‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  קבוצה עם פאסון
קבוצה עם פאסון
מכבי קביליו יפו העפילה למשחק האחרון לפני המפגש עם הקבוצה מהלאומית. כולנו צריכים להצדיע עם יד מתוחה לכל אחד משחקני המועדון שסיפקו תוך חמישה ימים שני משחקי שיא. גביע המחוז שלנו
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שלישי ‏17 ‏מאי ‏2011. צילומים: דאבל פס
שתף |
 
יש !! יש !! עשינו את זה! עשינו את זה! שלנו!! שלנו!! זעק בבכי סמו היפואי ביום חמישי שניות לאחר שעידן דוד שלח את יפו לגמר המחוז עם שער מהסרטים באילת. בערב כיכב קטע הווידיאו הזה באתר ומאות התרגשו מההתפרצות הכנה הזאת של סמו. במשך כל השבוע דאג סמו למקומו על אוטובוס האוהדים. הוא התקשר בקפדנות מדי יום ווידא כי הוא רשום לנסיעה.

בן ישי נכנע לכדור של כהן צדק
בן ישי נכנע לכדור של כהן צדק
ראיתי אותו בקריית מלאכי. כשליעד ברקוביץ נגח עם כל הלב לרשת של מלאכי, סמו כמעט התעלף מהתרגשות. כאלה הם אוהדי יפו. לוקחים ללב גם בגיל 70. מתרגשים כמו ילדים קטנים שהקבוצה שלהם כובשת. מוכנים לוותר על הכול בשביל ניצחון של קבוצתם.

מכבי קביליו יפו העפילה למשחק האחרון לפני המפגש עם הקבוצה מהלאומית. כולנו צריכים להצדיע עם יד מתוחה לכל אחד משחקני המועדון. הם ניפקו לנו בחמישה ימים שתי תצוגות מרהיבות. הם השאירו את כל מה שיש להם על המגרשים הקשים באילת וקריית מלאכי. הם הוכיחו אופי כשחזרו מפיגור גם באילת וגם במלאכי. הם הוכיחו בגרות. משמעת טקטית. דרך. הוכיחו כי הם ראויים ללבוש את חולצת המועדון, אבל אל תדאגו הם שמרו מספיק כוחות ונשמה בשביל המשחק הגורלי ביום שישי נגד אסי גלבוע. 

הם לא יוותרו אחרי הדרך המדהימה שהם עשו בשבוע האחרון. הם מאמינים בעצמם וביכולתם יותר מתמיד. הם מודעים לכוח שיש להם כקבוצה. הם ערבים אחד לשני, אוהבים אחד את השני. מפרגנים אחד לשני, והם כל כך רוצים להעלות את יפו לליגה הלאומית.

הצבא הכחול מוכן. לאחר התצוגה הנפלאה הם מתכננים תצוגה גדולה הרבה יותר ביום שישי. הצפי הוא להתגייסות כוללת. משהו סטייל בלומפילד לפני שלוש עונות. מה אסור לנו לחלום? אני חושב שחובתנו היא לחלום
כ-500 אוהדים משולהבים הגיעו לקריית מלאכי כבר כשעה וחצי לפני פתיחתו והעניקו לקבוצתם הרגשה של משחק ביתי. האווירה במגרש הנהדר במלאכי לא הייתה מביישת גם את ליגת העל.
כ-1000 אוהדים משני מחנות האוהדים צבעו את היציעים בצבעי קבוצותיהם. הם עודדו לאורך 90 דקות את יקיריהם. כר הדשא המטופח ושופט מליגת העל חתמו הפנינג אמיתי.

יפו פתחה את המשחק נהדר. אוננה ובורשטיין עלו עם ההרכב שפתח באילת. יפו פתחה בהתלהבות. היא לחצה את שחקני מלאכי. היא משחקת באחריות ורוגע. קבוצה עם פאסון. סולי צמח מקבל תיקול חזק כבר בפתיחה: משי סבג שרואה את הצהוב ממאיר לוי. גם במלאכי יודעים כמה חשוב הגרזן עם הקוקו במערך של היפואים. מלאכי מתעוררת ויוצאת קדימה. הכדורים הולכים בעיקר לאלירן אסאו שלמרות גודלו, מפתיע בכוח הפריצה שלו ובזריזותו. 

בדקה ה-5 בהתקפתה הראשונה במשחק יוצאת מלאכי קדימה מצד שמאל. הכדור מורם לרחבה וחנן אלקיים המסוכן מוצא עצמו לבדו ברחבה אך נוגח החוצה. בדקה ה- 15 סוף סוף מצב ראשון מסוכן ליפו. התקפה מצוינת מסתיימת בהוצאת כדור נהדרת של מרציאנו למולכו שכובש מקרוב, אך הקוון מרים את הדגל בטענה לנבדל של מרציאנו והשער נפסל. על הדשא מתפתח משחק אגרסיבי ופיזי מאוד. שחקני ההגנה בשתי הקבוצות הציגו לחימה ללא פשרות ואף קבוצה לא הצליחה לסכן משמעותית את שער יריבתה. תוכנית המשחק של יפו, לאפשר למקומיים לצאת קדימה, להרגיש בשליטה ואז לעקוץ עובדת יפה בינתיים.

בדקה ה-30 מלאכי עולה ליתרון. חור גדול באגף ימין של ההגנה מאפשר לאורן בן לוי לקבל מסירה, לחדור לרחבה ולהוציא רוחב נהדר לאסאו הפנוי שמקרוב אינו מתבלבל, 1-0 לקריית מלאכי והקהל המקומי בטירוף. אוהדי יפו התעשתו במהרה והחלו לעודד את שחקניהם. האירוע הבא במשחק, זה שאירע בדקה ה-33 הכריע כנראה את גורל ההתמודדות. כדור ארוך נשלח לעברו של אסאו שמתגבר על הגנת יפו ומגיע לאחד על אחד מול בויטר. השוער היפואי יוצא כמו פנתר ומצליח לעצור את בעיטתו של אסאו. האחרון מגיע לריבאונד ומשגר בעיטה נוספת, אך יניב סבג מצליח להשתטח ולהרחיק ממש מקו השער, מזל גדול ליפו שניצלת בנס מספיגה נוספת שעשויה הייתה לשבור את רוחה.

עידן דוד התקשה לבוא לידי ביטוי במחצית הראשונה. בכל פעם שהוא נגע בכדור דברים טובים קרו. הבעיה הייתה שהקשר לא קיבל מספיק כדורים ונסגר היטב על ידי הגנת מלאכי. נתנאל מולכו הצעיר שקיבל את הקרדיט בהרכב לא הסתדר עם הפיזיות של הגנת מלאכי והפסיד כמעט בכל מאבק על הכדור ועל המיקום. בדקה ה-43 נשלח מולכו נהדר באגף ימין ושולח כדור חד בחצי גובה לעבר הרחבה, אך שחקני יפו אינם מגיעים והכדור מורחק.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 35 מטרים משערו של בן ישי המקומי. כולם מצפים להרמה. עידן דוד יוצא מדבוקת השחקנים ברחבה. הוא מתקדם לעברו של בן ישי שוערה של מלאכי וזורק לו מספר מילים. בן ישי יוצא מעט מהשער ועונה לדוד. כהן צדק ניגש לבעיטה, מנצל את מיקומו של השוער ושולח כדור אדיר לרשת. 1-1 בקריית מלאכי. עבדו על זה באימונים? מה זה משנה, העיקר שסוף סוף הרשת הנכונה זזה. שמחה אדירה ביציעים, יפו שוב חוזרת מפיגור במשחק חוץ מכריע. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.

 
יש להפעיל רמקולים וללחוץ על החץ


אל המחצית השנייה עולה יפו ללא כל שינוי בהרכב. האסים עדיין על הספסל מחכים לרגע שיקראו להם להיכנס ולהכריע את המשחק. יפו פותחת מצוין את המחצית השנייה. היא מעודדת מהכיבוש החשוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-47 מנהלת יפו התקפה למופת. שוסט עושה את החפיפה בימין. הוא מקבל את הכדור ומבצע פריצה גדולה לעומק הרחבה. הוא רואה את בן ישי מולו אך אינו מוסר בזמן והכדור יוצא לקרן. את כדור הקרן ניגש להרים מרציאנו. מרציאנו מרים מצוין ומוצא את ברקוביץ שמגיע לקצר ובצורה אקרובטית נוגח לרשת.
פרג' חוגג את החזרה למגרש
פרג' חוגג את החזרה למגרש

2-1 ליפו בדקה ה-48. את היכולת הנהדרת של ברקו עם הראש גילינו כבר במשחק המכריע נגד נתיבות. שחקן לוחם, טכני שגם יודע לכבוש ברגעים מכריעים, מה צריך יותר מזה? הקהל היפואי בטירוף. המהפך הושלם. שוב אנחנו נותנים למלאכי בראש. שוב אנחנו מצליחים להשתיק את הקהל המקומי שקצת שכח את מקומו לאחר השער של אסאו. רגע, עוד לא לחגוג, יש עוד 42 דקות שהולכות לעבור כמו נצח.

יפו נעלמה מהמגרש. היא אפשרה למלאכי לתקוף ולהשתלט על המשחק בצורה מוחלטת. בדקה ה-53 נכנס סוהיב פרג' לכר הדשא. הוא חוזר למגרשים לראשונה מאז מרמורק, המשחק בו הוא נפצע. מאור מרציאנו הנהדר מוחלף, גם הוא לא כשיר במאת האחוזים. סוהיב מתקשה בפעולות פשוטות. הוא אינו משפיע ונעלם בפעולות הגנתיות. פלאשבקים מאילת מתחילים להדהד בראש. שוב אנחנו מסתגרים ומזמינים את השוויון? אוננה וגבי יושבים ומחכים להתקפה אחת שתגמור את המשחק. הם יכולים להכניס לכר הדשא את תורג'מן או מוריאל כדי לשמור על התוצאה. הם בוחרים להכניס את חטארי במקומו של מולכו. הם רוצים שער שלישי שישלח את יפו לשלב הבא. 

בדקה ה-58 שורקת נגיחה של אלקיים סנטימטרים משערו של בויטר. מלאכי עם שלושה חלוצים. אבירן אלקיים אחיו של חנן החליף את שי סבג המוצהב והצטרף לאחיו ולאסאו בחוד. בדקה ה-60 עוד הרמה מוצאת את ראשו של חנן אלקיים אך בויטר במקום. מלאכי לוחצת ויפו מרחיקה. כהן צדק ועידן דוד מנסים לייצר התקפה שתגמור את המשחק, אך הכדור עובר מהר מדי לשליטה של הכתומים. שחקני יפו נותנים את הכול על הדשא. כהן צדק מסתובב לקהל ומבקש את דחיפתם ברגעים החשובים האלו. ההגנה היפואית לא מתחכמת, היא מרחיקה כל כדור ומגוננת על שערו של עדי. 
מגיע להם לאומית. האוהדים בסיום המשחק
מגיע להם לאומית. האוהדים בסיום המשחק

בדקה ה-75 שולח שחקן מלאכי בעיטה אדירה מ-25 מטרים בויטר מתעופף ומציל. בדקה ה-80 שולח אבירן אלקיים בעיטה חזקה מרחוק אך הכדור עולה מעט מעל השער. בדקה ה-86 סוגרת יפו את הסיפור. מוחמד חטארי שעלה כמחליף באילת והיה האחראי על השער של דוד, שוב עושה פעולה גדולה שמכריעה את המשחק. הוא שולח כדור ענק לעידן דוד שעוקף בעזרת המון מהירות את שומרו אזולאי, מטעה את השוער שיוצא לעברו ומוסר לסוהיב שמול שער ריק עושה את העבודה, 3-1 ענק למכבי קביליו יפו. עידן דוד, ערן זהבי של מכבי קביליו יפו מוכיח שוב שהוא ווינר בנשמה. הוא חי בשביל רגעים כאלו. הוא נולד בשביל משחקים כאלו. הוא אינו מתרגש מהמעמד. הוא שומר על קור רוח ונשאר מרוכז. הוא שוב פעם מנצח עבור יפו את המשחק ומשמח את מאות האוהדים ביציע. עד הסיום יכלה יפו להגדיל את התוצאה, אך חטארי, דוד וסוהיב החמיצו ממצבים נוחים.

מכבי קביליו יפו מגיעה לקריית מלאכי ויוצאת גדולה. היא משיגה ניצחון שלישי העונה על קריית מלאכי לאחר שהשלימה שלושה ניצחונות גם על אילת. היא מוכיחה כי אלמלא המעידות הבלתי מוסברות נגד קבוצות התחתית היא הייתה מתמודדת עם ירושלים ראש ראש על המקום הראשון. היא מוכיחה כי טמון בה כישרון עצום ובעיקר לב ונשמה. שלא תטעו, מכבי קביליו יפו עשתה השבוע דבר בלתי רגיל. היא סיפקה תוך חמישה ימים שני משחקי שיא. השחקנים וכל המערכת ראויים להרבה כבוד והערכה. 

את חצי הדרך הראשונה עברנו בשלום והוספנו לארגז הכלים שהיה דליל ערב פתיחת הפלייאוף לאחר ההפסד לנחלת, הרבה ביטחון ואמונה כי ניתן ללכת עד הסוף. הצבא הכחול מוכן. לאחר התצוגה הנפלאה הזאת הם מתכננים תצוגה גדולה הרבה יותר ביום שישי. הצפי הוא להתגייסות כוללת. משהו סטייל בלומפילד לפני שלוש עונות. מה אסור לנו לחלום? אני חושב שחובתנו היא לחלום. הגענו למעמד מכובד מאוד ולטעמי עלייה לליגה הלאומית היא קצת יותר גדולה מעלייה לליגה ב'. תחשבו על זה.

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 2 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  היידה הו!!!
אוהד מספר אחת!, (17/05/2011)
 2.  קבוצה מרגשת
אירה, (17/05/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |