‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  3:0 למכבי יפו על טייבה
3:0 למכבי יפו על טייבה
מכבי יפו שומרת על כוחה גם במשחק הרשמי השני העונה והראשון בליגה א', לאחר הניצחון במסגרת משחקי הגביע. מאמן הקבוצה: "אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום"
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שני ‏04 ‏אוקטובר ‏2010. צילומים: לירן דורף/גולר
פוליקר חוגג את השער הראשון
פוליקר חוגג את השער הראשון
שתף |
 
מכבי קביליו יפו מסמנת וי ראשון בדרכה אל הליגה הלאומית. הקבוצה של עופר פביאן התארחה אמש באצטדיון "הקופסה" בנתניה ופגשה את קבוצת שמשון בני טייבה.

לאחר הניצחון על נחלת יהודה במסגרת גביע המדינה, שמרה יפו את יכולתה וכבשה שוב שלישייה לרשת היריבה.

בדקה ה-80 סוגרת יפו את הסיפור. התקפה סבלנית שהתנהלה כולה באגף ימין מסתיימת בפעולת ענק של ביטון שמקפיץ לעברו של פוסטמן, שעוצר כמו שחקן גדול ומקשית מעל השוער: 3-0 ליפו בשער היפה של המשחק. זאת הייתה גם תוצאת הסיום
מעבר לניצחון החשוב במחזור הפתיחה, מכבי יפו מראה סוף סוף דרך ושיטה. שחקנים ממושמעים שיודעים בדיוק מה המאמן רוצה ומצפה מהם. גם כשהכול לא הולך חלק, שחקניו של פביאן מגלים נחישות ולחימה ובדרך כלל גם זוכים ראשונים בכדור.

לא ראינו אף שחקן שבלט יותר מחבריו, אך ראינו קבוצה שרצה נהדר ביחד. ראינו פרגון הדדי ושחקנים שמשחקים האחד בשביל השני.
 
סוויב פריג' שהיה מהבולטים במשחק הגביע נגד נחלת, גילה יכולת גבוהה. הקשר הטריד רבות את הגנת טייבה ואף כבש שער בכורה במדים הלבנים.

יניב סבג שמראה לאוהדים את סגולותיו בקישור, היה גם במיטבו. הקשר עשה עבודה הגנתית מעולה ואף מצא את חבריו בהתקפה עם מספר כדורים מרשימים ומדויקים.

רן פוליקר הציג משחק יציב והיה בלתי עביר בהגנה. הבלם החסון התכבד בשער הראשון וכבר סומן על ידי האוהדים כשחקן שכובש שערים גדולים ברגעים קריטיים.
 
לאחר כיבוש השער השני, נסוגה יפו לאחור מסיבה לא מובנת ואפשרה לטייבה לצאת קדימה עם הרבה שחקנים וליזום מצבי כיבוש
כ-400 אוהדים עשו דרכם לנתניה ועודדו את שחקניהם לאורך 90 הדקות. השלטים והדגלים נתנו לשחקני יפו הרגשה של משחק ביתי.

דקות הפתיחה היו שייכת דווקא למארחים מטייבה שהניעו כדור מצוין ושיחקו בסבלנות רבה. 
בדקה ה-11, מצב ראשון ליפואים. 
פריג' מתחיל בהתקפה כשמעביר מסירה לנתנאל בן אבו, שמוצא את גיא שוסט בימין הרחבה. שוסט שהיה חופשי, הרים את ראשו והחזיר לבן אבו שבעט מהרחבה, אך הצליח להשיג רק כדור קרן.

פריג' כובש את השני ליפו
פריג' כובש את השני ליפו
דקה חולפת וטייבה מסכנת לראשונה את שערו של עדי בויטר. התקפה מסודרת מסתיימת בניסיון בעיטה של שחקן אדום ממש ממפתן הרחבה, אך סבג בגלישה נהדרת מרחיק את הסכנה. 
ליעד ברקוביץ' שקיבל את הקרדיט לאחר הדקות הטובות שהציג במשחק הגביע נגד נחלת ושיחק עם סבג בקישור האחורי, פתח את המשחק בהיסוס, אך השתפר ככל שנקפו הדקות ובסך הכול עשה את המצופה ממנו.

בדקה ה-18 מקבל נתנאל בן אבו מסירה מצוינת וחודר לרחבה, אך נבלם ממש רגע לפני הבעיטה. האוהדים ובן אבו עצמו דורשים פנדל, אך השופט פוסק שום דבר.

בדקה ה-54 כובשת יפו את השני. דודי ביטון בפעולה גדולה שולח כדור אדיר לסוויב פריג' ששועט לבדו מול השוער וכובש באלגנטיות 2-0 למכבי קביליו יפו
בדקה ה- 23 מהלך גדול של סוויב פריג' כמעט מסתיים ברשת. פריצה מסחררת של קשר הסופה מסתיימת בטיל אותו שולח מ-25 מטרים, אך שוערה של טייבה מתעופף ומצליח להדוף לקרן. 

בדקה ה-34 מגיעה טייבה למצבה הטוב במחצית. כדור קרן של הקפטן עלא רביע מסתובב נפלא, אך שוערה של יפו עדי בויטר היה ערני והציל שער בטוח בזינוק מצוין.
בדקה ה-42 עולה יפו סוף סוף ליתרון. בעיטה חופשית של עידן דוד 25 מטרים אלכסונית מהשער מוצאת את ראשו של רן פוליקר, שנוגח היישר לפינה של השוער ומקפיץ את היפואים ביציע אל על: 1-0 למכבי קביליו יפו בנתניה. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

צלום וידאו: עופר פביאן

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-47 מסתיים מבצע גדול של נתא בן אבו בהכשלתו על סף הרחבה. את הבעיטה לוקח דוד שעובר את החומה, אך הכדור פוגע בשחקן טייבה וניתז לעברם של שחקני יפו שלא היו מוכנים, והסכנה מורחקת.

בדקה ה-54 כובשת יפו את השני. דודי ביטון בפעולה גדולה שולח כדור אדיר לסוויב פריג' ששועט לבדו מול השוער וכובש באלגנטיות 2-0 למכבי קביליו יפו.

מעבר לניצחון החשוב במחזור הפתיחה, מכבי יפו מראה סוף סוף דרך ושיטה. שחקנים ממושמעים שיודעים בדיוק מה המאמן רוצה ומצפה מהם
בדקה ה-62 משתלט עמיאל על כדור חוזר מהגנת טייבה ומפציץ מ-30 מטרים. שוער טייבה במקום. לאחר כיבוש השער השני, נסוגה יפו לאחור מסיבה לא מובנת ואפשרה לטייבה לצאת קדימה עם הרבה שחקנים וליזום מצבי כיבוש. טייבה נותרה חשופה מאחור ויפו ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצות קטלניות בעזרת שחקניה המהירים בחוד.

בדקה ה-65 נשלח דודי ביטון קדימה, אך מתוך הרחבה בועט כדור שרק חולף ליד העמוד. בדקה ה-68 התקפה מהירה נוספת ליפו המתחילה בסבג ומסתיימת בפצצה שמשגר ביטון מהרחבה, אך שוער טייבה בהצלה הגדולה של המשחק מונע מביטון שער ליגה ראשון. 

בדקה ה-73 שולח ליעד ברקוביץ כדור ארוך לעידן דוד, שחולף על פני השוער אך לא בועט לשער ומאפשר להגנת טייבה להשתלט על הכדור.

בדקה ה-80 סוגרת יפו את הסיפור. התקפה סבלנית שהתנהלה כולה באגף ימין מסתיימת בפעולת ענק של ביטון שמקפיץ לעברו של פוסטמן, שעוצר כמו שחקן גדול ומקשית מעל השוער: 3-0 ליפו בשער היפה של המשחק. זאת הייתה גם תוצאת הסיום.

מכבי קביליו יפו מנצחת בצורה מרשימה את משחק הליגה הראשון שלה ומאותתת לכל הליגה. ההתקפה הקטלנית שעושה רושם כי תשגע כל הגנה בליגה, נראית כרגע כחולייה מבטיחה אותה יהיה קשה לעצור. 

פוסטמן כובש את השלישי של יפו
פוסטמן כובש את השלישי של יפו
שחקניו של פביאן נראים מתחברים לשיטה ולדרך. בשבוע הבא נגד הפועל ירושלים, נדע כולנו אם קביליו יפו מסוגלת לנצח את הקבוצה שאמורה להילחם איתה ראש בראש על הכרטיס היקר לליגה הלאומית.

עופר פביאן, מאמן הקבוצה, מסביר את הניצחון:
"הקבוצה עובדת. השחקנים באים למגרש. כל אחד נותן 100 אחוז וזה מה שחשוב. הם עושים מה שצריך. כל אחד ממושמע ועובד גם בשביל החבר שלו. זה היתרון הכי גדול שלנו. עוד לא עשינו כלום. סך הכול משחק אחד, ניצחנו במקום שלהרבה קבוצות יהיה קשה. זה ניצחון חשוב מאוד ואני מקווה להמשיך משם".

בדומה למשחק הגביע נגד נחלת ראינו היום את הקבוצה נסוגה לאחור לאחר כיבוש השער השני. האם זה הוראה מכוונת שלך או שהשחקנים נסוגים באופן טבעי כדי לשמור על היתרון?
" לא. בחצי הראשון שני הקשרים האחוריים שלהם ניהלו את המשחק וזה יצר לנו בעיות. החלטנו קודם כל שאנחנו ניתן לבלמים לנהל את הכדור, כי הם לא מסוכנים וכך נבטל את הסכנה משני הקשרים האחוריים. ברגע הזה שהיינו עם הפנים קדימה, היה לנו קל לצאת להתקפות טובות".

לאחר שני המשחקים הראשונים שנחשבו על הנייר כקלים, מגיעים משחקים קשים וגורליים. זה יהיה המבחן האמיתי של הקבוצה.
"אין שום משחק קל. גם המשחק היום לא היה קל. נגד הפועל ירושלים בוודאי לא יהיה קל, אבל אנחנו באים אחרי ניצחון ומקווים להמשיך את המומנטום".

סוויב פריג', אחד משחקניה הבולטים של הקבוצה בשני משחקיה הראשונים, טוען כי עדיין לא נתן מחצית מהיכולת שלו:
"ההרגשה חבל על הזמן. משחק ליגה ראשון, פתחנו אותו בניצחון ועוד כבשתי שער, זה צעד טוב לפתיחת הליגה. עופר מכיר אותי הרבה זמן. הוא גידל אותי. שיחקתי אצלו בפתח תקווה. אצל עופר אין מישהו בטוח בהרכב, מי שטוב באימונים, משחק. אני משתדל להיות טוב באימונים ומגיע למשחקים מוכן".
 
 

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |