‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  סילבסטר 2013 במסעדות ביפו
סילבסטר 2013 במסעדות ביפו
סילבסטר 2013 במסעדות ביפו
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2012.
שנה טובה וטעימה!
שנה טובה וטעימה!
שתף |
 לפירוט אירועי סילבסטר 2013 ביפו - לחצו כאן 

סילבסטר איטלקי במסעדת סרדיניה
סבב ראשון - 450 ש"ח לסועד; סבב שני - 500 ש"ח לסועד
הארוחה תתקיים בשני סבבים: 19:30 ו-22:00.
סרדיניה - לפרטים לחצו כאן

במסעדת סרדיניה יציינו את בוא שנת 2013 בארוחה שתיפתח בכוס פורסקו ומנת אנטיפסטי לבחירה בין קרפצ'יו טונה עם רביולי תפוחים, או מרק ערמונים עם ארטישוק ירושלמי, חזה אווז מעושן ומסקרפונה.
בהמשך, יבחרו הסועדים בין קנלוני זנב שור עם פטריות פורצ'יני או ניוקי עם שרימפס קריסטל בציר ים, גראפה ועשבי תיבול.
לעיקריות: דג ים בציפוי פטריות, ראגו בציר פטריות ולימון איטלקי או חזה ברווז צלוי עם פולנטה; לקינוח: קרם שוקולד חם, עוגת אמרטי, דובדבני אמרנה וגלידת אמרטו או אננס צלוי בסמבוקה ווניל עם קנולי במילוי קרם פיסטוק.

קרנבל ברזילאי בתרנגול
התרנגול - לפרטים לחצו כאן
מחיר: 80 ש"ח

התרנגול מקבל את הסילבסטר בקרנבל ברזילאי שכולל פג'ואדה מסורתית, ממתקים ברזילאים, הופעה חיה, סמבה, בוסה, פוהו וקייפיריניות מעופפות.
ב-20:00 בופה הפג'ואדה יהיה פתוח עם מוזיקה רגועה וקייפיריניה עצבנית ב-22:00 תתחיל הופעה חיה של טריו דה ז'אנרט ברפרטואר ברזילאי מגוון.
ב-23:30 מתוקים ברזילאים, צ'ייסרים וסמבה ובחצות מזיזים ישבנים ומתנשקים עם רוקנרול ברזילאי.

סילבסטר מול הגלים בקלימרה
מחיר: סבב ראשון - 220 ש"ח, סבב שני - 280 ש"ח.
קלימרה - שוק הנמל, יפו - לפרטים לחצו כאן

מסעדת קלימרה מציעה ארוחת סילבסטר שתתקיים בשני סבבים: 19:00 ו-22:00. בתפריט: קלמרי צרוב על מצע פולנטה, שמנת חמוצה וזרעי עגבניות; שרימפס בלק טייגר ברוטב דאשי, שמנת, בצל ירוק ושומשום שחור; פילה בקר, רוטב של יין אדום, פירה ואפרגוס צלוי; לובסטר בגריל, צ'יפס ניוקי תפוחי אדמה פרמז'ן וחמאת לימון; וקינוחים כמו קרם ברולה עם זעפרן ומניפת אגסים בתנור; נמסיס שוקולד עם קצפת רכה ומקרונים של קקאו; ומרציפן פיסטוק, בננות מקורמלות ושוקולד נמס.
חגיגה ספרדית בויקי כריסטינה
ערב הסילבסטר - 31.12.12
מתחם התחנה - לפרטים לחצו כאן

כמיטב המסורת יחגגו במסעדת הטאפאס ובר היין "ויקי כריסטינה", את תחילת 2013 בחגיגה ספרדית עם מוזיקה חיה שתלווה בנגנים ספרדיים ורקדניות פלמנקו.
בצד הקולינרי תציע המסעדה מבחר מנות טאפאס חגיגיות שהורכבו במיוחד לערב השמח, המנות המיוחדות יוגשו לצד התפריט הרגיל ויין מבעבע יוצע במחיר מוזל.
 
בין הטאפאסים שיוצעו יהיו: 
סלט תרד ורוקולה- עלי תרד ורוקולה טריים עם חמוציות, צנוברים, שמן זית ומיץ לימון (31 ₪), טמאלה ופטריות- טמאלה עם בטטה ותירס מוגש על פטריות פורטבלה ועלי תרד בחמאה ויין לבן (34 ₪), 
קרפצ'יו מוסר ים- עם שום קונפי, עגבניות קלויות, שמן זית ומלח אטלנטי (38 ₪), 
קלאמרי ממולא שרימפס- קלאמרי ממולא באורז ארבוריו עם שרימפס וירקות ברוטב סרטנים
(46 ₪) ועוד....
 
סילבסטר 2013 במסעדת פלימרקט
פלימרקט - רבי יוחנן 8, יפו - לפרטים לחצו כאן

שף שלומי שימול יצר תפריט מיוחד לערב הסילבסטר 2013, ובו: מרק ארטישוק ירושלמי, שמן כמהין וצ'יפס ארטישוק ירושלמי (15 ש"ח); טרטר פילה עגל חלב עם אגוזי לוז, שאלוט, זיתי פרובאנס וצ'ילי (57 ש"ח); טורטליני סרטנים, קונקסה עגבניה וטימין ברוטב בויאבז (65 ש"ח); ריזוטו בקרם אפונה, נענע, אפונים וגבינת ריקוטה/ג'מבו שרימפס (99/75 ש"ח); צלעות טלה צעיר בקרסט  עשבי תיבול (135 ש"ח); פנקוטה קרם פרש (45 ש"ח) ועוד. בנוסף ישיקו במסעדה פרייבט לייבל חדש של צוורצטרמינר יבש במחיר 130 ש"ח לבקבוק וקוקטיילים מיוחדים על בסיס קאווה במחיר 35 שקלים.
מחיר: בהתאם למנות


סילבסטר במסעדת קורדליה ובחדר השף
מחיר: 290 ש"ח לסועד בקורדליה, 720 ש"ח לסועד בחדר השף
קורדליה, מתחם ניר צוק - לפרטים לחצו כאן

מסעדת היוקרה של השף ניר צוק מציעה ארוחת גורמה מיוחדת במחיר 290 שקלים לסועד. בתפריט תוכלו למצוא: סיגר ברווז אצה מתולתלת ברימונים; מרק ערמונים של חדר השף; ריזוטו אספרגוס וקציפת פרמז'ן; דואט עגל וכבד אווז; דג ים בתבשיל שומר עדין; סלט תותים מבושל בווניל; וכדור שוקולד בלגי.
בחדר השף, החלל הנוסף והיוקרתי בתוך מסעדת קורדליה יוצע תפריט סילבסטר מיוחד במחיר 720 ש"ח לאדם.  
 
 
BEERCHANALIA - משתה הבירה של השטרנים ביפו
שטרן 2 - עולי ציון 7, יפו – לפרטים לחצו כאן

שטרן 1 ושטרן 2 מזמינים את הקהל לערב שכולו בירה ואוכל טוב. השטרנים מציעים תפריט 
"קומבו סילבסטר" שמומלץ לרביעייה וכולל: שני קנקני ליטר בירה מהחבית לבחירה, ארבעה צ'ייסרים לבחירה, שתי מנות ראשונות לבחירה, ארבע נקניקיות או המבורגרים לבחירה עם תוספות, ומשהו מתוק בסוף למרכז השולחן. המחיר: 450 ₪

תפריט חגיגי באיטלקיה בפשפשים
במסעדת איטלקיה בפשפשים חוגגים את סילבסטר 2013 עם מגוון מנות מיוחדות וקוקטילים על בסיס פרוסקו. בתפריט: צ'יופינו - מרק דגים איטלקי מסן פרנסיסקו (42 ש"ח); שרימפס ופולי סויה בחמאת קמפארי וג׳ינגר (54 ש"ח); צוואר טלה עם ארטישוק ירושלמי, במיה ועגבניות שרי צלויות (125 שקלים); ועוגת היער השחור (35 ש"ח). לצידם, יוגשו קוקטיילים מיוחדים כמו: אפרול שפריץ, קיר רויאל, ובליני  במחיר 26 ש"ח.
 
שנה חדשה במסעדת אברג'
אברג' - כיכר קדומים, יפו - לפרטים לחצו כאן

בסילבסטר יערך באברג' משתה מיוחד, עם תפריט מנות חג, לצד הרכב מוזיקלי וקוקטיילים חגיגיים. בתפריט: קריספי קלמרי; סלט שרימפס במנגו וארוגולה; פטה כבדים, ביין מרסלה עם ריבת בצל מקורמלת; קדירת נתחי בקר, ירקות ותבלינים; קדירת פירות ים, שרימפס, קלמרי ומולים; סרטנים כחולים ביין לבן, חמאה ועשבי תיבול; מבחר נתחי בשר; וקינוחים כמו פאי תפוחים; סופלה שוקולד עם גלידת וניל; ועוד.
החל מהשעה 22:00
300 ש"ח לסועד
 
ארוחה לטינית בקאסה נובה
קאסה נובה
מחיר: 300 ש"ח לזוג
קאסה נובה תחגוג את השנה החדשה בחגיגה לטינית של מבעבעים ליד בחירה חופשית מהתפריט, במחיר 150 שקלים לסועד. בתפריט קאווה ללא הגבלה, שני קינוחים וארבע מנות לבחירהמתוך: סביצ'ה דג ים עם בצל סגול, כוסברה, ליים וקרם צ'ילי; טונה אדומה בליים, תפוזים, שום, ג'ינג'ר, בצל ירוק ופלפל שאטה; אנצ'ילדה פירות ים בטורטייה ואפויים עם רוטב עגבניות ומוצרלה; טריו של מיני המבורגר בלחמניות גבינה ותירס עם תפוחי אדמה, והפתעות בחצות.
 

תגיות:   סילבסטר 2013 ביפו   עסקים ביפו   ארוחת סילבסטר ביפו   מסעדות ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |