‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  אסתר ראדה - מופע השקה
אסתר ראדה - מופע השקה
מופע השקה לאלבום הבכורה
אסתר ראדה-אלבום בכורה
אסתר ראדה-אלבום בכורה
שתף |
 
אסתר ראדה - מופע השקה לאלבום הבכורה
מופע: עמידה
פתיחת דלתות: 21:30
מחיר כרטיס: 85 ₪
אורחים מיוחדים: קרולינה, תומר יוסף ואורחים נוספים

אסתר רדא סוגרת שנה מוצלחת ובלתי נשכחת ומתחילה שנה חדשה בשיא הכוח עם אלבום והופעה חדשים .
אחרי ציפייה רבה, אלבום הבכורה של אסתר רדא ייצא לחנויות בפברואר הקרוב ויושק בהופעה חגיגית במועדון התיאטרון שכוללת כמובן ביצועים לשירים מהאלבום והפתעות נוספות יחד עם האורחים שיצטרפו למופע, תומר יוסף, קרולינה ואורחים נוספים.

רדא פרצה אל חיינו כסערה בתחילת השנה הקודמת, עם השיר Life Happens  שכבש מעריצים בארץ ובעולם : בין אם זה ביוטיוב עם הקליפ המושקע, שנכנס לפליילסיטים של MTV  ו- VH1 והגיע ליותר מ 200,000 צפיות, או בתחנות הרדיו השונות עם שיאי השמעה. 

ההצלחה סללה את הדרך לשנה עמוסה פעילות וציוני דרך – שחרור האי.פי עטור השבחים, הופעות סולד אאוט ברחבי הארץ וכאורחת מיוחדת בהופעות של שלמה ארצי, מופעי חימום ושיתופי פעולה עם אלישיה קיז ומתיסיהו, חתימה בסוכנות הבוקינג הבינלאומית XRAY  וכמובן היציאה להופעות בפסטיבלי ענק בחו"ל כמו גלסטונברי וsxsw

בהופעה המדוברת שלה משלבת רדא השפעות של סול, אתיו-ג'אז, ופאנק. שירים באמהרית, אנגלית ועברית  עם להקת ליווי של 7 נגנים אימתניים שכוללת חטיבת קצב מהטובות בארץ וכלי נשיפה. הקול הנדיר, הקצב והגרוב שיצוקים בה באופן טבעי וניצוצות הדיווה שפורצים מתוך נוכחות כנה ואמתית על הבמה, הופכים את ההופעה של רדא לחוויה נדירה, מסע שורשים מודרני, אין ספק שזו סערה, אבל אחת לוהטת ומתפקעת מגרוב.

האלבום של רדא , שכולל 12 שירים שכתבה והלחינה ,הוא אחד מהאלבומים המצופים בקרב חובבי המוסיקה בישראל. באלבום שיתפה רדא פעולה עם מספר מפיקים : סאבו וקותי, תמיר מוסקט ויוסי מזרחי .  תוך שהיא שומרת על קו מוסיקלי אחיד אך מפתיע, כשכל שיר קיבל את הטוויסט הנכון לו בעבודה משותפת עם המפיקים.

אסתר רדא – שירה / בן חוזה – גיטרה / מיכאל גיא – בס / ליאור רומנו – קלידים / דן מאיו – תופים / גל דהן – סקסופון / ינון פרץ – חצוצרה / מעיין מיילו – טרומבון
 
ניהול אישי ובוקינג: גי דרייפוס
יח"צ: לירון פנחסי
סאונד: יוסי לוגסי
לבוש: סיסטר אם

מקום האירוע:
שדרות ירושלים 10, תל אביב
טל: 03-5184715
 
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |