‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו מפסידה בבת ים
מכבי יפו מפסידה בבת ים
מכבי קביליו יפו במקום החמישי בליגה
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏16 ‏פברואר ‏2013.
שריקת הפתיחה:מ.יפו-בת ים
שריקת הפתיחה:מ.יפו-בת ים
שתף |
 
מכבי קביליו יפו מפסידה היום במשחק החוץ שלה נגד מכבי עירוני בת ים ומוצאת את עצמה עם סיום המחזור במקום החמישי בליגה, בהנחה שהפסיקה של בית הדין להתאחדות לכדורגל בדבר הניצחון הטכני על עמישב פתח תקווה תישאר בעינה. משחק כמו זה שראינו היום בבת ים הוא משחק שכל צופה כדורגל מקווה לראות ברגע שהוא יוצא מביתו לכיוון המגרש. משחק מלא בארועים , חם מזג , עם קהל ו 6  כדורים ברשת. 

תוצאת הסיום , 4-2 למארחים מבת ים מספרת בעצם את סיפורה של ההתמודדות. בשורה התחתונה יפו מפסידה בקרב צמרת קריטי ותצטרך למצוא את הנקודות שיבטיחו לה מקום בפלייאוף במגרשים אחרים.
 
פתיחת המשחק הייתה מעודדת מאד עבור יפו. למעשה מבחינת התפתחויות על כר הדשא הייתה זאת הפתיחה הטובה ביותר העונה. 2 שערים כבר אחרי 17 דקות במשחק כל כך חשוב ובמגרש כל כך קשה, ורוד מדי מכדי להאמין.באמת זה היה ורוד מדי. 
איבוד כדור טיפשי החזיר את בת ים למשחק. משחק הגנה כושל של כל הקבוצה אפשר למקומיים למצוא את הרשת שלוש פעמים נוספות ולשלוח את זדה הביתה ללא נקודות ועם המון חומר למחשבה. יפו הפסידה היום את המשחק אך ורק בגלל עצמה , פשוט לא הגיע לה יותר. שני השערים המוקדמים אמורים היו להפוך את המשימה לחזור מבת ים עם נקודות לקלה יותר.  

הצהובים של גיא שוסט השפיעו יותר כנראה מכל דבר אחר על תוצאת המשחק היום. יפו שיחקה היום בעצם ללא שניים משחקניה החשובים ביותר. בפעם הראשונה היא עלתה ללא שוסט המוצהב ופעם השנייה ללא סולי צמח, האיש החשוב ביותר בקישור של הקבוצה , האיש שעושה הגנה הכי טוב בקבוצה , בעצם , השחקן שמהווה חומה לשחקני היריבה בטרם הם מגיעים למפגשים עם הבלמים. בדיעבד , ההחלטה לפתוח עם צמח כמגן ימני במקומו של שוסט הייתה הרסנית ועלתה ליפו במשחק. הגנה איטית אינה יכולה להתמודד עם התקפה כל כך מהירה ללא עזרה מסיבית מהקישור האחורי ולא סתם סיימה יפו את המשחק עם ארבעה כדורים ברשת ושני מורחקים - משחק ההגנה לא עבד.

מהלך המשחק:
כ- 450 יפואים הגיעו היום לבת ים לעודד את קבוצתם לאחר שלא זכו לעשות זאת בשבוע שעבר. כבר בדקה ה- 7 מצב מצוין למקומיים לעלות ליתרון , התקפה מצד ימין מובילה לכך שפליקר נותר בלתי מכוסה ברחבה אך זה בועט חלש ומאפשר ללמל לקלוט את הכדור. 

יפו החלה לצאת קדימה ושיחקה באופן שיטתי ומוחלט דרך צד שמאל דרך מאור מרציאנו. מרציאנו שניצל את העובדה כי בת ים עלתה עם המגן הימני המחליף עשה בהתקפה על שרק רצה. יוני תורג'מן לקח אחריות במרכז המגרש והוביל את הנעת הכדור ויפו החלה לייצר מצבים. 

בדקה ה- 13 היא עם עלתה ליתרון. תורג'מן משתחרר מצוין משני שחקנים במרכז המגרש מוסר מצוין שמאלה למרציאנו שעובר את שומרו ומחזיר לתורג'מן , זה מטעה את שומרו ושולח כדור שפוגע בשחקן בת ים וחודר לרשת , 1-0 למכבי קביליו יפו ושיתוף פעולה נהדר בין תורג'מן למרציאנו.
 
ארבע דקות חולפות ויפו כובשת את השני. משחק לחימה והקרבה של אלמוג בוזגלו מוביל לכך שהחלוץ הצעיר חוטף כדור באגף ימין על קו החצי, זה שועט קדימה ומרים נהדר למרכז הרחבה , ברקוביץ' בועט על שחקן מקומי , תורג'מן מנסה בפעם השנייה אך הכדור מגיע ליניב דוד שמלב הרחבה שולח קטנה לרשת , 2-0 למכבי קביליו יפו.  יפו נראתה מצוין בדקות אלה , שחקני בת ים נראו עצבניים ואז בדקה אחת התהפך לו המשחק.
 
איבוד כדור של יוני תורג'מן במרכז המגרש הוביל להתקפה בת ימית ממש משום מקום , הההגנה חלמה ואבי אבינו קיבל כדור גדול ומול למל לא התבלבל , 2-1 בדקה ה - 23 ובת ים חזק במשחק. יפו ניסתה להגיב במהרה אך בעיטה של אסף לוי ממרחק מצאה את סמדג'ה מוכן. 

פיני בלילי שלא שיחק במשחקיה האחרונים של בת ים היה היום השחקן הטוב ביותר שלה. הוא הפגין שליטה נהדרת בכדור , מהירות , זריזות ובעיקר משחק חכם וים של ניסיון. בדקות אלה העדיפה יפו להסתדר ולנסות ולהפתיע את בת ים עם התקפות מתפרצות. 
צילום: אתר גולד1
צילום: אתר גולד1

11 שחקנים בחצי המגרש של יפו ב 20 הדקות האחרונות של המחצית. בת ים האמינה כי היא תצליח לחזור למשחק ובגדול. 2-1 ליפו עם השריקה למחצית.
 
מחצית שניה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. המגמה מסיום המחצית הראשונה נמשכה ובת ים באה על שכרה. פיני בלילי משתלט על כדור בסמוך לרחבה , נאבק עם עמיאל ( ספק עבירה צריך לראות בוידאו ) ולבסוף מצליח להשתחרר ומסף הרחבה שולח טיל לחיבורים , 2-2 בבת ים. 

עם כיבוש שער השיוויון השתלטו המקומיים כליל על המשחק. יפו נראתה מבוהלת ובמקום להבין כי התחיל כרגע משחק חדש חשבה יותר מדי על איבוד שני שערי היתרון שהיו לה. זדה לא ביצע שום שינוי בטקטיקה או בהצבת השחקנים על הדשא, הוא כן ביצע חילוף כשהכניס את ויצמן במקומו של לוי . בת ים המשיכה להיות מסוכנת ובדקה ה - 62 שוב מצליחים קשריה לגבור על הקישור האחורי ולהעביר כדור להתקפה הפעם לעברו של פליקר שמוצא עצמו לבדו מול למל וקובע 3-2 מדהים לבת ים , כמה חבל. 

יפו ניסתה לצאת קדימה ולמצוא את השיוויון. מרציאנו הצליח במספר גיחות לחדור לרחבה ולהגיע לעמדות מסירה מצוינות אך לא היה מדויק במסירה האחרונה. זדה הכניס לדשא את סוהיב במקומו של ביטון , יפו רצתה להשוות אך שכחה שההתקפה הטובה ביותר היא הגנה. בדקה ה- 75 היא ספגה את הרביעי. 

שוב כדור שמקורו באי הריסת התקפה נשלח לעברו של פליקר שמגיע לבדו מול למל ומוכשל , פנדל לבת ים ואדום ללמל, רגע מכריע בהתמודדות. יפו שסיימה את מכסת החילופים שלה נאלצה להכניס את סולי צמח לבין הקורות. פליקר לקח את הבעיטה והשלים צמד , 4-2 לבת ים. בדקה ה- 85 מאבד מאור מרציאנו את הראש ומבצע עבירה ללא כדור על זיו כבדה שופט המשחק מוציא את האדום למרציאנו. בסיום מפסידה יפו בתוצאה 4-2.
 
הפסד כואב עבור מכבי קביליו יפו שרצתה כל כך לנצח ולהידבק לצמרת הגבוהה. עכשיו עוברים לאתגר הבא , יש לשנס מותניים , להפיק לקחים ולהגיע מוכנים יותר לקרב הבא.
בשבוע הבא תארח יפו את מכבי שעריים ותקווה שאולי מהמשחק הזה יגיעו הנקודות.
 
תקציר המשחק: (צילום:נתן לוי)
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו!

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
רכבת קלה ביפו
החלו עבודות הרכבת הקלה בדרום העיר
קרית חינוך יפו
שבוע הספר בבית הספר היסודי "קרית חינוך יפו"
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |