‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  0-1 למכבי יפו מול קריית גת
0-1 למכבי יפו מול קריית גת
מכבי קביליו יפו משיגה את ניצחונה השלישי בליגה, אך עושה זאת עם יכולת בינונית מאוד
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏23 ‏אוקטובר ‏2010. צילומים: אתר גולד
אסור מנסה לעצור את בן אבו
אסור מנסה לעצור את בן אבו
שתף |
 
כ-300 אוהדים ליוו את מכבי קביליו למשחק החוץ בקריית גת מול מכבי המקומית וציפו לראות מקבוצתם משחק טוב יותר מזה שהציגו במחזור הקודם נגד השקמה.
גם היום הציגה קביליו יפו יכולת לא משכנעת ואין ספק כי יריבה טובה יותר מקריית גת לא הייתה מפסידה את המשחק.

קביליו יפו לוקה בהנעת הכדור ומסתמכת בעיקר על כדורים ארוכים לעברם של החלוצים, בתקווה שאלה יעשו מבצע אישי ויכבשו שערים. עידן דוד שאמור להיות השחקן היצירתי בקבוצה, מתקשה לבוא לידי ביטוי באגף ימין ואין ספק כי מיקומו במגרש משפיע על יכולתו.
שחקני הקישור ממעטים לרדת אחורה כדי לקבל כדור ולהניע את הקבוצה ולא פעם נאלצים עמיאל ופוליקר לנסות את מזלם בכדורים ארוכים מחוף לחוף, לא כך אנחנו רוצים לראות את מכבי קביליו יפו משחקת.

יפו חסרה היום את גיא שוסט וסוייב פריג' הפצועים. סבי חיים ובני שרקט עלו במקומם. יפו פתחה טוב יותר את המשחק ושלטה בדקות הראשונות.
בדקה ה-2 חודר בן אבו עם המון נחישות לרחבת קריית גת ומוצא את בני שרקט בשמאל הרחבה, אך האחרון אינו מצליח לייצר בעיטה ומאבד.

בדקה ה-3 מקשית מאור מרציאנו כדור נפלא לרן פוליקר שעוצר בחזה, אך במקום לבעוט מתמהמה ומאבד. בדקה ה-5 מנהלת יפו התקפה מצוינת. דוד וביטון מתמסרים נפלא כאשר האחרון מוצא בימין את בן אבו, שמכניס בנגיעה לרחבה, אך הגנת קריית גת מרחיקה בזמן ומבטלת את הסכנה.

קביליו יפו לוקה בהנעת הכדור ומסתמכת בעיקר על כדורים ארוכים לעברם של החלוצים, בתקווה שאלה יעשו מבצע אישי ויכבשו שערים
בדקה ה-8 עוד התקפה מעניינת ליפו. ליעד ברקוביץ מוסר מצוין לדודי ביטון שמכניס כדור גדול לבן אבו, שמהרחבה חייב לייצר בעיטה, אך מסתבך ברגליו ומאבד. בדקה ה-13 מגיעה קריית גת למצב ממנו חייבים לכבוש. איבוד כדור סתמי של ברקוביץ בחלק המגרש היפואי מאפשר למארחים לצאת מהר כאשר בסיום ההתקפה נעמד חלוץ קריית גת לבדו מול בויטר, אך בעט ברשלנות החוצה, מזל גדול ליפואים.

בדקה ה-20 יוצאת יפו להתקפה מהירה, בסיומה מוסר ברקוביץ לבן אבו שממצב מצוין חייב לבעוט, אך מעדיף למסור ואף יפואי אינו מגיע לכדור. בדקה ה-25 זוכה יפו בכדור בחופשי על סף הרחבה. עידן דוד שלקח את הבעיטה, מסר נהדר למרציאנו שבעט מהרחבה, אך פספס במעט את המסגרת. בדקה ה-30 מוסר בן אבו כדור טוב לדודי ביטון שלא מצליח להגיע לכדור שמורחק ממש ברגע האחרון על ידי קריית גת.

בדומה לשאר המשחקים בהם עלתה יפו ליתרון, נסוגה הקבוצה לאחור בצורה מוגזמת ואפשרה למארחים לצאת קדימה וליצור סוג של לחץ על הגנת יפו. לא ברור מדוע יפו משופעת הכישרון צריכה להסתגר ולאפשר ליריבה לשכב על שערה
בדקה ה-33 זוכה קריית גת בכדור קרן שמסתיים בנגיחה מסוכנת מאוד, שכמעט מוצאת את הרשת. בדקה ה-39 מרים מרציאנו קרן מצד שמאל ומוצא את פוליקר שמ-5 מטרים נוגח לידיו של השוער, כמה חבל. 0-0 במחצית חלשה של יפו. ירידת השחקנים לוותה בקריאות בוז מצד אוהדי יפו.

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכב.
בדקה ה-46 מנהלת יפו התקפה יפה וסבלנית, אך בני שרקט ועידן דוד שהגיעו למצבי בעיטה טובים, אינם מייצרים בעיטה ראויה. בדקה ה-55 הייתה זאת קריית גת שתקפה את יפו מאגף ימין, אך כדור הרוחב המסוכן הורחק בזמן על ידי ההגנה היפואית. דקה חולפת ועדי בויטר נאלץ למתוח את איבריו כדי להדוף בעיטה מסוכנת של אחד משחקני קריית גת.

ביטון חוזר לכבוש במאני טיים
ביטון חוזר לכבוש במאני טיים
בדקה ה-54 עולה למגרש אורן יחזקאל במקומו של בני שרקט. יחזקאל שלא זכה לקרדיט במשחקי הליגה הקודמים, הוסיף ברק ואת אפקט ההפתעה לקישור היפואי ואין ספק שהחלטתו של פביאן לשלב את השחקן התבררה כהחלטה נכונה.

בדקה ה-64 עולה יפו ליתרון. נתנאל בן אבו שהיה חלש עד לדקה זו, קיבל כדור באגף ימין ובעזרת המון נחישות חלף על פני 2 שחקנים ומסר מצוין לדודי ביטון שמלב הרחבה מצא את הרשת, 1-0 למכבי קביליו יפו.

בדומה לשאר המשחקים בהם עלתה יפו ליתרון, נסוגה הקבוצה לאחור בצורה מוגזמת ואפשרה למארחים לצאת קדימה וליצור סוג של לחץ על הגנת יפו. לא ברור מדוע יפו משופעת הכישרון צריכה להסתגר ולאפשר ליריבה לשכב על שערה.

 ניצחון נוסף למכבי קביליו יפו, אך לכולם ברור כי יכולת כזאת לא תספיק להמשך הדרך. משחק ההתקפה נראה תקוע ואובד עצות. שחקני ההתקפה נאלצים לבצע עבודת הגנה ומתקשים להישאר מרוכזים, כשהקבוצה יוצאת קדימה
בדקה ה-89 נשלח עידן דוד קדימה וספק מוכשל ברחבה. שופט המשחק שהיה קרוב לאירוע, קבע בעיטת עונשין מ-11 מטרים והתכוון להוציא את האדום לשחקן קריית גת, אך הקוון שכנראה ראה משהו אחר, קרא לשופט והצליח לשנות את החלטתו. תוצאות ההחלטה: אין פנדל וצהוב שני לעידן דוד על התחזות, סוף עצוב למשחק בינוני של היפואים.

בסיום הצליחה יפו לשמור על היתרון הזעיר וחוזרת מקריית גת עם 3 נקודות נוספות שלבטח יעזרו לה במאבקי הצמרת הקשים.

ניצחון נוסף למכבי קביליו יפו, אך לכולם ברור כי יכולת כזאת לא תספיק להמשך הדרך. משחק ההתקפה נראה תקוע ואובד עצות. שחקני ההתקפה נאלצים לבצע עבודת הגנה ומתקשים להישאר מרוכזים, כשהקבוצה יוצאת קדימה. 

השיטה של קביליו מקרטעת, אם כי יש לזכור שהקבוצה ספגה שער אחד בלבד (בדקה ה-90 נגד ירושלים) בחמישה משחקים רשמיים.

בינתיים, זה עוד לא עלה לנו בנקודות, אך אם הקבוצה תמשיך בדרך הזו גם הרגע הזה יגיע. עופר פביאן מאמין מאוד בדרכו וכולנו תקווה שבסוף הוא יוכיח לכולנו שהוא צודק. בשבוע הבא תארח יפו את כפר שלם ותנסה לתקן את הרושם שנוצר משני המשחקים האחרונים.
 
 

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |