‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  נפרדים מהגביע
נפרדים מהגביע
בתום משחק מול מכבי טמרה, נפרדת מכבי יפו מגביע המדינה. ערן כהן אמין מקווה שהיא תתאושש לקראת משחק הליגה מול נתיבות בשישי הקרוב
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שלישי ‏04 ‏ינואר ‏2011. צילומים: אתר גולד
אגסי. מחייך בתחילת המשחק
אגסי. מחייך בתחילת המשחק
שתף |
 
מכבי קביליו יפו נפרדת היום ממפעל גביע המדינה לאחר הפסד חוץ 2-0 לבני טמרה מליגה א' צפון. זהו הפסדה הרביעי של יפו במסגרת רשמית לאחר שבעבר הפסידה פעמיים במסגרת גביע המדינה ופעם אחת בלבד במסגרת הליגה. 

מכבי קביליו יפו צריכה היום להיות מאוכזבת בעיקר מעצמה. משחק חלש של חוליית ההגנה הוביל לספיגת שני שערים עוד במחצית הראשונה, מה שהקשה על הקבוצה לצאת עם משהו מהמגרש בטמרה.

ניצחון ענק לטמרה
ניצחון ענק לטמרה
שוער המקומיים היה פשוט נהדר בין הקורות והוא אחד האחראים העיקריים לניצחונה של קבוצתו. עופר ראובן במשחקו הראשון כמאמן ראשי בקבוצה פתח בהרכב שונה מזה שעלה בשבועות האחרונים. בחוליית ההגנה בוצע שינוי אחד כשמאור מרציאנו צוות בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של בני שרקט. בחוליית הקישור בחר ראובן לפתוח עם שלושה שחקנים בלבד ואילו לחוליית ההתקפה חזר דודי ביטון ששיתף פעולה יחד עם נתנאל בן אבו ומוחמד חטארי.

המקומיים שיחקו בהתלהבות לאורך כל המשחק כשהם מקפידים על משחק נוקשה ואגרסיבי. שופט המשחק אפשר למקומיים לשחק בצורה חריפה בכך שמיעט לשלוף כרטיסים. לאורך רוב שלבי המשחק הייתה זו יפו שהחזיקה יותר בכדור, אך לא השכילה לתרגם זאת למצבים. שחקני יפו הניעו כדור בסבלנות וניסו לפרוץ את הגנת המקומיים, בעיקר דרך האגפים ודרך שליחת כדורי גובה למוחמד חטארי החסון.

דודי ביטון ונתנאל בן אבו שפתחו כשחקני כנף בהתקפה, ירדו לא פעם לחלק מגרשה של יפו כדי לעזור בעצירת היריב. טמרה ,קבוצת תחתית בליגה א' צפון, הגיעה למשחק כשהיא בעיצומה של תקופה טובה, לאחר שניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים. 

בעקבות המצב הקשה, התחזקה הקבוצה במספר שחקני רכש שהצליחו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. התקפת טמרה המהירה בראשותם של בר קרסנר ווג'די אבו יונס לא התקשתה להתל בהגנת יפו. שני החלוצים יצרו לעצמם מצבי הבקעה והיו הכוח העיקרי בקבוצה יחד עם השוער עומרי עיב והקשר פואד חירא'לדין במשך 90 הדקות.

טמרה שהתבססה בעיקר על יציאות להתקפות מהירות, הוכיחה גם שהיא יודעת לשחק מסודר והציגה לפרקים התקפות יפות וארוכות שנגמרו בבעיטות מסוכנות. אין ספק כי היא שווה יותר ממקום 11 בליגה א' צפון ואין ספק שהיא טובה מהרבה קבוצות במחוז דרום.

כ-100  יפואים אמיצים הקדישו יום שלם לקבוצתם האהובה כשנסעו כל הדרך צפונה לטמרה הקרירה, כדי לעודד את שחקניהם במשחק הגביע המעניין.

הגנת הקבוצה שנקלעה ליום חלש, חייבת להסיק את המסקנות מהר ולהציג את היכולת שהציגה עד כה ברוב משחקיה של הקבוצה. כבר ביום שישי מצפה לקבוצה משחק קשה מאוד נגד עירוני נתיבות הצמודה ליפו בטבלה עם אותו מספר נקודות. הפסד שם יקבל משמעות אחרת לגמרי מההפסד היום
בדקות הפתיחה ראינו את הכדור בעיקר ברגליהם של שחקני יפו שהניעו את הכדור בסבלנות בעיקר דרך אגף שמאל, שם היו מאור מרציאנו ודודי ביטון. כבר בדקה ה-2 משתלט חטארי על כדור גובה בחלק מגרשה של טמרה ומעביר מסירה טובה לעידן דוד, שפורץ לרחבה ומנסה לבעוט אך הכדור מורחק.

הבעיטה הראשונה במשחק הייתה שייכת למקומיים, לאחר שבדקה ה-7 בסיומה של התקפה, בועט אחד משחקני טמרה כדור חזק מ-20 מטרים ומאלץ את שוערה של יפו עדי בויטר למתוח את איבריו כדי להדוף את הכדור לקרן.

בדקה ה-11 מרים מאור מרציאנו כדור טוב מאגף שמאל היישר לראשו של בן אבו שמתרומם גבוה ונוגח, אך שוערה של טמרה היה במקום. בדקה ה-20 בניגוד למהלך המשחק, עולה טמרה ליתרון ראשון. כדור ארוך היוצא מרגלו של שוער טמרה מגיע לבר קרסנר שממשיך בנגיעה לאגף שמאל לעברו של אבו יונס. החלוץ המוכשר פותח את רגליו ומאפשר לכדור להגיע לחיראלדין, שמגיע במהירות מאחור ומנסה לבעוט לשער, אך מוצא את אבו יונס שלא מתקשה מלב הרחבה לשים את רגלו ולעלות את קבוצתו ל-1-0.  

שתי דקות חולפות ויפו זוכה בבעיטה חופשית מעמדה קורצת: מרחק 16 מטרים משערה של טמרה. עידן דוד שלוקח את הבעיטה, בועט כדור טוב שעושה דרכו לרשת, אך שוערה של טמרה עומרי עיב מתעופף נהדר ומציל שער בטוח. בדקה ה-25 מגיע הכדור ימינה לנתנאל בן אבו, שבפעולה טובה נכנס בין שני שחקני טמרה ומעביר כדור חד לרחבה לעברו של חטארי, אך שוערה של טמרה יוצא נהדר וקולט את הכדור.

בדקה ה-30 מגיעה יפו למצבה הטוב עד לדקה זו. יניב סבג שהתנהל עם הכדור מרחק 25 מטרים משערה של טמרה, מוסר לדודי ביטון שמשמאל הרחבה עובר את שומרו ושולח כדור חזק שמחמיץ רק במעט את מסגרת השער. בדקה ה-35 שוב לאחר דקות טובות, סופגת יפו את השני. התקפת מסירות של טמרה מסתיימת במסירה קשתית לעברו של פואד חירא'לדין שמשמאל הרחבה מהתל בקלות בגיא שוסט ומול בויטר שולח את הכדור לרשת 2-0 :לטמרה.

בדקה ה-37 טעות נוספת בהגנת יפו כמעט מובילה לספיגת שער נוסף. כדור ארוך היוצא מהגנת טמרה מהתל בכפיר אגסי שמאפשר לקרסנר המהיר להשתלט על הכדור ולהגיע לאחד על אחד עם בויטר, אך השוער היפואי מגיב נהדר ומציל שער בטוח. בדקה ה-44 מקבל מוחמד חטארי את הכדור במרכז המגרש, פורץ קדימה עם המון כוח ומ-20 מטרים שולח כדור שטוח וחזק שנהדף לקרן על ידי השוער.
2-0  למכבי טמרה במחצית.

ההגנה של טמרה
ההגנה של טמרה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה.
בדקה ה-47 מנסה את כוחו ווג'די אבו יונס בבעיטה ממרחק ופוגש בקורת שערו של בויטר. בדקה ה- 55, שוב לאחר יציאה נכונה להתקפה מתפרצת, מסדר לעצמו חלוץ טמרה, בר קרסנר, מצב בעיטה ושולח כדור אדיר שעולה רק מעט מעל מסגרת השער. מדקה זו השיגה יפו שליטה במשחק והחזיקה בכדור דקות רבות, אך טמרה המהירה ידעה לצאת בזמן להתקפות מתפרצות ולמצוא את יפו לא מוכנה מאחור.

בדקה ה-62 לאחר התקפה יפואית רגועה ומסודרת, מעביר שוסט כדור טוב לחן מלכה שהיה חופשי בשמאל הרחבה ושלח כדור חד ושטוח, אך שוער טמרה שתפס יום גדול הדף את הכדור. בדקה ה- 65 מעביר אורן יחזקאל מסירה טובה למוחמד חטארי שעובר את שומרו ברחבה ושולח כדור חכם שעושה דרכו לרשת, אך שוערה של טמרה בהצלה המרהיבה של המשחק מתעופף והודף לקרן. את הקרן הרים חן מלכה היישר לראשו של חטארי שנגח חזק מקרוב, אך שוב מצא את שוערה של טמרה מוכן. 

בדקה ה-72 מרים יניב סבג את הכדור ומוצא את חטארי שעולה ונוגח למסגרת, אך אינו מצליח להכניע את שוערה של טמרה. עד הסיום לחצה יפו בניסיון למצוא את השער שיחזיר אותה למשחק, אך יכולת טובה של שוער טמרה מנעה זאת ממנה. מנגד הייתה זאת טמרה שבמספר התקפות מהירות לא הייתה רחוקה לשים את השלישי.

בסיום מפסידה מכבי קביליו יפו2-0 , לראשונה מאז ההפסד בעונה שעברה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה להפועל תל אביב בתאריך 23.3.2010.

מכבי קביליו יפו מודחת ממפעל גביע המדינה וכעת תתרכז אך ורק בליגה. שחקניו של ראובן חייבים יהיו להתאושש מההפסד ולקחת את הדברים הטובים מהמשחק לקראת המשך הדרך.
הגנת הקבוצה שנקלעה ליום חלש, חייבת להסיק את המסקנות מהר ולהציג את היכולת שהציגה עד כה ברוב משחקיה של הקבוצה. כבר ביום שישי מצפה לקבוצה משחק קשה מאוד נגד עירוני נתיבות הצמודה ליפו בטבלה עם אותו מספר נקודות. הפסד שם יקבל משמעות אחרת לגמרי מההפסד היום.


תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  היידה בו אין על מכבי יפו! (לת)
מורעל מכבי , (06/01/2011)
 2.  יום עצוב. איפה הניצחונות הגדולים?  (לת)
שמעון דוד אוהד גדול, (06/01/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |