‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נוק אאוט משכר
נוק אאוט משכר
הגנת ברזל, הנעת כדור סבלנית והתקפות קטלניות וחכמות הובילו את מכבי יפו לניצחון מרשים מול מכבי קריית מלאכי. האוהדים בשמים. ערן כהן אמין עם דיווח מהשטח
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏11 ‏דצמבר ‏2010. צילומים: שובל
עידן דוד חופשי ברחבה
עידן דוד חופשי ברחבה
שתף |
 
ניצחון ענק למכבי קביליו יפו במגרשה של המוליכה ערב המחזור, מכבי קריית מלאכי. משברון? משבר? לפחות על פי המשחק של אתמול נראה כי יפו התגברה על כך ויצאה לדרך חדשה. 

המראות אליהם הורגלנו בשתי העונות האחרונות חזרו ובגדול. מאות אוהדים שהציפו את קריית מלאכי עם צעיפים ודגלים, על אף שהיו בכמות נמוכה מאלו של האורחים, שלטו שליטה מוחלטת ביציעים.

הזכרנו בשבוע שעבר את המשמעות של יצירת המשכיות. אתמול הוכיחו שחקניהם של פביאן וראובן כי הניצחון והיכולת ב-45 הדקות במשחק שעבר, לא היו מקריים. הגנת ברזל, הנעת כדור סבלנית והתקפות קטלניות וחכמות הובילו את הקבוצה לניצחון מרשים שעשוי להוביל לתפנית מעניינת במועדון.
11 הבחורים שעלו לדשא בקריה היו ממוקדים וחתרו לניצחון כבר מהשנייה הראשונה. קריית מלאכי, בדומה לצפרירים בשבוע שעבר, לא סגרה את המשחק ויצאה קדימה עם שחקנים רבים. יפו, שאוהבת משחקים כאלה, ניצלה זאת עד תום כשכבשה שלושה שערים ויכלה להוסיף לפחות עוד שניים. 


השאלה הגדולה, יודעים זאת כולם, היא איך תתמודד הקבוצה במשחקים נגד קבוצות שיגיעו לסגור. על פי ניסיון העבר, זה לא הולך להיות פשוט.

ההרכב "החדש" שהתחבר לו בשבועיים האחרונים מספק את הסחורה. כפיר אגסי שקיבל את חולצת ההרכב בשבוע שעבר, בעקבות פציעתו של פוליקר, תפס את ההזדמנות בשתי ידיים וגילה יכולת גבוהה מאוד. בני שרקט שפתח בשבוע שעבר בעמדת המגן השמאלי, היה אחד המצטיינים של היפואים.

ההרכב המאוזן והאופציות שנפתחו על הספסל בעקבות הרכש שבוצע, מעמידים את הקבוצה במקום אחר מזה שהייתה בו לפני מספר שבועות
מוחמד חטארי בשפיץ הוא חלוץ חזק ופיקח שיקשה על כל הגנה בליגה. גם אתמול הציג החלוץ משחק טוב והוסיף בישול לסטטיסטיקה. רק חוסר ריכוז של חבריו מנע ממנו להגדיל את מספר הבישולים. סולי צמח הוא השחקן הרביעי שנוסף להרכב המצליח של הקבוצה ואולי המשמעותי ביותר.

הקשר המוכשר שלבש בפעם הראשונה את מדיה של קביליו, נתן לנו טעימה מיכולתו. משחק ראש משובח, נוקשות ללא פשרות וחלוקת כוחות חכמה שאפשרה לו לדפוק ספרינטים בדקה ה-87, הם רק חלק מהארסנל של הקשר המוכשר.

בצוותא עם יניב סבג בונה יפו חומה בצורה במרכז המגרש. חן מלכה הוא המרוויח העיקרי מהסיפור. כעת הוא מתפנה בעיקר למשימות התקפיות ומקבל את הכדורים בעמדות קדמיות יותר, מהן הוא הרבה יותר מסוכן. אתמול ניצל זאת הקשר כדי לכבוש שער ולבשל אחד נוסף.

שמחת האוהדים
שמחת האוהדים
כ-450 אוהדים נאמנים ליוו את הקבוצה למגרש בקריית מלאכי. החל מהשעה 11:00 הגיעו אוהדים לעיר וצבעו את המגרש המטופח בכחול לבן. כבר מהפתיחה אותתה יפו על הבאות. בדקה ה-3 מרים עידן דוד כדור חופשי מצד ימין אלכסונית לשער. כדור שמגיע בסופו של דבר למוחמד חטארי שמקרוב חייב לכבוש, אך רואה את שוערה של הקריה מזנק ומציל לקרן.

בדקה ה-9 גם שוערה של מלאכי לא יכול לעשות דבר. התקפה של שלוש נגיעות מסתיימת בשער גדול. יניב סבג שולח כדור ארוך ומדויק לעברו של חן מלכה המצוין, שמשתלט על הכדור באגף ימין ובפעולה גדולה מוצא את עידן דוד חופשי ברחבה. זה לא מתבלבל וכובש מקרוב כדי להעלות את יפו ל 1-0 מוקדם ולהקפיץ את מאות האוהדים ביציע.

יפו המשיכה לשלוט בשדה הרבה בזכות יכולת מצוינת של הקישור האחורי, או במילים אחרות: סולי צמח ויניב סבג. בדקה ה-13 מנצלת יפו את שליטתה בשדה ומכפילה את יתרונה. הרמה מדויקת של שוסט מאגף ימין מוצאת את חן מלכה בלב הרחבה וזה שם את הראש ואת הלב כדי לשלוח את הכדור לרשת ואת אוהדי יפו לשמים, 2-0 גדול למכבי קביליו יפו בדקה מוקדמת מאוד.

התקפה מדהימה של הכחולים מסתיימת במסירה גדולה של מוחמד חטארי לנתנאל בן אבו שנעמד מול בן ישי ושולח את הכדור לרשת, 3-0 אדיר למכבי קביליו יפו
שחקני הקריה נראו בהלם מוחלט והתקשו ליצור מצבים מסוכנים. בדקה ה-20 מתעוררת קריית מלאכי ומסכנת לראשונה את שערו של בויטר. אלירן אסאו, חלוצה החדש של הקבוצה, מתנהל עם הכדור ברחבה ומשחרר בעיטה שנעצרת אצל כפיר אגסי המצוין.

מלאכי ניצלה את ירידתה של יפו לאחור ובדקה ה-23 הייתה קרובה מאוד לצימוק התוצאה. אסאו המסוכן נשלח לעומק הרחבה והצליח לנצח את בויטר באחד על אחד, אך הכדור שעשה דרכו לרשת, הורחק נהדר על ידי בני שרקט.

בדקה ה-29 משתחרר קשר מלאכי, שי סבג, משומריו ומ-20 שולח בעיטה מסוכנת שחולפת רק במעט מעל מסגרת שערו של בויטר היפואי. בדקה ה-32 מקבל מגן מלאכי, אורן בן לוי, את הכדור על סף הרחבה ובעזרת המון מהירות חודר ושולח כדור שנהדף בצורה לא טובה על ידי בויטר, אך הגנת יפו מרחיקה את הכדור בזמן מקו השער.

דווקא בדקות לא טובות מצליחה יפו לכבוש שער נוסף ולסתום את הגולל על סיכוייה של קריית מלאכי במשחק. התקפה מדהימה של הכחולים מסתיימת במסירה גדולה של מוחמד חטארי לנתנאל בן אבו שנעמד מול בן ישי ושולח את הכדור לרשת, 3-0 אדיר למכבי קביליו יפו.

בדקה ה-40 פורץ בן אבו באגף ימין, חולף על פני שומרו ומעומק הרחבה מחפש את מלכה החופשי, אך מסירתו נבלמת על ידי בלם האורחים שהציל שער כמעט ודאי.
3-0  במחצית קסומה של מכבי קביליו יפו.

נתנאל בן אבו לבד מול השוער
נתנאל בן אבו לבד מול השוער
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכב. היכולת הטובה מהמחצית הראשונה נמשכה לאורך דקות רבות ועם יותר ריכוז יכלה יפו להגדיל את יתרונה. בדקה ה-46 מנסה את כוחו קובי אבדייב המקומי בבעיטה חזקה מהרחבה, אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-47 יוצאת יפו למתפרצת מהירה, בסיומה מוסר עידן דוד שמאלה לחן מלכה שמהתל בשומרו, אך מתוך הרחבה בועט כדור לא חזק מספיק ומוצא את שוערה של מלאכי מוכן.

בדקה ה-55 שולח יניב סבג בעיטה אדירה מ-25 מטרים וכמעט שמוצא את הרשת. בדקה ה-80 יוצאת מלאכי להתקפה שמסתיימת בכדור ברשת, אך הקוון פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת. בדקה ה-85 מצב ענק ליפו לכבוש שער נוסף במתפרצת קטלנית. עידן דוד שמקבל את הכדור באגף ימין מנתנאל בן אבו, מחזיר לו כדור נהדר ומעמידו לבד מול השוער, אך החלוץ הצעיר אינו מצליח לשים את הכדור ברשת.

בסיום 3-0 ענק למכבי קביליו יפו על מכבי קריית מלאכי. עם שריקת הסיום, ניגשו שחקני הקבוצה לעבר יציע האוהדים בחגיגה שנמשכה דקות ארוכות.

ניצחון שני רצוף למכבי קביליו יפו שמצליחה ליצור המשכיות ביכולתה. פביאן וראובן מאמינים בהרכב שמקבל את הקרדיט משחק שני רצוף (בתוספת סולי צמח) ובינתיים לא מאכזב. האוהדים ששמחו היום כפי שלא שמחו זמן רב, נראים מרוצים מהתהליך שהקבוצה עברה ולמעשה עדיין עוברת.

ההרכב המאוזן והאופציות שנפתחו על הספסל בעקבות הרכש שבוצע, מעמידים את הקבוצה במקום אחר מזה שהייתה בו לפני מספר שבועות. בשבוע הבא תארח יפו את בני אילת ובתקווה להוכיח לכל הליגה כי היא עלתה סוף סוף על פסי הרכבת ושיהיה קשה מאוד להוריד אותה משם.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  זה רק ההתחלה
דודו, (12/12/2010)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |