‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  חנוכת מרכז "תמונות יפואיות"
חנוכת מרכז "תמונות יפואיות"
מרכז המבקרים החדש "תמונות יפואיות" ביפו העתיקה, נפתח רשמית בטכס חגיגי
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2011.
משתתפי טכס פתיחת מרכז המבקרים
משתתפי טכס פתיחת מרכז המבקרים
שתף |

חנוכת מרכז המבקרים החדש של יפו העתיקה "תמונות יפואיות" 
מאות מוזמנים גדשו ביום שלישי 13.12.11 את רחבת כיכר קדומים שביפו העתיקה לרגל הפתיחה החגיגית של מרכז המבקרים החדש "תמונות יפואיות", כשאת פניהם מקבלים שחקנים המחופשים לדמויות מתוך הסרט המוצג במרכז המבקרים. 
המרכז מהווה את אחד מגולות הכותרת במתיחת הפנים שעברה יפו העתיקה ב-6 השנים האחרונות: הסמטאות הציוריות שוב שוקקות חיים, הכיכרות המרכזיות מוארות, המבנים נוקו והוכשרו, ומספר מסעדנים מובילים כבר קבעו באזור את מושבם.

האירוע התקיים בהשתתפות רון חולדאי, ראש עירית ת"א-יפו, נועז בר-ניר מנכ"ל משרד התיירות, קובי אגמון יו"ר דירקטוריון החברה לפיתוח יפו העתיקה (חפ"י) ועו"ד ירון קליין מנכ"ל החברה.
עוד נצפו: השחקן דני שטג המככב בסרט, השף ניר צוק הבעלים של קפה נפוליאון, האמנית אילנה גור, יעקב אגמון - מנהל תיאטרון יפו, האדריכל אילן פיבקו הבונה את ביתו החדש ביפו ועוד.

ראש העיר חולדאי הודה לירון קליין על המאמץ המתמשך של חפ"י לשינוי תדמיתה של יפו וציין את הפריחה הכלכלית שהגיעה בעקבות פעילות החברה. "תל אביב היא העיר החדשה השואבת את כוחה מיפו העתיקה החוזרת להוות מוקד בילוי מרכזי בעיר. תיירות היא המפתח לפיתוח הכלכלי של תל אביב - יפו ואנו רואים זאת בשנים האחרונות גם בזכות פעילותה של חפ"י" - אמר. 

"תיירות ואמנות הולכות יד ביד" - אמר נועז בר-ניר, מנכ"ל משרד התיירות - "יפו העתיקה היא שמורה ארכיטקטונית ומושבת אמנים הודות למאמצי החברה".

במרכז המבקרים ניתן ליהנות מתצוגה ייחודית על "רציף" הנמל, ציר הזמן של יפו לאורך 4500 שנות היסטוריה, וממסלול הליכה בתוך העתיקות על גבי גשר צף כל זאת תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים. 

המרכז מהווה את אחד מגולות הכותרת במתיחת הפנים שעברה יפו העתיקה ב-6 השנים האחרונות: הסמטאות הציוריות שוב שוקקות חיים, הכיכרות המרכזיות מוארות, המבנים נוקו והוכשרו, ומספר מסעדנים מובילים כבר קבעו באזור את מושבם. פתיחתו מהווה חלק נוסף במהלך כולל לפיתוח התיירות ביפו, אותו מנהיגה עיריית תל-אביב-יפו. 

בעשור האחרון הוצבה יפו בראש סדר העדיפויות העירוני והושקעו בה משאבים עצומים, הן בתחום הפיזי והן בתחומי החינוך והרווחה. כבר כעת ניתן לראות כי התהליך מצליח ויפו הופכת לפנינה של איכות חיים, תרבות ותיירות.

לפרטים נוספים על מרכז המבקרים - לחצו כאן

תגיות:   יפו העתיקה   מרכז מבקרים ביפו   אירועים ביפו   מרכז מבקרים תמונות יפואיות  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
חג המולד ביפו
אירועי חג המולד ברחבי יפו
סילבסטר בקפה יפו
מופע ומשתה חגיגי לשנה החדשה
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |