‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מכבי יפו שוב מנצחת
מכבי יפו שוב מנצחת
מכבי התחילה את המשחק בפיגור אבל הציגה לחימה, הקרבה ואחריות שהקנו לה ניצחון במשחק מול כפר שלם. החילוף בדקה ה-56 עשה את שלו
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏31 ‏אוקטובר ‏2010. צילומים: שובל
חן מלכה קונה מניות (צילום:שובל)
חן מלכה קונה מניות (צילום:שובל)
שתף |
 
איזה משחק היה ביום שישי בין מכבי קביליו יפו להפועל כפר שלם. לחימה, הקרבה, מתח ושער ניצחון לצד הנכון בדקות הסיום. מכבי קביליו יפו גילתה הרבה אופי כשהצליחה להפוך פיגור מוקדם לניצחון ותפסה שוב את המקום הראשון בליגה א' דרום.

על אף שפיגרה הקבוצה עד הדקה ה-63 הציגה קביליו משחק לא רע ואילולא תצוגה נהדרת של שוער הכפר מייק חן הייתה רושמת לפחות שער אחד עד המחצית. אין שחקן אחד בשורות הלבנים אשר לא השקיע את כל כולו. שחקני יפו לחמו ונתנו את הדם בשביל הקהל ובשביל המועדון.

דודי ביטון נלחם (צילום:שובל)
דודי ביטון נלחם (צילום:שובל)
המהפך במשחק חל בדקה ה-56 לאחר שמאמני יפו בחרו להכניס למערכה את חן מלכה ודרור פוסטמן, שהצליחו לשנות את המשחק כשהכניסו רוח וברק לקישור האפור של הקבוצה. לא ברור איך שחקן כה כשרוני כמו מלכה לא קיבל עד כה אף הזדמנות במשחקי הליגה. מלכה הוכיח כי מקומו בהרכב. 

הקשר הצעיר בא לקחת כדור ואולי חשוב מכך ידע בכל פעולה לעשות את הדבר הנכון. מלכה מצא את חבריו להתקפה ולמעשה ניהל את משחקה של יפו בחצי השעה האחרונה. פליימקר אמיתי.

דרור פוסטמן שצוות כקיצוני באגף שמאל שיתף פעולה נהדר עם מאור מרצאינו ויחד הטרידו השניים ללא הפסקה את הגנת כפר שלם.

רן פוליקר הופך בשבועות האחרונים לשחקן היציב בקבוצה. ביום שישי גילה הבלם יכולת נהדרת ואף קינח בשער עם הרבה נשמה שהעניק ליפו את הניצחון הכל כך חשוב.

מלכה הוכיח כי מקומו בהרכב. הקשר הצעיר בא לקחת כדור ואולי חשוב מכך ידע בכל פעולה לעשות את הדבר הנכון. מלכה מצא את חבריו להתקפה ולמעשה ניהל את משחקה של יפו בחצי השעה האחרונה. פליימקר אמיתי
הקהל היפואי היה המצטיין במשחק. לאורך 90 דקות דחפו האוהדים את קבוצתם כאשר השיא הגיע בדקה ה-9 לאחר ספיגת השער. הקהל היפואי שינס מותניים והגביר את העידוד, כל הכבוד.
כ-1300 אוהדים הגיעו למגרש העירוני בחולון כדי לצפות במשחק הצמרת בין מכבי קביליו יפו להפועל כפר שלם.

קביליו יפו חסרה במשחק את הקשריפ סוויב פריג' ועידן דוד ואת המגן גיא שוסט. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בהססנות ולא רשמו אף מצב מסוכן בדקות הפתיחה.

בדקה ה-7 זוכה יפו בבעיטה חופשית ממרחק 25 מטרים משערו של מייק חן, שוער הכפר. את הבעיטה לוקח יניב סבג ששולח טיל שחולף רק מעט ליד עמוד השער. בדקה ה-9 עולה כפר ליתרון ממש משום מקום. טעות קשה ולא אופיינית של קפטן יפו, יניב עמיאל, מאפשרת להתקפת הכפר לצאת קדימה כאשר רולי מוצפי הוותיק לא התקשה לכבוש מול בויטר, 1-0 לכפר שלם.

כפר שלם מעודדת משער היתרון יצאה קדימה ובדקה ה-11 קיבל מוחמד חטארי את הכדור ברחבת יפו והצליח לשחרר בעיטה מסוכנת שחמקה מהמסגרת. בדקה ה-14 הזדמנות ראשונה ליפו. מאור מרציאנו שהיה פעיל מאוד בחלק ההתקפי קיבל את הכדור באגף שמאל, פרץ לרחבה ושלח כדור חד שהורחק מצוין על ידי הגנת הכפר. 

דקה חולפת ומצב מצוין ליפואים לאזן את התוצאה. שוב מרציאנו מתנהל עם הכדור באגף שמאל ומעביר מצוין ליוני תורג'מן שמרים היטב לדודי ביטון, האחרון מוריד בראשו לרן פוליקר שמקרוב בועט חזק, אך רואה את שוערה של כפר שלם מייק חן מציל נהדר.

בדקה ה-18 יוצאת כפר שלם לאחת מהתקפותיה הבודדות במחצית בסיומה מנסה את כוחו יובל בלאיש בבעיטה מהרחבה אך מוצא את בויטר מוכן. כפר שלם ניסתה להניע את הכדור ואף הצליחה מספר פעמים להביך את הגנת יפו, אך מלבד השער לא הגיעה לאף מצב כיבוש ממשי. בדקה ה-21 זוכה ליפו בבעיטה חופשית מצד שמאל על סף הרחבה. 

דודי ביטון שלוקח את הבעיטה, מוסר למרציאנו שממצב נוח בועט לשמים. בדקה ה-25 מגיעה יפו למצבה הטוב במחצית. אורן יחזקאל בפעולה נהדרת מוסר שמאלה למאור מרציאנו שנכנס לרחבה ומוציא כדור ענק לנתנאל בן אבו, שמלב הרחבה בועט חזק כדור שעושה דרכו לרשת, אך רואה את מייק בזינוק חתולי מונע מהכדור להיכנס, כמה חבל.

בדקה ה-27 מרים תורג'מן קרן מצד ימין ורואה את חן תופס אוויר, אך הכדור שניתז מגופו של אחד משחקני יפו הורחק ממש מקו השער על ידי הגנת כפר שלם. בדקה ה-40 היה זה אורן יחזקאל שבפעולה טובה עובר את שומרו ושולח שמאלה למרציאנו שנכנס לרחבה וחייב למצוא במסירתו שחקן יפואי, אך אינו מדייק.

1-0 לכפר שלם במחצית. שחקני יפו ירדו למחצית כשאלף מאוהדי הקבוצה עומדים על הרגליים ומעודדים אותם לקראת המשך המשחק.

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-50 מנהלים אורן יחזקאל ודודי ביטון דאבל פס שמשאיר את האחרון מול השוער, אך זה יוצא בזמן וקולט את הכדור. בדקה ה-56 חל מפנה במשחק. מאמני יפו הבינו שהזמן הולך ואוזל והכניסו למשחק את חן מלכה ודרור פוסטמן במקומם של אורן יחזקאל ויוני תורג'מן. פוסטמן צוות באגף שמאל, מלכה במרכז ונתנאל בן אבו באגף ימין. דודי ביטון הועבר לשפיץ. 

בדקה ה-56 חל מפנה במשחק. מאמני יפו הבינו שהזמן הולך ואוזל והכניסו למשחק את חן מלכה ודרור פוסטמן במקומם של אורן יחזקאל ויוני תורג'מן. פוסטמן צוות באגף שמאל, מלכה במרכז ונתנאל בן אבו באגף ימין. דודי ביטון הועבר לשפיץ
כניסתם של הצמד הוסיפה המון התלהבות ורוח חיים למשחק ההתקפה היפואי. חן מלכה שהוסיף לקבוצה כל כך הרבה דברים שלא היו לה לפני, קנה לעצמו הרבה מניות לקראת המשך העונה. מעבר ליכולת הטכנית הגבוהה, ניחן הקשר בראיית משחק מעולה המקנה לו את היכולת למצוא את חבריו להתקפה כמעט מכל מקום במגרש.

למעשה, עם כניסתם של השניים, שינתה הקבוצה את תבנית משחקה ועברה לשחק עם פליימייקר אמיתי, אין ספק שזה עבד. בדקה ה-63, לאחר לחץ בן מספר דקות, מצליחה קביליו להשיג את השוויון המוצדק. בסיומה של התקפה יפה מציל מייק חן את קבוצתו מספיגה לאחר שמתעופף נהדר, אך הכדור מגיע היישר לרגליו של בן אבו שהיה מספיק מהיר כדי להגיע ראשון ועם כל הלב לשים את הכדור ברשת.1-1 בחולון.
 
כיבוש השער שחרר המון לחץ בספסל ובעיקר ביציע בו נראו אוהדי קביליו יפו לא יודעים את נפשם מרוב שמחה ואושר. לאחר השער זכו השחקנים לעידוד מדהים כמותו לא נראה העונה. 

1300 האוהדים שאגו בקולי קולות וניסו לדחוף את קבוצתם לעבר השער השני. בדקה ה-68 מוכשל מלכה כ-20 מטרים מהשער. את הבעיטה לוקח מלכה עצמו שמסובב נפלא ורואה את שוערה של הכפר, חן מצליח, להדוף בצורה בלתי נתפשת, עדיין 1-1. 

בדקה ה-74 שוב מלכה במרכז העניינים לאחר שמסירה ענקית שלו מוצאת את בן אבו מול השוער, בן אבו מצליח לעבור אותו אך מזווית קשר בועט כדור שמורחק ממש מקו השער. בדקה ה-80 ניתן האות לחגיגות. 

בן אבו פורץ (צילום:שובל)
בן אבו פורץ (צילום:שובל)
כדור חוזר מהגנת כפר שלם מגיע היישר לרגליו של רן פוליקר שמתוך הרחבה שולח בעיטה מלאה בנשמה ומשכין את הכדור עמוק עמוק ברשת, הפעם גם יכולתו הנפלאה של חן לא עזרה. 2-1 ענק למכבי קביליו יפו ושמחה בלתי ניתנת להסבר ביציעים.

בדקות הסיום הצליחה קביליו לשמור על היתרון ובסיום חגגה ניצחון קשה אך מתוק מאוד, 2-1 בסיום המשחק.

ניצחון חשוב מאוד למכבי קביליו יפו שמעמיד את מאזנה על 13 נקודות לאחר חמישה מחזורים. הקבוצה, שהציגה היום משחק בהחלט לא רע, חייבת להיות מרוכזת לאורך 90 דקות ולנסות להשיג את ההכרעה בשלבים מוקדמים יותר של המשחק.

הלחימה, ההקרבה והאחריות שהציגו שחקני יפו לאחר שנקלעו לפיגור, היא זאת שראויה להערכה. אין ספק כי כל אחד מהשחקנים שלבש היום את חולצת המועדון נתן את כל כולו ושיחק למען הסמל. את השמחה של השחקנים בסיום כולנו ראינו. אי אפשר שלא להגיד עוד מילה על חן מלכה. 

אמנם משחק ראשון בליגה, אך בהחלט ניתן לראות כי לשחקן כישרון רב. עכשיו הכדור בידיו של פביאן. שחקנים טובים כולנו יודעים כי יש לו, אך החכמה הגדולה היא לדעת כיצד להשתמש בכולם כדי להפיק את המקסימום מהקבוצה.

עופר פביאן: "אני חושב ששיחקנו היום את המשחק הכי טוב שלנו עד כה. נקלענו לפיגור מוקדם, טעויות הם חלק מהמשחק, אני לא מתרגש מזה. שחקנים גילו אופי והיו רגועים. במחצית דיברנו על זה שאנחנו רוצים לנצח ולא מסתפקים בתיקו ואני שמח שהם עשו את זה. כל מי שנכנס נתן את ה-100 אחוז שלו אני מקווה שנמשיך ככה."

רן פוליקר: "נקלענו לפיגור מוקדם. התחלנו את המשחק לא טוב. לאט לאט התעשתנו, עשינו מה שאנחנו יודעים לעשות, מה שעופר רוצה שנעשה. עשינו לחץ בחלק הקדמי, הנענו כדור מאחורה ולאט לאט במשחק מסודר הצלחנו להשוות בפתיחת המחצית ואף לנצח."

צילום וידאו: עופר פביאן
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |