‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  סוף סוף ניצחון
סוף סוף ניצחון
מכבי קביליו יפו חוזרת לנצח לאחר ארבעה משחקים בהם הסתפקה בתוצאות תיקו בלבד. גם האוהדים חוזרים להריע לקבוצה, אך רוצים לראות ניצחון גם בשבוע הבא
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏04 ‏דצמבר ‏2010. צילומים: שובל
כפיר אגסי מציג יכולת טובה
כפיר אגסי מציג יכולת טובה
שתף |
 
סנונית אחת אינה מבשרת את בוא האביב וניצחון אחד אינו מעיד בהכרח על יציאה לדרך חדשה, אך לכולם ברור שכדי שמכבי קביליו יפו אכן תעלה על דרך המלך, היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות וזה בדיוק מה שהיא עשתה ביום שישי.

שבוע לא קל, חלק מחודש מקולל עבר על מכבי קביליו יפו. הקבוצה נראתה רע, האוהדים איבדו סבלנות והתוצאות הגרועות הורידו את הקבוצה למקום הרביעי בליגה.

מכלול הגורמים האלו הוביל למיני זעזוע במערכת שאת תוצאותיו התחלנו לראות היום. מעבר להחלטות שנלקחו בנוגע לחיזוק הקבוצה, נדמה כי שחקני הקבוצה ומאמנם נמצאים בעיצומו של תהליך חשוב. הם הבינו כי כך המצב אינו יכול להימשך וכי שינוי מהותי בתפקודם חייב להגיע.

ביום שישי הם ניסו להוכיח לכולם כבר מהדקה ה-1כי הם מסוגלים להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. פביאן וראובן חייבים להקרין לשחקניהם את סרט המשחק. משחק הלחץ סוף סוף עבד וצפרירים לא הצליחה לחבר יותר מ-2 מסירות רצופות. 

הנעת הכדור הסבלנית, מרגל לרגל, מההגנה לקישור ומהקישור להתקפה כל כך חסרה לקבוצה בחודש האחרון. לא עוד כדורים ארוכים ללא כתובת, לא עוד הסתמכות על טעויות היריב אלא התקפות מתוכננות ומסודרות בהן משתתפים כל שחקני הקבוצה.

מכבי קביליו יפו מעפילה לסיבוב ז' בגביע המדינה, לאחר שגברה 2-0 על צפרירים חולון.
כ-300 אוהדים נדדו עד למגרש בהרצליה כדי לצפות בקבוצתם בעקבות שזרוע חורף שנערך במגרשה הביתי של הקבוצה בחולון.

יפו שלטה במשחק ושיתקה לחלוטין את משחקה של צפרירים. כפיר אגסי ששותף לראשונה העונה, הזכיר את יכולתו הטובה מהעונה שעברה ויחד עם חבריו להגנה הציגה יפו חולייה חזקה שסיכלה כל ניסיון כיבוש מצד האורחים
למן הפתיחה נטלה יפו את היוזמה ואותתה לחולון כי הפעם, בניגוד למשחק בין שתי הקבוצות לפני שבועיים, הסיפור יהיה אחר לגמרי. יפו שלטה במשחק ושיתקה לחלוטין את משחקה של צפרירים. כפיר אגסי ששותף לראשונה העונה, הזכיר את יכולתו הטובה מהעונה שעברה ויחד עם חבריו להגנה הציגה יפו חולייה חזקה שסיכלה כל ניסיון כיבוש מצד האורחים. 

בני שרקט שתיפקד כמגן שמאלי, עשה עבודה טובה בהגנה והשתתף בכל התקפה יפואית. השחקן שלא זכה לדקות רבות במשחקים האחרונים, הפגין משחק לחימה והוכיח כי הוא ראוי להזדמנויות רבות יותר.

הקישור היפואי סיפק סוף סוף את הסחורה. יניב סבג ויוני תורג'מן שמשתפר ממשחק למשחק, אטמו את מרכז המגרש ולקחו חלק חשוב ומרכזי בהנעת הכדור הטובה של הקבוצה. השניים לא הפסיקו לרדת אחורה על מנת לקבל את הכדורים ולהניעם קדימה לעבר הקישור ההתקפי. 

חטארי במשחקו הראשון בקבוצה
חטארי במשחקו הראשון בקבוצה
חן מלכה האנרגטי הביא לא פעם את חכמתו למשחק ההתקפה היפואי ובשילוב משחק לחימה וחטיפות חשובות היה לשחקן המרכזי בקישור. הדובדבן שבקצפת מגיע מעמדת החלוץ: מוחמד חטארי במשחקו הראשון בקבוצה כבש צמד חשוב והוליך את מכבי קביליו יפו לניצחון.

כבר בדקה ה-5 מנצלת יפו את יתרונה במגרש כדי לעלות ליתרון. התקפה שמסתבכת מובילה את הכדור ימינה לעידן דוד שמרים נפלא לחטארי, שנוגח כדור חזק ומדויק ובנגיעתו הראשונה בכדור במדיה של יפו שולח את הכדור היישר לרשת, 1-0 למכבי קביליו יפו.
 
בדקה ה-15 מכפילה יפו את יתרונה. חן מלכה במהלך ענק חוטף את הכדור בעיצומה של התקפה חולונית, עובר את שומרו ושולח כדור ארוך לעברו של חטארי, שמנצל יציאה גרועה של השוער כדי להשתלט על הכדור ולהקשיתו היישר לרשת מעל ראשיהם של השוער ושני שחקני ההגנה שלו, 2-0 ליפו ומהלך גדול של מלכה וחטארי.

כמה מילים על החלוץ החדש של יפו. נראה כי הוא מצטיין במשחק עם הגב לשער ונעזר בנתוניו הפיזיים כדי לשמור על הכדור. הוא משתלט על רוב הכדורים שנשלחים לעברו ואין ספק כי שילובו יחד עם בן אבו וביטון יניב שערים רבים למועדון.

בדקות אלה שלטה יפו באופן טוטאלי במשחק ויכלה להגדיל את יתרונה, אך חוסר ריכוז של עידן דוד וחן מלכה מנעו זאת ממנה.

בדקה ה-30 מסתנן חן מלכה לרחבת חולון ונוגח חזק כדור שמורם מאגף ימין, אך שוערה של חולון היה במקום. בדקה ה-37 מגיעה צפרירים למצבה הראשון במשחק. התקפה מימין מסתיימת בבעיטת וולה חזקה מהרחבה, אך הכדור עולה גבוה מעל השער. 

"בשבוע הבא תצא יפו למשחק נגד מוליכת ליגה א' דרום . במלאכי מקווים להמשיך את היכולת הטובה ולנצח. יפו תגיע במטרה אחת ברורה. היא תרצה להוכיח כי המשבר כבר מאחוריה ,רק ניצחון יוכיח זאת מעבר לכל ספק"
בדקה ה-40 מעביר מוחמד חטארי מסירה מצוינת לחן מלכה שמשמאל הרחבה, מהתל בשומרו ושולח כדור מסובב לפינה הרחוקה, אך שוערה של חולון מותח את איבריו והודף לקרן. דקה חולפת ושוב מהלך מצוין של מלכה שמוסר לפריג' שחוזר לימין הרחבה ושולח כדור חזק שנהדף על ידי השוער. 2-0 למכבי קביליו יפו במחצית הטובה ביותר מאז המחצית השנייה נגד כפר שלם. ירידת השחקנים לחדר ההלבשה לוותה במחיאות כפיים מיציע אוהדי יפו.

את המחצית השנייה פתחה יפו בצורה לא טובה, אך התעשתה מהר וכבר לאחר זמן קצר חזרה לשלוט במשחק. יניב סבג שספג כרטיס צהוב בדקה ה-13 הוחלף במחצית על ידי גיא סבח.
בדקה ה-50 יוצאת חולון להתקפה נדירה שמסתיימת בבעיטה חזקה מעמדה נוחה ברחבה, אך כדור טס גבוה מעל השער. 

בדקה ה-55 יוצא גיא שוסט המצטיין של יפו במחצית השנייה קדימה ובסיומן של מסירות עם חבריו כתארי ודוד, מוצא עצמו מול שוער חולון שמזנק נהדר והודף את בעיטתו לקרן. בדקות אלה חזרה יפו למשחק הלחץ הנהדר מהמחצית השנייה ויחד עם הנעת הכדור המסודרת שאפיינה את כל מהלכי ההתקפה שלה בחצי הראשון, החזירה לעצמה את השליטה במשחק. בדקה ה-70 מכניס בני שרקט כדור מצוין לחן מלכה שמגיע לאחד על אחד עם שוערה של חולון, אך בועט בגופו ומפספס הזדמנות גדולה לעלות את יפו ליתרון גדול יותר.

בדקה ה-90 יוצאת יפו למתפרצת מהירה. בני שרקט שולח כדור מדויק שמאלה לחן מלכה שדוהר קדימה ומוסר לנתא בן אבו, שמול השוער שולח כדור חזק שמחמיץ במספר סנטימטרים את הרשת, כמה חבל.
 2-0 בסיום.

מכבי קביליו יפו חוזרת לנצח לאחר ארבעה משחקים בהם הסתפקה בתוצאות תיקו בלבד. אין ספק כי המילה החשובה היום במועדון היא המשכיות. מעבר לניצחון החשוב, התעודדו אוהדי הקבוצה גם מהיכולת שלפרקים הייתה פשוט נהדרת. חדוות המשחק וההתלהבות שנעלמה ממשחקה של יפו אי שם לאחר המחזור השלישי, חזרה היום והזכירה לכולנו את כוחה. 

הנעת הכדור של הקבוצה שעשתה את ההבדל בין יכולת הקבוצה היום בהשוואה למשחקים קודמים חייבת להימשך. הקישור האחורי חייב לגלות אחריות ולעזור בניהול המשחק בדיוק כפי שקרה היום. בשבוע הבא תצא יפו למשחק נגד מוליכת ליגה א' דרום. במלאכי מקווים להמשיך את היכולת הטובה ולנצח. יפו תגיע במטרה אחת ברורה. היא תרצה להוכיח כי המשבר כבר מאחוריה, רק ניצחון יוכיח זאת מעבר לכל ספק.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  חזרה למסלול המהיר
גבי, (05/12/2010)
 2.  סוף סוף באמת. נראה מה יהיה השבוע (לת)
סקפטי מיפו , (08/12/2010)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |