יושבת על סוס לבן מוקפת בכל הנביאים. זה היה הרגע הבנתי שהגיע הזמן לחזור בתשובה ולשמור על הצניעות".

בעיניה הדת אינה מהווה מכשול או קיר, ההפך הוא הנכון. "המסר שאני רוצה להעביר הוא שנשים צריכות להיות אמביציוזיות ולא לפחד. נשים צריכות לטפח את הצד שהן אוהבות ולרכוש לעצמן מעמד בתחום שבו יבחרו. זה יעזור גם למשפחה. ברגע שהאישה מתוסכלת ולא טוב לה, זה ישליך על המשפחה שלה וכולם יהיו מתוסכלים. אם אישה תצא לעבוד מתוך כיף וטוב, גם בתוך המשפחה יהיה טוב ובני הבית יתייחסו זה לזה בכבוד". 
 
בעלך תמך בך בהקמה של עסק עצמאי?
"בעלי הוא זה שהאיץ בי להיות עצמאית ולא רצה שאני אהיה שכירה. מעסיקים מתייחסים לעובדים שלהם ברודנות, כאילו היו הם הסבלים שלהם, ורציתי לשמור על הכבוד שלי. אני מתייחסת לעובדים שלי באותה רמה כמוני". 
"בעלי האיץ בי להיות עצמאית"
"בעלי האיץ בי להיות עצמאית"

ולא חששת?
"חשבתי באופן ספונטאני. אני בדרך כלל לוקחת כל דבר באיזי ובקלות. כל דבר הוא קשה, אבל אם נחשוב רק על הקשיים נגרום לעצמנו חסימות. לכן אני תמיד אופטימית".
 
האם זה אפשרי לדעתך להיות אימא לילדים קטנים ועדיין לנהל עסק עצמאי?
"כל אחת יכולה ללמוד לעצמה את הדרך. כשיש ילדים קטנים זו באמת בעיה. אני יכולתי לפתוח עסק מכיוון שהבת הקטנה שלי כבר בת 14, אבל אני לא חושבת שזה צריך לחסום מאיתנו לפתח את עצמנו. אפשר למצוא שעות נוחות ולהגביל את העבודה עד לשעות הצהריים".
 
כיפואית, את מרוצה מהמצב ביפו?
"קשה יותר ויותר לגמור את החודש בכבוד. המגורים בתל אביב יפו הם הכי יקרים בארץ, שכירים לא מצליחים לסיים את החודש ולא יכולים להרשות לעצמם לממן חתונה או בית, או להשקיע בילדים שלהם. למרות זאת, אני מאוד מרוצה מיפו ורואה את עצמי נשארת כאן כל חיי.

הייתי מאחלת לכל עם ישראל שכל אדם יאהב ויכבד אחד את השני. בסך הכול, אנחנו אורחים על האדמה הזו. לא ידוע אם יהיה גלגול הבא או לא, אבל אם נתייחס בכבוד אחד לשני בגלגול הזה, הכול יהיה בסדר".
 
לפרטים על סוזי ביוטי סנטר – לחצו כאן

תגיות:   סוזי ביוטי   מכון יופי ביפו   טיפולי קוסמטיקה ביפו     

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  כל הכבוד לך
חרשת מיפו, (03/06/2011)
 2.  NASIHA
AHOT MUSILME, (04/06/2011)
הזדמנות ראשונה
חנות מעצבים צעירים במתחם התחנה
גלריה לקרמיקה בשוק הפשפשים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |