‏יום חמישי ‏28 ‏מרץ ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  מהלומה ברשת
מהלומה ברשת
עשר דקות הספיקו לקריית מלאכי כדי להכניס שלושה גולים לשער של מכבי יפו. בשבוע הבא משחק בנתיבות, נקווה לטוב
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2011. צילומים: דאבל פס
שתף |
 
אחת ההחמצות של מלאכי
אחת ההחמצות של מלאכי
מגרש הכדורגל בקריית מלאכי היווה עבור הרבה מאוהדי מכבי קביליו יפו זיכרון נעים ומתוק. פעמיים בעונה שעברה הגיעה לשם מכבי קביליו יפו וחבטה במקומיים תוך שהיא מעניקה הרבה נחת וגאווה לאוהדיה. הצליחו המקומיים לשכוח מהעבר ולמעשה כתבו פרק חדש בהיסטורית היריבות בין שני המועדונים. מכבי עירוני קריית מלאכי השקיעה העונה כסף רב במטרה לזכות במקום הראשון וללכת בכל הכוח על הכרטיס היחיד לליגה הלאומית.

הרבה שמות גדולים בקנה מידה של ליגה א' נחתו בעיר הדרומית. עד למשחק נראתה הקבוצה כאוסף של שחקנים וכעוד קבוצה בליגה. מכבי קביליו יפו שאמנם הגיעה לעונה הנוכחית עם הרבה פחות הצהרות ועם תקציב יותר נמוך לא הצליחה לתרגם את משחקיה הטובים לנקודות ליגה ותפסה מקום במרכז הטבלה. המשחק היווה עבור שני המועדונים הזדמנות לצאת לדרך חדשה, להתחבר, להתגבש, בקיצור לנצח. 
כלשון הקלישאה הידועה כשלא כובשים - סופגים. בדקה ה- 64 חוטפת יפו את המהלומה הראשונה. מבצע גדול של אורן בן לוי, אקס יפו, מסתיים עם כדור ברשת. המגן המהיר מבטל את הגנת יפו ועוקף גם את השוער בדרך לאחד מהכיבושים היותר יפים שלו 1-0 לקריית מלאכי למגינת לבם של היפואים


ככה זה בכדורגל, ניצחון אחד הוא התרופה היעילה ביותר לכל בעיה. לצערם של אוהדי מכבי קביליו יפו היה טעמו של הניצחון מנת חלקם של המקומיים מקריית מלאכי.

יפו שולטת במגרש
כ-200 אוהדים ליוו את מכבי קביליו יפו למשחק החוץ החשוב בקריית מלאכי וקיוו לראות סוף סוף ניצחון לאחר שתי תוצאות תיקו ביתיות. חן מלכה הפצוע נותר מחוץ לסגל והחלוץ צ'יקו דננבאום פתח על הספסל. הפתיחה הייתה מעודדת עבור יפו. כבר בדקה ה- 2 מצב מצוין לסמיר חכים לקנות את עולמו. הכנסת כדור של יאיר כהן צדק לעברו של חג'ג' הובילה לערבוביה בסמוך לרחבת מלאכי ויציאה גרועה של השוער צחי גיגי הובילה את הכדור לחכים, שמול שער חשוף בעט לשמים, כמה חבל.

בדקה ה-7 עוד מצב ענק ליפו לשים את הכדור ברשת. ליעד ברקוביץ חוטף נהדר את הכדור בחלק מגרשה של מלאכי ומעבירו לסמיר שמקיים דאבל פס נהדר עם חג'ג', חכים נעמד לבדו מול גיגי אך לא מצליח לכבוש. בדקות אלה שלטה יפו במגרש והייתה לקבוצה הטובה יותר. ההרכב שהעלה בורשטיין אשר כלל את גיא עיני במקומו של תורג'מן ופדריקו במקומו של ששון נראה טוב בדקות אלה וביטל את משחקה של מלאכי.

בדקה ה- 15 מתנהל פדריקו עם הכדור באגף ימין ומעבירו לליעד ברקוביץ שמרים טוב לרחבה, חכים מתמקם נכון ונוגח כדור שחומק לו ליד עמוד השער. בדקה ה-17 מסכנת מלאכי לראשונה במשחק את שערו של טוביה קוז'יקארו. בעיטה חופשית מרחק 25 מטרים משערה של יפו מורחקת לא טוב על ידי מאור מרציאנו ודקל כחלון המקומי נוגח מעשרה מטרים כדור חזק שעושה דרכו לרשת, קוז'יקארו בפעולה טובה מתעופף ומציל שער בטוח.
אלקיים בועט לשער
אלקיים בועט לשער

תיקו אפס בסיום המחצית
בדקה ה-20 יוצאת יפו לעוד התקפה מסודרת. כהן צדק מוסר לחכים שעם הגב לשער מוצא את ברקוביץ, האחרון מכניס כדור עומק שטוח לחג'ג' שרואה את השוער המקומי קורא את המהלך ומצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-29 חוטף חכים את הכדור בצד ימין בחלק מגרשה של מלאכי ומעבירו לכהן צדק שמכניס כדור נהדר לפדריקו שחודר לרחבה וחייב לכבוש, אך זה בועט חלש לידי השוער ומבזבז עוד הזדמנות טובה ליפואים.

בדקה ה- 38 מגיעה מלאכי למצבה הטוב ביותר במחצית הראשונה בסיומן של דקות מצוינות עבורה בהן שלטה במגרש והצליחה לבטל את יפו. התקפה יפה ומסודרת מעמידה את שחקן מלאכי לבדו מול קוז'יקארו שמצליח למנוע מהכדור להיכנס ומציל את יפו, אל הכדור החוזר הגיע שניר גואטה שניצל את העובדה שקוז'יקארו מחוץ לשערו והקשית לעבר השער, יניב סבג בפעולה טובה הרחיק עם הראש ממש מקו השער.

בדקה ה- 40 מחליט מאמן יפו גבי בורשטיין לבצע את החילוף הראשון כשמכניס למשחק את החלוץ צ'יקו דננבאום במקומו של עידן חג'ג'. בדקה ה- 43 יוצאת יפו להתקפה אופיינית במחצית הראשונה, בסיומן של מספר מסירות מנסה פדריקו את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור עולה מעט מעל השער. בסיום המחצית הראשונה 0-0 .



מחצית שנייה

המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת לגמרי. קריית מלאכי עלתה נחושה ורעבה הרבה יותר וכבר מדקות הפתיחה של המחצית ניתן היה להבחין לאן הרוח נושבת. המקומיים יצאו להתקפות עם המון שחקנים וחיפשו כמעט בכל מצב את חנן פדידה המסוכן. אורן בן לוי, מגינה השמאלי של מלאכי, היה מעורב הרבה יותר במשחק ההתקפה ויצר עבור חבריו מצבי כיבוש טובים. בדקה ה-51 מהתל פדידה בהגנת יפו ומגיע למצב בעיטה טוב ברחבה, אך עמיאל בסגירה טובה מונע מצב מביך עבור יפו. 

בדקה ה- 55 זוכה יפו בבעיטה חופשית בתוך הרחבה לאחר פעולה לא חוקית של השוער המקומי, שתפס כדור שנמסר לו מרגלי אחד משחקני מלאכי. יאיר כהן צדק, המומחה של יפו במצבים כאלה, ניגש לבעיטה אך בעט כדור שטוח שחמק ממסגרת השער. העובדה שקריית מלאכי יצאה קדימה עם המון שחקנים יצרה ליפו הזדמנויות תקיפה נוחות ומהירות יותר. בדקה ה-60 משתפים פעולה נהדר כהן צדק ודננבאום ובסיום המהלך מגיע החלוץ למצב מצוין מול השוער גיגי, אך בועט חלש ומותיר את תוצאת המשחק בעינה.

אם לא כובשים- סופגים
כלשון הקלישאה הידועה כשלא כובשים - סופגים. בדקה ה- 64 חוטפת יפו את המהלומה הראשונה. מבצע גדול של אורן בן לוי, אקס יפו, מסתיים עם כדור ברשת. המגן המהיר מבטל את הגנת יפו ועוקף גם את השוער בדרך לאחד מהכיבושים היותר יפים שלו 1-0 לקריית מלאכי למגינת לבם של היפואים. 
גיא שוסט הודף כדור ראשון
גיא שוסט הודף כדור ראשון

השער שבר באופן בלתי מוסבר את שחקני יפו ולמעשה גמר את המשחק כשעל השעון נותר עוד המון זמן. בדקה ה-66 מבצע בורשטיין את החילוף השני כשמכניס למשחק את מוטי עלפי במקומו של גיא שוסט. פדריקו הוסט מעמדת הקישור לעמדת המגן הימני. בדקה ה-72 עולה מלאכי ל-2-0.

אורן בן לוי שוב פורץ באין מפריע באגף שמאל ומעביר כדור רוחב גדול לפדידה שכובש את השער הקל ביותר בקריירה שלו ואולי יוצא לדרך חדשה בליגה א' דרום. דקה חולפת ומלאכי חוגגת את השלישי. איבוד כדור שלומיאלי של שחקן יפו מוביל את הכדור לשחקן מלאכי ששולח כדור שטוח לעברו של פדידה, שמסוף הרחבה שולח כדור מדויק לרשת , 3-0 מדהים לקריית מלאכי שפשוט מתפוצצת על המגרש. 

עד הסיום הגיעה יפו למספר מצבים טובים על מנת להמתיק את הגלולה המרה, אך מרציאנו ודננבאום לא השכילו למצוא את הרשת. בסיום מפסידה יפו 3-0 בדרך לשבוע לא פשוט בו תצטרך לאסוף את השברים ולחשוב טוב איך יוצאים מחוזקים מהמצב אליו נקלעה.

בשבוע הבא לא יתקיים מחזור ליגה עקב מחזור גביע המדינה (סיבוב ה'). יפו תתארח בעוד עיר דרומית, נתיבות, בתקווה לצאת לדרך חדשה. כולנו נהיה שם מאחורי קבוצתנו, מכבי קביליו יפו, כי אין לנו קבוצה אחרת!

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |