‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  אותה גברת בשינוי אדרת
אותה גברת בשינוי אדרת
מכבי יפו שוב הציגה משחק כדורגל גרוע וסיימה משחק ביתי נוסף בתוצאת תיקו עלובה, שמקבעת אותה סופית כקבוצה בינונית מאוד השווה ביכולתה לרוב קבוצות הליגה
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏20 ‏מרץ ‏2011. צילומים: אתר גולד
מכבי תקפה את חולון בכל רגע
מכבי תקפה את חולון בכל רגע
שתף |
 
קיווינו שאולי לכבוד חג הפורים תתחפש מכבי קביליו יפו לקבוצת כדורגל טובה ,מחויבת ומנצחת ותצליח לגבור במגרשה הביתי על קבוצת התחתית מחולון, אך כפי שהרגילה אותנו קבוצתנו בתקופה האחרונה: תקוות לחוד ומציאות לחוד.

מכבי קביליו יפו שוב הציגה משחק כדורגל גרוע וסיימה משחק ביתי נוסף בתוצאת תיקו עלובה. קבוצתו של משה אוננה, בדומה לרוב המחציות מאז הצטרף המאמן למערכת, נראתה מבולבלת וחסרת שיטה במחצית ראשונה מזעזעת.

עוד שער שהוחמץ
עוד שער שהוחמץ
שלושה קשרים דפנסיביים במשחק בית נגד יריבה נחותה ממך? אף חלוץ טבעי בחוד? ציוות שחקנים בתפקידים אשר אינם מוכרים להם? זה השינוי לו ציפינו כשהתבשרנו על החלפת המאמן? כך תצא מכבי קביליו יפו לדרך חדשה בנקודת זמן כה קריטית של העונה? היכולת הגרועה שהציג חן מלכה במחצית השנייה בערד, כשהוסט לעמדת החלוץ, לא הספיקה למאמן כדי להבין שמקומו של השחקן הוא אך ורק בקישור והיום בחר אוננה לפתוח את המשחק עם מלכה בהתקפה.

מלכה היה חסר מאוד בקישור שלא היה מסוגל לייצר מצב אחד ראוי "לשחקני ההתקפה" סוהיב, דוד ומלכה עצמו שתיפקדו כשלישייה קדמית. מלבד חסרונו בבניית המשחק וביצירת המצבים, חן מלכה אינו שחקן שיודע לשחק בגבו לשער והוא אינו יכול להיות בשום פנים ואופן המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה. כך הוא גם חסר בקישור וגם מזיק בהתקפה. במשך מחצית שלמה בעטה יפו רק פעם אחת למסגרת וגם זה היה בבעיטה חופשית.

במחצית השנייה, כפי שהתרגלנו במשחקים האחרונים, הפכה יפו את מערכה ושיטתה ובן רגע נהייתה קבוצה התקפית ששולחת שחקנים רבים קדימה ויודעת לייצר מצבי הבקעה הנובעים מבניית התקפות מסודרות. מלכה הוסט לימין. פרג' עבר לשמאל, מרציאנו הוסיף מהירות בקישור. כהן צדק, נכנס למרכז המרגש וחטארי שיחק בשפיץ.
שלושה קשרים דפנסיביים במשחק בית נגד יריבה נחותה ממך? אף חלוץ טבעי בחוד? ציוות שחקנים בתפקידים אשר אינם מוכרים להם? זה השינוי לו ציפינו כשהתבשרנו על החלפת המאמן? כך תצא מכבי קביליו יפו לדרך חדשה בנקודת זמן כה קריטית של העונה?

יפו הגיעה לשלושה מצבי כיבוש של מאה אחוז, שכבה על שערה של חולון במשך מחצית שלמה אך שילמה ביוקר על משחקה העלוב במחצית הראשונה ואיבדה שתי נקודות נוספות בבית.

כ-800 אוהדים הגיעו לצפות במשחקה הביתי של מכבי קביליו יפו נגד צפרירים חולון. ההפסד של הקבוצה בערד בשבוע שעבר בצירוף ניצחונה של עירוני כפר יונה במשחק ההשלמה באמצע השבוע הותירו את יפו במצב לא נעים בו כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לדרדר את הקבוצה למקום ממנו לא מעפילים למשחקי הפלייאוף העליון. 

צפרירים חולון אולי מעודדת ואופטימית. לאחר היכולת הטובה שהציגה בסיבוב הקודם נגד יפו, פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה למצב מצוין כבר בפתיחה כשבדקה ה-3 מקבל אור חסון כדור מצוין ברחבת יפו ובועט חזק, אך רואה את עדי בויטר שוערה של יפו, מזנק והודף את הכדור.
בדקה ה-9 זוכה חולון בכדור חופשי מצד שמאל מרחק 22 מטרים אלכסונית לשער. 

הכדור נבעט על ידי רותם כבודי שלא מוצא את מסגרת השער. בדקה ה-14 מצליח שחקן חולון לכבוש בראשו לאחר שהגיע ראשון לכדור חופשי, אך הקוון מניף את הדגל בטענת נבדל והשופט פוסל את השער.

יפו החלה להיכנס בדקות אלה למשחק כשהיא יוצאת קדימה עם יותר שחקנים ומבצעת לחץ בחלק מגרשה של חולון. בדקה ה- 19מוכשל סוהיב בעמדה מצוינת לבועט ברגל ימין מרחק 18 מטרים מהשער. חן מלכה לוקח את הבעיטה ומצליח לעקוף את החומה, אך השוער החולוני מזנק נהדר ומציל את קבוצתו מספיגה.
0-0  במחצית חלשה מאוד של מכבי קביליו יפו.

עם פתיחת המחצית השנייה נכנסו למגרש מוחמד חטארי ויאיר כהן צדק במקומם של עידן דוד ומוראל ממון והפיחו מעט רוח חיים במשחקה של הקבוצה. יניב סבג שפתח בקישור הוסט לעמדת הבלם במקומו של ממון. יאיר כהן צדק נכנס למרכז הקישור וניהל את משחקה של יפו. 

פרג' ומלכה שיחקו כשחקני כנף בשמאל וימין בהתאמה וחטארי כחלוץ בודד בשפיץ. יפו פתחה טוב את המחצית השנייה ושלטה במשחק. בדקה ה-47 שולח כהן צדק כדור ארוך מדויק לעברו של סוהיב שמאגף ימין חולף על פני שומרו ומוציא כדור טוב למלכה שממפתן הרחבה שולח כדור חזק אך לא מדויק. בדקה ה-53 חן מלכה מוסר מצוין לבני שרקט בצד שמאל והמגן מכניס כדור טוב לפרג' שמגיע מול השוער וחייב לכבוש אך מצליח להשיג רק כדור קרן. 
אוננה על הספסל
אוננה על הספסל

בדקה ה-55 בסיום התקפה יפואית, מניף כהן צדק את רגלו ומשחרר בעיטה מ-25 מטרים אך לא מוצא את מסגרת השער. בדקה ה-62 כדור ארוך היוצא מרגלו של בויטר גורם לאי הבנה בהגנת חולון ומוביל את הכדור היישר לרגליו של יאיר כהן צדק שמוצא עצמו לבדו מול שוער חולון, אך הקשר מנסה להקשית מעליו ומפספס הזדמנות נדירה להעלות את יפו ליתרון.

בדקה ה-73 נכנס למגרש מאור מרציאנו במקומו של ליעד ברקוביץ המאכזב. מרציאנו הוסיף המון מהירות לקישור והיווה אופציה התקפית נוספת. בדקה ה-75 מעביר סוהיב מסירה טובה לחן מלכה בצד ימין והקשר מרים מדויק היישר למאור מרציאנו שמוצא עצמו לבדו מול שוער חולון ונוגח חזק, אך שוער חולון באינסטינקט גדול מציל שער של 100 אחוז. 

בדקה ה-80 יוצאת יפו להתקפה מהירה כשבני שרקט מעביר מסירה גדולה לסוהיב שדוהר באגף שמאל, חודר לרחבה ומוציא מסירה לחטארי, אך הכדור פוגע בידו של שחקן חולון ואינו מגיע לחלוץ, שופט המשחק שהיה קרוב, בחר להתעלם מנגיעת היד והורה להמשיך.

בדקה ה-82 זוכה חולון בכדור חופשי מצד שמאל. שחקן חולון שמגיע ראשון לכדור נוגח חלש, אך בויטר הודף גרוע ומאפשר לשחקן חולון לדחוק את הכדור לרשת, אלא שאז מניף הקוון את הדגל בטענה לעבירה שנעשתה בעת הנגיחה ושופט המשחק פוסל את השער.

בדקה ה-90 יוצאת יפו להתקפתה האחרונה כשחן מלכה מצליח לחלוף על פני שלושה משחקני חולון, אך במקום למסור לחבריו בוחר לבעוט ואינו מוצא את המסגרת. 0-0 מאכזב מאוד מבחינת מכבי קביליו ששומטת שתי נקודות נוספות בביתה ושוב אינה מצליחה לשים כדור ברשת.

אותה גברת בשינוי אדרת. משחק התיקו היום נגד צפרירים חולון מקבע סופית את מכבי קביליו יפו כקבוצה בינונית מאוד השווה ביכולתה לרוב קבוצות הליגה. על פי מצב העניינים הנוכחי, זה רק עניין של זמן עד שהקבוצה תאבד את סיכוייה להעפיל לפלייאוף וגם אם תצליח לעשות כן, הרי שיהיה זה בזכות חולשתה הגדולה של הליגה. בשבוע הבא תפגוש יפו את עמישב פתח תקווה ממרכז הטבלה ותקווה לתקן במעט את הרושם הגרוע שיצרה לעצמה בחודש האחרון.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 4 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  יום עצוב לכולנו. אוהבים אותך מכבי יפו!! (לת)
אוהד עצוב מיפו, (20/03/2011)
 2.  חחחחח זה כלום
יוסי, יפו, (21/03/2011)
 3.  ליוסי
אוהד עצוב מיפו, (21/03/2011)
 4.  חבר'ה לא ללכלך על אוננה
יורם, יפו , (21/03/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |