‏יום חמישי ‏18 ‏אפריל ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  איך להתאפר לקראת שבוע הגאווה?
איך להתאפר לקראת שבוע הגאווה?
לקראת שבוע הגאווה - טיפים לאיפור נכון
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שלישי ‏04 ‏יוני ‏2013.
אליזבט פולין/ביה"ס ירין שחף
אליזבט פולין/ביה"ס ירין שחף
שתף |
 
בשישי הקרוב יתקיים בת"א  מצעד הגאווה הססגוני. בהשתתפות עשרות אלפי משתתפים גאים מהארץ והעולם. רוצים לדגמן גאווה ?לההתאפר בכל גווני הקשת? ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי,עם דוגמאות  וטיפים שיעשו צבעוני לפנים.
 
אבל לפני המייק אפ קצת רקע...
מצעד הגאווה המסורתי והססגוני של תל אביב יתקיים ביום שישי ה-7 ביוני זו השנה ה-16 ברציפות.תלאביב נמנית על אחד היעדים הגאים הפופולרים ביותר בעולם. שבוע הגאווה והפעיליות סביבו הפכו ליעד אטרקטיבי לעשרות אלפי תיירים שפוקדים את תל אביב והארץ כולה.
 
איך  להתאפר נכון ?
לפני הכל חשוב לזכור שהמצעד מתקיים בצהרי היום במקסימום לחות ושמש. כדי שהאיפור ישרוד ולא ימרח, ירין שחף  חולק טיפים שישמרו על האיפור לאורך זמן
1. כדי להכין בסיס טוב לאיפור, חשוב לנקות את הפנים בג'ל או במוס על בסיס מים. אלה מסירים מהעור לכלוך, תאי עור מתים ומעניקים לעור מראה מט, שאינו נראה מיוזע ומבריק. עור לא-נקי, מאידך, יביא לתוצאה עמומה ופחות מוצלחת.
2. יש למרוח את הפנים  בתכשירי לחות בעלי מרקם קרמי עשיר. (שמרו את קרם הלחות במקרר - התחושה של הקרם על העור תהיה נעימה וקרירה, וגם האפקט המתקבל לאחר מכן הוא של עור בעל מראה רענן וחיוני.)
מאיה אבני/ביה"ס ירין שחף
מאיה אבני/ביה"ס ירין שחף

3.בעת מריחת מייק אפ, כדאי להוסיף לספוגית המריחה מעט קרם לחות או לדלל עם מעט מים, שמייצבים ומאריכים את עמידותו של המייק אפ. יש להקפיד שהמייק אפ מכיל מסנן קרינה. לאחר הנחתו יש לפדר את הפנים עם הרבה  הרבה פודרה. פעולה זו  תספח את עודפי השומן ותמנע נזילות . 
.4 אזור העפעפיים  הינו קמיט במיוחד ובשל כך נוטה להזעת יתר. ע"מ שהאיפור לא ימרח, מניחים מייק אפ על העפעפיים  ומכסים אותו  במעט טלק  ורק אח"כ מורחים את הצלליות. הטלק סופח שומנים ושומר על העפעפיים יבשים ועל שרידות הצללית לאורך זמן.
5. יש לבחור במסקרה שרשום עליה בבירור שהיא עמידה למים. עמידותה תמנע את תופעת הכתמים השחורים וכן נזילות.
6. ככל שמרקמו של השפתון שומני יותר, הוא יראה מבריק, אך לא ישרוד לאורך זמן. לעומת זאת, שפתון במרקם יבש ישרד שעות ארוכות. טריק נוסף לחיזוק השפתון - אחרי הנחת השכבה הראשונה, מפדרים את השפתיים ומניחים שכבה נוספת.
7.אם החלטתם לצבוע את כל הפנים- השתמשו בפלטת צבעי גוף על בסיס מים בלבד.  עם צבעים אלה  מציירים  בעזרת מכחולים ממש כמו על משטח קנבאס.   

צבעים אלה מתייבשים תוך כמה דקות והופכים עמידים גם במזג אויר חם ולח. ניתן להאדיר את האפקט בעזרת תוספות של נצנצים שניתן לפזר על הצבע רגע לפני הייבוש.
8. נוצות  ופייטים ניתן להצמיד לגוף בעזרת "דבק גוף "אותו ניתן לרכוש בחניות המתמחות באיפור מקצועי.
בהצלחה.

תגיות:   איפור ביפו שבוע הגאווה ביפו   בית ספר לאיפור ירין שחף  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |