‏שבת ‏27 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הם שלנו, הם כל החיים
הם שלנו, הם כל החיים
לאחר ההפסד בטדי, היה ברור לכולם כי ניצחון בשקמה חשוב מאוד למועדון, לא רק משום הנקודות היקרות אלא גם ובעיקר מוראלית. הפעם הציגו שחקני יפו משחק שבעיקר מראה על לחימה, אכפתיות ונחישות
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏12 ‏פברואר ‏2011.
מנסים לעצור את פריג'
מנסים לעצור את פריג'
שתף |
 
בסיום משחק הליגה בטדי בשבוע שעבר שאבו אוהדיה של מכבי קביליו יפו תקווה, בעיקר ממשחק הלחימה והמחויבות שהציגו הבחורים על כר הדשא בירושלים. ההפסד, שלמעשה סתם את הגולל על סיכוייה של יפו, שהיו נמוכים גם לפני המשחק, לתפוס את המקום הראשון, הותיר את המועדון במאבק לא פשוט על תפיסת מקום נוח בפלייאוף העליון.

במשחק החוץ במגרש השקמה הגיעו היפואים עם אותה מחויבות ולחימה ונתנו את הלב בשביל המועדון, גם אם היכולת ורמת הכדורגל שסיפקו לא היו גבוהות. בסיום זה הספיק ליפו לחגוג ניצחון חשוב במגרש לא פשוט ולתפוס את המקום הרביעי בטבלת הליגה. 

כל הכבוד מגיע לקהל הכחול שהגיע בכמות מכובדת לירושלים ולא הדיר את רגליו, כ-300 מהם הגיעו למגרש השקמה ונתנו לבחורים תחושה של משחק ביתי.

המגרש צר המידות ומצבו הגרוע של המשטח הקשו על שתי הקבוצות בפיתוח משחק כדורגל ראוי לשמו והקבוצות נאלצו לשחק בעיקר על כדורים ארוכים מההגנה לחלק הקדמי.

מאמן הקבוצה, עופר ראובן, פתח במערך התקפי של 4-2-2-2 והעדיף להשאיר את חן מלכה המוכשר בספסל. בחוליית ההגנה חסרה יפו את יניב עמיאל עקב צבירת כרטיסים צהובים ואת המגן גיא שוסט שהורחק בשבוע שעבר. יניב סבג שהחליף את עמיאל, היה מצוין יחד עם כפיר אגסי שהציג משחק טוב. סבי חיים שהחליף את שוסט היה נהדר במשחק ההגנה ושיחק משחק נקי מטעויות. 

בקישור האחורי פתחו סולי צמח וליעד ברקוביץ המצוין. הקשר הצעיר שתפס מקום של קבע בהרכב של ראובן, מציג יכולת גבוהה זה מספר משחקים וגם במשחק הזה היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה. בכנפי הקישור שיחקו סוהיב פריג' ועידן דוד ובהתקפה מוחמד חטארי ודודי ביטון.

ההתקפה הראשונה במשחק הייתה שייכת לאורחים מיפו, לאחר שבדקה ה-3 מקבל מוחמד חטארי את הכדור ברחבה כשהוא בגבו לשער, אך מעמדה נוחה לא הצליח לבעוט וטען כי נתפס בחולצתו.
על הדשא התפתח משחק שקול מאוד עם יתרון קל ליפו שלא הצליחה ליצור מצבי הבקעה, בעיקר בגלל חוסר ריכוז של פריג' ודוד שהרבו לאבד כדורים בחלק הקדמי.

המצב המסוכן הבא הגיע רק בדקה ה-18, לאחר שחלוץ השקמה ניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים, אך שוערה של יפו עדי בויטר היה מוכן כדי לקלוט את הכדור.

בדקה ה-26 מעביר דודי ביטון כדור נהדר ימינה לעברו של עידן דוד שחוזר לרחבה, אך בועט את הכדור גבוה גבוה מעל למשקוף השער. בדקות אלה השיגה יפו שליטה על מהלך המשחק ותקפה עם שחקנים רבים.
בדקה ה-90 פורץ ברקוביץ לרחבת השקמה וספק מוכשל, שופט המשחק שהיה קרוב לאירוע, פוסק על התחזות ומוציא לליעד את הכרטיס הצהוב. עד הסיום שמרה יפו על היתרון היקר וחזרה סוף סוף למסלול הניצחונות

בדקה ה-30 מרים עידן דוד כדור טוב מאגף ימין ומוצא את חטארי שכמעט כובש עם הראש, אך רואה את הקוון מרים את הדגל בטענת נבדל. בדקה ה-32 מגיע סוהייב למצב מצוין ברחבת השקמה, אך בועט את הכדור היישר לידיו של השוער.
0-0  בסיום המחצית הראשונה.

אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. השקמה רמת חן פתחה את המחצית בצורה טובה יותר ושלטה בדקות הראשונות. בדקה ה-47 מגיעה השקמה למצב כיבוש מצוין, לאחר שהרמה ממרכז המגרש מוצאת שחקן צהוב לבדו מול בויטר, אך האחרון באינסטינקט נהדר מציל את יפו מספיגה ודאית.

בדקה ה-62 נכנס למשחק חן מלכה במקומו של עידן דוד ויחד עם כניסתו של שימי ביטון במקומו של סוהייב פריג' בדקה ה-74 נהנתה יפו מרעננות ומרץ בחלק הקדמי. בדקות האלה השיגה יפו יתרון במשחק ונהנתה ממשחק חכם ויעיל של ליעד ברקוביץ ומוחמד חטארי. הראשון היה זה שניהל את משחקה של יפו והציג משחק לחימה ואילו השני שיחק נהדר בגבו לשער וסיפק כדורים טובים לחבריו. בדקה ה-63 מרים מרציאנו כדור טוב מאגף שמאל היישר לראשו של חטארי שמוריד נפלא לדודי ביטון שנותר חופשי ברחבה, אך זה בעט בצורה חסרת אחריות ולא מצא את המסגרת.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ

צילום וידאו: Jimflonf

בדקה ה-86 התחילה יפו בעוד אחת מההתקפות שאפיינו את 25 הדקות הקודמות אלא שהפעם הסתיימה ההתקפה בהכשלה ממש על סף הרחבה. את הכדור החופשי לוקח חן מלכה המוכשר שמסובב בגאונות מעל החומה ומוצא את הרשת, 1-0 חשוב מאוד למכבי קביליו יפו ושער ראשון העונה שנכבש בבעיטה חופשית ישירה. 

בדקה ה-90 פורץ ברקוביץ לרחבת השקמה וספק מוכשל, שופט המשחק שהיה קרוב לאירוע, פוסק על התחזות ומוציא לליעד את הכרטיס הצהוב. עד הסיום שמרה יפו על היתרון היקר וחזרה סוף סוף למסלול הניצחונות.

ניצחון חוץ חשוב למכבי קביליו יפו שמקווה לחבר מספר תוצאות טובות ולתקוע יתד בצמרת הגבוהה.

לאחר ההפסד בטדי, היה ברור לכולם כי ניצחון בשקמה חשוב מאוד למועדון, לא רק משום הנקודות היקרות אלא גם ובעיקר מוראלית. הפעם הציגו שחקני יפו משחק שבעיקר מראה על לחימה, אכפתיות ונחישות. את התסכול הרב שהתפרץ, ראינו כולם לאחר כיבוש השער, שחקני יפו רצו באמוק לקהל ופרקו את התסכול שנצבר אצלם בשבועות האחרונים. 
אורן רותם. עשה עבודה טובה
אורן רותם. עשה עבודה טובה

הם שלנו, הם כל החיים. בשבוע הבא תארח יפו את קריית גת המשתפרת ותקווה ליצור רצף של שני ניצחונות רצופים לפני המשחק המסקרן בעוד שבועיים בשכונת התקווה נגד כפר שלם.
ללא ספק אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה בשבועות האחרונים הוא הקשר הצעיר ליעד ברקוביץ. ביקשנו את תגובתו לאחר הניצחון:

לא פשוט להתרומם לאחר מפח הנפש הגדול בטדי. הצלחתם לנצח ממש בשיניים.
"כן, תשמע היה משחק קשה. ידענו שאנחנו באים למגרש קשה ושאם אנחנו מנצחים אנחנו מחזירים את המומנטום אלינו. המגרש והתנאים הקשו עלינו, אבל אני שמח שבסוף עשינו תוצאה טובה וכל הקבוצה נלחמה".

כבר מספר מחזורים שאתה מגלה יכולת מצוינת והשחקן הבולט בקבוצה, איפה היית עד עכשיו?
"נקלעתי למחלה והורחקתי ממספר משחקים. אני שמח שאני חוזר לעצמי לאט לאט ומקבל את הביטחון מהמאמן ומהשחקנים, יחד עם זאת, לא צריך להתלהב יותר מדי, צריך לעבוד קשה ולזכור שכל משחק הוא בפני עצמו".

אתה מאמין שהניצחון הזה יעזור למועדון לחבר מספר תוצאות טובות שיבססו את הקבוצה בצמרת הגבוהה?
"אני מקווה ומאמין שכן. אנחנו חושבים כל משחק רק על המשחק עצמו ולא מסתכלים יותר מדי קדימה. אני מאוד מקווה שנחזיר לעצמנו את המומנטום ואת האמונה שאנחנו קבוצה שיכולה לרוץ קדימה".

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו   יפו TV  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |