‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  קורעת את הדשא
קורעת את הדשא
זאת לא מתיחה של אחד באפריל, מכבי יפו טרפה את המגרש הביתי בחולון ולא הותירה סיכוי לאורחים מקריית מלאכי. האם זה מסמן את העתיד לקרות במשחק הליגה הקרוב באילת?
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏03 ‏אפריל ‏2011. צילומים: Jimflong
פרג' פרץ שוב ושוב
פרג' פרץ שוב ושוב
שתף |
 
ניצחון משמעותי וחשוב למכבי קביליו יפו על קריית מלאכי מהמקום השני. לא זו לא מתיחה של אחד באפריל, מכבי קביליו יפו טרפה את הדשא במגרשה הביתי בחולון ולא הותירה סיכוי לאורחים ממלאכי. 

החמצה של מרציאנו
החמצה של מרציאנו
בניצחון זה שוברת יפו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ולא שער זכות. הרבה הרבה מאוד זמן לא זכו אוהדי הקבוצה ליכולת שכזו מצד שחקניהם. 14 לובשי המדים הלבנים היו נחושים ומחויבים מהשנייה הראשונה ועד לשנייה האחרונה והפיחו תקוות חדשות ישנות בלבם של האוהדים לקראת ההמשך.

בתחילת השבוע הצטרף לצוות המקצועי הסמל הכי גדול שייצר המועדון, השוער גבי בורשטיין. כבר באסיפה של יום חמישי ערכו המאמנים אסיפת וידיאו בה הציגו לשחקנים את הרגעים הגדולים מההיסטוריה הקצרה של המועדון. כבר מהפתיחה זה הריח טוב שיפו נטלה את היוזמה והשתמשה מצוין במשחק הגב של מוחמד חטארי. 

בשריקה למחצית בפעם הראשונה זה זמן רב עמדו מאות האוהדים ומחאו כפיים למרות התוצאה המאופסת. מכבי קביליו מוכיחה בפעם המי יודע כמה כי היא מופיעה רק למשחקים נגד קבוצות הצמרת. המשחקים הטובים ביותר של הקבוצה היו נגד מלאכי, אילת וירושלים בהם השיגה הקבוצה 12 נקודות מתוך 15 אפשריות, כשבמשחק ההפסד בטדי היא הייתה פשוט מצוינת. האם זה מסמן את העתיד לקרות במשחק הליגה הקרוב באילת? בשבוע הבא נקבל את התשובה.

בדקה ה-82 ניתן האות לחגיגות. פרג' בעוד פעולה גדולה עובר את שומריו בימין ומכניס כדור גאוני לעידן דוד שמול השוער אינו מתבלבל ומוצא את הרשת כמו גדול, 2-0 מוצדק למכבי קביליו יפו שמבטיחה את הניצחון
אוננה ובורשטיין בחרו לעלות בהרכב מפתיע ללא חן מלכה, עידן דוד ויאיר כהן צדק היצירתיים. במקומם ראינו על הדשא את שחקן קבוצת הנוער נתנאל מולוכו שהיה טוב במשחק הבכורה, ואת מאור מרציאנו שהיה לשחקן החופשי בקישור הקדמי ונע בחופשיות מצד לצד. כל 14 השחקנים שלקחו חלק במשחק ראויים למילים טובות, אך אי אפשר היה להתעלם מיכולתו הנהדרת של המגן בני שרקט שהציג משחק מושלם.

הקישור האחורי היה היום אולי לראשונה העונה לחלק החזק והמוביל בהרכב. סולי צמח וליעד ברקוביץ שלטו ללא עוררין במרכז השדה, הרסו בחכמה ויעילות את התקפות היריב והפעילו נכונה את סוהיב ומרציאנו בצדדים. 

פרג' הכישרוני הוכיח שוב כי הוא שייך לליגה אחרת כשהתעלל בשומריו ויכול היה לסיים את המשחק עם שלושער, בסוף הוא הסתפק רק בבישול גדול והיה זה שהוכשל במהלך בו זכתה הקבוצה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

כ-1000 אוהדים הגיעו היום לחולון וניסו לדחוף את קבוצתם לניצחון יקר. יפו פתחה טוב את המשחק ויצאה להתקפות בצורה מסודרת תוך שהיא מניעה כדור בסבלנות ובחכמה. ברקוביץ וצמח ידעו למצוא במסירות חכמות את סוהיב ומרציאנו שחיכו בצדדים ונכנסו אף לא פעם למרכז.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


המצב הראשון במשחק היה שייך דווקא לאורחים, לאחר שאלירן אסאו מגיע לכדור חזק שנשלח לעברו אך נוגח החוצה. בדקה ה-9 ליעד ברקוביץ מעביר כדור מצוין למרציאנו בצד שמאל והאחרון מעביר מסירה גדולה למולוכו שמפספס. סוהיב משתלט על הכדור החוזר, אך שולח כדור חלש מעמדה מצוינת ברחבה. בדקה ה-11 מנהלת יפו התקפה נהדרת בסיומה חטארי בגבו לשער מסיט טוב לפרג' ששוב נותר חופשי ברחבה, אך שלח כדור חזק לשמים. 

בדקה ה-14 נשלח אורן בן לוי, האורח באגף שמאל, חודר לרחבה ומוציא מסירה טובה, אך חברו מעמדה טובה בועט החוצה. בדקה ה-22 מעביר עמיאל כדור טוב לשרקט באגף שמאל, המגן מהתל בשומריו ברחבה, אך כדור הרוחב ששולח פוגע בשחקן אורח ויוצא לקרן.

בדקה ה-27 סולי צמח חוטף כדור במרכז המגרש ושולח מצוין את פרג' באגף ימין, הקשר שועט קדימה וחייב למצוא את חטארי ונתנאל שחיכו ברחבה, אך מסירתו הייתה חזקה ולא מצאה אף רגל לבנה. יפו המשיכה לתקוף תוך שימוש בכל שחקניה מלבד אגסי, מימון ושוסט שנותרו מאחור. בדקה ה-29 לאחר התקפת מסירות משתחרר ברקוביץ משומרו ומ-20 מטרים מניף את רגלו אך לא מוצא את המסגרת. 

בדקה ה-33 היה זה שוב ברקוביץ הפעלתן שעבר את שומרו באלגנטיות והניף את רגלו ממפתן הרחבה אך הכדור פגע בשחקן אורח ויצא לקרן. בדקה ה-35 מגיעה יפו להזדמנות גדולה. שרקט בעוד פעולה נהדרת מרים כדור טוב מצד שמאל ומוצא את ראשו של חטארי שמוריד למרציאנו, האחרון מוצא במסירה חכמה את נתנאל הצעיר שמלב הרחבה בועט מעל המשקוף.

אל חדר ההלבשה ירדו השחקנים זה זמן רב תוך מחיאות כפיים ועידוד קולני מהקהל שהיה מרוצה מאוד ממה שראה, 0-0 במחצית מצוינת של מכבי קביליו יפו.



אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. החניכים של אוננה ובורשטיין שהבינו כבר במהלך המחצית הראשונה כי השד מהדרום לא כל כך נורא יצאו מחדר ההלבשה חדורי אמונה כי הם מסוגלים להשאיר את שלוש הנקודות בבית ולשוב מזה זמן רב למסלול הניצחונות. בדקה ה-50 באה היכולת הטובה של יפו לידי ביטוי בכדור ברשת. 

התקפה ממושכת של היפואים מסתיימת בהכשלתו של סוהיב ברחבה, שופט המשחק שהיה קרוב מאוד לאירוע סימן ללא היסוס על הנקודה הלבנה. כשהמתח ביציעים שובר שיאים ניגש חטארי לביצוע הבעיטה ועשה זאת היטב 1-0 מוצדק למכבי קביליו יפו כבר בפתיחת המחצית השנייה.
בעידוד הקהל שיחקה יפו בטירוף וחשבה כבר על השני. 

בדקה ה-53 משתלט מרציאנו על הכדור בימין הרחבה ומוסר נפלא לפרג' שמעמדה מצוינת שולח כדור חזק, אך השוער האורח הדף את הכדור. בדקה ה-57 שוב מרציאנו במרכז העניינים לאחר שנשלח מצוין באגף ימין והיה בעמדה מצוינת לבשל לחבריו, אך זה נתן מקדמה גדולה מדי לעצמו והכדור יצא לחוץ. 

בדקה ה-60 מוצא ברקוביץ בכדור גדול את מרציאנו שעבר לשמאל וזה מעביר מסירת רוחב חדה לחטארי שמצליח לשים את הרגל, אך שומרו נעמד היטב ומונע מהכדור להגיע למסגרת. בדקה ה-62 נכנס למגרש עידן דוד במקומו של נתנאל הצעיר שזוכה לתשואות מהקהל. 

בדקה ה-64 מהתל סוהיב בכל הגנת מלאכי וחודר לרחבה, אך מוסר גרוע ומפספס הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון. בדקה ה-70 מכניס עידן דוד כדור חכם לסוהיב שמגיע מול השוער, אך האחרון יוצא מצוין ומלקט בשנייה האחרונה את הכדור.
אלף אוהדים עודדו ללא הפסקה
אלף אוהדים עודדו ללא הפסקה

יפו שלטה ללא עוררין בדקות אלה ולא ירדה לאחור כדי לשמור על היתרון וניסתה בכל כוחה לכבוש את השני שיגמור את הסיפור. בדקה ה-74 מפרפר פרג' שלושה משחקני מלאכי ומ-16 מטרים שולח פצצה אך השוער האורח במקום. בהתקפת הנגד נשלח כדור ארוך מהגנת מלאכי לעברו של אסאו אך בויטר קרא את המהלך, יצא במהירות והרחיק את הסכנה. 

בדקה ה-76 שולח פרג' מסירה גדולה למרציאנו באגף שמאל, הקשר הנהדר חודר לרחבה אך מול השוער בועט החוצה. בדקה ה-78 מפלס הלחץ ביציעים עולה כשכדור חופשי של קריית מלאכי מסתיים בהצלה של בויטר, לאחר נגיחה של אחד משחקני הקבוצה. 

בדקה ה-82 ניתן האות לחגיגות. פרג' בעוד פעולה גדולה עובר את שומריו בימין ומכניס כדור גאוני לעידן דוד שמול השוער אינו מתבלבל ומוצא את הרשת כמו גדול, 2-0 מוצדק למכבי קביליו יפו שמבטיחה את הניצחון.

ניצחון חשוב למכבי קביליו יפו בקרב הצמרת בחולון. מעבר לניצחון עצמו שמעניק לקבוצה שלוש נקודות חשובות ומעלה את המוראל והביטחון, שואבים אוהדי הקבוצה תקווה בעיקר בזכות היכולת המצוינת והמפתיעה שהציגו הבחורים. 

לאורך 90 דקות הם נתנו את כל כולם וברור היה כי על המשחק הזה הם אינם מתכוונים לוותר. ההמשכיות, העקביות והדרך עליה דיברו גבי בורשטיין וסולי צמח (בהמשך הסיקור) הם המרכיבים החשובים ביותר לקראת ההמשך. 

היכולת כנראה קיימת והטבלה הפנימית בין רביעיית הצמרת מוכיחה זאת מעבר לכל ספק. בחמשת המחזורים הקרובים, האחרונים לפני הפלייאוף, יוכלו הבחורים להוכיח כי התצוגה היום לא הייתה הבלחה חד-פעמית.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   יפו TV  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אין על הקבוצה הזאת אין!!
אוהד מספר אחת!, (02/04/2011)
 2.  פררררררג'!!
אוהד שרוף, (02/04/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |