‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  תסרוקתן בראש טוב
תסרוקתן בראש טוב
תסרוקתן, מספרה חדשה ביפו עם שיק אומנותי אקסקלוסיבי, מבטיחה להכין אותך דה-לוקס ליום החתונה. יאיר אריש מספר על הדרך מאז למד כאן בבית הספר התיכון ועד לרגע בו החליט שזה המקום הנכון בשבילו
 מאת: נורית הוראק
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2011. צילומים: פורטל יפו
אריש. אנרגיות נכונות
אריש. אנרגיות נכונות
שתף |
 
האקדמיה נתנה אישור
האקדמיה נתנה אישור
כשההורים שלי התחתנו, אי שם בשנות השבעים, הם הסתפקו באולם פשוט ברחוב המסגר בתל אביב, נדמה לי שקראו לו "אולמי שושנים" או משהו בסגנון. 

אימא שלי תפרה לעצמה את שמלת הכלה על פי דוגמה שמצאה בעיתון, היא התאפרה וסידרה את השיער בעצמה. ירח הדבש נחגג בלילה אחד בבית מלון בתל אביב שהיה מתנת אחד הדודים מהמשפחה של אימא שלי.

היום חתונה היא הפקה. אף אחת, אפילו הכלות הצנועות ביותר, לא מוכנה להסתפק בפחות מהטוב ביותר ליום חתונתן. 

כלות, חתנים וגם הורים ששמחים לראות שהילדים שלהם יעמדו מתחת לחופה לפני שיסגרו ארבעים, מוכנים להוציא את מיטב כספם ולהזמין את כל מי שרק מתקרב לעמוד הפייסבוק שלהם, כדי לחגוג בשמחה ובגאווה את אהבתם של בני הזוג.

יפו על מפת הכלות
הארץ מלאה ושמחה בחתונות מכל הסוגים ובעלי המקצוע כבר מציעים את עצמם כמומחים בתחום. עד עכשיו, אם הייתם בשלבי תכנון חתונה, הייתם סרים לרחוב דיזינגוף בצפון תל אביב, רחוב הידוע בסלוני הכלות שלו, במעצבי השיער, בחנויות הנעליים והחליפות לחתנים. 

אבל בשנים האחרונות יפו משיבה מלחמה. בעקבות נדידתו של מעצב שמלות הערב הנודע דני מזרחי למתחם חצרות יפו, נהרו אחריו בעלי מקצוע אחרים וכיום כלות רבות מסמנות את יפו כיעד חשוב במפת תכנון החתונה שלהן.  

המבקרים באזור מתחם נוגה ובתיאטרון גשר בוודאי שמו לב למספרה הנושאת את השם המעניין "תסרוקתן". יאיר אריש, בעל המספרה, מספר שהוא הראשון שקרא למקצוע הספרות בשם זה. אריש פנה אפילו בעניין לאקדמיה העברית ללשון שהתלהבו מההמצאה ותמכו, אבל לא היו מוכנים להעניק לו בלעדיות.
כל אחת מקבלת טיפול אישי
כל אחת מקבלת טיפול אישי
 
גם השחקנים מסתפרים פה
אריש הגיע ליפו לאחר שנים רבות של עבודה כפרילנסר עם כלות במלונות, צימרים ובבתים ולאחר שבנה לעצמו חוג לקוחות גדול מכל רחבי הארץ ומוניטין מרשים שמתבטא גם בהפקות אופנה לעיתונות, עבודה עם מעצבי שמלות הכלה המובילים בתחום ועיצוב שיער לקמפיינים פרסומיים. 

לאחר שחיפש במשך שנים מקום מיוחד בעל "אנרגיות נכונות" להקים בו עסק של קבע, הגיע למתחם נוגה והתלהב מהאופי המיוחד של האזור. השמועה עברה מפה לאוזן וכיום חוג הלקוחות של אריש התרחב וכולל גם צעירים שהם תושבים חדשים ביפו ואת אנשי המגזר הערבי של העיר. בין לקוחותיו של אריש תוכלו למצוא גם את שחקני תיאטרון הגשר, שקופצים למספרה הכי קרובה אליהם לעבודה.

לאריש זוהי הפעם השנייה שיפו מעורבת בחייו, לאחר שלמד בעיר בתקופת התיכון ב"נעמת" תכשיטנות, ספרות ואופנה. "בזמן שהייתי בתיכון לא הייתי חושב לפתוח כאן מספרה. מצד שני, תמיד ידעתי שגם לא אפתח מספרה באזור בן יהודה או בדיזינגוף. בשנים האחרונות, יפו השתנתה והיום אני מאד מרוצה מהמיקום שבחרתי לעצמי. לא יכולתי לקבל מתנה יותר יפה מהקדוש ברוך הוא".
 
היום חתונה היא הפקה. אף אחת, אפילו הכלות הצנועות ביותר, לא מוכנה להסתפק בפחות מהטוב ביותר ליום חתונתן. כלות, חתנים וגם הורים ששמחים לראות שהילדים שלהם יעמדו מתחת לחופה לפני שיסגרו ארבעים
מאה אחוז אומנות
חוץ מליווי ועיצוב כלות ביום חתונתן, אריש מציע גם תחזוק של השיער ("99 אחוז מהכלות חוזרות אליי בשוטף", הוא מעיד בגאווה), תספורות לגברים ולנשים, הלחמות והארכת שיער. במקום נערכות גם הדרכות בקבוצות קטנות לספרים מתחילים שמבקשים ללמוד את סודות המקצוע. 

החלקות לא תמצאו כאן, מתוך דאגה לבריאות השיער. אריש גם מסתייג מלהציע את עצמו במסגרת של דילים וחבילות בשיתוף עם סלוני כלות. "אני בעד מאה אחוז אומנות", הוא אומר. "מי שמעריך רמה אחרת, יודע שהתשלום בהתאם". אכן, אקסלוסיביות ותוספת של ערך מוסף היא שם המשחק במספרה, כאשר אריש מציע גם ליווי מיוחד לאירוע החתונה עצמו לצורך החלפת תסרוקת בהתאם למהלך הערב.  
אריש בפעולה
אריש בפעולה

"הרמה שאני מציע היא משהו אחר לגמרי וחדשני", אריש מעיד. "אני לא מקבל למשל יותר משלוש כלות ביום, כי אני לא רוצה שהמקום יהפוך לתחנת רכבת. כל כלה מקבלת את היחס המגיע לה והמספר המצומצם מאפשר לי לתת שירות טוב לכל אחת והרגשה של בית".
 
יש לך טיפים לנשים שמתכננות חתונה בקרוב?
"לפני שקובעים פגישה עם מעצב השיער, רצוי להיות סגורים על כיוון השמלה. מהשמלה נבנה הקונספט של השיער כולו. הפגישה הראשונה עם מעצב השיער היא החשובה מכולן, כי כאן נבנה החיבור הנכון וכשיש חיבור עם הספר צריך גם לדעת להרפות ולתת לו לעשות את שלו".

תוכלו לראות את אריש גם על גבי מסכי הטלוויזיה שלכם. הוא השתתף בסדרה "חתונה ישראלית", סדרה דוקומנטרית של ערוץ יס דוקו על עולם החתונות הישראלי, שנרכשה לשידור גם בערוץ 2.

בתקופה הקרובה, המספרה עומדת להתרחב וחוץ משירותי שיער ואיפור היא תציע גם קוסמטיקאית לצורכי הסרת שיער, בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור.
המספרה פתוחה בימים א' עד ה' בין השעות 9:00-9:30 ל-20:00 ובשישי עד שעה לפני כניסת השבת. רצוי לתאם מראש. 

לפרטים על התסרוקתן ויצירת קשר-לחצו כאן

תגיות:   מספרה ביפו   עסקים ביפו   מספרות ביפו   תסרוקתן   יאיר אריש  

תגובות  לכתבה זו 11 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  חחחח
רוני, מרכז יפו , (01/03/2011)
 2.  אחלה שם
עידית, יפו , (01/03/2011)
 3.  יאיר אריש.... חמוד!
סמי, יפו, (01/03/2011)
 4.  כתבה מעולה!
רון, תל אביב יפו, (03/03/2011)
 5.  תותך על....
יוסי, יפו, (03/03/2011)
 6.  יאיר מס' אחת!!!
טוני, מודיעין, (03/03/2011)
 7.  real hair artist (לת)
solminor, jaffa, (04/03/2011)
 8.  התסרוקתן תותח על!!!!!
רותי'לה, נת ים, (06/03/2011)
 9.  יאיר אריש
מירי, ת"א, (07/03/2011)
 10.  תִּסְרָקְתָּן
ובעברית, (01/10/2011)
 11.  אן על יאיר התסרוקתן
סוסו מדבק, ,תל אביב יפו, (06/12/2011)
הזדמנות ראשונה
חנות מעצבים צעירים במתחם התחנה
גלריה לקרמיקה בשוק הפשפשים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |