‏יום שישי ‏03 ‏מאי ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  חינוך מחדש
חינוך מחדש
חינוך מחדש - הצגה מהפכנית מתארחת בתיאטרון גשר
מתוך ההצגה "חינוך מחדש"
מתוך ההצגה "חינוך מחדש"
שתף |
 
חינוך מחדש - גשר מארח
רעיון ובימוי: ערן טובול
 
פלופנבאך וצופנהיים הם נציגי שגרירות "גרמאוסשטראמפקאמפ", קולוניה קטנה בהרי האלפים אשר גבולותיה נפתחו רק לאחרונה ואזרחיה נחשפו לעולם כפי שהוא היום. בגלל משבר כלכלי ומצוקה בקהילתם יוצאים פלופנבאך וצופנהיים לישראל עם חברי המשלחת מטעם משרד החוץ של הקולוניה כדי לנסות ולרתום את המוח והכסף היהודי לשיקומם. 
ליהודים יש יתרונות רבים אך חסר להם סדר, טוענים המומחים. סדר משמעת וחוק הם המומחיות של השגרירים ותושבי הקולוניה ולכן הם מציעים זאת לאזרחי ישראל. 

במהלך הביקור ינסו הפקידים לבחור את המצוינים ביותר להנהגת והובלת מהפיכה עתידית חינוכית בארץ ישראל, הם מניחים שהאידיאולוגיה כבר קיימת (מתקופתו של הרצל ועד רבין) אך יש להזכיר אותה. לדעתם, דרוש שינוי בשיטת החינוך וצורך בהחזרת הביטחון והאמון בחוק ובמוסדות המדינה. 

המשלחת טוענת שיש לנצל את הכמיהה והרצון של התושבים "להחזיר עטרה לישנה", חבריה מסתמכים על תחושת הריק הזמנית של תושבי ישראל (כפי שקראו בעיתונים) והגעגוע לדור המייסדים בארץ ישראל. החזון של הקבוצה חותר לבניית קמפוס, לאנשי חינוך,  שיאפשר אימון (חינוך) מחדש והטמעת הערכים שיתאימו למצב החדש במדינת ישראל.
 
שחקנים יוצרים: עידו יונה, עדי רביד, קארין סרויה, גל ישראלי, ארז דסקל, ערן טובול

סצנוגרפיה: יערה צדוק , גרפיקה: אורן קדוש, מוזיקה: אהוד ורדי, ארז דסקל, ערן טובול, עיצוב תאורה: מיכאל, מנהלת הפקה: ענת גפני, תנועה: רונה זורלא, מנהלת להקת "קולות בתנועה": אילנה טובים.  

משך ההצגה: שעה וחצי בלי הפסקה
מחיר: 80 ש"ח

מקום האירוע:
שד' ירושלים 9, יפו
טל: 03-5157000
 
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |