‏יום שלישי ‏19 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  חזרו בגדול
חזרו בגדול
הקטר היפואי שועט על פסי הרכבת ושמישהו ינסה לעצור אותו. ניצחון שלישי ברציפות למכבי יפו שמחזירה לעצמה את כוח ההרתעה שאבד לה בחודש האחרון
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏19 ‏דצמבר ‏2010. צילומים: שובל
כובשים שוב את הניצחון
כובשים שוב את הניצחון
שתף |
 
הקטר היפואי שועט על פסי הרכבת ושמישהו ינסה לעצור אותו. ניצחון שלישי ברציפות למכבי קביליו יפו שמשיגה מאזן נהדר של 8 שערי זכות לעומת 0 שערי חובה בשלושת המשחקים האחרונים.

אושר, שמחה ואהבה תמצאו בכמויות ביציעי המגרש בחולון בימים העליזים הללו שעוברים על מועדון מכבי קביליו יפו. קבוצת האוהדים שעמדה רק לפני שלושה שבועות בפני צומת הדרכים המשמעותית ביותר בחייה, לקחה את הפנייה הנכונה ומזכירה לכולם את עוצמתה הגדולה.

כיף גדול לראות את שחקניהם של פביאן וראובן על כר הדשא. החיבור, הדבק וכל שאר המרכיבים שתרצו אשר היו כל כך חסרים לקבוצה, כנראה כבר כאן והתוצאות לא מאחרות לבוא. שני הניצחונות האחרונים העלו במועדון חשש ממשחקים נגד קבוצות שיגיעו לסגור את המשחק.

ביום שישי הוכיחה יפו כי כל הפתרונות נמצאים בידיה. סבלנות, סבלנות ועוד פעם סבלנות. 35 דקות שכבה יפו על אילת שהתבצרה מאחור ולבסוף גם כבשה את השער הראשון שפרץ את הסכר. גם ההרחקה המיותרת והלא מובנת של המגן גיא שוסט בפתיחת המחצית השנייה, לא פגמה ביכולת הקבוצה שכבשה שער נוסף ויכלה להוסיף עוד אילולא החמצות מסמרות שיער.

עידן דוד שהגיע למועדון בתור הבטחה גדולה, המשיך ביכולתו הטובה מקריית מלאכי והציג את משחקו הטוב ביותר מאז נחת במועדון. הקשר הנהדר כבש, בישל ומעל הכול היה בכל פינה במגרש ולקח את האחריות בקישור הקדמי.

סוהייב פריג' שנקלע לתקופה פחות טובה לאחר הפציעה שעבר, שב והזכיר לכולנו את העוצמות הנדירות ברגליו. הסילון של יפו היה פשוט גדול על הגנת אילת ויצר לקבוצה מספר גדול של מצבי כיבוש, בנוסף לשער שכבש בעצמו. 

מוחמד חטארי שנשבע לכל מי ששואל כי הוא מרגיש שגדל ביפו, המשיך לספק את הסחורה. החלוץ התחבר נפלא למערכת, החזיר בשערים חשובים על הדשא והוסיף שער נוסף למאזן המרשים.

קבוצת האוהדים שעמדה רק לפני שלושה שבועות בפני צומת הדרכים המשמעותית ביותר בחייה, לקחה את הפנייה הנכונה ומזכירה לכולם את עוצמתה הגדולה
יניב סבג שתרומתו הרבה נעלמת לעתים מעיני הקהל, הוא אולי השחקן החשוב ביותר במערך היפואי. סבג השקט משדרג את הקבוצה בעשרות מונים ונדמה כי החיבור בינו לבין סולי צמח עוד ינצח לקבוצה הרבה מאוד משחקים. 

בשני המשחקים בהם שותף סולי צמח עד כה משתתף סבג באופן חשוב ביותר בהנעת הכדור וביציאה קדימה להתקפה, במשחק הזה זה בא לידי ביטוי בשני השערים הראשונים אשר לסבג היה חלק חשוב בהם.

בני שרקט שתפס בזכות את המקום בהרכב הלבנים מוכיח כי מקומו על הדשא. במשחק הזה התחיל המגן את שני המהלכים שהובילו לשערים והציג גם משחק הגנה מרשים.
ואיך אפשר שלא לדבר על חוליית ההגנה הנהדרת. חמישה משחקים שיפו שומרת על שער נקי כשכל חברי החוליה כולל המחליפים עושים עבודה פשוט מצוינת.

כ-800 אוהדים הגיעו לחולון מעודדים מאוד מהניצחון המרשים בשבוע שעבר במגרשה של קריית מלאכי.

יפו פתחה מצוין את המשחק ובעשר הדקות הראשונות הגיעה לשלושה מצבי הבקעה נהדרים. בדקה ה-2 פורץ סוהייב באגף ימין, חודר לרחבה ובועט למסגרת, אך שוערה של אילת במקום כדי להדוף את הכדור.

פריג' עושה 0-2
פריג' עושה 0-2
בדקה ה-5 מוסר בני שרקט כדור טוב לחן מלכה שמקיים דאבל פס מהיר עם חטארי ומעמדה נוחה שולח את הכדור רק למרכז השער. בדקה ה-7 עוד דאבל פס מרשים בהתקפת יפו מוביל למצב גדול. התקפה המתנהלת בשמאל הרחבה מסתיימת בחילופי מסירות בין חטארי לדוד, כשהאחרון שולח פצצה משמאל הרחבה, אך מוצא את שוערה של אילת במקום.

בדקות אלה ביטלה יפו לחלוטין את אילת והשיגה שליטה מוחלטת במגרש. בדקה ה-17 מכניס יניב סבג כדור ענק לעידן דוד שנותר מול השוער בן דהן ובועט בנגיעה כדור שחולף מעט מעל השער, כמה חבל. בדקה ה-23 מגיעה אילת למצבה הראשון במשחק, כשכדור חכם מעמיד את אחד משחקניה מול בויטר שמזנק נפלא ומציל שער בטוח.
 
בדקה ה-29 משתלט מלכה על כדור כ-20 מטר משערה של אילת ובועט חזק אך לא מדויק מספיק. אילת שהרגישה טוב את הלחץ היפואי, ירדה לאחור וצופפה באמצעות שחקנים רבים את מרכז המגרש. בנוסף, הרבו שחקני אילת בבזבוזי זמן ובפרובוקציות מיותרות על כר הדשא.

בדקה ה-35 הסכר נפרץ. בני שרקט בכדור חופשי מהיר שולח את חן מלכה באגף שמאל. הקשר המחונן מהתל בשניים משחקני אילת ומוסר לעידן דוד שמכניס כדור חכם למוחמד חטארי, שמחמיץ בפעם הראשונה מול שוער אילת אך אינו מוותר ואת הריבאונד שולח בעזרת המון כוח ונחישות היישר לרשת, 1-0 מוצדק מאין כמוהו למכבי קביליו יפו. 

יפו המשיכה ביכולתה הטובה והרבתה להציג מהלכי כדורגל משובחים המשלבים מסירות קצרות ותנועה בלתי פוסקת
יפו המשיכה ביכולתה הטובה והרבתה להציג מהלכי כדורגל משובחים המשלבים מסירות קצרות ותנועה בלתי פוסקת.

בדקה ה-40 מכפילה יפו את יתרונה. התקפת מסירות קטלנית נגמרת ברשת. שוב שרקט מתחיל בשער כשהוא מעביר כדור ארוך באגף שמאל לחן מלכה שעובר את שומרו ברחבה ומוסר לדוד, זה מחזיר אחורה לסבג, מקבל בחזרה ומוסר נפלא ימינה לסוהייב פריג' ששולח כדור מדויק לפינה ואת אוהדי יפו לשמים, 2-0 גדול למכבי קביליו יפו.

זאת הייתה גם תוצאת המחצית. אל המחצית ירדו שחקני יפו כשברקע שירה אדירה של מאות האוהדים. אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה ופתחה בדיוק כפי שפתחה את המשחק, עם המון התלהבות ובמטרה לכבוש את השלישי שיגמור את המשחק.

בדקה ה-47 פורץ גיא שוסט באגף ימין, עובר את שומרו ומתוך הרחבה מוסר מצוין לעידן דוד שמוריד אחורה למלכה' שמעמדה נוחה שולח כדור חלש שלא מגיע לשער.

בדקה ה-50 תורו של סוהייב המהיר לשרוף את קו ימין ולהרים מצוין לחן מלכה שמשתלט טוב ומ-16 מטרים שולח בעיטת יעף מעל השער, התקפה יפה ללבנים.

בדקה ה-53 מתחממות הרוחות במשחק. כניסה מכוערת של שחקן אילת באחד משחקני יפו מובילה למהומה על כר הדשא, בסיומה מחליט השופט בסיוע עוזרו לשלוף את הכרטיס האדום התמוה דווקא לגיא שוסט. בדקות אלה הראשונות שלאחר ההרחקה, תפסה אילת אומץ והחלה לצאת קדימה עם יותר שחקנים בניסיון לצמק את התוצאה.

חטארי שולח כדור לרשת
חטארי שולח כדור לרשת
אבי מלכה ועידו אליהו אשר כבשו יחדיו 15 שערי ליגה לזכות אילת, נסגרו נהדר על ידי הגנת אילת וכמעט שלא הורגשו במשחק. בדקה ה-61 במהלך ערבוביה ברחבת יפו, מגיע הכדור למחליף אבי כהן שמקרוב בועט ברשלנות החוצה ומשאיר את התוצאה על כנה.

בדקה ה-63 יוצאת יפו למתפרצת קטלנית ותוקעת את המסמר השלישי והאחרון בארונה של אילת. עידן דוד שראוי לציון 10 על משחקן המצוין, מקבל את הכדור באגף שמאל, מבטל בקלות את שומריו ומוסר לסוהייב שמחזיר לו נהדר ומול השוער אינו מתבלבל. 3-0 ענק למכבי קביליו יפו ושיתוף פעולה גדול בין שני שחקני ההתקפה המצטיינים.

בדקות אלה וכשהיא בחיסרון מספרי, התרכזה יפו בעיקר בשמירה על שערו של עדי בויטר וביציאה למתפרצות. בדקה ה-78 שועט דוד קדימה עם הכדור ומעבירו ימינה לבן אבו שמוצא את סוהייב ברחבה, זה מהתל בשומרו ובסיבוב שולח כדור חד שחולף רק ליד העמוד.

בדקה ה- 86יוצאת יפו לעוד מתפרצת מהירה. עידן דוד שקיבל את הכדור על קו חצי המגרש בצד שמאל, שולח נפלא את מאור מרציאנו שנכנס לרחבה ומוצא את נתנאל בן אבו חופשי ברחבה, אך החלוץ הצעיר שנקלע לתקופה לא טובה, שולח את הכדור מעל השער, איזו החמצה גדולה.

בדקה ה-89 שוב עידן דוד במרכז העניינים. הקשר המצוין שוב עושה צחוק מהגנת אילת ובמהלך גדול מכניס כדור מדויק לבן אבו שעושה תנועה גדולה וגם בועט טוב, אך רואה את הכדור פוגע בעמוד ומטייל לו על קו השער לפני שהורחק על ידי שחקן אילתי, איזה חוסר מזל לבן אבו.

הקהל היפואי שלא נשאר אדיש ועודד בקולי קולות את החלוץ בתקווה כי השחקן ייצא מהתקופה הלא טובה ויחזור לחורר רשתות בהמשך. בסיום 3-0 גדול למכבי קביליו יפו.

מכבי קביליו יפו מציגה סוף סוף את הכדורגל אותו כולנו רצינו לראות. כדורגל שמח, התקפי ובעל חזון. נניח בצד לרגע את הלחימה והמחויבות שהיו שם לאורך כל הדרך. שחקניהם של פביאן וראובן רוקדים על הדשא ומוכיחים גם לעצמם עד כמה משחק הכדורגל הוא פשוט וקל. השחקנים משחקים האחד בשביל השני ואינם מסתירים לרגע את הרצון העז לשמח את הקהל היפואי.

מכבי קביליו יפו מחזירה לעצמה את כוח ההרתעה שאבד לה בחודש האחרון. חזקה מתמיד מסתכלת יפו לתוך עיניה של יריבותיה לצמרת ומודיעה חד-משמעית: חזרתי ובגדול.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אין על מכבי יפו!!
שרוף על מכבי יפו , (19/12/2010)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |