‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו - ע.כפר יונה
מכבי יפו - ע.כפר יונה
מכבי קביליו מנצחת את כפר יונה 2-3
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏05 ‏מאי ‏2013. צילומים: לירן דורף - דאבל פס
אוהדי יפו מסורים לקבוצתם
אוהדי יפו מסורים לקבוצתם
שתף |

צפו בסיקור הוידאו של פורטל יפו:
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


משחקי הפלייאוף הם המטרה החדשה של מכבי קביליו יפו עם תום משחקי הליגה הסדירה אמש. כמה אירוני שדווקא אתמול במשחק אולי הכי עצוב של יפו העונה האיצטדיון בחולון לבש חג ואוהדי מכבי קביליו יפו היו בשיאם. פסטיבל כזה כפי שהיה אתמול לא זכור לנו מאז משחק העלייה בבלומפילד. היה זה מפגן כח אמיתי של מועדון כדורגל מכובד. בשידור ישיר. כבר בשעות הבוקר ידענו כי לוד כן תופיע בטדי ואף תעשה זאת ללא שוער. ידענו כי כבר בשלב מוקדם של המשחק זהות העולה תוכרע. זה לא הפריע לאלפי היפואים למלא כל פינה באיצטדיון. זה לא מנע את החגיגה , כמו שאמרו כבר לפניי, חברים אנחנו כבר ניצחנו.

ביום שישי ביציעי חולון ניתן היה למצוא המון אוהדים המומים. היו אלה דווקא האוהדים מהגרעין הקשה , אלו שלא מפסידים אף משחק ולא משנה מה. הם היו מופתעים כי לראשונה מזה זמן רב הם לא הכירו את חבריהם ליציע שרכשו חולצות וצעיפים בדוכן המכירות בחוץ ונכנסו ליציע כשהם לבושים בהתאם. זה הסיפור הגדול שהביא איתו המשחק אמש. הפוטנציאל של מכבי קביליו יפו הוכח שוב, במאני טיים. מאות ילדים קטנים עם הוריהם . מאות נשים ונערות. כולם לבושים לבן. לחלקם זהו המשחק הראשון העונה. זה הניצחון הגדול של מכבי קביליו יפו. 


המשימה הבאה של כל אחד מאיתנו הוא לדאוג איך משחזרים את התצוגה הזאת כבר ביום שלישי במשחק הנוק אאוט נגד בית"ר כפר סבא. איך ממנפים את ארועי אמש לקראת משחקי הפלייאוף שנמצאים מעבר לפינה. וזאת חברים משימה לא פשוטה.
 
על הדשא עשו חניכיו של ליאור זדה את העבודה. הם השיגו ניצחון חמישי רצוף בליגה. ואם נוציא רגע מהמשוואה את המשחק נגד לוד הרי שמדובר ב 4 ניצחונות בזמן מאני טיים אמיתי. זה אולי הנתון שמלמד יותר הכל על החוסן המנטלי של מכבי קביליו יפו העונה. קשה מאד לשבור את הרוח של הקבוצה הזאת. וזה נתון מעודד מאד לקראת הלחץ והאינטנסיביות של משחקי הפלייאוף. 

סיקור המשחק - מחצית ראשונה
יפו פתחה את המשחק בהתלהבות וניסתה לכבוש כבר בפתיחה. בדקה ה- 6 מעביר ויצמן מסירה טובה משמאל , כהן צדק עוזב את הכדור ומשאירו לבוזגלו שמגיח מאחור ומניף את רגלו אך שחקן כפר יונה גולש טוב ומונע מהכדור להמשיך לשער. בדקה ה - 11 הכדור כבר פרפר ברשת. ויצמן בעוד פעולה מצוינת עושה עבודה גדולה בשמאל ונותן למרציאנו שפורץ בקו ומעביר כדור רוחב שפוגע ברגל שחקן כפר יונה וחודר לרשת , 1-0 ליפו. שחקני יפו ממהרים לקחת את הכדור למרכז המגרש. למעשה היה זה התסריט עליו חלמו ביפו , שער מהיר שאולי יפתח את המשחק לגמרי , יוציא את כפר יונה קדימה ויעזור ליפו לכבוש שוב ושוב , אך לא כך היה. דקה חלפה וכפר יונה שוב בענינים. כפר יונה זוכה בבעיטה חופשית מצד שמאל מרחק 18 מטרים משערו של למל. אופיר חלוואני לוקח את הבעיטה , הכדור פוגע באחד משחקני החומה ומגיע לגל גניש האורח שמקרוב דוחק לרשת , 1-1 מהיר בחולון.
 
בדקה ה- 20 היה זה יאיר כהן צדק שקיבל מסירה מויצמן ובפעולה אישית טובה עבר שני שחקנים והניף את רגלו מסף הרחבה אך הכדור עלה גבוה. יפו המשיכה לתקוף ובדקה ה- 24 בוזגלו מקבל מברקוביץ בשמאל ושולח ארוך לכהן צדק , זה עובר את שומרו ומשמאל הרחבה מרים כדור מדוד ליניב דוד שמול שער חצי חשוף נוגח החוצה. דקה חולפת ושוב דוד מחמיץ. 

ברקוביץ בעוד פעולה טובה מכניס לדוד שמהרחבה בועט גבוה. החלוץ היפואי המשיך להיות הכתובת עבור קשרי יפו ובדקה ה- 27 מגיע דוד להרמה של כהן צדק אך הנגיחה שלו חומקת מהמסגרת.למעשה היו אלה דקות טובות של יפו. שחקני מכבי קביליו יפו לא היו נראים נחושים כל כך מזה זמן רב. הם יצאו קדימה במהירות. עשו פעולות טובות בחלק הקדמי אך כפי שראינו לא פעם במחזורים האחרונים הרגל המסיימת לא הייתה מספיק מדוייקת. בדקה ה- 29 היה זה סולי שנגח משני מטרים החוצה. בדקה ה - 31 ויצמן פורץ מהמרכז ומפרגן לכהן צדק שבועט גבוה. 


בדקה ה- 33 יוצאת כפר יונה למתפרצת קטלנית אך למל באחד על אחד מציל שער בטוח. בדקה ה- 44 ויצמן ושוסט מתמסרים בימין והראשון מרים מצוין לשמאל הרחבה לשם מגיע בוזגלו שבועט חלש. 1-1 עם סיום המחצית הראשונה. הדיווח טדי עם סיום המחצית הגיע ובחולון כולם ידעו שקטמון מוליכה 5-0 ושסיפור העלייה מהמקום הראשון נגמר.

סיקור המשחק – מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השנייה החליט זדה לבצע חילופים התקפיים בתקווה שאלו יובילו את יפו לכיבוש שערים נוספים. וכך בדקה ה- 51 נכנסו למשחק סוהיב פריג' וצ'יקו דננבאום במקומם של גיא שוסט ונוי ויצמן. יפו באמת הפכה התקפית יותר אך גם חשופה יותר. בדקה ה- 53 פריצה של אדם לם בימין כמעט הסתיימה בשער אך חלוואני החמיץ מקרוב.  בדקה ה - 54 השתלט בוזגלו על כדור בתוך רחבת כפר יונה ובעט כדור חזק אך זה פגע בשחקן כפר יונה ויצא לקרן. בדקה ה- 55 מסתיימת פריצה של בוזגלו בימין במסירה טובה לדננבאום שמהרחבה בועט חלש לידי השוער. בדקה ה- 58 כובשת יפו את השני במהלך כדורגל נהדר. יאיר כהן צדק מוסר נפלא שמאלה לסוהיב שפורץ ומכניס כדור מצוין לרחבה , דוד פותח רגליו ובוזגלו שמגיע מאחור כובש מקרוב , 2-1 ליפו.
 
דקה חולפת ויפו כמעט שוב מאבדת את היתרון. חלוואני מגיע לבדו מול למל אך מחמיץ ברשלנות. זדה הכניס למשחק את משה ביטון במקומו של יניב דוד. בדקה ה- 61 כהן צדק מוסר ימינה לדננבאום שמכניס כדור גדול לרחבה לעברו של ביטון שנותר לבדו מול השוער אך בועט לא מספיק טוב והשוער קולט ללא בעיה מיוחדת. 

המשחק הפך קצבי במיוחד כשכל קבוצה רוצה לכבוש בכל מחיר. אחת שחולמת להישאר בליגה ואחת שחולמת לעלות. בדקה ה- 64 מנסה חג'ג' את כוחו בבעיטה מרחוק אך למל במקום. בדקה ה- 66 כהן צדק בסיום מהלך קבוצתי משגר מסף הרחבה כדור חד אך זה חולף ליד המסגרת. בדקה ה- 68 כהן צדק מכניס בראשו כדור נהדר לביטון שמעמדה מצוינת חייב לכבוש אך זה בוחר למסור ומאבד את הכדור. בדקה ה- 70 עוד מצב גדול ליפו. מרציאנו מרים מצוין משמאל, שוער כפר יונה יוצא רע וכהן צדק מנסה להקשית מעליו בנגיעה אך הכדור יוצא החוצה. 

בדקה ה- 72 שוב למל מציל את יפו מספיגה. התקפה מסודרת של כפר יונה מסתיימת בבעיטה של גניש שנותר מול למל אך זה שוב הציג את יכולתו הטובה ומנע שער בטוח. בדקה ה- 73 כובשת יפו את השלישי בהתקפה מתפרצת. סוהיב וכהן צדק יוצאים במהירות קדימה כשהראשון מוסר נפלא לשני שמוצא את ביטון ברחבה , זה לא מתבלבל ומוסר לבוזגלו שמול שער חצי חשוף עושה את העבודה 3-1 למכבי קביליו יפו.
 
בשלב זה התוצאה בטדי הייתה 7-1 אך הקהל היפואי פשוט שמח לראות כדורגל טוב , התקפות מצד לצד ובעיקר את רוח הספורט. יפו המשיכה ללחוץ על הגז ובדקה ה- 75 כהן צדק מרים מימין לשמאל , דננבאום מוריד בראשו לביטון שממטר בועט החוצה , כמה חבל. דקה חולפת והפעם תורו של מרציאנו להחמיץ מהרחבה לאחר שצמח מוסר לו כדור טוב. כפר יונה הבינה שמבחינתה זה או עכשיו או מעולם לא. היא ניסתה לנצל את העובדה שיפו הבינה סופית ורשמית כי היא לא תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. זגורי ביצע חילופים התקפיים וכפר יונה ניסתה לשלוח את כל הכלים שלה קדימה. בדקה ה- 80 זה גם הצליח לה. הרמת כדור משמאל מוצאת את עופר סהר לא מכוסה וזה נוגח מקרוב לרשת , רק 3-2 ליפו. 


לקראת הפלייאוף
כשהיא מודעת לתוצאות יריבותיה ומבינה כי הפסד מוריד אותה ליגה עשתה כפר יונה ככל יכולתה על מנת להשיג לפחות נקודה. יפו בעוד רגע של ספורטיביות שכמובן אינו אמור להפליא אף אחד , עמדה על המשמר , ניסתה לכבוש עוד והגנה על שערו של למל. בסיום 3-2 למכבי קביליו שמסיימת את הליגה במקום השני רק בגלל יחס הפרש שערים נמוך יותר משל קטמון. כפר יונה יורדת לליגה ב' עקב ההפסד ושחקניה מתקשים לעכל את הבשורה. שחקני יפו מתאגדים להם יחד במרכז המגרש שמים ידיים אחד על השני וכנראה מדברים על כך שיש עוד הזדמנות להשיג את הכרטיס ללאומית וכל עוד יש סיכוי אנחנו בחיים.

הקהל היפואי שכבר הפנים במהלך המשחק שעליית ליגה לא תהיה היום התעקש לשמוח יחד עם השחקנים שלו. דקות ארוכות שהקהל היפואי נותר ביציע , שר ומעודד את השחקנים ואת המאמן ליאור זדה. בכל זאת הקבוצה עשתה פיניש נהדר והצליחה להדביק פער דו ספרתי ממוליכת הליגה. 51 נקודות מ72 אפשריות הם כ 71% הצלחה. למעשה מאז המחזור ה 7 , המשחק הראשון של זדה על הקווים צברה יפו יותר נקודות מכל קבוצה אחרת. 
היא שיחקה כדורגל טוב ושוטף בהמון משחקים. ההגנה התייצבה והתוצאות היו משביעי רצון. כל זה כאמור העניק ליפו את המקום השני ואת יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף.
כבר ביום שלישי המסע יתחיל. ב 16:30 באיצטדיון העירוני בחולון. נגיע בהמונינו, נביא איתנו חברים ומשפחה ונמלא שוב את האיצטדיון. יש בנו אמונה והיא תנצח.
 

תגיות:   מכבי יפו   מכבי קביליו יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   קהילה ביפו   יפו TV  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  יופי של כתבה! תודה לכם שם בפורטל! (לת)
התקליטן קביליו יפו, בת-ים, (05/05/2013)
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |