‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  תיקו שכולו הפסד
תיקו שכולו הפסד
תצוגת נפל של מכבי קביליו יפו במשחק הבית נגד ערד מעוררת סימני שאלה רבים בנוגע לסיכוי הקבוצה לעלות ליגה במצבה הנוכחי. רוצים שינוי
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏14 ‏נובמבר ‏2010. צילומים: פורטל יפו
גיא סבח בפרצוף כואב - ויפו גם
גיא סבח בפרצוף כואב - ויפו גם
שתף |
 
יש שיאמרו כי המחצית הראשונה של מכבי קביליו יפו ביום שישי היא המחצית הגרועה ביותר מאז נוסדה הקבוצה. שריקות הבוז הצורמות שנשמעו לאורך רוב דקות המחצית מיציע האוהדים אומרות את הכול. 

אלירן גבאי מבקיע את השער לערד
אלירן גבאי מבקיע את השער לערד
מעולם, במשך 80 המשחקים הרשמיים שקיימה הקבוצה לפני המשחק עם ערד, לא הוציאו האוהדים את זעמם על הקבוצה כפי שעשו היום. הכאב והתסכול הם רבים כל כך וכנראה שיש דברים בגו. שינוי חייב לבוא פה ויפה שעה אחת קודם.
45 דקות שחורות אותם תרצה יפו להעלים ולמחוק מהזיכרון הם הכינוי הטוב ביותר למחצית הראשונה שהציגה הקבוצה.

לא יהיה הוגן לומר מילה ואפילו חצי מילה על מחויבות, רצון ונשמה. את זה יש לשחקנים שלנו והם מוכיחים לנו זאת שבוע אחר שבוע, בתצוגות טובות ובתצוגות טובות פחות. אך כדי לנצח משחק כדורגל חייבים להוסיף למשוואה עוד אלמנטים רבים: שיטה, דרך, ניצול מקסימלי של הכלים העומדים לרשותך, תגובות מהירות לאירועים בלתי צפויים הקורים במהלך משחק וגם קצת תעוזה, הם אלמנטים שלא קיימים כיום בקבוצה.

כדי לנצח משחק כדורגל חייבים להוסיף למשוואה עוד אלמנטים רבים: שיטה, דרך, ניצול מקסימלי של הכלים העומדים לרשותך, תגובות מהירות לאירועים בלתי צפויים הקורים במהלך משחק וגם קצת תעוזה, הם אלמנטים שלא קיימים כיום בקבוצה
אפס מצבים, קושי בהנעת כדור, חלוץ שאינו מופעל וטיילת במרכז המגרש הם רק חלק מהדברים הלא טובים שראינו על הדשא במשך מחצית שלמה. עופר פביאן, איש כדורגל משכמו ומעלה, בהחלט ראוי לתואר מאמן כדורגל. הבן אדם חי ונושם כדורגל ובעל ידע רב בתחום. 

היום, לאחר שבע מחזורי ליגה וכשמכבי קביליו מוליכה את ליגה א' דרום, לא יהיה בושה לומר כי מכבי קביליו יפו עמוסת הכישרון לא נראית טוב ולפרקים אף נראית גרועה. לעתים, נראה כי השיטה והדרך רק מפריעות לקבוצה להתפוצץ ולנצח את יריבותיהם. 

דווקא היום, לאחר תצוגה רעה של הקבוצה שהובילה לתיקו שמעלה את יפו לפסגת הליגה, צריכים כולנו להבין ולהפנים. ליגה א' דרום 2011\2010 היא ליגה ממנה חייבת קביליו לעלות. ביכולת הנוכחית קשה מאוד לראות את החלום מתגשם.

כ-1200 אוהדים הגיעו היום לחולון בתקווה לראות את קבוצתם משיגה את הניצחון לאחר תוצאת התיקו מהמחזור שעבר.
מהר מאוד התבדו אוהדי יפו ונאלצו לראות את הפועל ערד מתחתית הליגה משתלטת על המשחק ועושה על המגרש ככל העולה על רוחה. בדקה ה-3 מגיעה ערד למצבה הראשון במשחק. בעיטה מסוכנת של שחקן אורח כמעט שמוצאת את המסגרת של בויטר. 

בדקה ה-7 שוב מצב מצוין לערד, אך זינוק נפלא של בויטר מונע מהבעיטה של שחקן ערד לחדור לרשת. בדקה ה-13 שום דבר כבר לא עוזר ליפו. שחקן ערד המתנהל בחופשיות בימין סמוך לרחבה, מרים למרכז הרחבה ומוצא את חברו אלירן גבאי שמחמישה מטרים משכין את הכדור ברשת. מחדל גדול בהגנת יפו ו-1-0 מוצדק לערד.

מהר מאוד התבדו אוהדי יפו ונאלצו לראות את הפועל ערד מתחתית הליגה משתלטת על המשחק ועושה על המגרש ככל העולה על רוחה
גם לאחר ספיגת השער, לא הצליחה יפו לייצר אף מהלך התקפה ראוי. הקישור האחורי נראה מחורר, ההתקפה תקועה והערדים עם קצת יותר אמונה יכלו לכבוש גם את השני. בדקה ה-30 מכניס פביאן את גיא סבח במקומו של ליעד ברקוביץ שנקלע ליום רע.

אוהדי הקבוצה שסבלנותם פקעה, שרקו בוז לקבוצתם ונראו מתוסכלים במיוחד.
בדקה ה-45 שוב בויטר מציל את יפו לאחר שמזנק היטב ומרחיק את הסכנה. 1-0 לערד במחצית אותה תרצה יפו לשכוח מהר.

קרבות עזים במרכז המגרש
קרבות עזים במרכז המגרש
אל המחצית השנייה עלתה יפו עם שינוי אחד בהרכב. סוויב פריג' המצוין שנעדר מאז המחזור הרביעי, נכנס למגרש והזכיר לכולם עד כמה הוא חשוב לקבוצה. הקשר המצוין עשה מה שרצה על הדשא וגרם לכאב ראש גדול בהגנת ערד. פתיחת המחצית השנייה כבר הייתה טובה בהרבה מקודמתה. 

יפו יצרה לחץ על שערה של ערד וזכתה ב-3 קרנות רצופות. בדקה ה-48 מחמיץ בן אבו מממצב נוח, לאחר שלא הצליח לייצר נגיחה שתסכן את שערה של ערד. בדקה ה-52 מכניס עידן דוד כדור טוב למאור מרציאנו שמוצא עצמו בעומק מול השוער שיוצא ראשון ומרחיק לקרן. בדקה ה-58 פוצח פריג' בפריצה סוחפת מחוף לחוף ומוסר מצוין לבן אבו שמכניס בנגיעה לדוד, שמגיע מול השער וחייב לכבוש, אך מתמהמה ומאפשר להגנת ערד להרחיק.

יפו המשיכה ללחוץ ובדקה ה-63, לאחר התקפה יפה, מגיע הכדור לחן מלכה שמתוך הרחבה חייב היה לבעוט, אך הקשר המוכשר העדיף למסור ואיבד את הכדור. בדקה ה-65 עוד התקפה משמאל מסתיימת בהרמה של מרציאנו לעידן דוד שמגיע מאחור, ונוגח תוך כדי תנועה, אך לא מוצא מסגרת. 

בדקה ה-74 יפו סוף סוף כובשת. מבצע ענק של חן מלכה מסתיים ברשת. הקשר לוקח את הכדור מרחק 30 מטרים מהשער, עובר שני שחקנים וממרכז הרחבה בועט שטוח לפינה, 1-1 בחולון. 

משבוע לשבוע מציל הקשר הנהדר את הקבוצה ממצבים מביכים וגם היום עשה את עבודתו נאמנה.
בדקה ה-80 זוכה יפו לעוד הזדמנות טובה על מנת לכבוש. הרמה מדויקת של מרציאנו מצד ימין מוצאת את עידן דוד שממצב קורץ וחופשי לגמרי נוגח רע החוצה. גם תוספת הזמן בת 6 הדקות לא עזרה לקביליו למצוא את שער הניצחון, 1-1 מאכזב מאוד בסיום.

תוצאת תיקו שנייה ברציפות למכבי יפו שמתחילה לאבד נקודות בקצב. התוצאות ממשחקי הליגה האחרים מעלים את יפו לפסגת הליגה, אך לכולם ברור כי ביכולת הנוכחית זה רק עניין של זמן עד שתמצא עצמה הקבוצה הרחק מאחור.

קביליו יפו מחזיקה בסגל איכותי מאוד בעל פוטנציאל גדול להצליח, אך כרגע נראה כי כלום לא דופק. השחקנים מתקשים להביא את יכולתם לידי ביטוי והתוצאות לא מאחרות לבוא.
שבעה מחזורים מאחורינו, יפו במקום הראשון, שינוי חייב להיעשות.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |