‏יום שלישי ‏16 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
SPEED-DESIGN
בכירי האדריכלים והמעצבים בישראל יעניקו שירותי ייעוץ "מהירים" בתחום העיצוב, ללא תשלום, במרכז "עמיעד"
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שני ‏05 ‏מרץ ‏2012.
SPEED-DESIGN - ביפו
SPEED-DESIGN - ביפו
שתף |
 
SPEED-DESIGN
להרשמה לייעוץ חינם, נא לפנות אל נעמי - 03-7253888 
או לדוא"ל: shahr_n@tel-aviv.gov.il
החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל יוזם אירוע למען הקהילה:
40 מבכירי האדריכלים והמעצבים בישראל יעניקו שירותי ייעוץ "מהירים" בתחום העיצוב, ללא תשלום,  במרכז "עמיעד" שבשוק הפשפשים ביפו

האירוע, המכונה SPEED-DESIGN, יתקיים ביום שלישי ה- 6/3/12
החל מהשעה 16:00 בשיתוף עיריית תל אביב-יפו, המישלמה יפו וארגון "פעילה".
 
מדובר במיזם חברתי-עיצובי שתכליתו להעניק שירותי עיצוב ותכנון לקהילת תושבי יפו ולקהל הרחב, והינו חלק מהפעילות למען הקהילה של החוג לעיצוב פנים במכללה למינהל - במסגרת מיזם שהושק בשנה שעברה בשם "קליניקת המעצבים". 
ה- SPEED-DESIGN,  יאפשר מפגש ייחודי,  שרבים הסיכויים שלא יכול היה להתקיים במסגרת אחרת, בין תושבי יפו והקהל הרחב, לבין  אדריכלים ומעצבי פנים מובילים, חלקם מרצי החוג לעיצוב פנים במכללה למינהל, וסטודנטים מהחוג.
  
40 אדריכלים ומעצבים , ישובים בעמדות נפרדות ואינטימיות, יקדישו 20 דקות על מנת להקשיב ולמצוא פתרונות לבעיות עיצוביות שיעלו בפניהם תושבי יפו והקהל שיגיע. כמסורת האירועים "המהירים", כל תושב יוזמן להסתובב בין האדריכלים והמעצבים במעין 'סבב', ולקיים עימם שיחה מפרה בנושאים הנוגעים אליו.
 
התושבים המעוניינים בייעוץ, יוזמנו להגיע לאירוע עם שרטוטים קיימים של הבית, צילומים של האזורים הבעייתיים הדורשים שינוי וטיפול, מדידות בסיסיות של החלל וסוגי פתרונות עדיפים התואמים את טעמם וצרכיהם. 
סטודנטים מהחוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, יעמדו לרשותם עוד טרם האירוע, ויעניקו יעוץ מקדים לגבי השרטוטים, וזאת בפנייה מקדימה דרך המייל בכתובת: design4u@hdq.colman.ac.il או דרך עמוד הפייסבוק של החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
 
ה- SPEED-DESIGN,  יאפשר מפגש ייחודי,  שרבים הסיכויים שלא יכול היה להתקיים במסגרת אחרת, בין תושבי יפו והקהל הרחב, לבין  אדריכלים ומעצבי פנים מובילים, חלקם מרצי החוג לעיצוב פנים במכללה למינהל, וסטודנטים מהחוג.
 
האירוע נערך כמיטב המסורת של מגוון אירועים 'מהירים' (SPEED) המתקיימים בעולם בשנים האחרונות - ואשר נועדו להפגיש בין אנשים מתחומים שונים, לייצר ביניהם שיח ודיאלוג, להפרות, לתרום ולהביא לערך מוסף (דוגמת TED, פאצ'ה קוצ'ה, השולחנות העגולים שצמחו בעקבות אירועי הקיץ האחרון ועד לאירועי ה"ספיד-דייטינג').
 
ה- SPEED-DESIGN יכול להוות פתרון מושלם לשאלות ובעיות כמו: כיצד מתאימים חלל קטן למשפחה מורחבת? כיצד ניתן להוסיף מקומות אחסון? האם אפשר לשנות את חלוקת הבית המקורית? מהן השיטות הקיימות להגדלת החלל? כיצד צבע יכול לעזור ולשנות? כיצד ניתן לשפר את חלל האמבטיה ועוד ועוד...התשובות שיוצעו הן כאלו אשר מתחשבות בסביבה ובמחיר – עד לכדי מענה לבעיה בהשקעה כספית אפסית.
 
לדברי כרמלה יעקבי-וולק, ראש החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "תפקידו של מעצב הפנים, בעל הכשרה אקדמית מעמיקה, הוא לשפר את איכות החיים של החברה והיחיד ולשמש כמנוף להעצמת הקהילה. במסגרת 'קליניקת המעצבים', שהינה פעילות חברתית שהשקנו בשנה שעברה בה פועלים מרצים וסטודנטים יחדיו- אנו מקדמים מיזמים שתכליתם עזרה לקהילה, דוגמת האירוע הנוכחי. ה SPEED-DESIGN, נועד להעניק לקהילה החלשה ביפו בפרט, אשר עולמות התוכן שלה מרוחקים מכל הקשור לעיצוב פנים, שירותי תכנון ועיצוב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה. מעבר לכך, אנו רוצים להעביר את המסר כי תחום עיצוב הפנים הוא נגיש לכולם ואינו צורך השקעה כספית גדולה. הקהל הרחב מוזמן". 
 
השלב הראשון של אירוע ה-SPEED-DESIGN התקיים ביום חמישי, ה-19.1,  ובמהלכו הזמין החוג לעיצוב פנים של המסלול האקדמי המכללה למינהל את ראשי וועדי השכונות בעיר, להתוודע למיזם העתידי ולעומדים מאחוריו. במהלך הפגישה הוסבר לראשי הוועדים על  תכליתו ומה על התושבים להביא ולהכין. כמו-כן, הוסבר אילו בעיות יוכלו לקבל פתרון במפגש ואילו נדרשות לטיפול יותר מקיף יותר. במפגש עם ראשי הוועדים הומלץ להדריך את התושבים המעוניינים בייעוץ, להגיע למפגש עם שרטוטים קיימים של הבית, צילומים של האזורים הבעייתיים הדורשים שינוי וטיפול, מדידות בסיסיות של החלל וסוגי פתרונות עדיפים התואמים את טעמם וצרכיהם.

על עמותת פעילה
בתחילת 2012 השיקה עמותת 'פעילה' את החלל החדש שלה בשיתוף עיריית תל אביב יפו, במבנה העירוני של מרכז עמיעד המחודש בלב שוק הפשפשים ביפו. זאת, כחלק משותפות ארוכת טווח בין עמותת "פעילה" לבין עיריית תל אביב יפו שנועדה לתמוך באמנות ותרבות חברתית-קהילתית. במהלך השנה הקרובה "פעילה" תקים במרכז עמיעד ביפו חלל ציבורי באמצעות סדנאות, הרצאות, תערוכות ותכנית שהות אמן, במטרה לחזק הקשרים בין תרבות, תיירות, אמנות וחברה-קהילה בתל אביב- יפו ובפריפריה.
 
לפרטים: שירה, משרד ליאת אריאב יח"צ, 054-2610813
נועה שבתאי ויצר, דוברת המסלול האקדמי המכללה למינהל, 052-6910759


תגיות:   SPEED-DESIGN   המישלמה ליפו   עיצוב פנים ביפו   אדריכלות ביפו   מרכז עמיעד ביפו   אירועים ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  כול הכבוד על היוזמה
ספי, יפו, (27/02/2012)
חג המולד ביפו
אירועי חג המולד ברחבי יפו
סילבסטר בקפה יפו
מופע ומשתה חגיגי לשנה החדשה
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |