‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  העונה השחורה
העונה השחורה
הפסד צורם מאוד למכבי יפו שממשיכה להציג יכולת גרועה ולאבד גובה בצמרת. מה יהיה בשבוע הבא מול קריית מלאכי שנמצאת במקום השני? עם תצוגה כזאת הסוף ידוע מראש
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2011. צילומים: לירן דורף/גולר
טובים לא מתרגש מפריג'
טובים לא מתרגש מפריג'
שתף |
 
העונה השחורה של מכבי קביליו יפו נמשכת גם היום, כשהקבוצה דווקא באחד ממשחקיה הפחות גרועים בתקופה האחרונה יורדת מנוצחת במפגש החוץ עם עמישב פתח תקווה. קבוצת כדורגל שאינה מצליחה לכבוש ארבעה משחקים רצופים, צריכה לבוא בטענות אך ורק לעצמה.

הקהל של יפו. לא הגיעו הרבה
הקהל של יפו. לא הגיעו הרבה
שחקני קביליו יפו נראים חסרי אמונה ביכולתם ואולי גרוע מכך אדישים למצב הקבוצה ה "לא מזהיר" בלשון המעטה. ביכולת הזאת הם לא יצליחו להביא את המועדון לאף מקום ואת זה לצערנו, הם מוכיחים בעקביות שבוע אחר שבוע.

ההרכב איתו בחר לעלות משה אוננה היום היה אמנם התקפי ומחושב, אם כי לא ברורה כלל הצבתו של יאיר כהן צדק בצד שמאל של הקישור. הקשר הלך לאיבוד, לא תרם מאום למשחק ההתקפה ויתרה מכך, החליש את הקבוצה משמעותית מבחינה הגנתית. גם העדפתו של גיא שוסט על פניו של חיים סבי אינה מובנת, שכן האחרון שיחק בשבוע שעבר 90 דקות והיה בסדר גמור. 

כפיר אגסי שב להרכב על חשבונו של מוראל ממון, סוהיב פרג' שנופה מסגל הנבחרת של גיא לוזון, היה גם הוא בין ה-11 שפתחו את המשחק. סולי צמח הפצוע נותר מחוץ לסגל.

200  האוהדים שהגיעו למגרש בשקמה, הניחו את הכול בצד ובעידוד שלא נשמע הרבה זמן מהיציעים היפואים קיוו לדחוף את קבוצתם לניצחון. הפתיחה הייתה שייכת ללא ספק לקביליו יפו ששלטה ללא עוררין והציגה מהלכי כדורגל טובים. כמה אכזרי הוא משחק הכדורגל, תעיד החמצתו של מוחמד חטארי בדקה ה-3, לאחר שקיבל מסירה טובה מחן מלכה ונותר לבדו מול השוער. לעולם לא נדע איך היה נגמר המשחק אם חטארי היה שם את הכדור ברשת.
יפו פתחה את המחצית השנייה בדיוק כפי שפתחה את המשחק, בהתלהבות רבה ובלחץ גדול על שערה של עמישב, אך מה כל זה שווה אם בסוף הכדור לא נכנס לרשת?

יפו המשיכה להניע כדור בעיקר דרך הצדדים ובדקה ה-5 בסיום התקפה, מגיע הכדור לליעד ברקוביץ שמ-20 מטרים מניף את רגלו, אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-8 יוצאת יפו להתקפה מאגף ימין, הכדור מגיע לסוהיב שמסתובב וממפתן הרחבה שולח בעיטה חזקה, אך הכדור חולף בסמוך לקורה. 

בדקה ה-12 ובניגוד גמור למהלך המשחק, כובשת עמישב את שער היתרון.
גיא שוסט מחליק על כר הדשא ומאפשר לדניאל רז המארח להשתלט על הכדור ומול בויטר לשלוח את הכדור לרשת, 1-0 לעמישב פתח תקווה. בעידוד הקהל ניסתה קביליו להשיג שוויון מהיר. פרג' המהיר חדר לשמאל הרחבה והוציא מסירת רוחב נהדרת לחן מלכה שמלב הרחבה וכשהוא בלתי מכוסה מחמיץ ברשלנות, לא ייאמן.

עמישב פתח תקווה שקיבלה ביטחון משער היתרון, החלה לצאת קדימה ולהציג מהלכים טובים. אסי בוזגלו, קפטן הקבוצה, ניהל בחכמה את משחקה ושלט בקצב. בדקות אלה התנהל משחק שקול ללא יתרון לאף קבוצה. 

בדקה ה-25 זוכה עמישב בכדור חופשי מצד ימין, מרחק 35 מטרים משערו של בויטר. את הבעיטה לוקח אסי בוזגלו שמרים היטב לאחד מחבריו שנותר חופשי ונוגח כדור חזק ומדויק, בויטר באינסטינקט מצוין מצליח להגיע לכדור, אך במקום להודפו מעל השער או הצידה, הוא הודף למרכז שם מחכה לירן אלמוג שמקרוב ומול שער חשוף לא מתקשה לכבוש, 2-0 לעמישב.
מוכה וחבולה ניסתה יפו להתאושש ובדקה ה-29 הרים חן מלכה כדור חופשי מצד ימין, יניב סבג שהגיע ראשון נגח טוב למרכז, שם חיכה חטארי ששם את הראש אך ראה את שחקן עמישב מרחיק מקו השער. בדקה ה-38 מהתל דניאל רז הנהדר בשחקני יפו ומ-18 בועט כדור חזק ושטוח, אך לא מוצא את מסגרת השער. 

בדקה ה-43 עוד התקפה מסוכנת של עמישב מתחילה ברגליו של אסי בוזגלו, אך רועי הררי שהגיע למצב בעיטה טוב בשמאל הרחבה מפספס את המסגרת.
בדקה ה-45 מרים יאיר כהן צדק כדור טוב מאגף ימין ומוצא את חן מלכה שמצליח לנגוח, אך שוער עמישב היה במקום כדי לקלוט. 2-0 לעמישב פתח תקווה עם השריקה למחצית.
דדון ועמיאל במאבק
דדון ועמיאל במאבק

עם פתיחת המחצית השנייה הכניס אוננה את מאור מרציאנו במקומו של יאיר כהן צדק המאכזב.
יפו פתחה את המחצית השנייה בדיוק כפי שפתחה את המשחק, בהתלהבות רבה ובלחץ גדול על שערה של עמישב, אך מה כל זה שווה אם בסוף הכדור לא נכנס לרשת?
בדקה ה-52 מגיע הכדור למוחמד חטארי, שמנקודת הפנדל משחרר בעיטה חזקה שפוגעת בשחקן עמישב ויוצאת לקרן. בדקה ה-55 מרים יניב עמיאל מאגף שמאל ומוצא את ראשו של סבג, אך אף יפואי לא היה שם כדי להמשיך את זה לרשת. 

בדקות אלה תקפה יפו את עמישב עם המון שחקנים, כאשר היא מבינה שהדרך הטובה והיעילה ביותר לפרוץ את הצפיפות היא דרך האגפים ולא דרך המרכז. בדקה ה-59 גיא שוסט מוסר טוב לליעד ברקוביץ שמהרחבה מעביר כדור רוחב חד, אך חטארי אינו מגיע ועוד הזדמנות יורדת לטמיון.

בדקה ה-63 מהתל חן מלכה בשומרו באגף ימין ומעביר כדור רוחב שפוגע בשחקן עמישב וכמעט חודר לרשת. בדקה ה-66 מגיע אגסי ראשון לכדור קרן, אך נגיחתו פוגעת בשחקן עמישב ומוצאת רק את הרשת החיצונית. בדקה ה-70 נפצע סוהיב פרג' והוחלף על ידי אורן יחזקאל. מרגע יציאתו של סוהיב, איבדה יפו גם את הסיכוי הקטן שהיה לה לחזור למשחק. משחק האגפים נותר תקוע וחסרונו של שחקן מהיר שיכול להיות הפתרון לצפיפות היה ברור ומורגש. 
שוסט מנסה לעצור את בוזגלו
שוסט מנסה לעצור את בוזגלו

חן מלכה שמתקשה להציג יכולת טובה באורווה שבשקמה, ניסה להיכנס למשחק בעזרת דריבלים מיותרים והרבה לאבד כדורים. בדקה ה-79 פוגע יניב סבג בצורה קשה בשחקן עמישב ורואה את הכרטיס האדום. עד הסיום לא הצליחה יפו לצמק את התוצאה והפסידה 2-0 לעמישב פתח תקווה.

הפסד צורם מאוד למכבי קביליו יפו שממשיכה להציג יכולת גרועה ולאבד גובה בצמרת. היום בניגוד לשבוע שעבר, ידעה היריבה לנצל את הטעויות בהגנת יפו כדי לכבוש שני שערים ולהכריע את ההתמודדות. שחקני קביליו יפו חייבים יהיו לשפר את אחוז ניצול המצבים ולהתחיל למצוא את הרשת. 

שחקני קביליו יפו חייבים יהיו לדעת לנצל את כדורי העונשין והקרנות שהיום הסתיימו כמעט כולם בידיו של השוער. המקום הרביעי כבר הלך לאיבוד לטובת כפר יונה ורק במזל נותרה יפו במקום החמישי לאחר הפסדה של עירוני נתיבות למכבי יבנה.
בשבוע הבא תארח יפו את קריית מלאכי מהמקום השני ולכולם ברור שתצוגה כמו זו שראינו תוביל להפסד נוסף.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו   

תגובות  לכתבה זו 3 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  פדיחות ענקיות
שאולי, יפו , (27/03/2011)
 2.  אין מילים!  (לת)
אוהד שרוף, (29/03/2011)
 3.  כדורגל שכונה
מירו, יפו ג', (29/03/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |