‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
NAPALM DEATH
להקת המטאל האגדית בהופעה יחידה בישראל
להקת NAPALM DEATH
להקת NAPALM DEATH
שתף |
 
רייבן מיוזיק ומטאלשופ מציגים
לאחר 18 שנות ציפיה – האגדה חוזרת לישראל
NAPALM DEATH
ענקית המטאל הבריטית חוזרת לתת בראש!
NAPALM DEATH מהותיקות והחשובות שבלהקות המטאל אי פעם חוזרת לאחר 18 שנה להופעה אחת בישראל ותופיע ביום שישי 24 ליוני במועדון הסאבליים בת"א.

**לאחר ההופעה - אפטר פארטי עם חברי הלהקה!

הלהקה הופיעה לראשונה בישראל ב 1993 במועדון הרוקסן בת"א, בירושלים ובחיפה, הופעות אלו זכו לתואר "הופעות המטאל המשוגעות ביותר והכייפיות ביותר" אצל דור המטאל של שנות התשעים, הופעת הלהקה בירושלים שודרה בשידור חי בגלי צה"ל !! דת` מטאל בשיא המיינסטרים, נצחון למטאל?

אין זה פלא, שהרי "נפלם דת`" היא להקה בעלת מניפסט חברתי עמוק, מילות השירים של הלהקה יוצאים כנגד קפיטליזם, קונפורמיזם וקוראים לביטוי עצמי ועידוד האינדבידואל, דבר שהביא ללהקה גל ענק של הערכה ומעריצים מסצינות המוסיקה האלטרנטיבית, הפאנק וההארדקור, וכל מי שהמילה מיינסטרים עושה לו פריחה.
 
שמות האלבומים "Harmony Corruption" "Utopia Banished" "Enemies Of The Music Business" ממחישים בבירור את האידיאולוגיה שכה חשובה ללהקה הנושאת מסר חברתי פוליטי נוקב מיום הקמתה ב 1987 בבירמינגהם בריטניה.
 
סגנונה של הלהקה הוא Death Metal/Grind Core עוצמתי ומכסח כשבחזית מילות השירים העמוקות של הסולן "בארני" גרינואיי והבסיסט בעל רעמת השיער הנצחית שיין אמברי.
אלבומה השני של הלהקה SCUM נחשב לקלאסיקה ולממציא סגנון הגריינד קור המתאפיין במעורבות פוליטית וחברתית (חלק מחברי הלהקה צמחונים, ובעלי טור במגזין בנושאי חברה) הלהקה נכנסה לספר השיאים של גינס כשהביאה לעולם ב 1988 את השיר הקצר ביותר אי פעם הלא הוא You Suffer שאורכו 2 שניות בלבד!! (שודר ב BBC כבר אז).
 
Napalm Death תשהה בישראל כשבוע עקב רצון הלהקה לטייל בארץ ולעשות את חופשתם בישראל, הלהקה מתכוונת להתקעקע בת"א ממש כמו שעשתה בביקורה ב 1993, לפגוש מעריצים ולצפות במשחק כדורגל מקומי עקב אהבתו של סולן הלהקה הידוע כאוהד כדורגל מושבע.

מחיר כרטיס: 159 ש"ח 

מקום האירוע:
סלמה 53, תל אביב-יפו
טל: 
 
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |