‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  smART - על תרבות הטכנולוגיה
smART - על תרבות הטכנולוגיה
50 אמנים מהבולטים בארץ בתערוכה על תרבות הטכנולוגיה והשפעתה על האמנות.
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2012.
SMART-תערוכה בנמל יפו
SMART-תערוכה בנמל יפו
שתף |
 
smART
נמל יפו, 26.1.12 עד 9.2.12

תערוכת smART היא התערוכה הראשונה בארץ המדברת על הרובד העמוק של תרבות הטכנולוגיה החדשה אשר סחפה את חיינו, בנסיון לחשוף את רגשותיו ותחושותיו של כל אמן אל מול מתקפת הטכנולוגיה.
 
לדברי אוצרת התערוכה: 'זו התערוכה הראשונה בארץ המדברת על הרובד העמוק של תרבות הטכנולוגיה החדשה אשר סחפה את חיינו, בנסיון לחשוף את רגשותיו ותחושותיו של כל אמן אל מול מתקפת הטכנולוגיה. הסמרטפונים, הברקודים, האפליקציות, יצרו דיאלוג בחיינו והקונפליקט בא לידי ביטוי בדימויים המוצגים. 

התערוכה מדברת על הקשר בין הרטרו לעכשווי. בין החומר לנגיעות המסך. האם זה חזון אפוקליפטי או רק פאן? מרוץ ב'מנהרת הזמן' שבו אנו חיים, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר כך היא מנסה לחקות את החומרים הישנים ואת הטכניקות הישנות. למה? האם הטכנולוגיה משתלטת עלינו במירב הכוח או הכוח נוטה לכיוונינו.

 שמנו לב שכל יוצר הפך להיות רב תחומי בנסיון לרוץ במסע הזמן הזה, הכל זז מאד מהר, יש הרבה מהכל. כך שמין הסתם ובצד החיובי של הנושא ה'תחרות' הזו מוציאה מאיתנו את המיטב וזה מה שכל יוצר ניסה לבטא בתערוכה. רוב העבודות יוצרו במיוחד לנושא ומוצגות בפעם הראשונה. 50 אמנים מהבולטים בארץ מציגים באוירה הלא קונוונציונלית שלנו, דרך של שמחה, ריקוד וסוגי אמנות מגוונים'.
עבודה של אלעד לרום
עבודה של אלעד לרום
 
במסגרת התערוכה מציגים 50 אמנים מהבולטים בארץ צילומים, ציורים, עבודות פלסטיות ווידאוארט. במקום יהיו מייצגים המשלבים רקדנים ושחקנים בדיאלוג עם מסך ואפליקציות. תהיה עמדה אינטראקטיבית של שחר אילון, הממחישה את ההשראה שהמדיה מקבלת מהדיגיטל בשיתוף המוזמנים, בנוסף, האמן בועז תורגמן שייצור LIVE עם הקהל דרך סקייפ כשהוא עצמו נמצא בבלגיה.
 
בין האמנים המציגים: פליקס לופה, זוכה פרס ראשון בעדות מקומית, אדי ג'ראלד, נינה כבסה, אלון אבוטבול, אילן אדר, רוני בן שימחון, אלעד לרום, נירית זר, שלומי ניסים, אורן מרקוביץ, יובל כספי, אתי אמינוף, דפנה תלמון, לי טל, אורן גולן ועוד רבים וטובים.
 
אוצרות והפקה: מרב כהן דור ואנה פינקלשטיין
 
התערוכה היא פרויקט נוסף של קבוצת Oh my g*d group & project המשלבת את האמנות העכשווית בתרבות הבילוי, הפנאי והרוח. הקבוצה מגלה, מעודדת ומאתגרת אמנים מכל תחום, פורצים ומוכשרים, לצד ותיקים להיחשף בצורה חווייתית וחדשנית. את הקבוצה והפרויקט הקימה מרב כהן דור, המפיקה את התוכן ואוצרת את התערוכות. שהתחברה הפעם לארט דירקטורית אנה פינקלשטיין ויחדיו הגו, אצרו והפיקו קונספט כולל לנושא smART.
 
ניתן להתרשם מפעילות הקבוצה בבלוג: ohmygodgroup.blogspot.com

מחסן 1, נמל יפו - לפרטים לחצו כאן

תגיות:   נמל יפו   תערוכות ביפו   אמנות ביפו   אירועים ביפו   smART  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
הצלמניה-תערוכת מכירה ביפו
סלון יפו לאמנות מארח את חנות פופ אפ של הצלמניה
שבוע האיור ביפו 2018
מגוון תערוכות ומיצגים ברחבי העיר במסגרת שבוע האיור ת"א-יפו
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |