‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  הצגה לא טובה
הצגה לא טובה
תיקו מאכזב למכבי יפו מול השקמה רמת חן. החמצות גדולות, פספוסים ויכולת שלא באה לידי ביטוי. המשחק הבא במסגרת גביע המדינה
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏24 ‏ספטמבר ‏2011. צילומים: שובל
שתף |
 
תיקו מאכזב מאוד למכבי קביליו יפו במשחק הבית נגד השקמה רמת חן. לאחר הניצחון המצוין ביום שני באילת חשבו אוהדי מכבי קביליו יפו כי הקבוצה נכנסה למסלול הניצחונות. משחק הבית היום נגד השקמה רמת חן הוכיח אחרת. 

שחקניו של גבי בורשטיין לקחו החלטות מוטעות בחלק הקדמי ואיבדו מספר רב של כדורים. חוסר המחץ בהתקפה הורגש כמעט בכל התקפה. בסופו של יום הגיעה מכבי קביליו יפו למספיק מצבים כדי לנצח את המשחק, אך מנגד יש לזכור כי יכלה לספוג אילולא מספר החמצות של שחקני השקמה בתוספת ליכולת טובה של השוער אבי יחזקאל.

עם הכדור לשער
היה זה היום משחק הרדיוס השני ללא קהל של הקבוצה והאחרון במסגרת העונש שספגה. כ-70 אוהדים צפו במשחק באמצעות מסך שהוצב מחוץ לאצטדיון.
משחק הלחימה והמחויבות הכל כך גדולה שראינו ביום שני באילת התחלפו היום באנמיות ובאדישות בלתי מוסברת. שחקני החלק הקדמי היו נאיביים ולפעמים נדמה היה כי הם מנסים להיכנס עם הכדור לשער. כדי לכבוש צריכים לבעוט, ואת זה מיעטו היום לבצע שחקני מכבי קביליו יפו.

גבי בורשטיין עלה היום במערך זהה לזה שפתח ביום שני באילת. שני השינויים היחידים בהרכב היו מאולצים, כשאסף לוי (הופעת בכורה פושרת) ומוטי עלפי (מהטובים היום) החליפו את כהן צדק שסוחב פציעה קלה ואת סמיר חכים שייעדר כשבועיים, זכר לפציעה באילת.

משחק הלחימה והמחויבות הכל כך גדולה שראינו ביום שני באילת התחלפו היום באנמיות ובאדישות בלתי מוסברת. שחקני החלק הקדמי היו נאיביים ולפעמים נדמה היה כי הם מנסים להיכנס עם הכדור לשער. כדי לכבוש צריכים לבעוט, ואת זה מיעטו היום לבצע שחקני מכבי קביליו יפו
הפתיחה הייתה שייכת למקומיים. כבר בדקה ה-1 מקבל מלכה את הכדור באגף ימין מעידן חג'ג', פורץ נהדר לרחבה ומוציא כדור רוחב למוטי עלפי, שמגיח מאחור וחייב לכבוש כשהוא לבדו מול השוער, אך בעיטתו נבלמת בצורה נהדרת על ידי השוער.

בדקה ה-4 תורם של האורחים לתקוף. הרמה טובה של טל ארז מצד ימין מוצאת את דרור פוסטרמן (אקס יפו) ברחבה, אך הקשר בועט כדור חלש שלא מהווה איום ממשי על שערו של יחזקאל. בדקה ה-16 מתנהל חן מלכה עם הכדור מרחק 18 מטרים מהשער ומשחרר כדור חזק ושטוח, שוער השקמה אייל נוביק לא רואה את הכדור, אך ברגע האחרון מזנק ומציל שער, רק קרן ליפו.

הנעת כדור סבלנית
בדקה ה-26 מצב מצוין ליפו לעלות ליתרון, עידן חג'ג' ואסף לוי זוכים מההפקר בהגנת השקמה, אך מתמהמהים עם הבעיטה והכדור מורחק. בדקה ה-30 נשלח אור חסון בכדור מצוין לעומק הרחבה, אך אבי יחזקאל מגלה ערנות, יוצא וקולט את הכדור. מכבי קביליו יפו ניסתה להניע כדור בסבלנות. הנעת הכדור החלה בשלושת הבלמים והמשיכה בעיקר דרך ליעד ברקוביץ שהיה נייד וניסה לפטם את חבריו בכדורים.

אסף לוי הצעיר, שהחליף את כהן צדק, התרגש כנראה מהופעת הבכורה וגילה יכולת פושרת, מסירותיו לא מצאו כתובת והוא לא הצליח לבוא לידי ביטוי. כדורגל יש לו ברגליים, ראינו זאת במספר מהלכים בהם השתתף, נקווה ליכולת משופרת בהמשך. בדקה ה-31 מכניס ברקוביץ כדור מצוין למוטי עלפי שמוצא עצמו בשמאל הרחבה, החלוץ שחייב היה לבעוט, מנסה להעביר כדור רוחב לחן מלכה והגנת השקמה מצליחה להרחיק, כמה חבל.

לאורך כל המשחק תמכו מרציאנו ושוסט (שיחקו כקשרים על קו החצי) בהתקפה ואף הצליחו לייצר יתרון ליפו בחלק המגרש של השקמה, אך חוסר הדיוק במסירה האחרונה בלט והיה היום בעוכריה של מכבי קביליו יפו. יפו המשיכה לנסות ולכבוש את שער היתרון, בדקה ה-34 מרים חג'ג' (אחת הפעולות הבודדות הטובות שלו, איפה חג'ג' של אילת?) כדור מצוין לרחבה ומוצא את ראשו של חן מלכה הפנוי, אך האחרון נוגח רע ולא מוצא את המסגרת.

בדקה ה-45 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 30 מטרים משערו של נוביק. חג'ג' וברקוביץ נעמדים ליד הכדור והאחרון מקשית כדור חכם לעברו של מלכה שמסתובב על שומרו ושולח רגל ארוכה לעבר הכדור, אך שוער השקמה קולט את הכדור. בתוספת הזמן של המחצית מגיעה יפו למצב כיבוש מצוין, עידן חג'ג' עובר את שומרו באגף ימין חודר לרחבה ושולח פצצה שנעצרת בקושי על ידי השוער האורח ששוב עושה את עבודתו נאמנה, 0-0 עם השריקה למחצית.




השקמה משתלטת
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. המחצית נפתחה בהססנות מצד שתי הקבוצות ואף אחת מהן לא הצליחה לייצר מהלך התקפי ראוי. בדקה ה-50 מכניס גבי בורשטיין את יאיר כהן צדק במקומו של אסף לוי. בדקה ה-58 עולה על כר הדשא השחקן החדש של היפואים פדריקו מוצ'יולסקי שמחליף את מוטי עלפי. חן מלכה הוסט למרכז ההתקפה כשמוצ'יולסקי וחג'ג' משחקים באגפים.

בדקה ה-58 פורץ חג'ג' לרחבת השקמה ומוציא מסירה טובה למלכה שחייב לכבוש, אך בועט כדור שפוגע בשחקן כתום ויוצא לקרן. בדקה ה-64 ניצלת יפו בנס מספיגה. כדור גובה פשוט הופך לסכנה ממשית לאחר שאבי יחזקאל יוצא גרוע והודף היישר לרגליו של טל איילה, שמול שער חצי חשוף בועט כדור שפוגע בחברו שמציל שער, איזה מזל.

בדקות אלה השתלטה השקמה על המשחק והגיעה למספר מצבים טובים. יפו מנגד השתתקה ולא הצליחה להחזיק בכדור יותר ממספר שניות רצוף. בדקה ה-66 נשלח כדור ארוך לעברו של חלוץ האורחים חסון שעובד על עמיאל ומגיע מול יחזקאל, חסון שיכול היה לכבוש, בועט כדור חלש ואבי יחזקאל לא מתקשה לקלוט את הכדור. 

הלחץ של האורחים נמשך ובדקה ה-68 נשלח טל איילה בכדור גדול ומגיע מול יחזקאל שיוצא לעברו, איילה נופל ברחבה ואנשי השקמה דורשים בעיטת עונשין מ-11 מטרים, השופט, שהיה רחוק מהאירוע, מסתכל לעבר הקוון שנשאר עם הדגל למטה, אין פנדל, ממשיכים.

יפו החלה לצאת מההלם של הדקות הלא טובות והחלה לתקוף את שערו של נוביק. בדקה ה-72 בועט מרציאנו כדור חזק ושטוח מסף הרחבה אך השוער במקום. בדקה ה-74, לאחר חילופי מסירות נאים, מניף ברקוביץ את רגלו אך הכדור עולה גבוה מעל השער. בדקה ה-77 מקבל מוצ'יולסקי את הכדור על סף הרחבה כשהוא בגבו לשער, מסתובב ושולח כדור חזק שחומק ליד העמוד.

כמה מילים על השחקן החדש של יפו. אמנם ניכר כי הוא לא בכושר, אך בכל נגיעתו של הקשר היפואי ניכרת יכולתו האישית והטכניקה הגבוהה, נקווה שבהמשך זה גם יתורגם לשערים ובישולים. בדקה ה-81 דוהר מלכה עם הכדור ומ-20 שולח כדור חזק שחולף ליד המסגרת. בדקה ה-90 יוצאת יפו להתקפה טובה, מרציאנו מקבל באגף שמאל, מוסר לששון שמוציא לכהן צדק, הקשר היפואי שמגיע מאחור מניף את רגלו ומ-16 מטרים מדביק את הכדור למשקוף. 0-0 בסיום.

רק בתחילת הדרך
בסיום אכזבה גדולה של אוהדי מכבי קביליו יפו. חלקם אגב היו במשחק החוץ באילת והגיעו עם ציפיות, הם קיוו שקבוצתם תאגור 3 נקודות נוספות לפני הפגרה. על הדשא כאמור לא הציגה יפו משחק כדורגל טוב. היא כן הגיעה למצבים מספקים כדי להכריע את המשחק (החמצות גדולות של עלפי, מלכה וחג'ג') שיכל להיראות אחרת אם רק כדור אחד היה מחבק את הרשת.

על אף האכזבה מהמשחק היום עלינו לזכור כי אנו רק בתחילת הדרך, הליגה עוד ארוכה ואותם שחקני מכבי קביליו יפו שהיו היום על כר הדשא עוד יספקו לנו תצוגות כדורגל מרגשות.
המשחק הבא של היפואים יהיה במסגרת גביע המדינה בתאריך 05.10, אז תתארח יפו במרמורק למשחק נגד המקומיים השאפתניים.

היידה ביי היידה בו היידה מכבי יפו, כי אין לנו קבוצה אחרת!

להזמנה למשחק הנוער שיועבר בשידור ישיר בפורטל יפו מחר - יום א - לחצו כאן

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |