‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי מנצחת את כפ"ס
מכבי מנצחת את כפ"ס
מכבי יפו מנצחת את כפ"ס 0:1
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏19 ‏אוקטובר ‏2013. צילומים: אתר דאבל פס
מכבי יפו-בית"ר כפ"ס
מכבי יפו-בית"ר כפ"ס
שתף |

סיקור מחזור 4
18.10.13
מכבי קביליו יפו 1 - בית"ר כפר סבא 0


תקציר המשחק(צילום:שלמה ורסנו):
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ
 

ניצחון שני ברציפות למכבי קביליו יפו וזה לכשעצמו כבר סימן מעודד לקראת ההמשך.
היום התארחה יפו בכפר סבא אצל בית"ר המקומית במסגרת המחזור הרביעי והצליחה לקחת את שלוש הנקודות בזכות שער אחד שעשה את ההבדל.

את המשחק ניתן לחלק לשלושה חלקים. החלק הראשון , 15 דקות הפתיחה הן החלק המדאיג מבחינת אוהדי יפו. שחקניו של זדה נראו מבולבלים מאד בדקות אלה , התקשו לייצר מהלכי כדורגל ונראו אבודים בחלק הקדמי. החלק השני זה מדבר על שאר המחצית הראשונה אז יפו החלה להיכנס למשחק , חי אטיאס ואסף לוי החלו לקחת יותר אחריות ויפו סיכנה את השער שלוש פעמים והייתה קרובה למצוא את הרשת. החלק השלישי היא המחצית השנייה כולה. זדה ביצע שני חילופים מהירים , שינה את המערך , יפו כבשה שער ויכלה לכבוש שערים נוספים. בשורה התחתונה יפו עם שלוש נקודות נוספות ועם הפנים קדימה, כולם יודעים שבשלב זה של העונה חשוב מאד לקחת קודם כל את הנקודות בתקווה שהיכולת הטובה תגיע בהמשך , תשאלו את מכבי נתניה ויוסי מזרחי.

סיקור המשחק – מחצית ראשונה
כ - 300 אוהדים (כל הכבוד לקהל !) הגיעו לכפר סבא והעניקו לשחקני יפו אווירה ביתית. ליאור זדה עלה עם הרכב זהה לזה שפתח מול מחנה יהודה בשבוע שעבר מלבד שינוי אחד. 
חי אטיאס קיבל את חולצת ההרכב במקומו של אלון רבינוביץ. 

בפעם הראשונה העונה פתחה יפו משחק עם המערך 2 - 4 - 4 כשדרעי משחק מעט מתחת לביטון שפתח בשפיץ. ברסקי וסולי צמח שיחקו בקישור האחורי כשאטיאס ולוי אמורים היו להיות השחקנים שיפעילו את חוליית ההתקפה. דקות הפתיחה אם כך היו מהוססות מאד ויפו לא הצליחה לבוא לידי ביטוי. הקישור נראה רע מאד , סולי צמח ורוסלן ברסקי היו נרפים מאד ואיבדו המון כדורים. 

חי אטיאס ואסף לוי לא הצליחו להיות יעילים ואפילו היה ריח באוויר של שער כפר סבאי. כפר סבא שלטה במשחק , החזיקה בכדור וניסתה להגיע למצבים ליד שערו של רז. מאור מרציאנו שהציג משחק שיא בשבוע שעבר נסגר היטב וכל פעם שעלה קדימה זכה לכיסוי של שני שחקנים. רק בדקה ה- 15 ראינו מצב ממשי ראשון משחקניו של זדה , מאור מרציאנו הנהדר מקבל כדור בשמאל ומכניס כדור גדול לרחבה לעברו של לוי שמגיע כטריילר מאחור ושולח כדור חזק אך סמדג'ה קולט את הכדור. כפר סבא מנגד ניסתה לתקוף בעיקר דרך המגן השמאלי הנהדר בן אוזן שהוא כנראה התשובה של פיני עייש למאור מרציאנו. ארמון בן נעים אולי אחד השמות החמים של ליגה א' דרום נסגר מעולה על ידי הגנת יפו וכמעט לא הורגש.  

בדקה ה- 18 מכניס מאיר דרעי מסירה חכמה קדימה לעברו של ביטון שפורץ לעבר השער אך רגע לפני שהוא מניף את רגלו נבלם החלוץ וההזדמנות הולכת לאיבוד. יפו המשיכה במגמת השיפור שלה ובדקה ה- 23 שוב מצב מצוין לאסף לוי שמסתנן לרחבה , מקבל מסירה טובה ושולח כדור חד ושטוח שפוגש בקורת השער.

לוי הציג היום הלכה למעשה את תפקידו של קשר 50/50 כשעשה פעם אחר פעם תנועה קדימה , הצליח לקבל את הכדורים מעבר לקו הקישור של היריב ומעמדות נוחות ברחבה סיכן את שערה של כפר סבא. אין ספק כי אם תימשך המגמה הזו יזכה לוי לטעום לא מעט מטעמו של כדור ברשת.  יפו החלה לשחק מרגל לרגל , אטיאס נכנס למשחק והגיע לעמדות קדמיות , בדקה ה- 32 בסיום התקפה מעולה הוא קיבל את הכדור ברחבת כפר סבא והיה חייב לבעוט או למסור שמאלה למרציאנו שעשה תנועה לרחבה אך הקשר התמהמה רגע אחד יותר מדי ואיבד את הכדור. 

בדקה ה - 34 בסיום התקפה טובה מוסר אטיאס ימינה לשוסט שפורץ לרחבה ומוסר כדור רוחב שנוגע בוודאות בידו של שחקן כפר סבא, הספסל היפואי פלוס כל יושבי היציע טוענים לפנדל שופט המשחק מורה להמשיך , הכדור מגיע לאטיאס שמוסר לביטון שממצב נח ברחבה חייב לבעוט בנגיעה אך זה מתמהמה ומאבד. עד סיום המחצית הראשונה ראינו את יפו יוזמת , שולטת במשחק ומציגה משחק מסירות סבלני , זה לא הספיק כדי לכבוש שער , 0-0 עם השריקה לסיום המחצית הראשונה.

סיקור המשחק – מחצית שניה
ליאור זדה בחר לבצע שינוי אחד במחצית והעלה את אלון רבינוביץ' במקומו של רוסלן ברסקי. יפו למעשה שינתה מערך ועברה לשחק 1 -5 -4 . ביטון נותר בשפיץ , רבינוביץ' ודרעי שיחקו בצדדים , סולי צמח , אסף לוי וחי אטיאס שיחקו בקישור. כבר בדקה ה- 47 נושא החילוף של זדה פרי. הרמה מצוינת של מאור מרציאנו מאגף שמאל מוצאת את ראשו של רבינוביץ' שמתרומם כמו חלוץ גדול ונוגח באמנות לפינה הרחוקה , 1-0 למכבי קביליו יפו ושער בכורה לאלון רבינוביץ' במדיה של יפו. השער הביא את האות לחגיגות ביציע אוהדי יפו שמאותו רגע ועד לשריקת הסיום לא הפסיקו לעודד. רבינוביץ' מצידו שלח נשיקה לקהל. מעודדת מכיבוש השער המהיר יצאה יפו להתקפה נוספת 

בדקה ה- 49 והייתה חייבת לכבוש את השני. שוב אגף שמאל ושוב הכל מתחיל ברגליו של מאור מרציאנו , בסיומה של ערבוביה ברחבה מגיע הכדור לחי אטיאס שמימין הרחבה שולח פצצה אך פוגש רק בקורה , כמה חבל. בדקה ה- 54 מכניס זדה למשחק את יאיר כהן צדק במקומו של מאיר דרעי. יפו נראתה הרבה יותר טוב בדקות אלה. אלון רבינוביץ' התעלל בשומריו , הוא הצליח להחזיק כדור באין מפריע, כשרצה עבר את שומרו ללא בעיות מיוחדות והיה מאד נחוש ומרוכז. יאיר כהן צדק הוסיף את השקט והחכמה למשחק של יפו.

הוא שלט בכובד המשחק והפיח חיים בהנעת הכדור שהייתה מעט מסורבלת בחלקים נכבדים של החצי הראשון. 
בדקה ה- 62 מבצע רבינוביץ' תנועה לכיוון הרחבה ומוסר ימינה לפליקר , זה עובר את שומרו בימין ושולח כדור רוחב שטוח וחזק שעובר על קו השער , רבינוביץ' שהיה באזור ניסה להגיע אך הכדור היה חזק מדי. יפו המשיכה לשלוט ובדקה ה- 64 ניסה רבינוביץ' את כוחו בבעיטה מסף הרחבה אך סמדג'ה היה במקום. בדקה ה- 68 מצב מסוכן מאד לכפר סבא. אסי וסיהון מתנהל באין מפריע ומ 22 מטרים שולח כדור מסוכן מאד שמפספס רק במעט את מסגרת שערו של רז. 

בדקה ה- 70 זוכה יפו בכדור חופשי אותו לוקח יאיר כהן צדק. זה מסובב באמנות אך פוגש רק במשקוף. בדקה ה- 73 שוב כהן צדק הפעם בסיומה של התקפה בועט הקשר מסף הרחבה אך סמדג'ה לא מתקשה לקלוט. אסף לוי ניסה גם הוא לכבוש בבעיטה מסף הרחבה כשבדקה ה- 76 הניף את רגלו ובעט כדור חזק למסגרת , סמדג'ה במקום. בדקות אלה יצאה כפר סבא קדימה עם כל מה שיש לה ויפו הייתה חייבת לנצל זאת כדי לכבוש שערים נוספים. יוסי פליקר היה קרוב לעשות זאת בדקה ה- 80 כשנכנס לרחבה והיתל בשומריו אך בעיטתו נבלמה על ידי שחקן מקומי.

על כך שיפו הצליחה לשמור על שער נקי אחראים בעיקר צמד הבלמים הנהדר והשוער אסף רז. האחרון הציג שוב משחק שקט מאד ונקי מטעויות. הראשונים היו שוב במיטבם ולמעט טעות של מחג'נה שכמעט עלתה ליפו ב 2 נקודות שיחקו ללא דופי. 

בדקה ה- 82 יוצאת כפר סבא להתקפה מהירה , הכדור מועבר שמאלה ומחג'נה שיוצא לעברו מפספסו באלפית השנייה , עכשיו הכל תלוי בקין , שחקן כפר סבא מכניס כדור רוחב לעבר חברו החופשי במרכז הרחבה ואז מגיע קין מאחור ובגלישה גדולה מציל את יפו מספיגה כמעט וודאית. עד הסיום לא נרשמו מצבים מיוחדים , 1-0 מתוק מאד ליפו בסיום.

ניצחון שני ברציפות למכבי קביליו יפו שמגדילה את מאזנה ל 8 נקודות ותופסת את המקום החמישי בליגה א' דרום שהיא מרוחקת 2 נקודות בלבד מהפסגה. היכולת יכולה וצריכה להיות הרבה יותר טובה על מנת שיפו תצליח לרוץ בצמרת עד סיום הליגה אך נכון לנקודת זמן זאת צבירת הנקודות היא הדבר החשוב ביותר. בשבוע הבא תארח יפו את באר יעקב בשכונת התקווה ותקווה לרשום ניצחון נוסף שידביק אותה חזק לצמרת הגבוהה.

תגיות:   מכבי קביליו יפו   מכבי יפו   כדורגל ביפו   ספורט ביפו   ליגה כדורגל יפו   קהילה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
אצטדיון בלומפילד ישופץ בעלות של כ-190 מיליון ש"ח
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |