‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  דוקאביב בגן הפסגה
דוקאביב בגן הפסגה
פסטיבל הקולנוע הבין-לאומי חוזר ליפו
 מאת: מערכת הפורטל
‏שבת ‏09 ‏יוני ‏2018.
דוקאביב 2018 ביפו
דוקאביב 2018 ביפו
שתף |
 
דוקאביב בגן הפסגה - "ווסטווד"
פסטיבל הקולנוע הבין-לאומי חוזר ליפו העתיקה עם מיטב הסרטים הדוקומנטרים בהקרנות מתחת לכוכבים ומול הים.
הכניסה חופשית!

13.6.18 - "סוכני הזיכרון"
ישראל 2018, 52 דקות, עברית, כתוביות בעברית
האחים עידו ועמליה רוזנבלום הם ילדיו של אדם ברוך, שנולד למשפחה דתית במאה שערים והפך לאחת הדמויות המרכזיות והחידתיות ביותר בתרבות הישראלית. אורח חייו האינטנסיבי של ברוך הוביל למותו בטרם עת, והותיר את ילדיו עם פערים בין האבא הפרטי לבין הדמות הציבורית הקודרת שהיו לה מעריצים אך גם מבקרים רבים.
כדי למלא את הפערים הללו אספו השניים אלפי פריטים מהארכיון האודיו-ויזואלי שהותיר אחריו אביהם, ובנו מהם חלל תצוגה ייחודי, אליו הזמינו דמויות מפתח מתחנות חשובות בחייו של האב. בעזרת מורי דרך אלה – אנשי תקשורת, אמנים, אספנים, אנשי עסקים ובני משפחה – עמליה ועידו מרכיבים מהחלקים השונים זיכרון שלם של אביהם.
 
20.6.18 - "סטודיו 54"
ארצות הברית 2018, 98 דקות, אנגלית, כתוביות בעברית
סטודיו 54 פעל במנהטן במשך פחות משלוש שנים לפני יותר מארבעים שנה, אבל הדיבור עליו מעולם לא נפסק. המועדון שחולל מהפכה בחיי הלילה של ניו יורק היה מקדש של נהנתנות ואקסטזה, ומשך אליו את כל היפים, הנוצצים, המצליחים, הצעירים וחסרי המנוח. הבמאי מאט טירנאואר ("האזרחית ג'ין - הקרב על העיר", שהוקרן בדוקאביב) משחזר כראוי את כדור המראות המורכב מסרטים שצולמו במועדון (אז עוד קראו לו "דיסקוטק") בימי תפארתו, וסיפורים של מי שהיו שם ומי שהמתינו בשער אבל לא הורשו להיכנס. בראיון חושפני עם אחד המייסדים, איאן שרייגר, הוא מספר לראשונה גם את סיפור קריסתו של המקום שהצליח יותר מדי.
 
27.6.18 - "ביג טיים"
דנמרק 2017, 90 דקות, אנגלית ודנית, כתוביות בעברית ובאנגלית
ביארק אינגלס מצדיק את התואר ארכי-ארכיטקט. אחרי שכבש את דנמרק, הוא כובש את מנהטן ולגמרי מתכוון לכבוש את העולם. אלא שהאדריכל הצעיר, הכריזמטי, המקורי והוורקוהולי הזה מתמודד גם עם קשיים שמציבים אותו מול עתיד לא ברור. אינגלס - שבנה במולדתו, בין השאר, תחנת כוח משולבת במדרון סקי, שהארובה שלה פולטת טבעות עשן מסוגננות ואת "בית ה-8" המוזר אך מופלא (אשר תועד ב"אושר אינסופי" שהוקרן בדוקאביב) - בונה כעת קומפלקס משונה ועוצר נשימה במתחם שעמדו בו פעם המגדלים התאומים. הסרט עוקב אחריו במהלך למעלה משבע שנים, ומציג את התהפוכות, השאפתנות והדמיון הפרוע של מי שבגיל 40 נכלל ברשימת מאה המשפיעים של "טיים".
 

תגיות:   דוקאביב   גן הפסגה יפו   אירועים ביפו   דוק-אביב ביפו   סרטים ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
חג המולד ביפו
אירועי חג המולד ברחבי יפו
סילבסטר בקפה יפו
מופע ומשתה חגיגי לשנה החדשה
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |