‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  טורקיש דילייט
טורקיש דילייט
אנטליה זה לא רק דיל של הכול כלול אלא חנות מקסימה בלב שוק הפשפשים המייבאת מוצרים מטורקיה, סין והודו. איכות, שירות ומחירים שפויים על רקע יוקר המחיה ומחאת האוהלים
 מאת: נורית הוראק
‏יום שני ‏15 ‏אוגוסט ‏2011. צילומים: פורטל יפו
טארק. סיפורי בדים
טארק. סיפורי בדים
שתף |
 
קטיפה מלטפת באנטליה
קטיפה מלטפת באנטליה
באמצע כל מחאת יוקר המחיה, חייבים להודות, בכל הקשור למחירים זולים, יפו מנצחת את שכנתה הגדולה מהצפון ומצליחה להוות תחרות גם לשכנותיה מהדרום, חולון ובת ים. ביפו עדיין תוכלו למצוא חנויות זולות המציעות מגוון מוצרים לבית במחירים נוחים לכל.
 
אחת מהחנויות האלו היא "אנטליה" הממוקמת ברחוב עולי ציון, ממש בסמוך לשוק הפשפשים ומייבאת מוצרים מטורקיה, סין והודו. מביני העניין כבר גילו את החנות שקיימת זה חמש שנים והם מגיעים אליה לא רק מיפו אלא גם מהערים השכנות.
 
טורקיה בפשפשים
הבעלים של החנות, טארק, תושב יפו כל חייו ובעל רקע במסחר, מדגיש כי יש כאן שירות אישי לכל לקוח המותאם במיוחד לדרישות הלא פשוטות של הלקוח הישראלי. בשנים האחרונות, חווה החנות פריחה בעקבות השגשוג של אזור שוק הפשפשים. מטיילים בשוק קופצים לחנות, נדהמים מאיכות המוצרים ונזכרים במשהו שהם בדיוק צריכים.
התורכים מעוניינים לעשות עסקים עם ישראל והלקוחות הישראלים אוהבים את המוצרים האיכותיים. זו רק התקשורת שכרגיל מנפחת כל נמלה לפיל ומחפשת ספין אחרי ספין
 
החנות גם מהווה מוקד משיכה לערבים מכל ישראל שמגיעים ליפו ובאים לקנות גם אצל טארק. גם אירועי הקיץ של פשפשוק תורמים לפריחת הלקוחות וטארק נשמע מאוד מרוצה. בשנים האחרונות, הוא שיתף פעולה גם עם רשתות כמו שופרסל וסופר פארם, שמכרו מוצרים אותם ניתן למצוא בחנות. 

 
שירות עד הבית
החנות מציעה מגוון רחב של מוצרי טקסטיל לבית: מגבות, מצעים, שטיחים, וילונות וחלוקי רחצה. תוכלו למצוא בה גם מוצרים רבים לתינוקות שמסוגלים להתחרות בקלות ברשתות הילדים הגדולות. כך למשל, סט כיסוי מיטה ללול תינוק בן חמישה חלקים הכולל מגן ראש, כרית ושמיכה בסך 275 שקלים, לעומת סט של שלושה חלקים ב-299 שקלים במקומות אחרים.
 
המחירים הזולים מתאפשרים כי החנות מוכרת גם בסיטונאות. בנוסף, מציעים בחנות גם להגיע אליכם הביתה ולהתקין עבורכם את הווילונות שרכשתם ב"אנטליה".
 
טארק מנהל קשרי מסחר ענפים עם תורכיה. לטענתו, המשבר התקשורתי בין ישראל ותורכיה כלל לא מתבטא במסחר ובחיי היומיום. התורכים מעוניינים לעשות עסקים עם ישראל והלקוחות הישראלים אוהבים את המוצרים האיכותיים. זו רק התקשורת שכרגיל מנפחת כל נמלה לפיל ומחפשת ספין אחרי ספין.
 
בחנות תוכלו למצוא גם אביזרים מיוחדים לקישוט הבית: שטיחי קיר מסין הארוגים בעבודת יד ב-180 שקלים, מחצלות, כדים אותנטיים ושידות מיוחדות בשילוב נחושת (420 שקלים).
 
קופצים לאנטליה
אז אם אתם מגיעים לאזור השוק, כדאי לכם לקפוץ ל"אנטליה". הורים שמחפשים מוצרים איכותיים לתינוקות, ימצאו בה אי שפוי בים של מחירים לא סבירים שמוסיפים על העול הכספי הכרוך בהחזקת משפחה בימינו.

מרווח ועושה חשק לקנות
מרווח ועושה חשק לקנות
אם אתם מכירים במקרה משפחה שבדיוק נולדו לה תינוק או תינוקת, ואתם מעוניינים לצ'פר אותה במתנה עם ניחוח אקטואלי, אנו מציעים לכם לבדוק את ההיצע בחנות.
 
מוצרי התינוקות מהווים אחוז קטן מכלל מבחר המוצרים וכל אחד מכם יוכל למצוא שדרוגים לבית. אחרי הכול, מצעים ומגבות הם משהו שתמיד צריך, ווילונות חדשים יוכלו לשפר  את מראה הבית שלכם ולחסוך לכם הוצאות ניכרות של שיפוץ. בימים אלו של צמצום הוצאות והידוק החגורה, מוכיחים ב"אנטליה" שניתן ואפשר להשיג מוצרים איכותיים וטובים ולא לשלם ביוקר.

לפרטים מלאים על בית העסק - לחצו כאן

תגיות:   אנטליה טקסטיל   שוק הפשפשים ביפו   עסקים ביפו   טקסטיל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אחלה
ליהיא, יפו, (18/08/2011)
הזדמנות ראשונה
חנות מעצבים צעירים במתחם התחנה
גלריה לקרמיקה בשוק הפשפשים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |