‏יום שלישי ‏23 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  ימי הונגריה בישראל
ימי הונגריה בישראל
האירוע השנתי של שגרירות הונגריה בישראל
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום חמישי ‏28 ‏אפריל ‏2016.
ימי הונגריה בישראל
ימי הונגריה בישראל
שתף |

ימי הונגריה בישראל
 
בתאריכים 6-7 במאי (שישי-שבת), בין השעות 11:00-16:00, יתקיים במתחם התחנה בתל אביב-יפו, האירוע השנתי של שגרירות הונגריה בישראל. הכולל בין היתר: מופעי פולקלור הונגרים, הופעות ג'אז של נגנים מהונגריה, תחרות מיומנות ב"קובייה ההונגרית" לצד מגוון עשיר של טעימות מזון ממיטב המסורת ההונגרית כמו קיורטוש, גולאש הונגרי, לאנגוס, פלצ'ינטה ועוד.
האירוע פתוח לקהל הרחב, בנוכחות שגריר הונגריה בישראל מר אנדור נאג'

כמידי שנה, תקיים שגרירות הונגריה בישראל, בשיתוף עיריית תל אביב את האירוע הכי גדול שלה :"ימי הונגריה בישראל". באירוע שמטרתו לחשוף בפני הציבור הישראלי את ההווי והתרבות ההונגרית יתקיימו מופעים של רקדני פולקלור הונגריים, הופעות של הרכבי ג'אז מובילים, נגני חמת חלילים, משחקי שח-מט סימולטניים מול האלופה האולימפית הגב' סופיה פולגר ותחרות מיומנות בקובייה הונגרית.
על הפן הקולינרי יופקדו מיטב השפים ההונגרים הפועלים בזירה במקומית אשר יציעו למבקרים במקום ליהנות ממגוון דוכני מזון הונגרי מסורתי כדוגמת הגולאש ההונגרי המסורתי, נוקדלי ופלצ'ינטה, לצד דוכני דליקטסים הונגריים כגון הנקניק ההונגרי המפורסם, מעדני כבד אווז ומרציפנים בעבודת יד. באירוע ניתן יהיה למצוא מבחר יינות הונגריים משובחים וביניהם גם את יין ה- Rose, מבית היוצר של Tamás Dúzsi, יצרן היינות ההונגרי הידוע.

בין ההרכבים שיופיעו במקום:
Paloc Folk dance group - להקת מחול אתנית המגיעה מצפון הונגריה תופיע במתחם התחנה. הלהקה תציג מופע מחול המבוסס על הפולקלור ההונגרי על שלל מחוזותיו, עם תלבושות מסורתיות וריקודים רבים ברפרטואר. חברי הלהקה משתתפים באופן קבוע בפסטיבלים הונגריים ובינלאומיים וקטפו פרסים רבים.
Tibi Golan - אמן החלילים האתניים טיבי גולן אשר גדל בהונגריה ועלה לישראל. לאחר שהקים בארץ את משפחתו והיה מחלוצי הז'אנר של מוזיקת עולם בישראל, חזר עם משפחתו להונגריה והקים בה הרכב עם נגנים צוענים אותנטיים. באירוע השגרירות בתחנה ינגן מוסיקת פולקלור הונגרית.
Debrecen folk dance group - אחד מההרכבים המובילים בהונגריה של ריקוד ומוזיקת פולק הונגרית, אשר מגיעים מהעיר דרבצן (העיר השנייה בגודלה באוכלוסיה בהונגריה אחרי העיר בודפשט). במופעים, ריקודי פולק מסורתיים עם מגוון סגנונות ריקוד ובליווי של נגינה על כלים עתיקים.
בנוסף, הופעות שירה של ילדת הפלא ההונגריה Anita Vrencsán ומופעי ניגון של Zalán Levente Horváth נגן חמת החלילים המפורסם המופיע יחד עם משפחתו.
 

תגיות:   ימי הונגריה בישראל   מתחם התחנה יפו   אירועים ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
חג המולד ביפו
אירועי חג המולד ברחבי יפו
סילבסטר בקפה יפו
מופע ומשתה חגיגי לשנה החדשה
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |