‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מנצחת את ק.מלאכי
מכבי יפו מנצחת את ק.מלאכי
מכבי קביליו יפו מנצחת במשחק החוץ הקשה שלה בקריית מלאכי את הקבוצה המקומית בתוצאה 3-1 ומצליחה לתפוס את המקום השלישי בליגה א' דרום.
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏26 ‏ינואר ‏2013.
רגע של נצחון/מכבי יפו
רגע של נצחון/מכבי יפו
שתף |
 
ע. קרית מלאכי - מכבי יפו 3:1 (מחזור 16)
25.1.13
מכבי קביליו יפו מנצחת במשחק החוץ הקשה שלה בקריית מלאכי את הקבוצה המקומית בתוצאה 3-1 ומצליחה לתפוס את המקום השלישי בליגה א' דרום. 

משחקים בין מכבי קביליו יפו לקריית מלאכי הפכו ממזמן למשחקים גדולים. 
יפו השתלטה על המשחק כליל. שחקני מלאכי התרכזו בהעפת כדורים קדימה. יפו תקפה גלים גלים את שערו של בן ישי. שוסט מימין ומרציאנו משמאל תמכו בכל התקפה. ליעד ברקוביץ' לקח אחריות והניע את הקבוצה. הקהל לא הרפה לרגע והיה ריח של שער באוויר.

כאלה הרויים בארועים , מתח ומתאפיינים בכמות קהל יפה. 5 דקות לפני שריקת הפתיחה שאלתי אוהד של הקבוצה המקומית איך זה שלמרות מיקומה הנמוך של הקבוצה בליגה נראה כי האוהדים עדיין מאמינים בקבוצה ומגיעים בכמות כזאת יפה, זה ענה לי בלי להתבלבל " אך ורק בגלל שיפו הגיעה היום , אין מה לעשות, ככה זה ". ניצחון הליגה היום הוא ניצחון של אופי, ואפשר גם להגיד ניצחון של מאמן, אל הקהל נגיע בהמשך.

מחצית ראשונה בינונית הובילה את מאמן יפו ליאור זדה לביצוע חילוף שרבים מיושבי היציע לא הצליחו להבין , יאיר כהן צדק בחוץ , משה ביטון בפנים. על כניסתו של ביטון אף אחד לא התפלא , אך על הוצאתו של כהן צדק דווקא כן. הקשר שלא היה גדול ב 45 הדקות הראשונות לא עלה למחצית השנייה וכולם ראו שיפו מתקשה בלעדיו. 

במשך 30 דקות נעלמה יפו מהמגרש. קריית מלאכי הייתה שווה שער יתרון ללא צל של ספק. זדה עשה עוד שני חילופים , למל שמר את יפו במשחק , הקהל התעורר , השחקנים הפנימו שמכאן הם לא יוצאים בלי 3 נקודות וזה נגמר בניצחון מתוק , כן ניצחון של אופי , של מאמן שהלך עם האמת שלו ושל הקהל , היידה יפו.

כ- 300 מאוהדי מכבי קביליו יפו עשו את הדרך דרומה לקריית מלאכי ושילמו לא פחות מ 35 שקלים לכרטיס, מחיר גבוה לכל הדעות. ליאור זדה נאלץ להסתדר ללא יניב עמיאל החולה שהיה אמנם בסגל וללא יוני תורג'מן שלא היה כשיר וישב ביציע. סוהיב פריג' פתח על ספסל המחליפים. 

מחצית ראשונה

הפתיחה הייתה מצוינת עבור יפו. כבר בדקה ה- 1 כמעט שעולה יפו ליתרון , הכנסת כדור של כהן צדק לעברו של יניב דוד מסתיימת בנפילתו של האחרון ברחבת מלאכי , השופט שהיה קרוב יחסית לארוע הצביע מיד על הנקודה הלבנה. הקוון שהיה קרוב הרבה יותר זכה לתחנונים מצידם של שחקני מלאכי ולבסוף קרא אליו את השופט והוביל לשינוי הפסיקה , אין פנדל. את האמת? באמת שלא היה שום דבר. אין ספק שהאירוע חימם את האווירה ביציעים וכמובן גם על כר הדשא. 
בדקה ה- 7 תורה של קריית מלאכי לסכן את שערה של יפו , מתפרצת מהירה מצד שמאל מסתיימת בכדור רוחב מסוכן שלא מוצא רגל כחולה. 

בדקה ה - 15 עולה יפו ליתרון ראשון, נוי ויצמן מכניס כדור גדול לעומק הרחבה לעברו של בוזגלו שמפעיל את הטורבו , מגיע לפני שומרו ומול בן ישי לא מתבלבל ומקשית באלגנטיות לרשת את שערו הראשון בקבוצה , 1-0 למכבי קביליו יפו. 

אלה היו הדקות של יפו , הקבוצה הניעה כדור בצורה מצוינת , מאור מרציאנו שיגע את הגנת מלאכי , והכדורים שרקו ליד שערו של בן ישי. בדקה ה - 20 מוסר בוזגלו כדור טוב לויצמן שמרים מימין לעבר הרחבה , מרציאנו שמגיע מאחור מניף את רגלו ובועט מהאוויר , בן ישי בהצלה גדולה מציל שער בטוח. בדקה ה- 23 מוסר יאיר כדור טוב לויצמן ששוב מרים את הראש ונותן שמאלה למאור שמבצע את העקיפה ומגיע מול בן ישי אך הכדור עולה מעל השער. 

ליעד ברקוביץ שעלה היום בהרכב היה פשוט מצוין ונראה כי הוא חוזר לעצמו. הקשר לא נח לרגע , היה דינמי מאד , לא איבד כדורים וקיבל בונוס בדמות בישול ענק לשער השני של הקבוצה , כל הכבוד. 

בדקה ה- 30 עוד מצב טוב ליפו לכבוש את השני , יניב דוד בועט חזק מ -22 מטרים , הכדור ניתז מגופו של שחקן מלאכי , בוזגלו שרואה את בן ישי עט על הכדור מגיע לפניו ומוסר לשוסט שמבחין בשער הריק ומעמדה לא פשוטה מנסה למצוא חבר ברחבה , הכדור מורחק לבסוף על ידי שחקן מקומי. בדקה ה- 34 נענשת יפו על החמצותיה הרבות וממש משום מקום סופגת את השיוויון. 
עבירה של גיא שוסט מזכה את קרית מלאכי בבעיטה חופשית מרחק 35 מטרים אלכסונית מצד שמאל לשערו של למל ,הכדור שעולה לאוויר מוצא את הגנת יפו רדומה לגמרי ומאפשר לערן זגר להתגנב מאחור ומול למל שנשאר תקוע בשער לדחוק ללא בעיה , 1-1 במלאכי. 

יפו ניסתה להשיב לעצמה את היתרון עוד במחצית הראשונה . בדקה ה- 38 מקבל בוזגלו את הכדור בימין הרחבה מרים וגורם לערבוביה בסיומה לא מצליחים מרציאנו וכהן צדק לדחוק את הכדור וזה מורחק על ידי ההגנה. בדקה - 40 יוצאת קריית מלאכי להתקפה מסוכנת מאד אך גיא שוסט מצליח להדביק את שחקן מלאכי וכנראה מציל את יפו מספיגה נוספת. 1-1 עם השריקה למחצית.

מחצית שניה

אל המחצית השנייה עלתה יפו עם שינוי אחד בהרכבה. יאיר כהן צדק יצא ובמקומו נכנס לשחק משה ביטון. יפו עברה לשחק עם שני חלוצים אך לא זאת הייתה הבעיה. קריית מלאכי פתחה את המחצית השנייה בצורה מצוינת ונתנה את הטון במשחק. 

בדקה ה- 48 בעיטה מסף הרחבה של שחקן מקומי שורקת ליד שערו של למל. קריית מלאכי הצליחה להיות דומיננטית יותר ויפו התקשתה להגיע למצבים. המון איבודי כדור , משחק התקפה תקוע , חוסר יכולת ליצור משהו מפתיע בחלק הקדמי ובעיקר חסרון בשחקן יצירתי שיידע לעשות את ההבדל ולהפעיל את החלוצים. בדקה ה- 60 מצב ראשון ליפו וממש משום מקום, ויצמן מעביר את הכדור שמאלה למרציאנו שמרים מצוין ומוצא את ביטון שמתרומם טוב אך נוגח החוצה. 


זדה ביצע בדקה זאת חילוף נוסף כשהכניס למשחק את סוהיב פריג' במקומו של יניב דוד. פריג' הוסיף כמובן המון למשחק ההתקפה היפואי, הוא יצר מצבים לעצמו ולחבריו והוסיף מחץ לחלק הקדמי. מלאכי יצאה קדימה , אבירן אלקיים שיחק נהדר עם גבו לשער ויפו ניצלה לא פעם בזכות יכולת סגירה מצוינת של עיני ושוסט. 

בדקה ה- 70 נכנס לכר הדשא אסף לוי במקומו של אלמוג בוזגלו. בדקה ה- 75 רגע של מתח , שחקן מלאכי נשלח קדימה ומגיע באחד על אחד מול למל , הראשון בועט ולמל באינסטינקט גדול מרים טיפה את ידו והכדור חולף לו באיטיות החוצה , מזל גדול ליפו. הקהל היפואי שהיה רדום במשך כל המשחק החל להתעורר ופשוט הטריף את 11 היפואים על הדשא. 

שחקני יפו החלו לשחק וב 15 דקות גדולות הצליחו להכריע את ההתמודדות ולהציג כדורגל מצוין . בדקה ה- 76 מקבל ביטון את הכדור ברחבה , מסתובב ובועט אך הכדור פוגע בשחקן מלאכי , שחקני יפו טווענים לבעיטת עונשין מ -11 מטרים. 

הכדור חוזר לביטון שובעט שוב אך נבלם. יפו השתלטה על המשחק כליל. שחקני מלאכי התרכזו בהעפת כדורים קדימה. יפו תקפה גלים גלים את שערו של בן ישי. שוסט מימין ומרציאנו משמאל תמכו בכל התקפה. ליעד ברקוביץ' לקח אחריות והניע את הקבוצה. הקהל לא הרפה לרגע והיה ריח של שער באוויר. בדקה ה- 80 בסיום התקפה גדולה מורם כדור לעברו של לוי שמניף את רגלו ושולח מהאוויר טיל שנהדף בקושי על יד בן ישי לקרן. יפו ממשיכה ללחוץ , בדקה ה- 83 מוסר לוי כדור מצוין לברקוביץ שמשמאל הרחבה מרים נפלא למשה ביטון שמתרומם כמו ציפור ונוגח כמו גדול לרשת , 2-1 למכבי קביליו יפו ושמחה אדירה ביציע האוהדים היפואי. יפו המשיכה ללחוץ במטרה לחפש את השלישי , מלאכי שלחה המון שחקנים קדימה ובדקה ה- 90 ספגה שוב. חילופי מסירות מצוינם בחלק הקדמי הסתיימו במסירה של פריג' ללוי ששלח פצצה לרשת מסף הרחבה, 3-1 ענק למכבי קביליו יפו. עד הסיום יכלה יפו להגדיל את יתרונה אך ויצמן וסוהיב לא מצאו את הרשת ממצבים נוחים.

עם השריקה לסיום ניגשו שחקני יפו לקהל וחגגו איתם את הניצחון היקר. הניצחון כאמור מעלה את יפו למקום השלישי בטבלה עם מספר נקודות זהה לאזור שבמקום הרביעי. בשבוע הבא כזכור, טרם ידוע מתי בדיוק , תארח את יפו את אזור למשחק צמרת מרתק.כולנו נהיה שם לדחוף את זדה ושחקניו לעבר ניצחון נוסף , מתוק הרבה יותר. יש לנו קבוצה נהדרת.

סיקור הוידאו של שלמה ורסנו

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ערן כהן אמין   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |