‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  יפו-השקמה: תיקו אפס
יפו-השקמה: תיקו אפס
קביליו יפו תקיז עוד הרבה דם בטרם תחגוג עלייה לליגה הלאומית שמתבררת ממחזור למחזור כקשה ביותר. משחק הליגה נגד השקמה הבליט את נקודות החולשה של יפו. סיקור המשחק בין מכבי יפו למכבי השקמה חן
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏17 ‏אוקטובר ‏2010. צילומים: פורטל יפו
ביטון מנסה, אבל לא מצליח
ביטון מנסה, אבל לא מצליח
שתף |
 
אכזבה. זאת התחושה איתה יצאו היום אוהדיה הרבים של קביליו יפו, לאחר התצוגה הלא טובה שהציגה הקבוצה במשחק הצמרת נגד השקמה. גם החום הכבד והעובדה כי רק ביום שני השקיעו השחקנים מאמץ גדול במשחק הניצחון נגד ירושלים לא מהווים תירוץ ליכולת הדלה של הבחורים בכחול.

בן אבו מתבלבל ברגליים
בן אבו מתבלבל ברגליים
השקמה רמת חן העבירה היום שיעור בכדורגל לפביאן וחניכיו. משחק הלחץ בו מתגאה יפו היה בדיוק הכלי בו השתמשה השקמה כדי לשבש את המשחק היפואי ועשתה זאת בהצלחה.

המערך של פביאן קרס מול שיטת המשחק של מאור ושחקניו. חסרונו של מוביל כדור אמיתי זעק היום לשמים, כששחקני יפו נראו אובדי עצות ולא הצליחו להניע כדור יותר ממספר שניות רצוף. מוקדם לקבוע כי שיטת המשחק של יפו לא תצליח ואסור לשכוח שנגד הפועל ירושלים, הקבוצה באותה שיטה נראתה מצוין.

דבר אחד בטוח, לכולם ברור כי היום שום דבר בקבוצה לא דפק. המערך היפואי שכלל שני קשרים באמצע ושני שחקני כנף שיחק לידיים של השקמה ששלטה במרכז המגרש ושתקה כל ניסיון של הנעת כדור יפואית.

דווקא במשחק כזה היינו רוצים לראות שחקן יצירתי ליד סבג וברקוביץ' שיעזור בהחזקת הכדור ובהפעלת החלוצים.

יניב סבג שהיה היחיד בקבוצה שהציג יכולת סבירה היה בודד בקישור, כאשר שחקני הכנף לא עזרו לו מספיק בניהול המשחק ובהנעת הכדור.

השקמה שיחקה היום ללא פחד ועל אף שלא בעטה למסגרת יותר מדי, היא הייתה מסוכנת יותר מיפו האנמית. אין ספק כלל כי השקמה תדבר חזק בצמרת ותהיה גורם משמעותי מאוד בליגה
פציעותיהם של מרציאנו ופריג' שהוחלפו מוקדם (33 ובמחצית) פגמו אולי ביכולת ההתקפית של יפו, אולם בדיוק בשביל זה קיבל פביאן את כל הכלים כדי להעמיד סגל ארוך שיכול לספק מחליף ראוי לכל שחקן.

השקמה שיחקה היום ללא פחד ועל אף שלא בעטה למסגרת יותר מדי, היא הייתה מסוכנת יותר מיפו האנמית. אין ספק כלל כי השקמה תדבר חזק בצמרת ותהיה גורם משמעותי מאוד בליגה.

חוג האוהדים החדש "11 הנסיכים" ארגן פסטיבל של ממש במה שנחשב כאירוע השקה של הארגון. המגזינים המהודרים והמאפרות החביבות היו רק חלק מהתפאורה במה שקיוו כולם יהיה התקדים לחגיגה האמיתית על הדשא. 

חברי האולטראס, אולי בניגוד לשחקני יפו, התאוששו מהתצוגה ביום שני והגיעו שוב רעבים ועם המון כוח כדי ליצור במגרש אווירה פשוט נהדרת. כ-1200 צופים הגיעו לחולון בתקווה לראות את קביליו יפו רושמת ניצחון נוסף.

כבר בדקה השנייה, מצב מעניין לשקמה לאחר שבסיום התקפה סבלנית מנסה אחד משחקני הקבוצה את כוחו בבעיטה ממרחק וכמעט שמפתיע את בויטר.

יפו לא נכנסה טוב למשחק והעיפה כדורים סתמיים וחסרי כל סיכוי קדימה לעברם של ביטון ובן אבו חסרי האונים.

השקמה עמדה יפה ופשוט לא אפשרה ליפואים לשחק את משחקם הרגיל. עידן דוד שמרבה להיעלם מהמשחק, לא מצליח להביא את איכויותיו הידועות. פביאן וראובן צריכים לשקול ברצינות לשנות לדוד את המיקום ולשבצו באותו תפקיד שביצע בהצלחה בקבוצתו הקודמת חדרה.

ליעד ברקוביץ' הצעיר לא הורגש כלל והרבה לשחק אחורה במקום לנסות ולהניע את שחקני ההתקפה. בדקה ה- 16מצליח ברקוביץ' באחת מפעולותיו החיוביות הבודדות לחטוף כדור בחלק המגרש של השקמה ולהעביר נהדר לביטון, שמעמדה נוחה בתוך הרחבה בועט החוצה.

בדקה ה-20 יוצאת יפו סוף סוף להתקפה ראשונה מסודרת שבסיומה בועט סבג מרחוק, אך מוצא את שוער השקמה מוכן. חמש דקות חולפות וביטון בפעולה טובה מהתל בשחקני השקמה ומקצה הרחבה מנסה לסובב למסגר,ת אך לא מוצא את השער.

בדקה ה-27 התקפה מסוכנת מאוד לשקמה לאחר שארז ללוז מקבל נהדר בשמאל הרחבה ושולח כדור רוחב חד שמטייל ברחבת יפו ומורחק ממש ברגע האחרון. בדקה ה- 30מגיעה יפו למצב שהתברר לאחר מכן כמצב הטוב ביותר במשחק. 

יפו לא נכנסה טוב למשחק והעיפה כדורים סתמיים וחסרי כל סיכוי קדימה לעברם של ביטון ובן אבו חסרי האונים. השקמה עמדה יפה ופשוט לא אפשרה ליפואים לשחק את משחקם הרגיל
דודי ביטון האנרגטי חוטף כדור משחקן השקמה ומוסר נפלא לבן אבו, שצריך רק לשאול את השוער לאן הוא רוצה ולרוץ לחגוג עם הקהל, אך בן אבו מתבלבל ברגליים ולא מצליח לנפק בעיטה, כמה חבל.

בדקה ה-32 מוחלף סוהייב פריג' שנפצע ולמגרש נכנס בני שרקט. בדקה ה- 34 שוגה הגנת יפו בגדול וכמעט שמשלמת על כך ביוקר. מסירה גרועה של ברקוביץ' לעמיאל מסבכת את הבלם שמאבד את הכדור ברחבה ורואה איך שחקן השקמה מחמיץ ממצב נח, מזל גדול.

בדקה ה-37 שוב מזל גדול ליפו. לאחר שבויטר מציל את יפו מספיגה בטוחה כשיוצא לעבר חלוץ השקמה ומרחיק לקרן. בדקה ה-43 דפיקות לב מואצות ביציע יפו. ארז ללוז במבצע אישי מרשים מהתל בכל הגנת יפו, אך דווקא מול השוער מתרגש ובועט לשמים. 0-0 במחצית גרועה של מכבי קביליו יפו.

אל המחצית השנייה עלתה יפו עם שינוי אחד בהרכב. מאור מרציאנו שעלה למשחק עם קלקול קיבה פינה את מקומו לדרור פוסטמן. 

סבג יחיד בקישור
סבג יחיד בקישור
בני שרקט הוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של מרציאנו. אוהדי יפו שקיוו לראות שיפור במשחקה של יפו, התבדו כאשר הקבוצה המשיכה להציג משחק לא טוב ואף נחלשה עוד יותר. בדקה ה-51 יוצאת השקמה להתקפה מהירה, אך שלומי אדרי בועט מהרחבה כדור שפוגע בשחקן יפו ויוצא רק לקרן.

בדקה ה- 55 מוכשל נתנאל בן אבו בעמדה נוחה לבועט שמאלי, אך עידן דוד שלקח את הבעיטה, לא הצליח לעבור את החומה. דודי ביטון, היחיד ביפו שעוד היה מסוגל לסכן את שערה של השקמה, קיבל הוראה לסגת אחורה וברוב שלבי המחצית שיחק כקשר והותיר את בן אבו לבדו בחוד. 

שחקני ההגנה והקישור נראו מעיפים כדורים למעלה בתקווה ששחקני השקמה יבצעו טעות שתוביל לכיבוש השער. לא זו הדרך אותה רוצים אנו לראות במכבי קביליו יפו. בדקה ה-56 מנסה שרקט את כוחו מקצה הרחבה, אך שוער השקמה במקום. בדקה ה-64 מגיעה השקמה למצבה הטוב במשחק.

ניב דהן האורח עושה צחוק מהגנת יפו, אך כמו ללוז במחצית הראשונה מגיע מול בויטר ובועט לשמים.

 דודי ביטון, היחיד ביפו שעוד היה מסוגל לסכן את שערה של השקמה, קיבל הוראה לסגת אחורה וברוב שלבי המחצית שיחק כקשר והותיר את בן אבו לבדו בחוד
מבט על הספסל היפואי מראה תמונה עגומה במיוחד. רק שחקן אחד בעל אוריינטציה התקפית ושמו דרור פוסטמן, שנכנס במחצית. לא ברור מדוע פביאן מתעקש להשאיר מחוץ לסגל שחקן כדוגמת אורן יחזקאל, שיכול לשנות משחק ובפעולה אחת חיובית להפוך את התמונה. 

בואו נשים רגע את נושא יחזקאל בצד, לא יכול להיות מצב שלקבוצה כמו מכבי קביליו יפו אין יותר משחקן התקפה אחד שיכול לעלות מהספסל ולעשות את השינוי. עופר ועופר נקודה למחשבה. 

אנחנו רק לאחר המחזור השלישי. הקשר יאיר כהן צדק כשנכנס למגרש בדקה ה-83, בהחלט הבליט את העובדה כי לקבוצה חסר שחקן יצירתי באמצע. מספר כדורים חכמים ששלח לחבריו מצאו את השקמה מתמודדת עם מצבים איתם לא התמודדה לאורך משחק שלם.
עד הסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים. 0-0 בסיום המשחק.

קביליו יפו תקיז עוד הרבה דם בטרם תחגוג עלייה לליגה הלאומית שמתבררת ממחזור למחזור כקשה ביותר. 

משחק הליגה נגד השקמה הבליט אמנם את נקודות החולשה של יפו, אך הסתכלות נכונה על התמונה תוביל להבנה כי מדובר רק במשחק אחד. 

פביאן, ראובן וכל השחקנים פתחו את העונה מצוין וזכו בצדק לקרדיט וסופרלטיבים רבים, לא אנחנו נהיה אלה שניקח להם את זה לאחר משחק אחד לא טוב. כולנו צריכים להמשיך ולתת להם את הקרדיט והזמן כדי לחזור למסלול הניצחונות.

וידאו: עופר פביאן
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |