‏יום חמישי ‏25 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  עדיין מנחוס
עדיין מנחוס
מכבי קביליו יפו מאבדת שתי נקודות יקרות בביתה ואינה מנצלת את תוצאות יריבותיה כדי לזנק למקום השלישי ולהתבסס סופית בפלייאוף העליון
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏05 ‏מרץ ‏2011.
שתף |
 
גילי חג'ג' וגיא שוסט
גילי חג'ג' וגיא שוסט
המנחוס בחולון אינו נשבר. מכבי קביליו יפו מגיעה לבאר, אך שוב לא מצליחה לשתות ממנה. דווקא במחזור בו כל קבוצות הצמרת איבדו נקודות, מסיימת יפו בתיקו ביתי נוסף והפעם נגד מכבי כפר יונה. אולי זה לא מקרי שבמגרשה "הביתי" בחולון מציגה יפו יכולת גרועה וכר הדשא אינו מיטיב עם השחקנים, אך אין זה תירוץ לעובדה כי הקבוצה הפסידה 14 נקודות בבית נגד יריבות נחותות ממנה. 

התוצאה אמנם שמרה על פער 4 הנקודות מכפר יונה ועזרה ליפו לצמצם פערים מאילת (נקודה) שבמקום השלישי וממלאכי (5 נקודות) שבמקום השני, אך שוב כמו בהרבה משחקים העונה הציגה היום יפו משחק כדורגל חלש וחסר מעוף. השוער האורח כמעט שלא נדרש למתוח את איבריו וההתקפה היפואית התקשתה לסכן את השער.

משה אוננה ועוזריו בחרו לפתוח בהרכב התקפי כדי להשיג את ההכרעה כבר במחצית הראשונה. את מקומם של אגסי (צהובים) ומרציאנו (מורחק) בהגנה תפסו יניב סבג ובני שרקט שהציגו משחק טוב. בקישור בחר אוננה לפתוח עם ליעד ברקוביץ כשחקן ההגנתי היחיד כשחן מלכה ויאיר כהן צדק משחקים כ-50/50. לפניהם צוות סוהיב בתפקיד אשר אינו מוכר לו ובחוד ההתקפה היו אלה שימי ביטון הצעיר שקיבל את ההזדמנות ועידן דוד.
אוהדי יפו לא מפסיקים לעודד
אוהדי יפו לא מפסיקים לעודד

פרג' המהיר שהיה המצטיין בקבוצה בשבועות האחרונים לא בא לידי ביטוי במחצית הראשונה וגם לאחר שעבר לתפקידו המקורי בכנף, נתקל במגן לא פחות מהיר ממנו שעשה לו חיים קשים ולא אפשר לו לבצע את פריצותיו המוכרות. 

חן מלכה ויאיר כהן צדק שנכנסו כמחליפים בשבוע שעבר והיו האחראים על הקאמבק בשכונה ופתחו הפעם בהרכב, לא הצליחו לייצר מצבים לשחקני ההתקפה.
במחצית השנייה התעייפו השניים ואז קביליו יפו הפסיקה לשחק לגמרי ונלחמה קשה כדי להרוויח את הנקודה היקרה כשנכנסו לשדה חטארי וביטון, צמד החלוצים הקבוע של הקבוצה, לא היה מי שיספק להם כדורים ויניע את החלק הקדמי וכך לכניסתם לא הייתה כל חשיבות. לא ברורה ההחלטה להשאיר את חטארי הפורה על הספסל.

כפר יונה הציגה לפרקים כדורגל טוב ומסודר שעזר לה להביך את הגנת יפו לא פעם, אך משחק טוב של ההגנה שמר על רשתו של בויטר נקייה.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


כ-1000 אוהדים הגיעו למגרש העירוני בחולון ושוב לא ראו את קבוצתם מצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים. הפתיחה הייתה שייכת ליפו שפתחה בהתלהבות וסיכנה ראשונה את השער. בדקה ה-7 לאחר חילופי מסירות יפים בהתקפה מעביר דוד את הכדור למלכה שמ-20 מטרים מניף את רגלו, אך לא מוצא את המסגרת. 

בדקה ה-9 שוב מלכה במרכז העניינים, הפעם חולף הקשר המחונן על פני שומרו באגף ימין ומוציא כדור רוחב מדויק לשימי ביטון שממצב נח ברחבה מחמיץ ברשלנות. יפו שלטה בדקות אלה במגרש ובדקה ה-10 מניף יאיר כהן צדק את רגלו מ- 25 מטרים, אך הכדור עושה דרכו החוצה. 

כפר יונה הציגה לפרקים כדורגל טוב ומסודר שעזר לה להביך את הגנת יפו לא פעם, אך משחק טוב של ההגנה שמר על רשתו של בויטר נקייה
בדקה ה-14 שוב כהן צדק מנסה את כוחו בבעיטה ממרחק והפעם הכדור עושה דרכו למסגרת, אך שוער כפר יונה מצליח להדוף, סוהיב שהגיע ראשון לכדור החוזר בועט חזק ממצב נח, אך שחקן כפר יונה יורד לגליץ' בזמן והכדור יוצא לקרן. לאחר דקות מצוינות של יפו התעוררה כפר יונה והחלה להשתלט על המשחק. 

בדקה ה-21 בעיטה ראשונה למארחים כשהחלוץ גילי חג'ג' שולח בעיטה חזקה מ-18 מטרים שחולפת בסמוך לקורה. בדקה ה-24 בסיומה של התקפה יפה, מרים שחקן הכפר מאגף ימין ומוצא את ראשו של גיא אהרוני שממטר נוגח החוצה. כפר יונה המשיכה בלחץ ובדקה ה-26, בסיומה של ערבוביה ברחבת יפו, מורחק הכדור ממש ברגע האחרון על ידי הגנת יפו. 

בדקה ה-36 מעביר כהן צדק מסירה טובה לסוהיב שעובר את שומרו, אך מסף הרחבה שולח הקשר את הכדור גבוה מעל השער. בדקה ה-40 מנהלת יפו התקפה יפה שחייבת הייתה להסתיים ברשת. פרג' במסירה חכמה מוצא את דוד בימין הרחבה וזה בנגיעה מוסר לביטון הצעיר שממצב נוח חייב היה להניף את רגלו ולהשכין את הכדור ברשת, אך התמהמה ואיבד.

לאורך כל המחצית ובכלל לאורך כל המשחק הפגינו שחקני יפו משחק לחימה ונתנו את כל כולם על הדשא. שחקני כפר יונה חיממו פעמים רבות את הרוחות כשהתגרו בשחקני יפו ונכנסו לעימותים מיותרים. 0-0 במחצית. שחקני יפו יורדים לחדר ההלבשה בליווי מחיאות כפיים מהקהל.

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס לכר הדשא החלוץ מוחמד חטארי שהחליף את שימי ביטון.
בדקה ה-58 הוכנס למערכה גם החלוץ דודי ביטון במקומו של עידן דוד. גם כניסתם של צמד החלוצים לא שיפרה את מאזן הכיבושים במשחק שנותר על 0. המחצית השנייה הייתה נטולת מצבים עבור יפו שהתעוררה רק בסמוך לסיום, אך היה זה מאוחר מדי ומעט מדי. 

למן פתיחת המחצית הייתה זו כפר יונה שסיכנה את שערה של יפו ושלטה במגרש. בדקה ה-46 בועט שחקן כפר יונה בעיטה שטוחה מ-16  מטרים לעבר שערו של בויטר, אך השוער יורד טוב וקולט את הכדור. בדקה ה-57 זוכה כפר יונה בקרן אותה נוגח אחד משחקניה היישר לרשת, אך חן מלכה שעמד על קו השער והרחיק בראשו, מזל גדול ליפו. 

בדקה ה-61 נכנס למגרש סולי צמח במקומו של יאיר כהן צדק והצליח לאזן את יחסי הכוחות במגרש. צמח ייצב את משחק ההגנה וגם תרם להנעת הכדור במשחק ההתקפה. בדקה ה-73 בועט גיא אהרוני האורח כדור לא חזק מ-16 מטרים, אך כמעט מוצא את הרשת לאחר השמטה של בויטר. 
אוננה. הרבה חומר למחשבה
אוננה. הרבה חומר למחשבה

בדקה ה-77 מעביר חן מלכה מסירה גדולה שמאלה לעומק הרחבה לעברו של בני שרקט שמגיע במהירות ומניף את רגלו, אך הכדור חולף בסמוך לעמוד. בדקה ה-82 עבירה ברורה על ליעד ברקוביץ במרכז המגרש לא זוכה להתייחסות השופט וכפר יונה יוצאת למתפרצת קטלנית שרק בנס אינה מסתיימת בכדור רשת, לאחר לקיחת החלטות גרועה של צמד שחקני ההתקפה. 

בדקה ה-83 נשלח דודי ביטון נהדר לרחבה וחייב לבעוט, אך מתמהמה ונתיב הבעיטה נחסם, דווקא אז כשחייב היה ביטון למסור את הכדור, בחר החלוץ לבעוט ופספס הזדמנות נדירה להעניק ליפו את שער הניצחון. עד הסיום לחצה יפו, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. 0-0 מאכזב מאוד מבחינת מכבי קביליו יפו ששוב מאבדת נקודות יקרות דווקא בביתה.

מכבי קביליו יפו מאבדת שתי נקודות יקרות בביתה ואינה מנצלת את תוצאות יריבותיה כדי לזנק למקום השלישי ולהתבסס סופית בפלייאוף העליון. היכולת שהציגו היום שחקניו של משה אוננה לא תספיק להמשך והבחורים חייבים להשתפר, כדי להשיג נקודות במשחקים הקרובים נגד קבוצות התחתית מחולון ערד ועמישב, שחייבות את הנקודות כמו אוויר לנשימה.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו     

תגובות  לכתבה זו 4 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  מה יהיה עם הקבוצה הזאת??
יורם, יפו , (06/03/2011)
 2.  ליורם
אוהד מושבע מיפו , (06/03/2011)
 3.  אוננה רק נכנס עכשיו
מכבי יפו לנצח , (06/03/2011)
 4.  מכפר יונה ליונה הנביא
יונה, יפו, (06/03/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |