‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  תיקו בין מכבי יפו לכפר יונה
תיקו בין מכבי יפו לכפר יונה
ממש כמו בחיים, גם בכדורגל ניתן לכבוש את היעד במספר דרכים. קביליו יפו תוכל לחגוג עלייה בסיום העונה, אך על הדרך בה היא עושה זאת עוד ידובר רבות. סיקור המשחק
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏07 ‏נובמבר ‏2010. צילומים: פורטל יפו
שתף |
מכבי קביליו יפו מאבדת נקודות בפעם השנייה העונה ועושה זאת במשחק החוץ נגד כפר יונה מצמרת הליגה. קביליו יפו יכולה וצריכה לצאת בתחושה של פספוס ממשחק החוץ בכפר, שכן היא הוליכה וספגה שער שוויון מקרי לחלוטין. יחד עם זאת, צריך לומר את האמת, שתי הקבוצות הציגו ביום שישי משחק בינוני ומיעטו לסכן את השער.


יפו לא הצליחה להביא את איכויות שחקניה לידי ביטוי. היא נגררה למשחקה של כפר יונה במקום לנסות ולהיות הקבוצה היוזמת וזו שקובעת את קצב ומהלך המשחק. המערך איתו פתחה הקבוצה את המשחק בהחלט נתן את הרושם כי מדובר בהרכב התקפי, אך בפועל נראו שחקני הקבוצה עסוקים רבות במילוי הוראות טקטיות שפגעו בסיכויי הקבוצה ליצור מצבים מסוכנים ולכבוש שערים נוספים.
יפו לא הצליחה להביא את איכויות שחקניה לידי ביטוי. היא נגררה למשחקה של כפר יונה במקום לנסות ולהיות הקבוצה היוזמת וזו שקובעת את קצב ומהלך המשחק


הקישור שהורכב מברקוביץ, תורג'מן, מלכה ודוד בהחלט כישרוני דיו כדי לייצר לחלוצים מצבי כיבוש ואף לייצר האחד לשני מצבים מסוכנים, אך ברור כי משחק התקפה יעיל חייב לכלול גם עזרה מהמגנים שמגיעים מאחור ונותנים יתרון להתקפה. גם היום בדומה למשחקים קודמים, ראינו כי בעת התקפת היריב מתגוננת יפו עם עשרה שחקנים. אין בכלל ספק כי פעולה זו מקשה על היריב לסכן את השער של יפו וליצור מצבים מסוכנים, אך המחיר הוא משחק התקפה מוגבל ואת זה ראינו היום.


בעקבות תוצאת התיקו מאבדת יפו את המקום הראשון שהולך לעירוני נתיבות בזכות יחס שערים עדיף. מכת הפציעות בקבוצה מסרבת להפסיק, כשהשבוע נוסף לרשימה יניב סבג, הקשר האחורי המצוין שהצטרף לפריג' ושוסט שנותרו מחוץ לסגל.

כ-600 יפואים נאמנים עשו את כל הדרך לכפר יונה ונתנו לשחקני קביליו יפו הרגשה ביתית. פתיחת המשחק הייתה שייכת ליפו שלחצה את הגנת הכפר והצליחה לחטוף כדורים רבים שהובילו להתקפות מסוכנות. 


בדקה ה-5 מעביר חן מלכה את הכדור שמאלה למאור מרציאנו שמרים נפלא ומוצא את נתנאל בן אבו שממשיך מהאוויר, אך אינו מוצא את המסגרת.
בדקות אלה שלטה יפו במשחק והקשתה על שחקני הכפר שלא הצליחו לחבר יותר ממספר מסירות בחלק הקדמי. עידן דוד וחן מלכה אשר לא פתחו בשבוע שעבר, הראו במספר דקות טובות כי השילוב ביניהם עשוי להיות קטלני.


השניים הפעילו נהדר את ההתקפה היפואית כששלחו כדורים חכמים מכל הסוגים לעבר חבריהם. עם זאת, ברור כי אחד משניהם חייב לתפוס את המשבצת במרכז ולהיות השחקן שמאחורי החלוצים, חבל לבזבז את הכישרון של השניים בצדדים, שם הם מרבים להיעלם לדקות ארוכות ולא מצליחים להשפיע על המשחק היפואי.

לאחר דקות הפתיחה שהיו שייכות לקביליו, נכנסה כפר יונה למשחק והחלה לצאת קדימה תוך שהיא מניעה כדור בצורה רגועה. שחקני ההתקפה שי כחלון ושלומי טולדו לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה, זאת הודות למשחק טוב של החלק האחורי.
כ-600 יפואים נאמנים עשו את כל הדרך לכפר יונה ונתנו לשחקני קביליו יפו הרגשה ביתית. פתיחת המשחק הייתה שייכת ליפו שלחצה את הגנת הכפר והצליחה לחטוף כדורים רבים שהובילו להתקפות מסוכנות
 
בדקה ה-25 מגיעה יפו למצבה השני במשחק וכמה שהוא היה מסוכן. כדור חופשי של יוני תורג'מן מוצא את ראשו של ביטון שמסיט לעברו של דוד שמקו השער חייב לכבוש, אך מוצא רק את הקורה, כמה חבל.

בדקה ה-37 חוטף ברקוביץ את הכדור על סף רחבת הכפר ומעביר טוב לבן אבו שבנגיעה גדולה מוצא את ביטון שמלב הרחבה מפציץ כדור שעושה דרכו למסגרת, אך פוגע בשחקן יריב ויוצא רק לקרן.
בדקה ה-43 בועטת כפר יונה בפעם הראשונה לעבר שערו של בויטר, כששי כחלון מנסה את כוחו ממפתן הרחבה אך לא מוצא את המסגרת. 0-0 במחצית בינונית עם יתרון קל של יפו.

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים. בדקה ה-50 עולה יפו ליתרון. עידן דוד שקיבל את הכדור באגף שמאל, הקשית כדור מצוין לחן מלכה הפנוי בימין הרחבה וזה המשיך מהאוויר באלגנטיות והשכין את הכדור ברשת כמו גדול, 1-0 לקביליו יפו וחגיגה גדולה של מאות האוהדים שעשו את הדרך לכפר.


לאחר כיבוש השער, נעלמה יפו מהמשחק ואפשרה למקומיים לצאת קדימה וליזום התקפות. בדיוק כמו במשחקי הליגה הקודמים בהם עלתה הקבוצה ראשונה ליתרון, ראינו את שחקני קביליו נסוגים במגמתיות לאחור, כאשר המטרה המרכזית היא למנוע מהיריב לכבוש את השוויון ולא לנסות ולכבוש את השער השני שאולי יגמור את המשחק.

בדקה ה-62 סופגת יפו את שער השוויון לאחר חוסר ריכוז רגעי בהגנה. כדור קרן מצד ימין של גילי חג'ג מוצא את הגנת יפו לא מוכנה, כשגם בויטר שחייב היה לצאת לכדור נשאר תקוע על קו ואפשר לאבי פרנקו לכבוש מקרוב, 1-1 בכפר יונה. לאחר שער השוויון, התפתח על הדשא משחק מהיר וקצבי כאשר שתי הקבוצות יצאו קדימה עם שחקנים רבים במטרה לכבוש ולקחת את מלוא הנקודות.
 בדקה ה-75 חילוף תמוה בשורות יפו. נתנאל בן אבו שכבר הוכיח העונה כי הוא חלוץ רחבה קלאסי שיודע לכבוש שערים גם כאשר יכולתו אינה גבוהה, מפנה את מקומו לשחקן הקישור דרור פוסטמן. פביאן, מאמן קביליו אשר ראה כי קבוצתו מתקשה להשיב את יתרונה, עמד רבע שעה לפני סיום המשחק בדילמה


בדקה ה-64 נכנס למגרש אורן יחזקאל במקומו של חן מלכה שלא היה מסוגל להשלים 90 דקות. בדקה ה-70 מוצאת כפר יונה את יפו עם המכנסיים למטה, כששי כחלון מקבל כדור מצוין ונעמד מול בויטר, אך בועט גרוע לידיו ומבזבז הזדמנות פז מבחינת המקומיים.

בדקה ה-75 חילוף תמוה בשורות יפו. נתנאל בן אבו שכבר הוכיח העונה כי הוא חלוץ רחבה קלאסי שיודע לכבוש שערים גם כאשר יכולתו אינה גבוהה, מפנה את מקומו לשחקן הקישור דרור פוסטמן. פביאן, מאמן קביליו אשר ראה כי קבוצתו מתקשה להשיב את יתרונה, עמד רבע שעה לפני סיום המשחק בדילמה.

האם להמר ולהמשיך במערך הכולל שני חלוצים ולהוסיף שחקן קישור התקפי על חשבון האחורי? (פוסטמן במקום תורג'מן) או אולי ללכת על אופציה בטוחה יותר של הכנסת פוסטמן במקום חלוץ? במה בחר פביאן ראינו כולנו, זהו למעשה המהלך אשר הבטיח את תוצאת המשחק.

בדקה ה-90 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 22 מטרים משערה של כפר יונה. פוסטמן שלקח את הבעיטה, בעט מצוין אך ראה את שוער הכפר מזנק היטב ומציל שער. 

בתוך תוספת הזמן יצאה יפו להתקפה מסוכנת שהסתיימה בכדור רוחב נהדר של סבי, אך לא היה אף שחקן יפואי שישים את הרגל ויחזיר את קביליו על מאות אוהדיה הביתה עם ניצחון. 1-1 בסיום.


קביליו יפו מאבדת שתי נקודות יקרות להמשך הדרך, אך יודעת כי גם תוצאת תיקו בכפר יונה היא תוצאה אשר ניתן להתמודד איתה.

החוסן ההגנתי של הקבוצה ידוע לכולם. קשה מאוד להגיע למצבים נגד יפו וקשה עוד יותר לכבוש נגדה. במשחק הזה ואולי כבר בשבועות שקדמו לו, הבנו כולנו כי המחיר הוא משחק התקפה זהיר ומבוקר יותר. בניגוד למשחקי הליגה האחרונים, לא הצליחה קביליו לסיים את המשחק בניצחון.

רוב רובם של אוהדי יפו יגידו לכל אוזן שתרצה לשמוע כי גם ניצחון בדקות הסיום לא היה משפר את הרגשתם כי קביליו יפו יכולה להוציא מעצמה יותר בסגל השחקנים הנוכחי. ממש כמו בחיים, גם בכדורגל את היעד ניתן לכבוש במספר דרכים. קביליו יפו תוכל לחגוג עלייה בסיום העונה, אך על הדרך בה היא עושה זאת עוד ידובר רבות העונה.


יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |