‏יום שלישי ‏23 ‏אפריל ‏2024
יפו TV אירועים
 
יפו העתיקה
 
פורטל יפו  אירועים ביפו  ביר גארדן - Beer garden
ביר גארדן - Beer garden
ביר גארדן - Beer garden
 מאת: מערכת הפורטל
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2012.
ביר גארדן במתחם התחנה
ביר גארדן במתחם התחנה
שתף |
 
ביר גארדן - Beer garden 
מתחם התחנה - לפרטים לחצו כאן
4.7.12 החל מ- 19:00

ה"ביר גארדן", תרבות הבילוי הבווארית שנולדה במאה ה-19 והפכה למוסד חברתי מקרב לבבות בכל העולם מגיע למתחם התחנה בתל אביב. הביר גארדן של מבשלת פאולנר, ייפתח לקהל הרחב בתאריכים 4-5/7/12 ל-2 לילות של בירה, אוכל ומוזיקה באווירה אותנטית תוססת במיוחד.
 
קונספט הביר גארדן, סחף את בירות העולם אחריו מהמערב עד למזרח הרחוק , שם סיפקו לו את המנות המושלמות שילוו את חוויית הבירה. הביר גארדן של פאולנר יביא לישראל את חגיגת הטעמים הזו, כפי שנהנים ממנה בבירות הקולינריה המובילות בעולם עם נקניקיות ענק לצד בירה צוננת היישר מברזי הבירה שיוצבו במקום ובהם: פאולנר חיטה בהירה ופאולנר סלבטור.
 
על תפריט הנקניקיות הופקדו מיטב השרקוטרי, אלן טלמור וזאב טנא בעליה של רשת 'פרנק' הידועה.  טלמור יציג נקניקיות מבשר טלה בסגנון באוורי מתובלות בבירה ועשבי תיבול ונקניקיות עגל פיקנטיות עם סלסה של פלפל חלפניו מעושן ( צ'יפוטלי)ופפריקה. 

הנקניקיות יוגשו בלחמניות טריות עם כרוב כבוש וחרדל (25 שקל) רשת 'פרנק תציע מגוון סוגי נקניקיות דשנות: נקניקיות עוף גדולה, 30 ס"מ של טעם מעושן, קנאק ייחודי והתענגות על פריכות של נתחי חזה עוף מובחרים שנבחרו להרכיב את הנקניקייה, "עגל גדולה", 125 גר' של נתחי עגל מובחרים ונקניקיית "עגל פיקנטית" עם נגיעה רכה של טעם פיקנטי. הנקניקיות מוגשות בלחמניות טריות, רכות וחמימות לצד שוקרוט, כרוב מבושל בבישול איטי עם בירה, בלסמי וזרעי קימל ושלל רטבים מסקרנים (25 שקל). תוסיפו לזה בירה קרה ונותר רק להשתרע ולחייך בהנאה.
 
את החוויה הבאוורית ישלים מראה אותנטי של ביר גארדן שיעוצב כגינת בירה קסומה עם מזרקת מים מרכזית, סביבה שולחנות וספסלי עץ  לישיבה המונית משותפת של שתיית בירה בכוסות ענק מיוחדות, חביות משותפות ומלצריות בתלבושת המסורתית.
פס הקול של גינת הבירה של פאולנר יהיה תוסס במיוחד ויכלול הופעות חיות של הרכבים מוזיקליים מובילים ומפתיעים. ב4.7 יופיעו 'בלקן במחסן', הרכב ייחודי של מוזיקה בלקנית שיעלו במופע ססגוני וסוחף וב-5.7 להקת הקווארים היביג'יביז שיארחו את אריה מוסקנה.
 
הכניסה חופשית
שעות פעילות 19:00-23:00

תגיות:   מתחם התחנה ביפו   מתחם התחנה   ביר גארדן   BEER GARDEN   אירועים ביפו   בירה ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
קיץ בנמל יפו 2018
מופעי מוסיקה,יוגה,דוכנים ועוד
מופעי מוזיקה ביפו
מופעי מוסיקה בגן הפסגה-הכניסה חופשית
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |