‏שבת ‏20 ‏אפריל ‏2024
המישלמה
 
יפו TV קהילה
 
הודעות משטרת ישראל
 
צעד קטן
שלוש הנקודות שהשיגה מכבי יפו הן זניחות לעומת ההישג האמיתי של הקבוצה: החזרת האמון לאוהדים
 מאת: ערן כהן אמין
‏שבת ‏19 ‏נובמבר ‏2011. צילומים: דאבל פס
שמש ועיני. תנאי המגרש היו קשים
שמש ועיני. תנאי המגרש היו קשים
שתף |
שלוש הנקודות שהשיגה מכבי קביליו יפו הן זניחות לעומת ההישג האמיתי של הקבוצה, לאחר הניצחון במשחק הליגה הגשום. נדמה כי משחק כזה הוא הבסיס של החזרת האמון בין הקהל לקבוצה וזה ההישג האמיתי. הנקודות הן רק בונוס.

מולכו עם האוהדים אחרי השער
מולכו עם האוהדים אחרי השער
היו שטענו ששחקני מכבי קביליו יפו לא הציגו משחק לחימה והקרבה כפי שהציגו כאן באף אחד ממשחקיהם עד כה העונה. נכון או לא? לא נכנס לסוגיה הזאת, דבר אחד בטוח: הניצחון הזה הוא לא תוצאה של משחק כדורגל גדול, טקטיקה מדהימה, יכולת אישית של שחקן כזה או אחר, דחיפה של הקהל או מה שלא תרצו, הניצחון הזה הוא קודם של כל אחד מהשחקנים שלקחו חלק במשחק ונתנו מאה אחוז בתנאים מאוד לא פשוטים. בכדורגל, בדרך כלל, מי שרוצה יותר הוא גם זה שאוסף את הנקודות.

ילדים טובים
כמה כיף היה לראות את גיא עיני ונתנאל מולכו. הראשון קיבל את ההזדמנות בהרכב הפותח עקב הרחקתו של יניב עמיאל בשבוע שעבר, קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. עיני לא טעה במשך 90 דקות והציג משחק מאוד אחראי, זהיר וחכם, יפה לכשעצמו ויפה עוד יותר נוכח תנאי המגרש הקשים, כל הכבוד. השני, סיים סוף סוף טירונות, חזר לכושר ונכלל לראשונה העונה בסגל. קיבל את ההזדמנות כשנכנס כמחליף במצב של 0-0, היה מצוין וכבש את השני שהבטיח ליפו את הניצחון, ילדים טובים, רק תמשיכו ככה.
הניצחון הזה הוא לא תוצאה של משחק כדורגל גדול, טקטיקה מדהימה, יכולת אישית של שחקן כזה או אחר, דחיפה של הקהל או מה שלא תרצו, הניצחון הזה הוא קודם של כל אחד מהשחקנים שלקחו חלק במשחק ונתנו מאה אחוז בתנאים מאוד לא פשוטים


מרמורק השאפתנית שיחקה כדורגל טוב. בניגוד לקבוצה האפורה שראינו בחולון בעונה שעברה, מרמורק הגיעה ושיחקה כדורגל. האורחים ניסו להניע כדור ושלטו ברוב דקות המחצית הראשונה, אך הייתה זו שליטה אופטית שלא תורגמה לאף מצב ממשי ליד שערו של קוז'יקארו. יפו לעומת זאת, במחצית לא גדולה, הגיעה ל-2 מצבי כיבוש וודאיים אותם פספסה. המחצית השנייה שהייתה מאוזנת יותר בפתיחתה, התהפכה לאחר כרבע שעה, יפו כבשה את הראשון ונהגה בחכמה עד להבטחת הניצחון בגובה 2-0.



רק ניצחון יוציא מהבוץ
כ-400 אוהדים הגיעו לחולון לדחוף את קבוצתם במזג אוויר גשום וחורפי. מרמורק שנחלה ליפואים הפסד ביתי במסגרת גביע המדינה, הצליחה מאוד בליגה וקיוותה להשיג ניצחון שיבסס את מעמדה בצמרת. יפו הגיעה להתמודדות במצב רוח שפוף מאוד ובידיעה שכנראה רק ניצחון יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ התובעני אליו נקלעה. יפו פתחה את המשחק עם צמד החלוצים חכים ודננבאום, תורג'מן וכהן צדק שסופסלו בשבוע שעבר, קיבלו קרדיט על הדקות הטובות שהציגו ב-20 הדקות האחרונות בנתיבות, ברקוביץ שהחלים לחלוטין מפציעה פתח אף הוא.

המגרש בחולון שספג כמויות רבות של גשם לפני המשחק ובמהלכו היה בכי רע, העובדה שלפני המשחק של יפו ומרמורק שוחק עליו משחק במסגרת ליגה ב' דרום א' רק החריפה את מצבו. על המשטח הבעייתי התקשו שחקני שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל מה שרק העלה את החשיבות של משחק נחוש, לוחמני ועם הרבה לב. יוני תורג'מן העיר את הקהל כשביצע גליץ' לתוך המשטח הבוצי במטרה להשיג את הכדור.

שער ריק במחצית
המצב הראשון במשחק הגיע בדקה ה-14. יאיר כהן צדק ניצב בעמדה מצוינת ברחבה מול השוער האורח ובעט למסגרת, השוער זינק היטב והצליח להדוף את הכדור לקורה ולהוציא את קבוצתו מסכנת ספיגה.

בדקות אלה הניעה מרמורק את הכדור בצורה מעוררת כבוד והשיגה את השליטה במגרש. היפואים שהבינו כי הנעת כדור והמגרש בחולון אינם יכולים ללכת ביחד ביום שכזה הסתמכו בעיקר על כדורים ארוכים לעברם של סמיר חכים וצי'קו דננבאום. בדקה ה-35 בסיום התקפה יפואית, מצד שמאל מגיע הכדור לכהן צדק שבועט לשער, הכדור פוגע ביריבו וכמעט חודר לרשת. בדקה ה-40 מעביר תורג'מן כדור נפלא בין כל הגנת מרמורק ומוצא את דננבאום שמגיע מול השוער ובועט למסגרת, אך חלש מדי. 
הכדור של כהן צדק ברשת
הכדור של כהן צדק ברשת

בדקה ה- 43 מוכשל פדריקו באגף ימין בסמוך לרחבה. כהן צדק לוקח את הבעיטה ומצליח להכניס כדור חד וחזק לרחבה אך אף שחקן יפואי לא המשיך והכדור יצא החוצה.
0-0  במחצית. שחקני יפו ירדו למחצית כשהם מלווים במחיאות כפיים מהאוהדים.

מחצית שנייה
אל המחצית השנייה עלתה יפו ללא שינויים בהרכבה. היא פתחה נהדר את המחצית ותקפה את מרמורק מהפתיחה. בדקה ה-46 זוכה יפו בבעיטה חופשית מרחק 22 מטרים משערה של מרמורק. כהן צדק לוקח את הבעיטה, אך מפספס במעט את מסגרת השער. בדקה ה- 47 מעביר ברקוביץ את הכדור לכהן צדק שמסוף הרחבה בועט כדור שטוח, אך שוער מרמורק קולט ללא בעיה. בדקה ה-55 מהתל דננבאום בשומרו על סף שמאל הרחבה ובועט כדור מסובב שחומק מהמסגרת, ניסיון מצוין של החלוץ הצעיר.

בדקה ה-63 בעידוד הקהל נכנס לכר הדשא לראשונה העונה במשחק רשמי החלוץ הצעיר נתנאל מולכו. לאכזבת הקהל המוחלף היה צ'יקו דננבאום מהטובים בשורות יפו עד לדקה זו. מולכו המהיר שיגע את הגנת מרמורק. הוא רץ אחרי כל כדור. לחץ את שחקני ההגנה ועשה הרבה עבודה טקטית, התבגר הילד.

הגאולה בדרך
בדקה ה-70 מגיעה הגאולה. בעיטה חופשית של כהן צדק מרחק 22 מטרים משערה של מרמורק פוגעת בידו של אחד משחקניה והשופט מורה על בעיטה חופשית ממש מסף הרחבה. כהן צדק סובב את הכדור כמו אמן והשחיל את הכדור לרשת, 1-0 למכבי קביליו יפו, שער גדול לכהן צדק ושמחה רבה ביציע אוהדי יפו. 
מולכו כובש את השער
מולכו כובש את השער

בדקה ה-75 סמיר במבצע יפה מקיים דאבל פס עם מולכו ומסף הרחבה שולח כדור חזק שחומק סנטימטרים ליד עמוד השער. בדקה ה-81 הגיע השער היפה ביותר של מכבי קביליו יפו העונה. מהלך כדורגל מבריק התחיל עם מסירה ארוכה לכיוונו של חכים שעבר את שומרו באגף שמאל והכניס מסירה בחצי גובה לעברו של מולכו, שכמו חלוץ גדול הקדים את שומרו ושם את הרגל ברגע הנכון ביותר כדי להעלות את יפו ל 2-0.

בדקה ה-90 סיכנה מרמורק את שערו של קוז'יקארו בפעם הראשונה במחצית כשיהב מויאל בעט כדור אדיר מ-16 מטרים, אך החמיץ במעט את המסגרת. בסיום ניצחון מתוק מאוד למכבי קביליו יפו.

מחזירים את הכבוד
הניצחון מקרב את יפו עד כדי 3 נקודות מהפועל קטמון ירושלים מוליכת הליגה שתארח מחר בטדי את לוד לקרב צמרת מרתק.

מאות האוהדים שהגיעו לחולון לצפות במכבי קביליו יפו חזרו הביתה מסופקים. הם ראו קודם כל חבורה של שחקנים שרוצים מאוד לנצח. חבורה של שחקנים שמעוניינים להחזיר את הכבוד שלהם ושל המועדון לאחר שתי התבוסות האחרונות. כל פסגה גבוהה נכבשת קודם כל על ידי צעד קטן. אולי הצעד הזה נעשה? בשבוע הבא נוכל לקבל תשובה חלקית, ניפגש בקריית גת!

תגיות:   מכבי יפו   כדורגל ביפו  

תגובות  לכתבה זו 1 תגובות  
תגובה לכתבה
שלחו כתבה
הדפסת כתבה
 1.  אפילו האוהדים נוטשים
אוהד שלא הגיע, (21/11/2011)
מ.יפו מול כ.קאסם
מכבי קביליו יפו 0- מ.ס כפר קאסם 1
מכבי יפו-מחזור 7
מכבי יפו מנצחת את מורשה 2 - 0
    
כתבה תמונה             

לחצו על התאריך וקבלו את אירועי היום

? ? ? ? ? ? ?
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
             
מתאריך עד תאריך
מחזור שני עירוני ז סיים ב1059
בתיה א.comמיר ( אלשך), cbat yam, (18/03/2017)
בית הספר החדש - בי"ס שיוויוני
הורה יפואי, יפו, (27/07/2016)
מקום נפלא וקסום
איל, גבעתיים, (22/05/2016)
תאונה ביפו
יהב, יפו, (17/05/2016)
פסטיבל הונגריה ביפו
עידית, שערי תקווה, (08/05/2016)
למי מכוון הספר?
אודליה, (01/04/2016)
גמאל בובלי
סמירה , (05/05/2015)
רוכב אופניים נפצא
עדנה לוי, יפו העתיקה, (01/05/2015)
חריף כמו תמיד
יונס אוסרוף, יפו, (05/09/2014)
רוצים לברך מישהו מיפו?
למסור אהבה?
איחולים מהלב?
כנסו ושלחו ממש כאן.
פורטל יפו
הזמינו עכשיו את פנטזיה אירועים לחגיגות שלכם הכנסו לאתרנו http://www.fantasyevents.co.il/
פנטזיה אירועים
הגולים מאוד יפיםםם
עילאי
מוסרת דש לסמי אלבו ולמי שיש פרטים איך להגיע אליו אשמח מאוד.
יעל
האתר בסדר אבל אני לא אוהבת בסדר אני רוצה אתר מצויין וזה אתר ולא טוב אז לאור כך אני מבקשת לסדר את האתר כראוי בתודה שני בן.....
שני
היי מאמי, לא דיברנו מלא זמן ותכלס אני מתגעגעת! מתי אתה בא לבקר?? באמת שאני תמיד נזכרת כמה כיף היה לנו ופשוט מתגעגעת.. תקשר אליי כשאתה רואה את זה! 0548029893 בייי אהובי יום טוב 3> 3>3>
שידלוב הנסיכה :)
מירה טל היא הכתבת הכי מדהימה שלכם!!! מוכשרת ברמות!!
ליעד

אני מאחלת לכולם כואב :)
רועי יאחטייייייייייייי

אלה תמיר הית
אני מבקש שתעזרול
נואהדה אחמד
לבעלי היקר טומי מודה אני לאלוהים על כך שיש לי אותך אישתך
ויקטוריה אנגל
כתבו לנו |  תקנון האתר |  פרסמו אצלנו |  מפת אתר |  קישורים |  כתבים מובילים |