‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
הים התיכון
 
המישלמה
 
מפת יפו
 
פורטל יפו  עסקים ביפו  אושרה תכנית לבניית כ- 700 יח"ד
אושרה תכנית לבניית כ- 700 יח"ד
תכנית "פארק החורשות" יוצאת לדרך
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2013.
הדמייה אדריכלית
הדמייה אדריכלית
שתף |
 
כשנה וחצי לאחר שאושרה על ידי הוועדה המקומית תל-אביב-יפו, הודיעה הוועדה המחוזית תל-אביב, כי אישרה להפקדה את תוכנית הענק במתחם בזק ביפו שנקראת שכונת "פארק החורשות". בכך מכשירה הוועדה הקמה של לא פחות מ-700 יחידות דיור חדשות ביפו.
 
ועדות התכנון אישרו להפקדה תוכנית לבניית שכונת מגורים חדשה מול אצטדיון הכדורגל בלומפילד ביפו. בתכנון: כ-670 יחידות דיור, ש-20% מהן ייבנו בגודל צנוע יחסית - עד 75 מ"ר
שטח התוכנית מתפרש על פני כ-60 דונם, והוא מהווה חלק מאזור מבואות יפו, המחבר בין דרום תל-אביב ליפו. התוכנית כוללת כ-700 יחידות דיור בכ-60 אלף מ"ר, בהם ישולבו חזיתות מסחריות ושימושים פרטיים לרווחת הציבור.

סביל אבו נבוט - לשימור
הדירות ייבנו בבנייני מגורים בגובה 5-16 קומות. 20% מהדירות בפרויקט יהיו דירות קטנות בשטח של עד 75 מ"ר כולל ממ"ד. כמו כן, מקצה התוכנית שטח של כשישה דונם למבני ציבור והיא תביא להארכת ציר רחוב אבולעפיה דרומה וכן תפתח את חלקו הדרומי של רחוב הרצל.

רוב המבנים באזור, ששימשו בעבר כמחסני חברת בזק ורשות הדואר, מיועדים להריסה, מלבד בית באר מהתקופה העות'מאנית שברחוב סגל צבי הרמן, שישומר במלואו. כמו כן, התוכנית מרחיבה את שטח החורשה סביב "סביל אבו נבוט", בית באר המוגדר גם הוא לשימור מתוקף תוכנית מאושרת, הניצב לאורך דרך בן צבי. בוועדה המחוזית מציינים כי התוכנית מותירה אזור נטוע עצים באזור דרום-מזרח, "ברוח הפרדסים שהיו בשטח לפני קום המדינה".


תגיות:   דיור ביפו   נדלן ביפו   בניה ביפו   בלומפילד ביפו   מתחם בזק ביפו   דירות ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  הגיע הזמן ! (לת)
יפואי, (07/10/2013)
יריד תוצרת הארץ
קיבוץ גלויות של טעמים,אוספים ומוצרים
החברה מס' 1 לשיווק מגרשים ונכסים מורכבים
    
כתבה תמונה             
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |