‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
swing de gitanes
להקת "סווינג דה ג'יטאן" בסלונה בר
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שני ‏07 ‏יוני ‏2010.
Swing-de-Gitanes
Swing-de-Gitanes
שתף |
להקת "סווינג דה ג'יטאן" או באנגלית SWING DE GITANES שמנגנת "סווינג צועני"- סגנון שמתאפיין בגיטרות ייחודיות, אשר יוצרות צליל אחר ומקפיץ במיוחד. זהו סגנון שמאד מפותח בצרפת, בלגיה והולנד, כשבירת הסווינג הצועני היא ללא ספק פריז.

כל מי שנחשף לסגנון, נדלק מייד ונתפס לשמחה שבמקצב הסוחף. הסגנון תפס תאוצה לאחרונה והפך ל'להיט' גם בתאילנד, קנדה ויפן. גם לישראל הצלחנו להביא את שמחת החיים של הסווינג הצועני, והשנה כבר נוצרו בארץ עוד שני הרכבים של תלמידנו אשר מנגנים סווינג צועני, בפני קהל שהולך וגדל.
בשנתיים של פעילות קיים ההרכב מעל 200 הופעות, השתתף כמעט בכל פסטיבל ג'אז בארץ ואף זכה לערוך סיבוב הופעות עם ההרכב הבין לאומי HOT CLUB DE NORVEGE
בהרכב חברים אורן שגיא (קונטרבס) אשר משכיל לשלב בתוך הסווינג הצועני אלמנטים וירטואוזים וריתמיים מגוונים ובכך תורם ל"גרוב" המיוחד של ההרכב; יעקב חוטר (גיטרה) נגן ג'אז שהתאהב בסגנון בצעירותו ונסע מס' פעמים לאירופה כדי ללמוד את רזי הנגינה הצוענית, אורי בן צבי (גיטרה) שהצטרף להרכב לאחר שנסע להולנד בעקבות המוסיקה. 
לאחרונה חבר להרכב נגן הכינור פבל לוין, כנר ראשון בתזמורת הקיבוצית ויחדיו אנו מביאים לקהל את הסווינג הצועני, אותנטי ככל שאפשר, שמח, מרגש ומקפיץ, עם להיטים כמו Minor Swing, Nuages, Dinah ועוד סטנדרטים אמריקאיים וצועניים רבים.

למועדי המופע-לחץ כאן

תגיות:   אירועים ביפו   סלונה בר   סווינג  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מיכה שטרית
מופע אינטימי בנמל יפו
שרים הדודאים-ביפו
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |