‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  אישה וחזיה - סיפור אהבה
אישה וחזיה - סיפור אהבה
ביקור בחנות ההלבשה התחתונה של נועה - יבואנית ומעצבת הלבשה תחתונה ביפו
 מאת: לין לוי אורמן
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2013.
בחנות של נועה
בחנות של נועה
שתף |

לפרטים נוספים ומפת הגעה אל "נועה" הלבשה תחתונה - לחצו כאן

לא קלים הם חיי אישה, ובלא מעט מובנים, כמו למשל העיסוק באחד האיברים החשובים ביותר בגופה - החזה שלה. יש לארוז אותו בצורה הנכונה, לפעמים יש להבליט אותו, אך  לא בצורה מוגזמת ותמיד יש לדאוג שלא יפריע בעת פעילות גופנית.
נועה, מעצבת הלבשה תחתונה בהשכלתה, מעצבת קולקציות מדהימות עבור החברה היוונית Venus Victoria וגם מייבאת באופן אישי את מוצריה האיכותיים עבור החנות שלה.
בתקופות מסוימות בחיים (כמו בזמן הריון והנקה למשל), דורש החזה הנשי התייחסות מיוחדת עוד יותר.
בתור נציגת המין היפה המכירה את נשות הארץ וההיצע בשוק, אני יכולה לומר שמוצרי רוב חברות ההלבשה התחתונה, אותם ניתן למצוא בחנויות - איך אנסח זאת בעדינות - לא נוטים להחמיא דווקא, לגזרה הנשית המאפיינת את רוב נשות ישראל.

מנהריה ליפו בעבור חזיה
ולאחר כל השנים וכל האכזבות, הרי שאת התקווה ואת הבשורה המשמחת ביותר בעניין מבחר החזיות וההלבשה התחתונה שניתן למצוא היום בישראל, זכיתי למצוא בעת ביקורי בחנות יפואית אינטימית ומפתיעה ביותר.
זוהי חנות הלבשה תחתונה לנשים בבעלותה של נועה, הנקראת בפשטות "נועה".
נועה, מעצבת הלבשה תחתונה בהשכלתה, מעצבת קולקציות מדהימות עבור החברה היוונית Venus Victoria וגם מייבאת באופן אישי את מוצריה האיכותיים עבור החנות שלה.

"השאיפה שלי היא ללוות את הלקוחה בכל השלבים של חייה, מהתאמת החזיה הראשונה ועזרה במציאת המחטב הטוב ביותר ליום חתונתה ועד למציאת חזיית ההנקה המושלמת" אומרת נועה.

ואכן, בעת הביקור שלי בחנות האינטימית, בעלת האווירה הנעימה והרגועה של נועה, פגשתי בשתי לקוחות: הראשונה חיפשה חזייה שתתאים לשינויים שגופה עבר בעת ההנקה והשנייה שהגיעה כדי למצוא את חזיית הספורט האולטימטיבית.
אבל חכו רק רגע, עוד מספר משפטים ונחזור ללקוחותיה של נועה, שמגיעות לחנות גם מנהריה, ולמען האמת, אני מבינה לחלוטין את הסיבות לכך.

DO NOT PUSH
כשעוברים על פני החנות ברחוב, ממבט חטוף, דבר מבחוץ אינו מרמז על העולם הנשי הייחודי שבנתה נועה באימפריה הנעימה שלה.
"נו, חלון ראווה של חנות טיפוסית בתחום", חשבתי לעצמי כאשר עברתי בסמוך, אך משנכנסתי פנימה, ציפתה לי הפתעה גדולה.
ראשית - אתי, מנהלת החנות של נועה, אינה דומה לשום דבר שאתן, גבירותיי הנכבדות, מצפות ורגילות לפגוש בחנויות להלבשה התחתונה.
אתי היא התגלמות הרוגע והשלווה, נטולת כל דחף לבצע מכירה ולו יהי מה, או לחדור לכן לתוך עולמכן הפרטי. אין כאן אף זכר קלוש ל-PUSHING המוכר לכולנו, בו נעזרות רוב המוכרות בחנויות החזיות וה PUSH היחיד כאן הוא PUSHUP.
האווירה מאוד נעימה וכורסאות ביתיות מזמינות להתרווח עליהן בנחת.

מגוון חזיות ומגוון מידות
תצוגת מוצרים על הקיר, צנועה מאוד יחסית למבחר החזיות שמבצבצות מתוך קופסאות מפלסטיק סגול, הממוקמות על המדפים. "כל קופסה מוקדשת למידה אחת וברגע שאנחנו קובעות את המידה של הלקוחה, אני יודעת מהו המבחר שיש לי להציע לה" אומרת נועה.
לפי כמות הקופסאות נראה שנועה הצליחה לפצח לא רק את סוד התאמת החזיות, אלא גם המציאה מחדש את תהליך המדידה. מגוון המידות שקיימות בחנות הוא עצום ונע בין 65A ל-120M, כאשר החזיות הגדולות או המפוארות ביותר, לא עוברות את ה-450 שקלים.
הסתובבתי מוקסמת מעבירה את היד על התחרות והמלמלות, לא מסוגלת לעכל את כמות הצבעים, הגזרות והדגמים הייחודיים, שאני בתור קונה וותיקה של מותגי על של ההלבשה התחתונה, מעולם לא נתקלתי בהם.
מלבד החזיות, בחנות של נועה יש גם מבחר של תחתונים נשיים איכותיים ולא יקרים, מבדים העושים חשק לחיות את החיים עוד פעם ובתור אישה. יש גם מבחר בגדי בית מבדים נעימים למגע ואפילו כותנות סאטן במידות שמכבדות את הגזרות של הנשים האמיתיות, אלו שחיות מחוץ לז'ורנלים.

מה זה FITTING?
בחנות של נועה לא קונים חזיות, אלא עורכים FITTING, מדידה לשם התאמה, ומההתנסות שלי בעת ביקורי בחנות, מדובר על תהליך נעים ונוח המתרחש בתאי הלבשה ממוזגים, כאשר המודדת מוסתרת היטב מאחורי הוילון בחלקה הפנימי של החנות, בעוד נועה מפזזת ברחבי החנות ושולפת אינסוף חזיות מכל מיני מקומות מסתור.

על מנת לתת מענה למבקשות הלבשה תחתונה איכותית לנשים בכל הגילאים, בכל המידות ובכל הגזרות, מייבאת נועה באופן אישי חזיות תוצרת ארה"ב ואנגליה.
טווח המידות, הגזרות והמוצרים הנלווים האיכותיים של Venus Victoria כמו בגדי גוף, טייצים וגופיות ללא תפרים, הופכים את החנות של נועה לפנינה ייחודית, למקום עליה לרגל ולהיכל נשיות, שכל אישה המכבדת את עצמה ורוצה את הטוב ביותר עבורה, צריכה להכיר.

רשימת המתנה
יעל, תושבת יפו ואחת מלקוחותיה הוותיקות של נועה, מספרת לי "הגעתי לחנות של נועה אחרי ששמעתי עליה מכמה חברות, ולבסוף פגשתי את נועה דרך חברים משותפים של הילדים. כאשר הגעתי לחנות פגשתי את אתי המקסימה, אישה שממיסה כל חשש שיכול להיות לך כשאת נכנסת לחנות לא מוכרת".
כשהתעניינתי בחוויית הקניה של יעל בחנות של נועה,  סיפרה לי יעל "אחרי שיחה קצרה, בה בדקנו יחד מה הכיוון, נכנסתי לתא המדידה שנמצא מאחור ונסתר מהחנות ומהרחוב, ולכן יש בו משהו נורא חופשי ואינטימי. הייתי בשוק מהמגוון ומכמות החזיות המדהימות שהתאימו לי ושמצאו חן בעיני... כמובן בסוף בחרתי רק כמה, אבל יש עוד רשימת המתנה".
שאלתי מה לדעתה הייחוד של החנות, ויעל הסבירה לי: "זה השילוב של מקצועיות וחום, שמאפשר חוויה נעימה וכל כך חיובית לאישה שנכנסת לחנות הזו. גם אתי וגם נועה יודעות להתאים לכל אחת מה שהיא צריכה והחנות עצמה מאד נעימה, קטנה ואינטימית. פשוט מפגש עוצמתי של נשים".
יעל חייכה והוסיפה: "בשבילי זאת הייתה חוויה נפלאה ומעצימה, ואני כל כך שמחה שהכרתי את החנות, כי עכשיו אני יודעת שתמיד אמצא בדיוק את מה שאני רוצה שם, באווירה נעימה ובמחיר הוגן".



הפעם הראשונה שלה
פגשתי גם את ויקי, לקוחה אחרת של נועה שיצאה מולי מתא המדידות. ויקי התמכרה לחנות ופוקדת אותה כבר כמה שנים, ומצאה אותה באקראי בעת רכישת החזיה הראשונה עבור בתה.
החוויה החד פעמית של רכישת החזיה הראשונה, אותה זוכרת כל אשה, הייתה מיוחדת ושונה עבורה מכל הרכישות שהיא ביצעה לפני כן בחנויות האחרות. "אצל נועה, ראיתי שיש הקפדה, היא לא מתפשרת על שום דבר ומתאימה את החזייה במדויק" מספרת לי ויקי. "רק אצלה בחנות למדתי איך צריכה חזייה נכונה להיות מונחת על הגוף וקניתי גם עבורי והיום החזה שלי נראה אחרת לגמרי עם הבגדים".
ומה היא הכי אוהבת? "את קבלת הפנים האישית, הביתיות והמשפחתית האופפת אותך בכניסה".
 
ג'יהאן, שמתגוררת קרוב לחנות של נועה סיפרה לי שהיא אוהבת את החנות כי אתי ונועה יודעות להעריך את האדם ולא חשוב להן רק למכור "אלא שקודם כל יהיה לך הכי נוח".
"הן יודעות לדבר עם הלקוח ולספק לו את תשומת הלב שהוא צריך" אומרת ג'יהאן, לה אישית נועה מזמינה את החזייה מיוחדת ו"הקבועה" שלה פעם בכמה חודשים כשג'יהאן צריכה אחת חדשה.
המטרה של נועה היא להיות מסוגלת למצוא את החזיה הטובה ביותר לכל אישה ולהציע את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים השווים לכל כיס. "זה כיף ללוות את הלקוחות שלי לכל אורך חייהן" אומרת נועה ומוסיפה "אני חושבת שגם המחטב שמתחת לבגד צריך להיות יפה (ולא יקר) ואני בטוחה שכל אישה שהולכת עם החזיה שבאמת מתאימה לה, תהיה זקופה ובטוחה יותר בעצמה".
 
לכל אישה מגיע להיות ונוס
כשאני שואלת למה היא בחרה למקם את החנות שלה ביפו, היא עונה לי בפשטות "מכיוון שרציתי להיות במרכז העניינים דווקא ביפו, כאן בציר הקניות הראשי של העיר וזאת על מנת שנשים מכל הדתות והמגזרים יוכלו להיעזר בי".
מלבד זאת שיש בחנות של נועה יותר מ-100 מידות של חזיות, לא נתקלתי בה ב"מאמי, נשמה, מותק או כפרה" שלצערי אני מכירה מחוויות שלי בחנויות האחרות.
מה שבהחלט מצאתי כאן, היא אווירה נשית ייחודית במינה, שגרמה לי להרגיש כמו ונוס בהתגלמותה ואני ממליצה מעומק ליבי לכל אישה להרגיש ככה. תמיד.

תגיות:   נועה הלבשה תחתונה   הלבשה תחתונה ביפו   חזיות ביפו   עסקים ביפו   נועה ביפו   חנות חזיות ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |