‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  חזיות או לא להיות
חזיות או לא להיות
לאחר שעבדה בבתי האופנה המובילים באירופה, בחרה המעצבת נועה מונדשיין לפתוח חנות בשדרות ירושלים. בחנות להלבשה תחתונה הנושאת את שמה, תוכלו למצוא חזיות הנקה, מחוכים ומחטבים
 מאת: נורית הוראק
‏יום חמישי ‏30 ‏דצמבר ‏2010. צילומים: פורטל יפו
חנות לנשים אמיתיות
חנות לנשים אמיתיות
שתף |
 
אם אתן חובבות סרטים תקופתיים, אתן בוודאי מכירות את הסצנות בהן הגיבורה הראשית עומדת בחדרה ומשרתת טורחת להדק אל גופה מחוך מחטב שנראה מאוד לא נוח, כזה שצריך לעצור את הנשימה בשבילו עד לאחר שפושטים את השמלה המפוארת, ממש לפני השינה. מאז התקדמנו, אנחנו הנשים: הקמנו את התנועה הפמיניסטית, המחוך בוטל רשמית וגם הבגדים התחתונים הפכו לנוחים ומפנקים יותר.
 
כיום מבחר ההיצע בתחום גדול מאוד ונע בין חזיות ספורט פשוטות ותומכות לבין חזיות סקסיות מרשימות או חזיות מעוצבות שנעים ללבוש מתחת לבגדים. למרות זאת, בתחום חנויות ההלבשה התחתונה, המצב בישראל עדיין רחוק מלהיות טוב. 

מצד אחד עדיין קיימים פה ושם שרידים של החנויות הישנות.
חפשו את נועה בשדרה
חפשו את נועה בשדרה
 חנויות אלו הן בדרך כלל קטנות וצפופות, חוויית המדידה כוללת הידחקות לפינה קטנה מוקפת בחתיכת בד ומי שמחפשת עיצובים מיוחדים, לא תמצא אותם שם בקלות. בצד השני נמצאות רשתות האופנה הגדולות. אצלן המבחר גדול יותר, אך הרבה פעמים טווח המידות מוגבל.
 
הכול במידה
אישה בעלת ממדים של אישה, כזאת עם קצת קימורים, חזה בולט או כמה קילוגרמים עודפים, תתקשה למצוא הרבה פעמים ברשתות אלו חזיות מתאימות. בנוסף, גם אם טווח המידות רחב בחנות,  הידע בהתאמת מידה נכונה של חזייה לא מספק. מעט מאוד מוכרות הן בעלות ידע וניסיון מספק בתחום המאפשר להגיע לדיוק מרבי.
 
אלו הסיבות שלדברי נועה מונדשיין, מעצבת חזיות והלבשה תחתונה, 80% מהנשים הישראליות מסתובבות עם חזיות שאינן מתאימות למידתן. נועה זיהתה את הצורך ופתחה חנות בשדרות ירושלים 50 ביפו הנושאת את שמה, שנועדה לשרת את קהל הלקוחות מהסביבה וגם מתל אביב, חולון ובת ים, שגם בהן יש מחסור בחנויות טובות של חזיות.
 
המבחר המוצע בחנות מבטיח לכל אישה שתוכל להרגיש יפה וסקסית גם מתחת לבגדים. בנוסף, החנות מציעה חזיות הנקה, מחוכים, סטרפלסים ומחטבים לכלות
מונדשיין מעידה על עצמה שכבר מילדות אהבה להלביש בובות בכמה שיותר תחרות: "כשגדלתי מעט ויכולתי להחזיק מחט עם חוט, כבר רקמתי את הבובות. בתיכון הבנתי שאין לי ברירה וצריך ללמוד עיצוב אופנה".
 
בהמשך היא למדה עיצוב אופנה בשנקר ובמהלך קורס הלבשה תחתונה התאהבה בתחום, הגישה את הפרויקט שלה בנושא לתחרות בינלאומית ובזכותו הוזמנה לעבוד בחברת הלבשה תחתונה בפריז. בעקבות פרויקט הגמר שלה שעסק גם הוא בהלבשה תחתונה, הוזמנה לעבודה מיד אחרי הלימודים בחברה המספקת מוצרים ל"מרקס אנד ספנסר" בלונדון, בעיצוב כותנות והלבשת שינה.
 

כשחזרה לארץ, פתחה מונדשיין חברה שמספקת שירותי עיצוב והלבשה תחתונה לחברות גדולות עם דגש על מענה וליווי משלב הייצור במפעל ועד לשלב המכירה בחנויות. בארץ היא הייתה שותפה בעיצוב ובהקמה של women only וכיום היא מעצבת ומנהלת הפיתוח של המותג היווני Venus Victoria זה 6 שנים.
 
פתיחת חנות משלה שתציג את עיצוביה הייתה השלב המתבקש הבא. "כולם תמיד שאלו אותי 'ומה עם חנות משלך? ולמה אי אפשר לקנות את העיצובים שלך בארץ? ולמה את יועצת לכולם ולא לעצמך?' חיכיתי לרגע הנכון והרגע הזה הגיע".
מונדשיין: "נשים ישראליות לא מודעות לזה, אבל בעקבות התזונה בארץ שמושתתת הרבה על תעשיית ההורמונים ומוצרי החלב, יש גידול משמעותי היום במידות הקאפים בישראל"

מגע נשי ואינטימי
כתושבת יפו זה 13 שנה וכבעלת ייחוס משפחתי יפואי מכובד – אביה הוא הבעלים והמייסד של הקונדיטוריה ברחוב שבטי ישראל פינת יהודה הימית, שלימים נשכרה על ידי משה אהובי והפכה לפיס אוף קייק. פתיחת החנות באזור שדרות ירושלים הייתה מתבקשת.

"אני מאוד אוהבת את השדרה כמרכז קניות שכונתי שמציע פתרונות לצרכים של התושבים", היא אומרת. הקונספט של החנות הוא מתן ייעוץ אישי לכל לקוחה. "הלבשה תחתונה היא הדבר הכי אינטימי שיש, אז למה שהשירות לא יהיה אינטימי ושהמוכרת לא תכיר אותך בצורה אינטימית?"
 

כחלק מהקונספט, החנות מטפחת קהל לקוחות קבוע, שומרת על טווח מידות גדול במיוחד שנע מ-65A ועד ל-120M ופונה גם לבעלות חזה קטן, גם לבעלות היקפים קטנים וחזה גדול וגם לבעלות היקפים גדולים וחזה גדול, כך שכל אחת תוכל למצוא בחנות את עצמה. 

מחירי החזיות נעים בין 100 ל-500 שקלים ומחירי התחתונים מתחילים מ-15 שקלים ומגיעים ל-120 שקלים. בנוסף לתחתונים ולחזיות תוכלו למצוא בחנות מבחר של גרבונים, גרביים, גופיות, מחוכים ומחטבים, שנשארים פופולאריים גם בחום הישראלי.
עיצוב אישי לגוף שלך
עיצוב אישי לגוף שלך
 
כאישה, נועה מרגישה שהיא מכירה את הגוף הנשי ואת הבעיות שבהן נתקלות נשים. "רוב החנויות בארץ והרשתות נשלטות על ידי גברים וגם היבואנים של בתי האופנה הם גברים, כך שאין כמעט יד נשית חוץ ממעט חנויות פרטיות שאינן מעודכנות בתחום". 

אחת ההשלכות היא שרשתות האופנה לא מייבאות לנשים במידות גדולות שלא נתפסות כלקוחות כי הן ממעטות לצאת מהבית ולקנות בקניונים מתוך תחושת בושה וחוסר ביטחון. "גם כשהן קונות", אומרת נועה. "הן חושבות שהן צריכות ללכת עם חזיות סבתא ושלא יוכלו למצוא חזיות מעוצבות במידה שלהן".
 
המבחר המוצע בחנות מבטיח לכל אישה, גם בעלת חזה גדול, שתוכל להרגיש יפה וסקסית גם מתחת לבגדים. בנוסף, החנות מציעה פתרונות של חזיות הנקה בכל המידות, חזיות הניתנות להתאמה של כתפיות ולכל סגנון לבוש וגם מחוכים, סטרפלסים ומחטבים לכלות שמעוניינות להיראות רזות יותר ביום החתונה.
 
להרגיש נחשקת מתחת לבגדים
להרגיש נחשקת מתחת לבגדים
הטעם הישראלי מעט שונה מהטעם האירופי, הישראליות מוכנות לקנות מגוון צבעים רחב יותר, אך עדיין לא משקיעות בבגדים התחתונים באותה רמה כמו האירופיות. "נשים ישראליות לא מודעות לזה, אבל בעקבות התזונה בארץ שמושתתת הרבה על תעשיית ההורמונים ומוצרי החלב, תעשייה המועשרת בשלל הורמונים, יש גידול משמעותי היום במידות הקאפים בישראל.

כמובן שיש פתרונות של מראה קטן יותר או גדול יותר גם באמצעות החזיות שאנחנו מציעות בחנות. הנשים הישראליות כבר לא מתפשרות על נוחות ומעוניינות גם להיראות מושכות וגם להרגיש בנוח, כי הן יודעות שכיום המבחר הגדול שקיים בשוק ובעולם מאפשר זאת".
 
ואם אתם משתייכים דווקא למין הגברי, נועה מציעה לכם לפנק את בנות הזוג בשובר מתנה או להגיע עם בת הזוג להתאמה אישית. 

אחרי רכישת החזייה, מומלץ לכבס אותה ביד ולתלות אותה בתוך הבית לייבוש. 
אם אתן מכבסות את החזייה במכונת כביסה, רצוי לקשור אותה בתוך ציפית של כרית ולהימנע מלהכניס אותה למייבש. חזייה היא פריט שכדאי לשמור על אורח חייו, להשקיע בו ובהתאמה שלו. 

אחרי הכול, היא מלווה אותך כל היום וכשהיא נכונה לך, היא יכולה לשדרג את המראה והנוחות שלך בכמה רמות טובות.

לפרטים על חנות נועה - לחצו כאן

תגיות:   עסקים ביפו   הלבשה תחתונה ביפו   חנויות ביפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  מדהים...
רחלי, ראשל'צ, (02/01/2011)
 2.  הפתעה לחדשה ביפו
דנה, יפו, (27/05/2011)
הזדמנות ראשונה
חנות מעצבים צעירים במתחם התחנה
גלריה לקרמיקה בשוק הפשפשים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |