‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  עולים לפלייאוף
עולים לפלייאוף
מכבי קביליו יפו מבטיחה את מקומה בפלייאוף של ליגה א' דרום עם הניצחון על נתיבות. הנחישות, המלחמה והרצון שלהם לנצח נותנים לכולנו את האפשרות לחלום כי אפשר לעשות עוד העונה הישג ענק
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏30 ‏אפריל ‏2011. צילומים: דאבל פס
מרציאנו חוגג את השער הראשון
מרציאנו חוגג את השער הראשון
שתף |
 
איזו הקלה. מכבי קביליו יפו בפלייאוף. 90 דקות נהדרות של שחקני מכבי קביליו יפו הבטיחו למועדון את המקום בפלייאוף ושחררו את הלחץ והמתח בו היו שרויים האוהדים. הדריכות והנחישות איתה עלו השחקנים על כר הדשא הם אותם תכונות שהביאו את הניצחונות הגדולים על קריית מלאכי ואילת.

לאחר התקלה בשבוע שעבר, עלתה הקבוצה בטירוף והייתה טובה יותר לאורך 90 דקות. פציעתו של סוהיב פרג' בשבוע שעבר העלתה סימני שאלה רבים בנוגע לסיכוייה של יפו לצלוח את המשחקים שנותרו עד לסיום העונה ולהבטיח את המקום בפלייאוף. 11 השחקנים עלו לכר הדשא והוכיחו שלכל שחקן יש מחליף ושהסגל הקיים במכבי קביליו יפו שווה פלייאוף ללא שום צל של ספק.
עידן דוד שהיה נחוש לעלות למשחק למרות פציעה (קרע מלא בשריר האחורי) עלה והציג משחק מרשים, המשך ליכולתו הגבוהה מהמשחקים נגד מלאכי, אילת ויבנה. 

יוסי אבוקסיס והגביע
יוסי אבוקסיס והגביע
ההקרבה של עידן ראויה להערכה. יאיר כהן צדק שקיבל את הקרדיט בהרכב הראשון, לא אכזב את מאמניו. הקשר היה בעל הבית וניהל את המשחק של יפו. הוא שלח כדורים ימינה לדוד וכדורים שמאלה למרציאנו. הוא היה אחראי על הנעת הכדור ועל שחרור הלחץ משחקני ההגנה, הוא בישל באמנות לברקוביץ את השער השני. הוא היה מצוין ולשם שינוי הצליח לשמור על יכולת גבוהה עד לרגע שהוחלף בדקה ה-77. מאור מרציאנו. כל מילה נוספת שנאמר על הבחור הכישרוני הזה תהיה מיותרת. הוא עשה שמות בהגנת נתיבות. הוא כתש את הקו. הוא מסר לחבריו. הוא הגן נהדר ואף קינח בשער חשוב. נכס אמיתי למועדון.

מילה טובה מגיעה גם לגיא שוסט שהציג את משחקו הטוב ביותר בקבוצה. המגן זכה כמעט בכל הקרבות מול שומריו. לא איבד כדורים והיה מאוד אחראי ומאורגן במשחקו. יניב עמיאל ויניב סבג במרכז ההגנה הוכיחו כי השילוב ביניהם עובד. הצמד היה יעיל ומסודר ועשה חיים קשים מאוד לחלוצי נתיבות המסוכנים. סולי צמח וליעד ברקוביץ בקישור האחורי היו פשוט גדולים. השלימו זה את זה. לא טעו והצטרפו הרבה להתקפות. הם מיררו את חייהם של שחקני נתיבות והעניקו ליפו את השליטה במרכז המגרש.

כ-1000 אוהדים הגיעו למגרש הביתי בחולון וקיוו לראות את היפואים מבטיחים את מקומם בפלייאוף. לפני המשחק נערך טקס בו הוענק גביע ליוסי אבוקסיס כאות על תרומתו למועדון בשנתיים האחרונות. כמו כן, נערכה דקת דומייה לזכרו של האוהד שלומי בנאטב ז"ל ושחקן העבר רפי זוכר ז"ל שנפטר ביום חמישי.

כבר מדקות הפתיחה אותתה יפו על הבאות. היא החזיקה בכדור, שיחקה בסבלנות וסיכנה את שערו של אשר אלחרר, שוער נתיבות. מנגד, נתקלה נתיבות במשחק ללא פשרות מצד שחקניה של יפו. סולי צמח במשחק מצוין יחד עם ליעד ברקוביץ ניצחו במרבית המאבקים באמצע. יניב עמיאל ויניב סבג ניקו כל כדור מסוכן שהתקרב לשערו של בויטר.

בדקה ה-6 נשלח מרציאנו באגף שמאל ומוציא כדור רוחב נהדר ליאיר כהן צדק שמהרחבה בעמדה נוחה בועט החוצה. שתי דקות חולפות ושוב מרציאנו המהיר מוצא עצמו לבד באגף שמאל, אך דוד וכהן צדק לא מצליחים להשתלט על הכדור הטוב שמוציא מאור והגנת נתיבות מרחיקה את הסכנה. עירוני נתיבות ניסתה להציג משחק נוקשה וחזק ושחקניה הרבו לתקל בגסות את שחקני קביליו יפו. בדקה ה-15 מקבל שרקט את הכדור באגף שמאל ובפעולה נהדרת מצליח לעבור את שומרו ולחתוך למרכז, אך הכדור שמוציא מרגלו נהדף ללא בעיה מיוחדת על ידי שוער נתיבות. בדקה ה-25 מכניס ליעד ברקוביץ כדור חכם לעידן דוד שעושה תנועה טובה, אך שוער נתיבות יוצא טוב ומצליח ברגע האחרון להרחיק את הכדור.

בדקה ה-30 עולה מכבי קביליו יפו ליתרון וכמה שהוא מוצדק. בעיצומה של התקפה יפואית מרים בני שרקט כדור מאגף שמאל לעבר מרכז הרחבה, מוחמד חטארי שפספס את הכדור, אפשר למרציאנו להגיח מאחור ומקרוב לדחוק את הכדור לרשת, 1-0 למכבי קביליו יפו ושמחה גדולה ביציעים.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


לאחר כיבוש השער המשיכה יפו לשלוט ואף הגבירה את הלחץ על שערה של נתיבות. מוחמד חטארי שאמנם לא כבש, שיחק תפקיד חשוב מאוד במערך של יפו כשהצליח להחזיק את הכדור בגבו לשער ולחכות להצטרפות של חבריו להתקפה. חטארי נלחם על כל כדור ועשה חיים קשים להגנת נתיבות. בדקה ה-34 בסיומה של התקפה טובה, מגיע הכדור לכהן צדק שמסוף הרחבה בועט לשמים. בדקה ה-36 מסכנת נתיבות לראשונה במשחק את שערה של יפו באופן ממשי. אורן פחימה המסוכן, חלוצה של נתיבות, נשלח נהדר לרחבה ומעמדה נוחה שולח פצצה, אך הכדור הולך גבוה מעל השער. בסיום מחצית ראשונה מצוינת של מכבי קביליו יפו, התוצאה 1-0 למקומיים.
 
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינוים בהרכבה. בדקה ה-47 כמעט משיגה נתיבות את השוויון. אורן פחימה נשלח לרחבה וניסה לנגוח מעל בויטר, אך זה יצא במהירות והצליח להרחיק את הכדור. בדקה ה-51 תורה של יפו לסכן את שערה של נתיבות. התקפת כדורגל פשוט נהדרת של יפו שמניעה את הכדור בסבלנות מרגל לרגל עד שכהן צדק מוצא עצמו במצב נהדר מרחק 16 מטרים משערו של אלחרר, אך הוא בועט החוצה.

בדקה ה-59 החמצה גדולה של מוחמד חטארי. ליעד ברקוביץ, אחד המצטיינים במשחק התנהל עם הכדור באגף ימין והכניס כדור גאוני מעבר לכל הגנת נתיבות לעברו של חטארי שנראה מופתע ולבדו מול אלחרר בעט מעל השער. יפו לא נרגעה וחיפשה את השני שייתן לה קצת שקט לקראת השלבים האחרונים של המשחק. בדקה ה-61 עוד התקפה גדולה של יפו. מרציאנו הבלתי נלאה מקבל כדור טוב מכהן צדק באגף ומעבירו שמאלה לעידן דוד שמצטרף להתקפה, דוד שנלחץ על ידי הגנת נתיבות אינו מתרגש ובמהלך טוב חולף על פני כל ההגנה ומגיע מול השוער, אך מתמהמה עם הבעיטה והכדור מורחק.

בדקה ה-63 שוב דוד במרכז העניינים. הקשר ששיחק בצד ימין קיבל מסירה גדולה מכהן צדק והעביר כדור ענק לחטארי שהיה חייב לכבוש, אך בעיטתו לא הכניעה את אלחרר האורח שהשתטח והצליח להדוף. בדקה ה-67 מעביר ברקוביץ כדור נהדר ימינה לדוד שרואה את מרציאנו ברחבה ומוציא רוחב חד, אך הגנת נתיבות מצליחה להרחיק רגע לפני שמאור קובר כדור נוסף ברשת.
יאיר כהן צדק וליעד ברקוביץ קוסמים
יאיר כהן צדק וליעד ברקוביץ קוסמים

בדקה ה-69 מבצעים מאמני יפו חילוף שהתקבל ברגשות מעורבים ביציעים. נתנאל מולכו הצעיר במקומו של מוחמד חטארי. מולכו המהיר יותר מחטארי אמור היה לנצל זאת כדי להביך את הגנת נתיבות ולהבטיח ליפו את הניצחון. חטארי שאמנם לא כבש היה טוב, התמודד יפה מאוד עם הפיזיות של הגנת נתיבות וגם הפך את חבריו להתקפה לטובים ויעילים יותר. לאחר החילוף ולאו דווקא בגללו, התהפך המומנטום במגרש. יפו שלא הצליחה לכבוש את השני בדקות טובות שלה, ראתה את נתיבות יוצאת קדימה ותוקפת את שערה. 

בדקה ה-70 ניצלת יפו בנס מספיגה. פחימה, שוב הוא מקבל כדור על סף הרחבה מסתובב נהדר ושולח כדור מסובב שעושה דרכו לחיבורים, בויטר שהיה מחוסר עבודה רוב דקות המשחק זינק בצורה מושלמת והדף את הכדור לקרן.
בדקה ה-74 דווקא לאחר דקות טובות של נתיבות, מוצאת יפו את השני שמבטיח לה את הניצחון. יאיר כהן צדק שצריך לקבל נשיקות מכל אחד מאוהדי יפו העביר מסירת אמן לליעד ברקוביץ שהתעופף כמו חלוץ גדול ונגח בקשת מעל השוער, כדי להעלות את יפו ל 2-0 חשוב ולהקפיץ את הקהל היפואי לשמים.

השער השני שבר סופית את נתיבות שהפקירה את ההגנה ואפשרה ליפו לסכן שוב ושוב את שערה. מולכו הצעיר פעמיים בדקות 76 ו 78 החמיץ ממצבים מצוינים לבדו מול אלחרר והשאיר את התוצאה בעינה. בסיום, ניצחון ענק למכבי קביליו יפו שמבטיח את מקומה בפלייאוף ומאותתת ליריבותיה כי היא לא פחות מוכשרת, מחויבת ונחושה מהן.
מכבי קביליו יפו מבטיחה את מקומה בפלייאוף של ליגה א' דרום. הקבוצה של אוננה ובורשטיין מתעלה על עצמה ברגע האמת ומשיגה ניצחון ענק שמלווה ביכולת נהדרת שמפיחה הרבה תקוות בנוגע לסיכויה במאבקי הפלייאוף הקשים. אם בשבוע שעבר במרמורק ראינו את שחקני הקבוצה זחוחים ואולי שבעים, הרי במשחק הזה הם היו ההפך הגמור. 

הם התקווה הגדולה של כולנו לקראת ההמשך. הנחישות, המלחמה והרצון שלהם לנצח נותנים לכולנו את האפשרות לחלום כי אפשר לעשות עוד העונה הישג ענק. אם רק יידעו השחקנים והמאמנים לשמר את רמת הרצון והמחויבות ולעלות לכל משחק בטירוף וביטחון, הרי שמצפה לנו פלייאוף חם ושמח.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  יאללה מכבי יפו!!
אוהד מספר אחת!, (01/05/2011)
 2.  כשרוצים מאוד אז יכולים
שמעון, יפו, (01/05/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |