‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מאבקים בצמרת
מאבקים בצמרת
מכבי יפו עשתה צעד חשוב לעבר השגת המטרה: מקום בפלייאוף. שחקניהם של בורשטיין ואוננה עלו נחושים ומחויבים ורצו מאוד להמשיך את ההצלחה מהשבועות האחרונים
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011. צילומים: בועז רביד-דאבל פס
עידן דוד לאחר השער הראשון
עידן דוד לאחר השער הראשון
שתף |
 
מכבי קביליו יפו ממשיכה במסע הניצחונות שלה ולראשונה העונה מחברת שלושה ניצחונות ליגה רצופים. ביחס לשתי הופעותיה האחרונות, הציגה יפו משחק פחות טוב, בעיקר בקבלת ההחלטות שמנעו ממנה לגמור את המשחק מוקדם יותר וכמעט שעלו לה באיבוד שתי נקודות יקרות במאבקי הצמרת.

המשחק שנערך ללא קהל, הוקרן לעשרות האוהדים מחוץ למגרש ושודר בשידור ישיר באתר "פורטל יפו". למרות הניצחון הגדול באילת, ידעו ביפו כי איבוד נקודות במשחק הבית נגד יבנה עשוי להוריד את הקבוצה למקום ה-6 ממנו לא מגיעים לפלייאוף בסיום העונה.

פרג' חוגג את השער השני
פרג' חוגג את השער השני
סוהיב פרג' עורר דאגה רבה בקרב אנשי המועדון כשהיה חשש כבד לשיתופו עקב שבר ביד. סוהיב ערך מבחן כשירות בסמוך לשריקת הפתיחה ולבסוף פתח בהרכב. בני שרקט החליף את ברקוביץ המוצהב בעמדת הקשר המרכזי ואורן יחזקאל צוות מתחת לחלוץ חטארי. 

שחקני יפו פתחו את המשחק בהתלהבות והשיגו יתרון קל בפתיחה, אך אט אט נכנסה יבנה למשחק ובזכות מהלכים טובים של סגל, קרגולה ובן אבו סיכנה לא פעם את שערו של בויטר. מאור מרציאנו ובני שרקט שמצויים בכושר נהדר בזמן האחרון היו גם מהבולטים בשורות יפו, כשהציגו משחק הגנה יעיל לצד משחק התקפה מסוכן. מרציאנו קלקל מעט כשטעות שלו הובילה לספיגת השער המצמק בדקה ה-73.

סולי צמח בהיעדרו של ליעד ברקוביץ היה האיש של יפו בקישור. הקשר מיעט לאבד כדורים, הניע את הקבוצה והרס את התקפות היריב, המשך ישיר ליכולתו מהשבועיים האחרונים. אורן יחזקאל שקיבל את הקרדיט בהרכב לאחר היכולת הטובה שהציג באילת, עשה הרבה כאב ראש להגנת יבנה ואף בישל את השער הראשון לעידן דוד. עם קצת יותר ריכוז ומחשבה במסירה האחרונה היה מסיים יחזקאל את המשחק עם לפחות שער או בישול נוסף. 

למרות הניצחון הגדול באילת, ידעו ביפו כי איבוד נקודות במשחק הבית נגד יבנה עשוי להוריד את הקבוצה למקום ה-6 ממנו לא מגיעים לפלייאוף בסיום העונה
סוהיב פרג', ילד הפלא של מכבי קביליו יפו ממשיך להיות האס של אוננה ובורשטיין. הקיצוני עלה פצוע, אך נתן את כל כולו עבור המועדון והסמל והתכבד בשער בדקה ה-69, שער שהתברר בסיום כשער הניצחון.

עידן דוד, הג'וקר של הקבוצה בתקופה האחרונה, קיבל הפעם את המקום ב-11 ולא אכזב. הוא כבש שער של המון נחישות וקור רוח ומיעט לטעות בפעולותיו, כל הכבוד.

המחצית הראשונה הייתה שקולה עם יתרון קל למכבי קביליו יפו. קרגולה סגל ובן אבו הטרידו את הגנת יפו ואילו בצד השני היו האלה יחזקאל, דוד וסוהיב שעשו מהומות ברחבת יבנה.

בדקה ה-7 אורי קרגולה בפעולה מצוינת עובר שניים משחקני יפו ומהרחבה בועט למסגרת, אך בויטר מזנק והודף לקרן. יבנה המשיכה להיות מסוכנת ובדקה ה-15 מבצעים קרגולה ובן אבו מהלך יפה, כשהאחרון משאיר בעקב לראשון וזה מהרחבה בועט, אך בויטר במקום כדי להדוף. מאור מרציאנו באגף שמאל היה נייד ופעיל מאוד. שיתוף הפעולה שלו ושל בני שרקט הוליד לא פעם מהלך התקפי ראוי. מוחמד חטארי שיחק היטב בגבו לשער ופינה שטחים רבים לשחקנים שהגיעו מאחור.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


בדקה ה-25 סוהיב פורץ באגף שמאל ומעביר מסירת רוחב חדה, אך חטארי לא מגיע לכדור.
בדקה ה-31 עולה יפו ליתרון ראשון. אורן יחזקאל מקבל את הכדור מעט אחרי קו החצי, מסתובב יפה על שומרו ומכניס מסירה גדולה לעידן דוד שמתגבר על שומרו ומול והבה לא מתקשה לגלגל את הכדור לרשת, 1-0 מוצדק למכבי קביליו יפו שהייתה טובה יותר בדקות אלה. 

בדקה ה-43 בסיום התקפת כדורגל נהדרת, מקשית פרג' כדור גאוני לחטארי שנותר לבדו מול השוער, אך החלוץ חולם ומאבד את הכדור. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה חייבת יפו להכפיל את יתרונה. מוחמד חטארי בגבו לשער מוסר נהדר ליחזקאל שמנקודת הפנדל בועט לשמים, 1-0 ליפו בסיום המחצית הראשונה.

המחצית השנייה נפתחה טוב דווקא על ידי יבנה שהציגה מהלכי כדורגל יפים. מאור לובין שנכנס כמחליף, הוסיף המון מהירות להתקפה והופעל רבות באגף שמאל. בדקה ה-52 נשלח קרגולה באגף שמאל ומקצה הרחבה שולח בעיטה אדירה למשקוף. בדקה ה-56 התקפה גדולה של יפו. שיתוף פעולה של השלישייה שרקט, מרציאנו ודוד מסתיים במסירה של מרציאנו לאחרון, אך זה מחמיץ מהרחבה.



אוננה ובורשטיין הכניסו לדשא את חן מלכה ויאיר כהן צדק כדי להשיג את השליטה במרכז המגרש.
בדקה ה-69 מכפילה יפו את יתרונה. מתפרצת של בן אבו מסתיימת באיבוד כדור ושרקט מנצל זאת כדי להעביר כדור נפלא ימינה לפריג' שעובר את שומרו ומהרחבה שולח את הכדור לרשת, 2-0 ליפו. דווקא כשנדמה היה שהמשחק בכיסה של יפו, חוזרת יבנה משום מקום למשחק. התקפה יבנאית מסתיימת במסירה לעברו של סגל, מרציאנו מאפשר לכדור לעבור תחת רגליו וסגל שולח כדור שטוח לרשת, 2-1.

מכבי קביליו יפו עשתה צעד חשוב לעבר השגת המטרה – מקום בפלייאוף. שחקניהם של בורשטיין ואוננה עלו נחושים ומחויבים ורצו מאוד להמשיך את ההצלחה מהשבועות האחרונים. הם עשו את הדברים הנכונים בהגנה ובקישור ושחקני ההתקפה הציגו יכולת גבוהה
חן מלכה שנכנס קודם לכן למשחק, הגיע תוך חמש דקות לשלושה מצבי כיבוש ודאים, אך הקשר החמיץ פעם אחר פעם ולא הצליח להבטיח ליפו את הניצחון. יבנה לחצה ושלחה המון שחקנים קדימה אם כי עד שריקת הסיום לא השיגה אף איום ממשי על שערו של בויטר.
בסיום 2-1 חשוב מאוד למכבי קביליו יפו.

מכבי קביליו יפו עשתה צעד חשוב לעבר השגת המטרה – מקום בפלייאוף. שחקניהם של בורשטיין ואוננה עלו נחושים ומחויבים ורצו מאוד להמשיך את ההצלחה מהשבועות האחרונים. הם עשו את הדברים הנכונים בהגנה ובקישור ושחקני ההתקפה הציגו יכולת גבוהה. 

קבלת ההחלטות במחצית השנייה הייתה לוקה בחסר ויפו החמיצה המון. בעקבות הניצחון מתבססת יפו במקום הרביעי ופותחת פער של שלוש נקודות מכפר יונה שבמקום ה-6. בנוסף, היא מתקרבת עד כדי שתי נקודות ממקומות 2,3 שם נמצאות אילת ומלאכי שסיימו את משחקיהן בתיקו. בשבוע הבא תתארח יפו במגרשה של מרמורק המשתפרת שעושה רושם כי תצליח להיחלץ מהתחתית הבוערת.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  יאאלה מכבי יפו
אוהד מספר אחת!, (17/04/2011)
 2.  גם בלי קהל אנחנו אלופים! (לת)
אוהד שרוף, (17/04/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |