‏יום שישי ‏26 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
פורטל יפו  קהילת יפו  חנק בגרון
חנק בגרון
מכבי יפו מפסידה 3-1 לנתיבות ומודחת ממשחקי גביע המדינה. ערן כהן אמין לא מבין איך זה קרה
 מאת: ערן כהן אמין
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2011. צילומים: דאבל פס
שתף |
 
לאחר משחק כזה אתה חוזר הביתה מאוכזב ועם חנק בגרון. קשה לך מאוד להסביר לעצמך מה קרה, איך זה קרה ולמה זה קרה, אבל מאוד קל לך להבין ולזכור שמכבי קביליו יפו היא חלק ממך בטוב וברע, תמיד, כן גם לאחר תצוגת נפל שקשה מאוד להסביר.

השופט חושב אחרת
פחימה כובש שער שני
פחימה כובש שער שני
לאחר הפסד הליגה הצורם בשבוע שעבר בקריית מלאכי, הגיעו כ-70 אוהדי מכבי קביליו יפו לנתיבות לצפות בקבוצתם מתמודדת במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה נגד הקבוצה המקומית. מאמן יפו, גבי בורשטיין החליט לערוך מיני מהפכה בהרכב בתקווה שאולי מהלך שכזה יוביל לשינוי ביכולת הקבוצה. בדקה ה-2 מצליח סמיר חכים לעורר מהומה ברחבת נתיבות, לאחר שהוא פורץ לבדו אך אינו מצליח להעביר מסירה לחבריו ברחבה והכדור עובר לשליטת המקומיים.

בדקה ה- 10 בתום התקפה יפואית, נופל מוטי עלפי ברחבה ובטוח שמגיעה לו בעיטת עונשין מ-11 מטרים, שופט המשחק חושב אחרת והמשחק ממשיך. דקות הפתיחה היו גרועות מאוד עבור שתי הקבוצות שלא הצליחו לפתח משחק כדורגל ראוי. יפו הייתה הראשונה להיכנס לעניינים, אך למרות שהחזיקה יותר בכדור, סבלה מחוסר דיוק מרגיז ולא הצליחה לייצר מצבי כיבוש. מאור מרציאנו, אולי שחקן ההגנה הכי התקפי בליגה, לא נוצל ברוב דקות המשחק. רוב ניסיונות התקיפה של יפו קרו דרך אגף ימין (שוסט, פדריקו, חג'ג').
יפו הייתה הראשונה להיכנס לעניינים, אך למרות שהחזיקה יותר בכדור, סבלה מחוסר דיוק מרגיז ולא הצליחה לייצר מצבי כיבוש

נתיבות עולה ליתרון
העובדה ששלושה שחקנים מרכזיים בקישור כמו כהן צדק, ברקוביץ ותורג'מן נותרו על הספסל בלטה לעין לאורך כל דקות המחצית הראשונה. סבג, פדריקו ואסף לוי הצעיר התקשו לייצר משהו שנראה כמו התקפת כדורגל ומשחק ההתקפה הסתמך בעיקר על פעולות יחיד של סמיר חכים, מוטי עלפי ועידן חג'ג' שלא הצליחו לעשות יותר מדי ונבלמו יחסית בקלות על ידי הגנת נתיבות. 

בדקה ה- 25 מצליחה יפו סוף סוף לנהל התקפה מדויקת ומסודרת בסיומה מרים שוסט כדור מסוכן מאגף ימין, שוער נתיבות יוצא טוב ומוציא את הכדור מראשו של חכים. 2 דקות חולפות ונתיבות במצב הראשון במשחק מצליחה לעלות ליתרון. הרמה מצד שמאל מוצאת את שוערה של יפו אבי יחזקאל תקוע בשערו ואייל עבד שחקן ההגנה של נתיבות עולה גבוה באין מפריע כדי לקבור את הראשון של נתיבות 1-0 .



בדקה ה-40 לאחר ערבוביה ברחבה, מגיע הכדור לחג'ג' שמעמדה נוחה בסמוך לרחבה בועט גבוה מעל השער. בדקה ה- 45 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 16 מטרים משערה של נתיבות. חג'ג' בועט חזק ועובר את החומה, אך השוער המקומי מצליח להדוף לקרן.
1-0  לנתיבות במחצית חלשה מאוד של מכבי קביליו יפו.

מחצית שנייה
אל המחצית השנייה עלתה יפו עם שני שינויים בהרכבה. יאיר כהן צדק ויוני תורג'מן נכנסו במקומם של פדריקו ואסף לוי. השינוי במשחקה של יפו הורגש מיידית כשהקבוצה החלה להניע כדור בצורה חלקה ומאורגנת יותר, אך היה זה לפרקים מאד מסוימים במשחק ובשורה התחתונה - זה לא הוביל לכדור ברשת.

בדקה ה-46 מרים עלפי כדור חד מצד ימין, הגנת נתיבות מרחיקה רע והכדור מגיע לחג'ג' שמופל ברחבה ונשבע שמגיע לו פנדל, השופט חושב אחרת והמשחק נמשך. בדקה ה- 48 לאחר התקפה יפה מגיע הכדור לכהן צדק ששולח כדור חזק שעולה מעל השער. בדקה ה- 51 ניצלת יפו בנס מספיגה. התקפה משמאל מסתיימת בהצלה נהדרת של יחזקאל שמותח את איבריו ומונע שער וודאי. בדקה ה-63 נכנס למשחק החלוץ צ'יקו דננבאום (עדיין לא התאושש סופית מהפציעה). בכל נגיעה שלו בכדור הוא הוכיח כמה הוא חסר לקבוצה כשהוא לא משחק. 
השער של כהן צדק
השער של כהן צדק

בדקה ה-64 חילופי מסירות יפים באגף ימין מובילים את הכדור לחג'ג', שמעמדה מצוינת ברחבה חייב לבעוט אך זה בחר להתמהמה ואיבד את הכדור. בדקה ה-67 יוצאת נתיבות להתקפה טובה בסיומה בועט אלירן גבאי כדור שטוח מסף הרחבה, אך לא מוצא את המסגרת. בדקה ה-70 מצב גדול לנתיבות להכפיל את יתרונה. ליאל זגורי הנהדר מקבל את הכדור בשמאל הרחבה, מטעה את שומרו אך מול יחזקאל בועט מעל השער. בדקה ה- 72 מעביר דננבאום מסירת רוחב בחצי גובה לעברו של שוסט שרואה את שוערה של נתיבות מונע מהכדור להגיע אליו. בדקה ה- 75 עולה נתיבות ל- 2-0 .

חור גדול בהגנה
חור גדול בהגנת יפו מאפשר לאורן פחימה, קפטן נתיבות, את השער הקל בקריירה שלו. פחימה הוותיק נותר חופשי ברחבת יפו ומול יחזקאל לא התקשה למצוא את הרשת. שלוש דקות חולפות ונתיבות נועצת את המסמר השלישי בארונה של יפו ועושה זאת בסטייל. 

התקפת כדורגל נהדרת מסתיימת בבעיטה חדה ומדויקת של עידו בוקובזה שמכניע את יחזקאל בבעיטה מתוך הרחבה 3-0 לנתיבות. דקה לאחר ספיגת השער השלישי נותרת יפו בעשרה שחקנים. הקפטן יניב עמיאל מנסה לעצור התקפה מתפרצת ומפיל בצורה גסה את יריבו, שופט המשחק לא מהסס ושולח את עמיאל את החוצה. בדקה ה- 83 ממתיק יאיר כהן צדק במעט את הגלולה המרה כשכובש שער יפה בבעיטה חופשית מושלמת. בסיום מפסידה יפו 3-1 ומודחת מהמשך המשחקים בגביע המדינה.

הפסד שני ברציפות למכבי קביליו יפו שעל פי מצב העניינים הנוכחי נראית בצרות. המהפכה שביצע גבי בורשטיין בהרכב לא צלחה ולאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ויחס שערים של 3-8 ברור כי הקבוצה נמצאת באחת התקופות הקשות שלה.

בשבוע הבא במרמורק נתייצב כולנו מאחורי מכבי קביליו יפו ,כי אין לנו קבוצה אחרת.

תגיות:   כדורגל ביפו   מכבי יפו  

תגובות  לכתבה זו 0 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |