‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  בין שתי ערים
בין שתי ערים
על קו התפר בין תל אביב ליפו יושב הקארדו, בר מאפים ויין עם שיק אירופי, ארוחות מסוגננות ויחס אישי. מקום להתיישב עם הלפטופ ולהתחיל לכתוב את הרומן הבא
 מאת: נורית הוראק
‏יום חמישי ‏17 ‏מרץ ‏2011. צילומים: נורית הוראק
מיץ גזר. לא רק לחובבי תיאטרון
מיץ גזר. לא רק לחובבי תיאטרון
שתף |
 
ארוחת בוקר זוגית
ארוחת בוקר זוגית
חובבי תיאטרון גשר שרצו לשלב ארוחה קלילה באווירה נחמדה לפני ההצגה, היו צריכים עד לא מזמן להרחיק לנווה צדק הסמוכה. כיום בר היין קארדו הסמוך לתיאטרון מציע אופציה של בילוי נעים גם לפני ההצגה או לאחריה, במקרה שבא לכם לדסקס את הביצועים שהפגינו השחקנים על הבמה.

המקום מתאר את עצמו כ"מקום מפגש בין תל אביב המהירה והמודרנית ליפו העתיקה רווית הקסם" ואכן נמצא על קו התפר בין הערים, במיקום נוח גם אם אתם בדרך לאירוע בתל אביב, או אם בא לכם לטייל על שפת הים. 

האווירה והעיצוב יותר שיקים בסגנון תל אביבי מאשר יפואי ומזכירים קצת בתי קפה אירופיים. 

בוקר למשכימי קום
הגעתי לקארדו לארוחת בוקר שישי עם בן הזוג בשעה מוקדמת, שכן הבן זוג נוהג לאכול את ארוחות הבוקר שלו כמה שיותר קרוב לשעת ההשכמה. 

קארדו, שלא כמו רוב בתי הקפה והמסעדות באזור, פתוח כבר החל מהשעה שמונה בבוקר, במיוחד למשכימי קום כמונו, מתוך כוונה להציע לתושבי הסביבה קפה ומאפה יחד עם קריאת העיתון. 

בתשע וחצי בבוקר, ביום שישי, כמעט ולא היו אנשים במקום ויכולנו ליהנות מהאינטימיות ומהזמן המשותף ביחד.

הוגשה לנו ארוחת בוקר זוגית שכללה שתייה חמה, לחם הבית, סלט לשניים, צלוחיות מוזלי (עם תפוחי עץ, דבש ואגסים), חומוס, גבינה לבנה וביצים לפי בקשתכם. החלטנו לשדרג את הארוחה עם כוס מיץ גזר טבעי.  

הארוחה הייתה סטנדרטית, אך ממלאת וטעימה, הלחם נעשה במקום ובהחלט מיוחד. לקינוח, התפנקנו בקוראסון שקדים משודרג, שהיה פחות קוראסון ויותר עוגה דשנה ובהחלט הספיק לשניים לאחר ארוחה כל כך מלאה. עלות ארוחה כזו נעה סביב השבעים שקלים.

העיקר השירות
הקארדו אינו מקום לארוחות גדולות ובהתאם הוא אינו מגיש מנות סטנדרטיות של בשרים או פחמימות. במקום זאת, המקום מציע מבחר יינות משובחים ולצידם ארוחות בוקר או ארוחות ערב קלילות, או מה שניתן להגדיר כטעימות. 
מקום נפלא לפרילנסרים
מקום נפלא לפרילנסרים

למשל, מאפה מסורתי של בצק עלים עם בשר כבש וטחינה (ב-48 שקלים), פלטת גבינות (59 שקלים) או פלטת נקניקים (52 שקלים). המחירים אינם זולים, אך האווירה במקום והשירות האדיב והנעים מפצים והחוויה הכללית שווה בהחלט את הביקור וההשקעה.

לאחר ההיכרות הראשונית עם קארדו, אני מודה שקפצתי למקום עוד פעמיים נוספות לשתיית קפה הפוך של בוקר, לפני התזוזה לעבודה, כשהזדמן לי להגיע לסביבה. ב

שעות הבוקר של ימי השבוע, המקום היה עמוס יותר וכלל בעיקר את תושבי המקום, שמכירים את בעלי המסעדה ואת המלצרים ומגיעים להתפנק עם קפה של בוקר ומאפה. 

המקום אידיאלי לעובדים מהבית, לפרילאנסים או לסופרים בשאיפה שעובדים על הרומן הראשון שלהם ומחפשים מקום שקט ונעים לשבת בו שעות ארוכות עם המחשב הנייד. השירות, גם בשעות של לחץ ועומס, המשיך להיות אדיב, מסביר פנים ומלווה בחיוך מזמין.
 

תגיות:   ברים ביפו   מסעדות ביפו   בתי קפה ביפו   קארדו   קארדו ביפו   קארדו בר יין ומאפים  

תגובות  לכתבה זו 3 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  בוקר טוב קארדו!
יעל, יפו, (18/03/2011)
 2.  אחלה מקום!  (לת)
דורית, יפו , (20/03/2011)
 3.  יקר אבל שווה
נועה, יפו , (20/03/2011)
ג'אסיה-אסייתית יפואית
אסיה ביפו העתיקה - מסעדת ג'אסיה
שקד אקספרס
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |