‏יום שישי ‏19 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  בועטת בדלי
בועטת בדלי
לאחר שלושה ניצחונות רצופים נקטע רצף הניצחונות היפואי. עכשיו מדברים קודם כל על הבטחת המקום בפלייאוף, המיקום כבר לא כל כך מעניין
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2011. צילומים: פורטל יפו
שתף |
מכבי קביליו יפו הפסידה במשחק החוץ במרמורק בתוצאה 1-0 ונעצרת לאחר שלושה ניצחונות רצופים. יפו, שידעה כי הפסד עשוי להוריד אותה למקום ה-6 כשייוותרו שני משחקים בלבד לסיום העונה, נותרה בעזרת הרבה מזל במקום הרביעי ועדיין תלויה אך ורק בעצמה.

כ-500 אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק החוץ ברחובות. לאחר התקופה האחרונה בה הקבוצה הציגה יכולת מצוינת וגרפה תשע נקודות חשובות בשלושה משחקים, נדמה היה כי היא בדרך הבטוחה להבטחת מקומה בפלייאוף, אך בליגה א' דרום ההפכפכה שום דבר לא בטוח וכנראה שדברים ייסגרו ממש בדקה ה-90 של המחזור האחרון.
 
יפו בעטה היום בדלי אותו מילאה חודש שלם, אך למזלה לא היה מי שינצל זאת, בשבוע הבא הסיפור יהיה שונה. איבוד נקודות נוסף עשוי להיות קריטי ולהוביל למצב בלתי הפיך
משחק הכדורגל בו צפינו במגרשה של הפועל מרמורק היה שקול ברוב דקותיו כשיפו היא זאת שמגיעה למצבים מסוכנים יותר מהמארחים. באחת ההתקפות הבודדות של מרמורק במשחק היא מצאה את הרשת וידעה להתבצר היטב מאחור במשך 30 דקות כדי לשמור על היתרון היקר.

מספר שחקנים מרכזיים בקבוצה נקלעו ליום חלש מה שהשפיע המון על יכולתה של יפו. סוהיב פרג' שפרח בחודש האחרון, נראה מוגבל בפעולותיו והתקשה לבצע את מהלכיו הרגילים, בדקה ה-53 נפצע סוהיב ברגלו ויצא מהמשחק, בקבוצה מקווים שהקשר ישוב לשחק העונה. ליעד ברקוביץ האנרגטי הלך לאיבוד במרכז המגרש ואיבד כדורים רבים מדי. חטארי ודוד בהתקפה עשו מהלכים יפים וסיכנו את השער, אך לא היו חדים מספיק ולא הצליחו להעניק ליפו שער זכות.
 
יפו שהייתה מודעת לתנאי המגרש, העדיפה לוותר על הנעת הכדור ושלחה כדורים ארוכים לעברו של חטארי ששימש כפיבוט והוריד כדורים לחבריו. בשיטת משחק זו התקשתה יפו להחזיק בכדור ולשלוט בקצב המשחק, אם כי הגיעה למספיק מצבים על מנת לכבוש לפחות שער אחד.

יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


קבוצתו של צחי טיאר הוכיחה כי מגיע לה להישאר בליגה. שחקניו עמדו מצוין ועשו עבודה הגנתית נהדרת. הם סגרו את עליותיו של מרציאנו ועשו חיים קשים מאוד לחטארי. הם לא נתנו לסוהיב לנשום והיו קשוחים במרכז המגרש. הם אמנם לא סיכנו יותר מדי את שערו של בויטר, אך ידעו לעקוץ. לקבוצת תחתית שנלחמת על חייה זה מספיק והפרס הן שלוש נקודות יקרות שכנראה יעשו עבור חנן עדני וקבוצתו את ההבדל. גם הקהל של מרמורק כ-100 במספר, דחף את קבוצתו לאורך כל המשחק והיה ספורטיבי והגון.
 
דקות הפתיחה של המשחק התאפיינו בגישושים מצד שתי הקבוצות שלא הצליחו לייצר התקפות מסוכנות. בדקה ה-8 משתחרר אפי מלכה הנהדר משומרו ומ-18 מטרים שולח בעיטה מסוכנת שחולפת ליד שערו של בויטר. בדקות אלה עשתה מרמורק לחץ בחלק מגרשה של יפו ושלחה שחקנים רבים קדימה. רק בדקה ה-20 הגיעה יפו למצב ראשון במשחק. 

עידן דוד קיבל את הכדור ברחבה והעביר לחטארי שמעמדה נהדרת שלח כדור חזק שפגע בשחקן מרמורק ויצא לקרן. בדקה ה-25 מקבל דוד את הכדור בגבו לשער כשהוא ממש בסמוך לקו השער ומעביר לשוסט שמכניס רוחב מסוכן מאוד, אך שוער מרמורק מזנק וקולט את הכדור.

בדקה ה-29 שוב מצב נהדר ליפו לכבוש כשהכדור מטייל ברחבת מרמורק, אך חטארי ודוד לא מצליחים להכניסו לרשת והכדור יוצא לקרן. יפו המשיכה ללחוץ והייתה הטובה ביותר בדקות אלה. בדקה ה-30 משתלט סוהיב על כדור חוזר לאחר קרן משמאל ומסוף הרחבה שולח בעיטה שטוחה שפוגעת בשחקן כחול וחומקת סנטימטרים ספורים מעמוד השער. שחקני מרמורק שהבחינו במגמה, החלו לבזבז זמן במטרה לרדת למחצית ללא ספיגה וחיממו את הקהל היפואי.

בדקה ה-38 מנהלת יפו התקפת כדורגל מצוינת. הכדור עובר מרגל לרגל במהירות כשלבסוף הוא מגיע לסוהיב שמ-16 מטרים בועט שטוח וחזק, אך הכדור רחוק ממסגרת השער. בדקה ה-41 מזכירה מרמורק לכולם שגם היא יודעת לשחק כדורגל, כשהתקפה מסוכנת משמאל מסתיימת בהכנסת כדור נהדרת, אך שחקני יפו מגיעים ראשונים ומצליחים להרחיק את הסכנה. 

בדקה ה-45 מקבל חטארי את הכדור כשהוא בקצה הרחבה וגבו לשער, החלוץ מצליח לעבור את שומרו ולהעביר מסירת רוחב חזקה, אך השוער המקומי בעוד פעולה טובה מקדים את דוד וקולט את הכדור. 0-0 במחצית ראשונה שקולה עם יתרון קל ליפואים שיורדים לחדר ההלבשה בליווי מחיאות כפיים מהקהל.

מכבי קביליו יפו פתחה את המחצית השנייה ללא כל שינוי בהרכבה. בדקה ה-50 מוסר שרקט כדור טוב למרציאנו באגף שמאל והקשר חותך למרכז ומכניס מסירה גדולה לחטארי שמהרחבה שולח כדור חזק שחולף במעט מעל המשקוף, החמצה גדולה של חטארי שעושה הכול נכון, אך לא מדייק בבעיטה. בדקות אלה נעלמה יפו מהמגרש. שחקני הקישור התקשו להחזיק בכדור לאורך זמן והחלוצים נסגרו היטב על ידי הגנת מרמורק. 

בדקה ה-58 משלמת יפו ביוקר על החמצותיה ועל משחקה הנרפה במחצית השנייה. כדור ארוך מהגנת מרמורק נעצר יפה על ידי עידן שמש הצעיר שמסתובב ומכניס כדור גדול לאלירן בן ברק, שמוציא כדור רוחב שחולף על פני כל שחקני ההגנה ומגיע לאייל זעפרני שמקרוב לא מתקשה למצוא את הרשת, 1-0 למרמורק ומחדל גדול בהגנת יפו.

מעודדת מכיבוש שער היתרון שיחקה מרמורק בהתלהבות רבה. שחקניה נלחמו על כל כדור ונצמדו להוראות הטקטיות של מאמנם. מרמורק שיחקה זהיר ומבוקר וידעה להוציא את העוקץ מהתקפותיה של יפו. חילופו של פרג' שנפצע בדקה ה-53 פגע במשחק ההתקפה היפואי שנשאר אובד עצות לנוכח הצפיפות הגדולה מאחור. חן מלכה ויאיר כהן צדק שנכנסו כמחליפים, הוסיפו מעט ברק וניסו להניע כדור ובעשרים הדקות האחרונות שכבה יפו על שערה של מרמורק, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים.
 
בדקה ה-73 נשלח כהן צדק באגף שמאל של הרחבה ומוסר טוב למלכה שחייב לבעוט, אך הכדור מורחק. בדקה ה-76 בועט חן מלכה כדור חזק מסף הרחבה אך הכדור לא הולך למסגרת. בדקה ה-88 מוצא כהן צדק את שוסט לבדו ברחבה אך המגן נוגח רע ולא מצליח להכניע את השוער המקומי. גם תוספת הזמן בת 4 הדקות לא עזרה ליפו למצוא את הרשת ובסיום הפסד כואב מאוד למכבי קביליו יפו.
 
לאחר שלושה ניצחונות רצופים נקטע רצף הניצחונות היפואי. אם לפני המשחק חשבו ביפו כי הפלייאוף כבר בכיסם וכל שנותר הוא להילחם על המקום השני, הרי שעכשיו כמה שעות לאחר סיום המחזור, הקולות כבר שונים. עכשיו מדברים קודם כל על הבטחת המקום בפלייאוף, כשהמיקום כבר לא כל כך מעניין.

השערים שהובקעו בדקות הסיום במגרשים בקריית מלאכי ובשקמה השאירו את קביליו בעמדה מצוינת לקראת שני מחזורי הסיום. כפר יונה וכפר שלם מרוחקות כעת 2 נקודות מיפו ואילו נתיבות החמישית נקודה אחת. בני אילת וקריית מלאכי הבטיחו מקומם בפלייאוף וייאבקו רק על המיקום. יפו תלויה בעצמה והיא צריכה לומר תודה למלאכי ועמישב שעשו לה היום את העבודה.

המחזור הבא יפזר כנראה את הערפל הרב האופף את צמרת הליגה. 6 הקבוצות הראשונות בליגה(לא כולל ירושלים) ישחקו זו מול זו וחייבות יהיו לנצח. בני אילת מהמקום השני(52 נק') תארח את כפר שלם מהמקום השביעי(45 נק'). קריית מלאכי מהמקום השלישי(52 נק') תארח את כפר יונה מהמקום השישי(45). מכבי קביליו יפו מהמקום הרביעי(47 נק') תארח את עירוני נתיבות מהמקום החמישי(46 נק'). יהיה חם ולוהט ובתקווה שבסיום המחזור נהיה עם רגל וחצי בפלייאוף. 

יפו חייבת תהיה לשחזר את יכולתה הגבוהה מהמפגשים עם מלאכי ואילת. שחקני ההתקפה חייבים יהיו להיות מרוכזים וחדים יותר ליד השער ואחוז ניצול המצבים חייב יהיה להיות טוב יותר. יפו בעטה היום בדלי אותו מילאה חודש שלם, אך למזלה לא היה מי שינצל זאת, בשבוע הבא הסיפור יהיה שונה. איבוד נקודות נוסף עשוי להיות קריטי ולהוביל למצב בלתי הפיך.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |