‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  כלו כל הקיצין
כלו כל הקיצין
הפסדה של מכבי קביליו יפו במשחק החוץ בערד הוא לא יותר מאשר עוד הוכחה כואבת לכך שהמועדון צועד בדרך ללא מוצא ולעבר הלא נודע
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏13 ‏מרץ ‏2011. צילומים: דאבל פס-רונן סגל
הניסיונות להשוות עלו בתוהו
הניסיונות להשוות עלו בתוהו
שתף |
 
"לִחְיוֹת כָּךְ אִי-אֶפְשָׁר, כָּלוּ כָּל הַקִּצִּין". משפט איתו לבטח יזדהה כל אחד מעשרות האוהדים המאוכזבים שעשו את כל הדרך לערד הרחוקה וחזרו לביתם עם תחושה מרה, מרה מאוד.
הפסדה של מכבי קביליו יפו במשחק החוץ בערד הוא לא יותר מאשר עוד הוכחה כואבת לכך שהמועדון צועד בדרך ללא מוצא ולעבר הלא נודע.

אופטימיים. אוהדי יפו לפני השער
אופטימיים. אוהדי יפו לפני השער
זה לא ההפסד ולא איבוד שלוש הנקודות היקרות הגורמים לתחושת האבדון. קבוצת מכבי קביליו יפו נראית כקבוצה המורכבת מאסופה של שחקנים מבולבלים ללא כיוון. עדר ללא רועה. כל שינוי שנעשה במועדון, החל מהחלפתו של עופר פביאן בראובן ואחר כך החלפתו של ראובן במשה אוננה, הובילו רק להיחלשותה של הקבוצה ולא תרמו במאום ליצירת השינוי המתבקש, ההפך במקרה זה הוא הנכון.

קבלת ההחלטות התמוהה שהותירה את הקבוצה ללא חלוצים מתבטאת היטב בחוסר היכולת של הקבוצה לכבוש שערים. על הדשא נראית חבורת השחקנים בכחול מבולבלת ולא מאומנת. כמעט כל בעיטת קרן וכדור חופשי נבעטת על ידי שחקן אחר וכל כדורי החוץ לטובת הקבוצה מתבזבזים ומובילים לאיבודי כדור. 
מכבי קביליו יפו מפסידה בפעם השלישית העונה במסגרת הליגה. ההפסד מרחיק את הקבוצה מרחק 4 נקודות מבני אילת שניצחה והתבססה במקום השלישי. הפסדה של עירוני נתיבות בקרב הצמרת נגד קריית מלאכי מסייע ליפו לשמור על המקום הרביעי

השינויים בהרכבים ממשחק למשחק נראים תנודתיים מדי ושחקנים שקיבלו את הקרדיט במשחקו הראשון של אוננה בשכונת התקווה, מוצאים עצמם רק שבועיים אחרי מחוץ לסגל. אולי כואבת יותר מכל היא העובדה ששחקני הקבוצה נראים כבויים וללא אמונה כי הם מסוגלים להוציא את הקבוצה מהבוץ.

מכבי קביליו יפו מהמקום הרביעי בליגה פתחה את המשחק עם קישור דפנסיבי מדי כשרק חן מלכה מסוגל להפעיל את שחקני ההתקפה פרג' וחטארי. במרכז ההגנה מצאנו לראשונה העונה את הבלם הצעיר מוראל ממון כשכפיר אגסי נותר במפתיע מחוץ לסגל.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


כ-200 אוהדים ליוו את הקבוצה לערד הרחוקה והוכיחו שוב את אהבתם האינסופית למועדון.
פתיחת המשחק, בדומה למשחק הליגה בשבוע שעבר, הייתה רווית אופטימיות. יפו פתחה טוב, נראתה ממוקדת וזהירה, אך שוב אפשרה למארחים לכבוש ראשונים ומאז הכול היסטוריה. 

בדקה ה-7 זוכה יפו בבעיטה חופשית מעמדה קורצת לאחר התקפה יפה שמסתיימת בהכשלה. חן מלכה לוקח את הבעיטה, אך אינו מצליח לעקוף את החומה. בדקה ה-10 מגיע הכדור לשחקן ערד לאחר ערבוביה ברחבה וזה מניף את רגלו ושולח כדור חזק מטווח קצר למסגרת שערו של בויטר, אך האחרון באינסטינקט מצוין מותח את איבריו ומציל שער בטוח.

בדקה ה-13 לאחר חילופי מסירות טובים בחלק המגרש של ערד, מגיע הכדור לבני שרקט שמעמדה טובה מניף את רגלו ובועט כדור שטוח שעושה דרכו למסגרת, אך פוגע במוחמד חטארי וסוטה הצידה. בדקה ה-19 מעביר שרקט מסירה טובה שמאלה לליעד ברקוביץ שבעזרת כדור גובה חכם מוצא את יניב סבג לבדו מול השוער, אך הקשר מחמיץ ומשאיר את התוצאה על כנה.

בדקה ה-21 מנצל המגן גיא שוסט את מיקומו הגרוע של השוער המקומי ושולח כדור קשתי ממרחק שנהדף ממש בקצוות האצבעות על ידי השוער. סוהיב פרג' שקיבל את הזימון באמצע השבוע לנבחרתו של גיא לוזון עלה מעט פצוע, המשיך ביכולתו הפושרת מהשבוע שעבר ולא הצליח להשפיע כלל על משחק ההתקפה היפואי. 

חן מלכה ממנו ציפו בקבוצה לעשות את ההבדל לא הסתדר עם המשטח הגרוע ולא הצליח לעשות אף מהלך ראוי בחלק הקדמי. בדקה ה-32 זוכה יפו בכדור חופשי מצד שמאל אותו מרים בני שרקט שמוצא את מוחמד חטארי לבדו מול השוער, אך החלוץ משחרר כדור חלש שלא באמת מטריד את השוער המקומי. 

בדקה ה-35 באחת מהתקפותיה הבודדות במחצית שנבעה אף היא מאיבוד כדור יפואי, זוכה ערד בבעיטת עונשין מ-11 מטרים לאחר שאוהד סעדון הצעיר ספק מוכשל ברחבה על ידי קפטן יפו יניב עמיאל. אלירן גבאי שלקח את הבעיטה מצא את הרשת והעלה את ערד 1-0. בדקה ה-45 נוגח חן מלכה החוצה לאחר שמגיע ראשון לכדור קרן מצד שמאל.
1-0  בסיום המחצית הראשונה.
שחקני ערד חוגגים את השוויון
שחקני ערד חוגגים את השוויון

במחצית המשחק בחר אוננה לבצע חילוף כשהכניס למגרש את יאיר כהן צדק במקומו של סוהיב פרג' הפצוע. חן מלכה הוסט קדימה ושימש כחלוץ שני ליד מוחמד חטארי. הוצאתו של סוהיב והסטתו של מלכה לתפקיד החלוץ (פעם ראשונה העונה בתפקיד הזה) שיתקה את הקבוצה שלא הצליחה להגיע גם למעט המצבים אליהם כן הגיעה במחצית הראשונה. מלכה לא נגע בכדור והיה חסר מאוד בהנעת הכדור ובפעולות היחיד ממרכז המגרש. בדקה ה-53 ניצלת יפו בנס מספיגת שער נוסף. 

ערד מנצלת את הדלילות בחלק האחורי ויוצאת למתפרצת מהירה כשאלעזר לביא מהמצטיינים בשורות המקומיים שולח בכדור נפלא את סעדון שרואה את בויטר יוצא עם המון נחישות ומציל שער בטוח.

כשהבינו אוננה ועוזרו כי העסק לא עובד וכי הקבוצה אינה מצליחה להגיע לאזורים המסוכנים, הכניסו בדקה ה-60 את עידן דוד במקומו של גיא שוסט והצליחו לשנות את המגמה. כניסתו של דוד הובילה להסטתו של סולי צמח לעמדת המגן הימני. דוד עזר לכהן צדק בניהול המשחק והצליח להפיח רוח חיים בחלק הקדמי. בדקה ה-62 בסיומה של ההתקפה הראשונה במחצית, מניף יניב סבג את רגלו מ-22 מטרים אך לא מוצא את מסגרת השער. 

בדקה ה-68 עוד חילוף תמוה בשורות יפו. מוחמד חטארי בחוץ שימי ביטון בפנים. לא ברורה ההתעקשות להישאר עם חלוץ טבעי אחד כשהקבוצה בפיגור וכשהשעון מראה על הדקה ה-68. יפו נשארה עם שני קשרים אחוריים (ברקוביץ וסבג) והקלה את החיים על ערד.
מפגן מביך של יפו. אוהד סעדון
מפגן מביך של יפו. אוהד סעדון

בדקה ה-70 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 20 מטרים משערה של ערד. בני שרקט לקח את הבעיטה ושחרר כדור חזק ומסובב שעשה דרכו לרשת, אך השוער המקומי בזינוק מצוין הצליח להדוף את הכדור. רק דקה חולפת ויפו בכדור חופשי מצד ימין אותו מרים עידן דוד היישר לראשו של סבג שנוגח חזק, אך רואה את אחד משחקני ערד מרחיק את הכדור ממש מקו השער. כשהיא מפעילה לחץ רב על שערה של ערד, נשארה יפו פגיעה מאוד מאחור ובדקה ה-85 שוב יכולת גבוהה של בויטר הצילה את הקבוצה מספיגה לאחר שהשוער יצא טוב לעבר סעדון ומנע בגופו את כניסת הכדור לרשת.

בדקה ה-90 זוכה יפו בבעיטה חופשית נוספת מרחק 22 מטרים מהשער. חן מלכה שלקח את הכדור נאלץ לראות שוב את השוער המקומי מתעופף ומציל שער. בתוספת הזמן קיבל מלכה הזדמנות נוספת להשיג את השוויון לאחר שבעט חזק מהרחבה, אך הכדור פגע בשחקן מקומי ויצא לקרן. בסיום מפסידה יפו בתוצאה 1-0 לאחר שכל ניסיונותיה להשוות עלו בתוהו.

מכבי קביליו יפו מפסידה בפעם השלישית העונה במסגרת הליגה. ההפסד מרחיק את הקבוצה מרחק 4 נקודות מבני אילת שניצחה והתבססה במקום השלישי. הפסדה של עירוני נתיבות בקרב הצמרת נגד קריית מלאכי מסייע ליפו לשמור על המקום הרביעי.

בשבוע הבא תפגוש יפו קבוצת תחתית נוספת אשר מעלה זיכרונות לא נעימים מהסיבוב שעבר. צפרירים חולון שמה וביפו מקווים כי הפעם יזכו להניח את היד על שלוש הנקודות.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 5 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  כתבים אוהדי יפו לא מפסיקים להספיד את הקבוצה
רוגל כדורי, יה פו, (13/03/2011)
 2.  לרוגל
ימין סוויסה, יפו , (14/03/2011)
 3.  מכבי יפו לנצח!!
אוהד מושבע מיפו , (14/03/2011)
 4.  רק האוהדים עושים בושות
רוגל כדורי, יפו, (15/03/2011)
 5.  יש סיכוי לעלות - לא לאבד את הראש! (לכל המנג'רים..)
סטאס, טיסטיקה, (15/03/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |