‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נצחון נוסף בליגה למכבי יפו
נצחון נוסף בליגה למכבי יפו
מכבי קביליו יפו מנצחת את עמישב פ"ת 0:1
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שלישי ‏26 ‏פברואר ‏2013. צילומים: דאבל פס
מכבי קביליו יפו חוגגת נצחון
מכבי קביליו יפו חוגגת נצחון
שתף |
 
ניצחון ליגה שני ברציפות למכבי קביליו יפו שמצמצמת פערים מקטמון וכפר סבא ומתבססת לה בצמרת ליגה א' דרום. הניצחון היום בפתח תקווה הוא ניצחון של קבוצה שהחליטה כי היא לא חוזרת הביתה ללא 3 הנקודות. חד וחלק זה המצב. משחק הירואי של כל שחקני הקבוצה שהיו ממושמעים טקטית ולא אפשרו חופש מחייה לשחקניה המרכזיים של עמישב. 

היום, אולי לראשונה מזה זמן רב שיחקה יפו כקבוצת כדורגל , מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה. משחק הגנה כולל של כל שחקני קבוצה , משמעת טקטית אדירה , שחקנים שערבים אחד לשני , קבוצת כדורגל . סוף סוף , קבוצת כדורגל. רבייעיה מבת ים? שלישייה משעריים? תשכחו מזה , היום משחק ההגנה היפואי היה כמעט מושלם.

סולי צמח הופקד על המנוע של עמישב גיא אבן ופשוט שיתק אותו. עמיאל וסבג פקחו עין במשותף על אורי קרגולה והובילו לכך שהחלוץ לא בעט לשער אפילו פעם אחת במשך 90 דקות. שאר השחקנים מילאו באופן מעורר כבוד אחר הוראותיו של זדה שהתכונן נפלא למשחק. עמישב לא סיכנה כלל את שערו של למל מלבד שני מצבים בתוספת הזמן של המשחק ,מה נאמר,  כל הכבוד.
 
יניב דוד ואלמוג בוזגלו קיבלו לפני המשחק פרחים מאנשי פתח תקווה זכר לתקופה בה שיחקו בשורות הירוקים. הצמד הנפלא שלו מניות רבות בהצלחות האחרונות של הקבוצה גמל למארחים בשער שכל כולו שיתוף פעולה , מלאכת מחשבת. יפו נאלצה להסתדר היום ללא מאור מרציאנו ויוני תורג'מן המושעים. 
גיא עיני פתח כמגן שמאלי והציג משחק מצוין. ליעד ברקוביץ' שם חותמת סופית על כך שהוא חזר לעצמו. הקשר הנפלא לא הפסיק לרוץ היום על כר הדשא בפתח תקווה , הוא בלם פעם אחר פעם את שחקני עמישב וניווט בחכמה את משחקה של יפו.
 
תקציר המשחק - מחצית ראשונה
כ- 200 אוהדים עזבו את הכל והגיעו בשעה 14:00 למגרש האימונים הסינטטי של מכבי פתח תקווה על מנת לדחוף את מכבי קביליו יפו לעבר ניצחון ליגה נוסף. לא דבר של מה בכך. 
כבר מן הפתיחה ניתן היה לחוש בדריכות הרבה , הן של הקהל והן של השחקנים , כולם ידעו שמדובר במשחק חשוב מאד לקראת המשך, צומת דרכים ואפשרות מצוינת להידבק חזק חזק לצמרת הגבוהה של הליגה. הפתיחה הייתה מצוינת עבור יפו. 

שחקניו של ליאור זדה שטפו את המגרש והכניסו את שחקני עמישב להלם. יפו שיחקה מהר , הגיעה בקלות לרחבת הירוקים ומנגד הצליחה להשיג את הכדורים בעזרת לחץ יעיל. כבר בדקה ה- 2 פורץ בוזגלו נפלא בימין וחודר לרחבה אך אף רגל יפואית לא מוצאת את הכדור. בדקה ה -7 שוב יפו ברחבת עמישב הפעם הכדור מגיע לרגלו של פריג' שמהתל בשומרו ובועט חזק אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה- 10 מכניס סולי צמח כדור נהדר מעל כל ההגנה ומוצא את בוזגלו שנבלם רגע לפי הבעיטה לשער. 

בדקה ה- 20 מצב ראשון למארחים לאחר שגיא אבן מנסה את כוחו בבעיטה ממרחק אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה- 26 זוכה יפו בכדור קרן , לאחר ערבוביה ברחבה מציל שוער עמישב שער בטוח מבעיטה של בוזגלו אך נכנס לדחיקה מקרוב של יניב דוד, הכדור ברשת, שופט המשחק ועוזרו נראו מסמנים עם ידם לכיוון מרכז המגרש אך לפתע שינה השופט את החלטתו ופסל את השער בטענה לעבירה על השוער. 

בדקות אלה הפך המשחק שקול יותר עם יתרון קל , אם כי אופטי בלבד , למקומיים. יפו סגרה נהדר את עמישב גם במחיר של הזמנת התקפות. היא תיכננה להשתמש במהירות הקטלנית שלה בהתקפה , המשולש פריג' , בוזגלו ודוד ואכן הביכה פעמים רבות את הגנת עמישב. בסיום המחצית הראשונה 0-0 בפתח תקווה.
 
תקציר המשחק - מחצית שניה
יפו עלתה ללא שינויים למחצית השנייה. המחצית נפתחה בהססננות מצד שתי הקבוצות. המשחק שהיה טקטי מאד לא התעלה לרמה גבוהה אך הוא היה טעון מאד ושחקני שתי הקבוצות שיחקו חזק מאד וללא פשרות. 

בדקה ה - 58 מכניס זדה למשחק את נוי ויצמן במקומו של סוהיב פריג'. פריג' שקיבל בפעם השנייה ברציפות את הקרדיט בהרכב עדיין לא מציג את היכולות המוכרות שלו אך אין ספק שהדרך לשם עוברת בשיתופו בהרכב לאורך זמן , בסוף זה ישתלם לכולם.  בדקה ה- 64 עולה יפו ליתרון והיציע בטירוף מוחלט. 

יניב דוד מקבל את הכדור מעט אחרי עיגול האמצע מסולי צמח ומכניס כדור גדול לאלמוג בוזגלו שיוצא נהדר מהמקום , מקדים את שומרו ומול שוער עמישב לא מתבלבל , 1-0 למכבי קביליו יפו ואושר ביציעים.  איזה חלוץ גדול אלמוג בוזגלו. שחקני יפו , בטירוף מוחלט מכיבוש שער היתרון כמעט ואכלו את הדשא בדקות אלה. עמישב ניסתה להגיב בחזרה. 

יפו נלחצה מעט לאחור ותיכננה למצוא את השני במתפרצת. בדקה ה- 75 היא גם כמעט עשתה זאת , יניב דוד מקבל כדור גדול מסולי צמח , חודר לרחבה אך במקום לבעוט לשער מנסה לעבור שחקן יריב ומאבד את הכדור , כמה חבל.  בדקה ה- 78 מכניס זדה למשחק את יאיר כהן צדק במקומו של דוד. כמה דקות מאוחר יותר נכנס למשחק משה ביטון במקומו של אלמוג בוזגלו שזכה לתשואות מהקהל. יפו כמובן איבדה את כל המהירות שלה בחלק הקדמי. כהן צדק שנכנס על מנת להחזיק בכדור ולהוריד לחץ משחקני הקבוצה לא היה במיטבו. 


הוא איבד כדורים רבים ולא נראה כמו שחקן טרי שרק לפני כמה דקות נכנס למשחק. עמישב לחצה בכל הכח , כמעט בכל התקפה ניסו הירוקים למצוא את קרגולה בכדורים גבוהים וארוכים. בדקה ה- 90 הם גם מצליחים , קרגולה משתלט על כדור ברחבה , מטעה את למל וצולל לדשא , הקהל היפואי היה בטוח שזה פנדל, שופט המשחק שהיה קרוב מאד לאירוע חשב אחרת והורה לקרגולה לקום , שופט יקר , אם זה לא פנדל, איפה הצהוב? 
שופט המשחק הוסיף 4 דקות למשחק במהלכן שלחה עמישב את כל שחקניה קדימה וקיוותה למצוא את השיוויון. הגנת יפו עמדה בפרץ והצליחה לשמור על היתרון היקר , 1-0 ענק למכבי קביליו יפו בסיום.
 
הרכב: רון למל , גיא שוסט , יניב סבג , יניב עמיאל , גיא עיני , סולי צמח , ליעד ברקוביץ' , אסף לוי , סוהיב פריג', אלמוג בוזגלו , יניב דוד.
 
עוד שותפו : נוי ויצמן , יאיר כהן צדק , משה ביטון.
 
בסיום המשחק חגגו שחקני הקבוצה יחד עם הקהל את הניצחון החשוב. יפו הוכיחה כי היא לא פחות טובה מאף קבוצה בליגה. נאמר זאת בזהירות , נדמה כי יפו מתחברת שוב ברגעים הכי מכריעים, במאני טיים של הליגה. נכון אנחנו רק במחזור ה 20 ועוד מוקדם לקשור כתרים ולהכריז הכרזות אבל דווקא המשחק היום, לא משחק גדול מבחינת כדורגל , הוא החותמת לכך שיפו כאן , והיא מתכוונת להתמודד על המקום הראשון בעשרת המחזורים שנותרו. כבר ביום שישי מחכה ליפו משוכה קשה מאד. משחק חוץ בקריית גת נגד עירוני המקומית שצברה 20 נקודות ב 8 המשחקים האחרונים. נתון מדהים. היא למעשה מחזיקה ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד. ההפסד האחרון של קריית גת היה לפני חודשיים בדיוק למכבי באר שבע. קריית גת קיבלה תיאבון בעקבות הרצף המרשים ושלומי משה ונתנאל בן אבו מפנטזים בפומבי על מקום בפלייאוף , גם הם יודעים שמשם הכל יכול לקרות.
 
 
יום שישי , 13:45 , קריית גת , הולך להיות חתיכת משחק.
 
היידה בי היידה בו היידה מכבי יפו!

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   ספורט ביפו   ליגת כדורגל ביפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |