‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הכול אפשרי
הכול אפשרי
ביכולתה הנוכחית קשה לראות את מכבי קביליו יפו שלנו עושה יותר ממה שהצליחה לעשות עד כה, אם כי בכדורגל אנחנו מגלים שבוע אחר שבוע, שהכול אפשרי
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011. צילומים: אתר גולד
מתי אברהם מנסה לטווח
מתי אברהם מנסה לטווח
שתף |
 
אם במועדון מכבי קביליו יפו קיוו לעשות "מהפך" בסיבוב השני של הליגה ולקחת חלק מרכזי יותר במאבק על המקום הראשון, הרי שהניצחון ביום שישי במשחק הבית נגד בני טייבה היה פשוט בגדר חובה. 

תוצאת התיקו המאכזבת של הקבוצה, שבוע לפני משחק החוץ בירושלים, עשויה להיות זאת שגרמה גם לאופטימיים שבחבורה להפנים, כי תפיסת המקום הראשון בשלב כזה או אחר של העונה הוא אשליה פרועה וחסרת בסיס.

בדומה למשחק הבית שנעל את משחקי הסיבוב הראשון לפני שבועיים נגד נחלת יהודה, התקשתה יפו להתמודד עם משחקה של קבוצת התחתית מטייבה. לאורך כל המשחק שלטה יפו והכתיבה את קצב המשחק, אך לא השכילה לכבוש ואיבדה שתי נקודות יקרות כבר במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני.

עופר ראובן, מאמן הקבוצה, צפה כי טייבה תתגונן ברוב שלבי המשחק והעדיף לפתוח את המשחק עם חלוץ אחד ושני שחקני כנף, איתם קיווה לפרוץ את הבונקר. יפו ניסתה להניע כדור והפעילה פעמים רבות את שחקני הקו פריג' ומרציאנו, אך כל ניסיונותיה לכבוש עלו בתוהו. 

ליעד ברקוביץ' שלא ראה הרכב זמן רב, החליף את יניב סבג המוצהב והציג משחק מצוין. חן מלכה, אחד מהיחידים שהופיעו למשחק, היה השחקן הטוב בשורת הקבוצה. הרבה לקבל כדורים, סידר מצבים טובים לחבריו ואף סיכן בעצמו את שער היריבה.

כ-1000 אוהדים רעבים לכדורגל לאחר הפגרה הגיעו למגרש הביתי של יפו בחולון וקיוו לראות ניצחון שיכניס טעם ואקשן לקראת משחק החוץ בטדי בשבוע הבא.

למן הפתיחה שלטה יפו בשדה והייתה זאת שמכתיבה את קצב המשחק. בדקה ה-2 מקבל פריג' את הכדור בצד שמאל ממש על סף הרחבה ושולח בעיטה חזקה שלא מוצאת את מסגרת השער. בדקה ה-3 מקבל עידן דוד כדור חכם מחן מלכה, אך שחקן טייבה מגיע ראשון לכדור ומרחיקו רגע לפני שהקשר עושה ממנו יתרון.

לאורך כל המשחק שלטה יפו והכתיבה את קצב המשחק, אך לא השכילה לכבוש ואיבדה שתי נקודות יקרות כבר במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני
בדקה ה-5 בסיום התקפה יפואית סבלנית, מקשית סולי צמח כדור טוב למתי אברהם שמשתלט יפה ובועט כדור שטוח למסגרת, אך שוער טייבה שהיה מוכן, הדף את הכדור ללא כל בעיות.
יפו ניסתה להציג משחק סבלני ורגוע, ולא היססה להניע כדור זמן רב ולחכות לרגע המתאים כדי להכניס כדור מסוכן לרחבת טייבה. כדי להתגבר על הצפיפות במרכז המגרש, העבירה יפו כדורים רבים לאגפים לעברם של פריג' ומרציאנו המהירים בתקווה כי אלה ייצרו לקבוצה מצבי כיבוש. 

בדקה ה-13 מקבל מרציאנו את הכדור באגף שמאל ומקשית כדור מצוין למתי אברהם שמלב הרחבה אינו מצליח למצוא את המסגרת. בדקה ה-20 משתחרר מלכה בפעולה יפה משומריו ומ-20 מטרים שולח כדור חזק ומסובב שמפספס רק במעט את מסגרת השער. בדקה ה-36 מקבל ברקוביץ' את הכדור ברחבה וממצב נח בועט כדור שפוגע בשחקן טייבה. 

ברקוביץ' משתלט על הכדור, עובר את שומרו ומוציא כדור רוחב לעידן דוד, שמקו השער, כשהוא תחת לחץ שני שחקנים, אינו מצליח למצוא את הרשת. בדקה ה-40 מכניס חן מלכה כדור גאוני למתי אברהם שמנסה להקשית מעל השוער ואף מצליח, אך שחקן טייבה מגיע במהירות ומרחיק את הכדור רגע לפני שהוא מרעיד את הרשת. 0-0 מאכזב מאוד מבחינת מכבי קביליו יפו בסיום המחצית הראשונה.

מסארווה שולח רגל לברקוביץ'
מסארווה שולח רגל לברקוביץ'
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא כל שינוי בהרכבה. בדקה ה-49 מתרומם אברהם גבוה לכדור קרן מדויק ונוגח למסגרת, אך שוער טייבה שוב במקום כדי להציל את קבוצתו. בדקה ה-50 מציל בויטר את יפו, כשהוא יוצא מצוין לעבר חלוץ טייבה ומרחיק את הסכנה. בדקות 50 ו-55  נכנסו למגרש דודי ביטון ויאיר כהן צדק במקומם של סבי ועידן דוד. 

כניסתם של השניים עוררה מעט את ההתקפה היפואית. בדקה ה-64 מקבל כהן צדק את הכדור בצד שמאל מדודי ביטון ומ-20 מטרים אלכסונית שולח בעיטה חזקה שעולה מעל השער. בדקה ה-67 חייבת יפו לעלות ליתרון. מרציאנו המצוין מקבל מסירה טובה מיחזקאל ומוציא כדור נהדר למתי אברהם, שמנקודת הפנדל בועט רע ואינו מוצא את מסגרת השער. 

יפו המשיכה ללחוץ ובדקה ה-72 היה זה תורו של פריג' להחמיץ מצב של מאה אחוז שער. בסיום התקפה טובה מעביר אברהם מסירה טובה לפריג' שמלב הרחבה בועט ברשלנות ולא מצליח לכבוש. שחקני יפו המשיכו להחמיץ ובדקה ה-76 היה זה תורו של יחזקאל, שקיבל מסירה גדולה מדודי ביטון וממצב נוח מצא רק את הרשת החיצונית. 

בדקה ה-78 מקבל מרציאנו כדור טוב ברחבה מיחזקאל, אך בעיטתו פוגעת בשחקן טייבה והשוער קולט ללא כל בעיה. בדקה ה-84 זוכה יפו בכדור חופשי מצד ימין, אותו מרים כהן צדק לעברו של ביטון שמתרומם ומצליח לנגוח כדור שעושה דרכו לרשת, אך שחקן טייבה מגיע במהירות ומרחיק את הכדור רגע לפני שהוא פוגש את הרשת.

עד הסיום לחצה יפו את הגנת טייבה, אך ללא הועיל. 0-0 מאכזב מאוד בסיום.
איבוד נקודות למכבי קביליו יפו כבר במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני.
אם חשבו בקבוצה ליצור מומנטום חיובי רגע לפני המשחק הקריטי בטדי, הרי שעכשיו מדברים שם אחרת.

השתבצות באחד מהמקומות שיובילו למשחקי הפלייאוף, נראית כרגע כאופציה הסבירה והריאלית ביותר. ביכולתה הנוכחית קשה לראות את מכבי קביליו יפו שלנו עושה יותר ממה שהצליחה לעשות עד כה, אם כי בכדורגל מגלים זאת אנחנו שבוע אחר שבוע, הכול, אבל הכול אפשרי.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |