‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  סדנת קונטקט לרקדנים מקצועיים
סדנת קונטקט לרקדנים מקצועיים
סדנת קונטקט לרקדנים מקצועיים
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום חמישי ‏03 ‏מרץ ‏2011.
סדנא לרקדנים בהקבוצה ביפו
סדנא לרקדנים בהקבוצה ביפו
שתף |
 
הקונטקט אימפרוביזציה התפתח במהלך שנות השבעים ונחשב מאז לאחד הסגנונות המשפיעים ביותר על עולם המחול העכשווי. אבי הסגנון, סטיב פקסטון, רקדן וכוריאוגרף אשר עבד עם מרס קאנינגהם, פיתח שפת ריקוד ותנועה החוקרת את הכוחות הפיזיקאליים המשפיעים על הגוף.  
 
זהו ריקוד המבוסס על יצירת קשר פיזי בין הרקדנים תוך חקירת היחסים ביניהם לבין כוח הכבידה, באמצעות עקרונות של אלתור ושימוש במומנטום.
הקונטקט משלב טכניקה של עבודת ריצפה מתקדמת, ואקרובטיקה קלה הכוללת שימוש בתנופות, הרמות, קבלת משקל ונפילות, לצד פיתוח יכולת הקשבה, תגובה ואלתור ברמה גבוהה.
 
'הקבוצה ביפו' מציעה לראשונה תוכנית עומק בת 18 שעות, המיועדת לרקדנים מקצועיים בלבד. הסדנה מאפשרת להכיר את שפת הקונטקט, לפתח ולשכלל דרכה יכולות טכניות ואילתור נוספות.
 
המנחה איתי יטוב-  מנהלו האמנותי של בית הספר למחול הקבוצה ביפו משנת 2005. יוצר ורקדן עצמאי. בין השאר, יצר לפסטיבל עכו ואינטימדאנס, עבד עם נייג'ל צ'רנוק (DV8) ויצר ערב מחול ללהקת המחול של בייג'ינג. חוקר, רוקד ומלמד קונטקט למעלה מעשר שנים. מורה קבוע ב'הקבוצה ביפו' ומלמד בסדנאות ובפסטיבלי קונטקט רבים בארץ ובעולם. בעל ניסיון עשיר בהוראת קונטקט לרקדנים מקצועיים (להקת יסמין גודר, סדנת ורטיגו ועוד).


לכתבות נוספות על "הקבוצה ביפו" - לחצו כאן


תגיות:   סדנת קונטקט   מחול ביפו   סדנאות מחול ביפו   לימודי מחול ביפו   הקבוצה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |